Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
counterstriker

Ik merkte niks tot mogelijk low-high bij hasj-chocomel?

Recommended Posts

Ik heb naar aanleiding van deze draad hasj-chocomel gemaakt, er zat de helft in van een 5je, en ik heb nadat ik 500ml halfvolle melk erin gegoten heb nog wat roomboter toegevoegd. ik heb het rustig na elkaar erin gegooid tijdens het verwarmen van de melk. later heb ik de verbrokkelde er bij in gedaan en ben gaan roeren. na een tijdje waren de meeste brokjes niet meer zichtbaar en het mengsel kreeg een goudbruinkleurtje. wanneer ik niet meer aan het roeren was kwam er ook een vetlaag naar boven. ik heb het 10 minuten laten "Verwarmiseren", en ik hield wel in de gaten dat het niet ging koken of ik wel bleef doorroeren. later heb ik de h-chocomel laten afkoelen en in een flesje gedaan (500ml). ik heb er een dop opgedraaid en de dag erna opgedronken met volle maag wel. ik voelde er niks van?? ik heb maar 250ml gedronken, de rest heb ik er nog in zitten. ik heb ook geschud en heel even een glas in de magnetron gedaan voor 30 seconden...

 

te weinig hasj?

afkoeling?

ventilatie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat had je ervoor gegeten?

en had je er veel cacao en suiker in gedaan?

 

greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat je misschien te weinig hasj had

of ik denk dat de thc zich niet goed heeft gehecht aan het dierlijkevet

(zou je misschien eens met volle melk moeten proberen)

 

ik heb zelf 2 hasj melk gemaakt ik merkte er een xtje ook niet zoveel van en nog een andere keer was ik in slaapgevallen en had ik ook niks gemerkt haha :)

 

greetz :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb voor die tijd wel veel gegeten, avondeten + loempia en koeken enzo :)

 

ik heb er 2 suikerstaafjes in gegooid, en 4 cacaocheppen (6 theelepels dus ongeveer)

Share this post


Link to post
Share on other sites

toen ik hasj chocomel had gemaakt, was de mijne nog warm,.

het recept was: volle melk opwarmen, en die in een kop cacao met een 0.5g verkruimelde hasj

en dan binnen de 8 minuten volledig opdrinken

ik spacete er enorm op moet ik zeggen, de hasj-chocomel had ook wel een andere specifieke smaak eigelijk

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet niet hoeveel hasj jij krijgt voor 5 eur, maar de helft van een vijfje lijkt me wel weinig. De boter toevoegen is trouwens niet essentieel.

 

Ik neem altijd 0,5g hasj( afghaan of nepal, bij maroc etc. liever iets meer) en voeg dit toe aan 1 kop(250ml) hete melk. Ik neem het ook altijd op een nuchtere maag( 3 uur of meer niets gegeten) en het is altijd een succes. Een nuchtere maag is voor mij essentieel om psychoactieve stoffen oraal op te nemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maag niet te vol inderdaad, maakt wel uit, hoewel ik met een normaal (2 boterhammen, glaasje sap) ontbijt hasjcomelk nog steeds goed merk (helemaal nuchtere maag vind ik onaangenaam, valt dan soms erg zwaar ook op de maag). Gewoon nog eens proberen, iets meer hasj dan de eerste keer (0,2 gram meer kan al precies verschil maken, dus let wel een beetje op). Discussie over wel of geen boter: ik doe het altijd wel, het werkt uitstekend, je moet alleen zin hebben in een hap gesmolten boter in je chocolademelk. De resultaten schijnen beter te zijn als je wat hardere hasjes gebruikt, dwz dat ik her en der hoor (zelf niet getest) dat kleverige zwarte soorten minder makkelijk oplossen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je moet t ook zo simpel mogelijk houden, geen suikers toevoegen. Gewoon een glas melk in de pan doen en daarin een gram skuf of hash gooien en even verwarmen totdat t blokje is opgelost en die vervolgens op een lege dus nuchtere maag opdrinken en spacen maar <_<

veel plezier, mvg b

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of je nu suiker/honing toevoegt of niet, dat gaat het verschil echt niet maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit klinkt goed, alhoewel ik denk dat de suikers het effect milder maken.

Wat ik wel is doe is wat volle melk in een pannetje ( 200 ml hooguit ).

Dit verwarmen tot 70 graden, een lekkere super pollem vercrushe tot poeder en dan in de melk gooien.

De melk lekker laten sudderen voor zo'n 5 a 10 mins, en daarna opkloppen tot capuchino schuim.

 

Ik zelf vind de smaak van de pollem in de melk met koffie een uitstekende combi.

En ik heb er een effect van meegemaakt, dat is gewoon geniete!

 

Ik ga dit ook een keer proberen, de hasj chocomelk..

Het klinkt goed!

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

kun je dit ook toepassen met wiet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja heb ik wel eens gedaan, chocolademelk in de magnetron, als het heet is wat boter erbij, en dan zo'n theezeefje voor losse thee met verkruimelde wiet erin laten trekken

ene keer werkt het goed, andere keer totaal niet, ik heb zowieso het idee dat wiet eten/drinken bij mij wat een subtieler gevoel geeft, zo had ik een keer een kwart spacecake opgegeten 's avonds, bijna niks van gemerkt behalve dat ik de volgende ochtend aardig moe was(en ook nog rooie ogen had geloof ik)

paar dagen later at ik het resterende kwart samen met een vriend en gingen we naar het bevrijdingsfestival, en ik was knetterstoned

 

zo heb ik ook meerdere keren gehad dat ik bijna niks merkte van wietkoffie/chocolademelk, en andere keren dat ik het juist heel goed voelde(vooral 1 keer toen ik wat brak was en nog wat dat vermoeide gevoel dat je soms hebt 's ochtends na een avond flink blowen, toen ben ik de hele dag stoned geweest van 2 bekers wietchocolademelk en 2 wietkoffie, heb toen trouwens het gevulde zeefje ook nog deels hergebruikt)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...