Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
wakki

Neer gaan

Recommended Posts

Hey allemaal,

 

Om te beginnen wil even zeggen dat ik al lang blow (4 jaar waarvan +-2 jaar "intensief" :spliff:)

Maar een paar dagen geleden kon ik even niet goed slapen dus ben ik toen maar opgestaan en me een jointje gerookt om toch maar snel in slaap te geraken. Ik heb dat al veel gedaan als ik niet kon slapen en het gaf nooit problemen tot nu dus :jump:

 

Dus ik rook mijn jointje (wiet waar ik al van heb gerookt, en had er echt niet extreem veel tussen gedaan), maar toen hij op was begon het ineens stevig te draaien en voelde ik me niet meer goed :D (heb ik normaal nooit van wiet)

Dus ik maar even gaan liggen op mijn bed maar het werd er niet beter op waarna ik dus met mijn "slimme" koppie naar de keuken ben gegaan om wat fruitsap te drinken in de hoop dat het me goed ging doen.

Dat was ook al niet het geval, alles bleef draaien en voelde me nog steeds erg slap

 

Het volgende wat ik zie is de muur die op me af komt, dus ik knots met men hoofd tegen de muur waarna ik achterover val met mijn hoofd keihard tegen de grond :jump:

=> een paar minuten later doe ik mijn ogen terug open en merk dat ik in een plasje bloed lig met mijn hoofd :(

Ben toen onmiddelijk mij wat gaan opfrissen, bloed opkuisen en een handdoek rond men hoofd gedraaid om het bloeden te doen stoppen.

Had wel verschikkelijke koppijn (zelfs na perdolan) en heb dus als gevolg bijna niet kunnen slapen :P

 

Vond het echt wel raar want ik ben het gewoon om te roken, en rook er dan ook veel. Dus als ik neer ga na 1 jointje dan stel ik me toch wel vragen, iemand enig idee hoe dit kan??? En wat ik er aan kan doen om dit niet meer voor te krijgen?

 

Grtz, WaKKi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien eens een keertjuh goed eten?

Of vraag het je huisarts.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb eens aan mijn vriendin gevraagd (verpleegkundige) en zij zei me dat lage suikerspiegel niet dat draaierige gevoel geven. Van te weinig suikers begin je te ijlen volgens haar

 

Grtz, WaKKi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien was je gewoon ziek? Flinke verkoudheid, midden-oor ontsteking, jointje wat verkeerd valt, lekker weinig bloeddruk in je hoofd en je gaat vlak, ofzo..? Blijft gissen natuurlijk..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, dat was ook niet het geval, voelde me kiplekker en de dag erna ook (op de koppijn van mijn val na)

Ik had ook goed gegeten want dat was de reden dat ik niet kon slapen (maag zat nog te vol)

 

Heb wel al gehad dat ik me ook wat slapjes voel, maar dat is dan na héél veel roken of héél sterke wiet...

Dan ga ik gewoon even op bed liggen en is het ook zo weg

 

Maar wat ik gerookt heb toen was niet zwaar en het was het eerste jointje van de dag toen... (allé ja het was nacht :spliff:)

 

Grtz, WaKKi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook wel is zoiets gehad. Had de wiet uit een shop die zeker weten kloot met de wiett, dus wie weet heb jij ook zoiets gekocht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet het niet, maar heb al tamelijk wat van die wiet (aangekocht in pak van 20g) verzet :spliff:

En dit was de eerste keer dat ik dit voor kreeg

 

Grtz, WaKKi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zal wel troep uit die wiet zijn idd.

Rook eens een ander wietje en dan nog eens de "bewerkte wiet", dan weet je meteen of bewerkte wiet de oorzaak is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat canna niet de oplossing was om op dat moment te roken,

los van het soortje dus.

je geest /lichaam vroeg om rust, en zocht dit,

en werd getrakteerd op intensivering van je perceptie.

 

zukiets denk ik.

 

greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat denk ik ook. Toen ik nog 's nachts werkte en ik na m'n werk ééntje opstak om te kunnen slapen ging ik van een toestand met veel adrenaline naar volledig stilvallen en dan geeft je lichaam plots aan hoe moe je bent en kan je wel eens vreemd reageren. Andere mogelijkheden zijn dat je eventueel leid aan epilepsie of narcolepsie. Ik weet niet hoe oud je bent maar tussen 17 jaar en 21 jaar is vaak de leeftijd dat zoiets begint. Denk je dat de hoofdpijn van de klap tegen de muur kwam of door iets anders dat zich afspeelde in je hoofd?

 

Grtjs, :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sowieso van de klap tegen de grond :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gelukkig maar! Waarschijnlijk gewoon flauw gevallen dan, bloeddruk die even naar beneden schiet, 't is in elk geval beter dan een te hoge bloeddruk (als je niet te veel met je hoofd tegen vanalles valt toch). Niet te vlug opstaan helpt om tegen te gaan dat alles zwart voor je ogen wordt. Zal hoogstwaarschijnlijk ook maar iets eenmaligs geweest zijn omdat je moe was.

