Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Test: 2-in-1 tent: De Silver Twin Box

Recommended Posts

Ja het zou hier heel goed uitkomen schenkie :D Gewoon omdat dat echt al een tijdje het plan en de bedoeling was! En het komt perfect uit voor mij :)

 

Enneuh, de lamp ;) ja hangt een beetje scheef he! Zal vannacht de lamp recht hangen in mijn dromen over de silver twin box :P

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok ik zeg laat cha rack die test doen

 

ik trek me terug voor deze test er is duidelijk geen betere dan chak-ra om dit te doen

 

ik houd me natuurlijk wel aanbevolen voor de koeler van a&t trading

 

groeten

 

skunkie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hey people,

 

Ik ben van de tenten, geen geknoei maar plug and play. Momenteel draai ik met een secret jardin 240(nu 2e ronde) , dit alles gaat naar behoren. Hiervoor een 8 jaar buiten gekweekt dus plantervaring genoeg.

 

Er is nog plaats voor een Silverbox, Het idee van de silverbox heb ik een tijd geleden al geopperd, omdat ik toendertijd niks geschikts kon vinden ben ik voor de Secret jardin gegaan.

 

Het mooie aan de silverbox vind ik dat je jezelf kan voorzien. Op een heel klein oppervlak onderhoud je moeders, maak je stekken en bloei je af!

Onderin een moedertje van een super lekkere soort waar je zelf stekjes van kan nemen. Je kan dus ziektevrij, je hoeft immers nooit een growshop te bezoeken. Jezelf voorzien van de meest lekkere soortjes. Wanneer de boven etage nog 2 weken moet neem ik een aantal stekken. Deze kunnen dan wortelen in de onderste etage en een paar dagen opgroeien. voor de onderste etage lijkt de 80W fluor duo(groei) mij perfect.

 

De bloei boven een 25 stekken, gezien de stellage een fors gewicht kan dragen kies ik voor een aarde bakje, dit bespaard mij de hoogte van de potten. Een paar dagen voorgroei en dan de bloei in. Kwa licht een 400 watt lamp, ik zit alleen te denken over de cooltube, het liefst zou ik zonder draaien.

 

120 cm

- 20 cm voor aarde bak,

- 20 cm voor de lamp+kap

- 40 cm afstand tot de plantjes.

 

Een krappe 40 cm blijft er dan over voor de plantjes, in theorie moet het dus te doen zijn.

 

Wel 1 ding, ik zou er graag een softbox bij willen incl sonodeck.

 

 

Een kweekverslag heb ik helaas nog niet op wf maar wel heb ik de motivatie om er 1 te maken.

 

 

 

Gr

predator

 

 

Ook ik houd me nog steeds aanbevolen,

 

Gister ruimte vrij gemaakt voor de twinbox... De kinderen staan te trappelen op hun pootjes om erin te mogen!

 

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn ideeën nog even in beeld gebracht

 

gallery_25058_9527_791.png

(Ik had deze tekening ook al klaar staan sorry)

 

Gr Rara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja hoor we zijn compleet... 3D tekeningen!

 

Nou alleen nog Amerikaanse projectie alsjeblieft :D.

 

Dit weekend zijn we eruit. Jullie kansen zijn in ieder geval een miljoen keer beter dan in de staatsloterij :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dit weekend zijn we eruit. Jullie kansen zijn in ieder geval een miljoen keer beter dan in de staatsloterij :verrygood

 

 

Shit mijn lijm van mijn maquette is nog niet droog...ben er een van 1:2 aan het maken...give me some time pleaseeeee :D

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omdat de lijm van schenkie nog niet droog is heb ik er maar een amerikaanse projectie van gemaakt.

 

Phhhhfffff. moest wel eerst even googlen, Ik kon alleen de europese projectie.

Maar het is gelukt.

 

Whazzup, hier is die dan :verrygood

 

gallery_25058_9527_512.png

 

Gr Rara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben ik nu ook verplicht een 3d tekening te maken wil ik nog kans maken ? :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo hé, de testosteron die vliegt me hier om de oren! :D

 

@Schenkie - Wat een hoop haantjes-de-voorste hier zeg...

