Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
ronalddd

Afghaan outdoor X White widow

Recommended Posts

Hallo,

 

:) Begin dit jaar heb ik White Widow zaadjes gekocht en die laten opgroeien voor het raam in 5 ltr. potten. de stengels werden heel lang dus ik d8 dat er wel niets van terecht zou komen. Zo tijdens het groeien heb ik geheel per ongeluk 3 plantjes laten doodgaan :(: door ze te laten vallen met pot en al. De laatste 2 heb ik nog. Een staat in de huiskamer en is een mannetje. hij is bijna anderhalve meter lang. hij begon te bloeien en vervolgens heb ik het stuifmeel verzameld en nu nog steeds bewaard.

 

Ik heb nu een neuwe oogst staan. opgekweekt uit zaad dat erg snel uitkwam (binnen 3 dagen in de stekgrond!!) het zijn dus Afghaan plantjes en van de 10 heb ik er 4 in de volle grond en 4 in de 5ltr. potten.

 

Nu wil ik de mindere vrouwelijke planten van de zomer bestuiven met stuifmeel van de White Widow. Heeft er iemand ervaring met het kruisen van deze soorten of kan iemand me vertellen hoe het precies werk en wat je niet moet doen enzo????

 

alvast bedankt!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar je vooral niet mee moet beginnen is om je slechtste vrouwtje te pakken. Pak je beste plant en bestuif een tak. Daarmee heb je voldoende zaad om volgend jaar verder te kunnen kruizen. Maarre vind je het niet zonde? Dat WW mannetje is goud waard, daarmee moet je het overgebleven WW vrouwtje bevruchten. Aan die zaadjes heb je meer dan aan je kruising. (en kruizen houdt nogal wat in hoor)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...