 

Laat de jointjes nog smaken, grtjs, :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb gisteren nog maar eens goed liggen blowen en had nergens last van, just like always :spliff:

En het was juist dezelfde wiet by the way

 

Dus zal wel ff dipje hebben gehad toen, volgende keer blijf ik toch lekker op bed liggen als ik nog eens zo dat gevoel krijg...

Beter safe than sorry

 

Grtz, WaKKi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi wakki, leuk om je ook eens ergens anders tegen te komen :lol:

 

Zelf heb ik dat ook al voorgehad hoor (ik durf zelfs zeggen, met enige regelmaat maar minder ernstig). Ik krijg dan een 'slap gevoel', je weet wel, je voelt je gewoon helemaal futloos ineens en alles wordt wat licht in je hoofd (alsof je een superhigh krijgt na twee trekken).

 

Wij rollen onze joints altijd zeer licht - 70tabak/30wiet o.i.d. dus aan de hoeveelheid ligt het nooit. Een vriend van ons heeft zelfs een iets zwaardere versie, en wordt soms lijkbleek. Dan moet die gaan zitten/liggen, maar na een glas cola ofzo is dat meestal wel weg (of na eten). Bij ons wordt dat gewoon een bug out genoemd. ;)

 

Die hoofdpijn en alles zal wel gewoon door de val komen, want langer dan een kwartier duurt dat niet echt. Beste wat je kan doen is gewoon zo snel mogelijk gaan zitten of liggen, en als er frisdrank of water in de buurt is, daar wat van sippen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat een keer een hartfilmpje maken bij de dokter... Ik had het zelfde, bleek er een lekke hartklep te zijn, die gewoon er mar eventjes ermee ophield. de THC zorgde ervoor dat er ineens helemaal geen tegendruk was.

 

verder ben ik dan 100 % gezond, en met sport bezig.

 

Dit kan gebeuren, kan iedereen gebeuren.

 

Maar wakker worden in het ziekenhuis is niet altijd even leuk.

 

Gelukig zit er nu weer een nieuwe in...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maag vol ?

 

Wellicht vroegen je darmen veel bloed voor de vertering...

 

Daar wordt ik zelf wel eens flauw van.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

iedereen die veel paft gaat sowieso wel eens KO... :)

ik heb al epilepsie aanval gekregen door teveel e paffen en dan ben ik ook nog eens gewoon flauwgevallen van maar 2 sigaren..

Deep Shit

Share this post


Link to post
Share on other sites
iedereen die veel paft gaat sowieso wel eens KO... :)

Hey, spreek voor jezelf man!! :P

 

Wel vreemd dat een suikershot (fruitsap) geen verbetering gaf, als ik me flauw voel van het blowen dan helpt suiker erg goed, redbull oid is helemaal top wanneer je gaar wordt.

Ik denk dat je wiet hebt waar mee is gerommeld, rookt de joint zelf normaal? of komt er troep door de tiop, vreemde geur? vreemde aanslag op je vloei voor de tip?

Haal eventueel een tippie uit de asbak om te zien of daar vieze troep inzit.

 

Ik rook het liefst mijn eigen wiet want ik heb al een aantal malen gehad dat ik met shopwiet een vreemde uitwerking had, zwaar op de longen, scherp in de keel, zwarte prut uit mijn tippie.

En dat heb ik dus nooit met mijn eigen wietjes.

Ik zou die shop voortaan ontwijken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik denk dat je wiet hebt waar mee is gerommeld

Laten we maar niet van zulke dingen de wereld in helpen, komt echt never nooit voor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik rook intussen 6 jaar elke dag, en sinds kort heb ik het af en toe, dat ik ff de controle over me lichaam kwijt ben. 1x tot schuimbekkend aan toe.. + allemaal spastische bewegingen met armen en benen. Ik was er altijd wel sceptisch over, maar ik heb het gevoel dat wiet weldegelijk dingen 'triggert' in dat stonede hoofd van je :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Laten we maar niet van zulke dingen de wereld in helpen, komt echt never nooit voor.

 

Ik wou dat ik zo goed van vertrouwen was dat ik je gelijk kon geven Blowmonkey, het komt gelukkig heel weinig voor maar je moet het niet uitsluiten, zeker niet als canna al een tijd blowt en als zijn lichaam dus tolerant is tegenover THC, CBD's en de andere werkzame stoffen.

 

Ik denk dat de vragen die ik in mijn vorige post zette ook zeker enige indicatie kunnen zijn als er mee is gerommeld, als er iets vreemd gebeurt bij iemand die gewend is veel te blowen ben ik voor mijn eigen veiligheid liever sceptisch en wuif ik het niet weg met het idee dat het aan mezelf ligt. (ik sluit het overigens ook niet uit)

 

Er wordt gewoon goed verdient aan wiet en als iemand 10% kan verzwaren en daarmee 10% meer geld kan verdienen zijn er mensen zat die het proberen en doen, sorry dat ik mijn medemens nu negatief zie maar dat is door schade en schande zo geworden, ben niet meer zo goed van vertrouwen tegenwoordig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...