'T is vast en zeker voorjaar! Er wordt weer een hoop getekend. :P

De een maakt zich nog mooier dan de ander. :D :P

 

Het draagvermogen van de Silverbox zou ik graag op de proef stellen.

Ik meende het, dat ik mezelf daarboven wel zie zitten tussen m'n dames!

Een lady tussen de kleine dames. :D

Mijn 58 kg moet lukken als ze zeggen dat dat ding 90 kg kan houden.

Met foto's als bewijs natuurlijk! :verrygood

 

Een vrouw die deze set gaat testen, da's wel een hele goeie als inspiratie voor alle dames op het forum. :D

 

;) Poldergrower

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo zo, wat een enthousiasme. Gelukkig zijn mijn kansen beter dan bij de staatsloterij :D (waar ik als backup dan ook maar aan mee doe ;) )

 

Al hoewel ik het knap vind wat mensen allemaal voor elkaar krijgen in Paint (rillingen over mijn rug) snap ik niet wat het toe voegt. Kijk zo'n lijst als rara geeft, dat zegt veel meer dan de paint tekening wat mij betreft. Ach ja, lezen is ook een vak en hier op het forum zijn veel mensen toch alleen plaatjes aan het kijken en niet aan het lezen (maak ik me zelf noooooit schuldig aan :verrygood ).

 

Ik hoop dat alle andere aanmelders zonder te veel stress het weekend door komen. Geduld is ten slotte de nummer 1 vereiste voor het kweken :P

 

Een geduldige groet,

 

EmTee

(Die de poldergrower-test niet uit kan voeren omdat hij 3 kg te zwaar is voor het platform :) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stress begint te groeien ;) Maar geduld is inderdaad een mooie zaak he, EmTee :)

 

Natuurlijk voegen die tekeningetjes niet zo heel erg veel toe, maar misschien dat sommigen er een beter voorstellingsvermogen door vergaren :P

 

Enneu, niet voor af te breken ofzo he, maar zo een lijst als Rara kan ik ook uittypen, maar het lijkt mij nog al vanzelfsprekend dat alle aspecten van de tent uitvoerig getest worden en dat er verslag van gedaan wordt. En dan ook nog het klimaat in de tent, de kweek zelf en het eindresultaat natuurlijk.

 

Het zou zeker een mooi, ordelijk verslagje kunnen worden! Nu maar hopen dat ik komende week niet naar de zelfbouwmarkt moet :verrygood :P

 

Morgen laatste dag van het weekend! :D

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja ik zit op die maquette van schenkie te wachten :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

:verrygood

 

was zn lijm niet op? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Whazzup,

 

Nou wacht maar niet op mij....ging vanmiddag kijken en het viel als een kaartenhuis in elkaar.

Kijk op het flesje....heb ik 2 dagen een maquette in elkaar zitten lijmen met nagellak :D

Wilde nog proberen met paint wat in elkaar te flatsen ...maar het moest snel snel en dus een en al gebibber. :verrygood

 

 

Dus draai maar aan het rad en sla je slag.

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

... Trommelgeroffel ? :D

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

:verrygood ;) :D

 

:) Rara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben nog even bezig in de tuin - en voor het eerst dit jaar (jawel, ik heb ook een leven!). Volgende week mod meeting dus het moet wel een beetje aan kant zijn. Vanavond maken we het bekend, beloofd!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie dag om in de tuin te werken wel he Whazzup ;)

 

Manmanman, jullie weten het wel spannend te houden he! :)

 

Dan nog maar een schietgebedje doen voor vanavond! :verrygood

 

 

Nerves are killing me! :P

 

Tot vanavond alleszins!

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

De zon is onder, de aftersun gesmeerd.

 

Tank gevuld met diesel van mijn busje. :D

 

Laat de uitslag maar komen.

 

:verrygood

 

Gr Rara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou, whazzup, wie wordt het?

 

Ben benieuwd over het tentje en het gebruik ervan!

 

succes diegene die hem krijgt!

 

greetz sijp

Share this post


Link to post
Share on other sites
:D :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

tromgeroffel... ja sorry ik moest ook nog door een overvolle wietforum postbus heen. :D Het is nog weekend he... :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

spannend :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

i agree met rara :verrygood spannend!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...