Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
habibi

eerste binnenkweek 16x feminized sensiseed superskunk

Recommended Posts

gallery_25808_9791_1723252.jpg

WAT?

 

Eerste keer binnenkweek met een 1000 watt

Zaden via internet rechtstreeks van sensiseeds: 20 feminized superskunk zaadjes ...aangezien dit 14 jaar geleden het eerste weedje was dat ik rookte ,leek het mij leuk om deze soort te gebruiken voor eerste kweek

 

WAAROM?

Ik ben een gebruiker van cannabis en liefhebber van goede kwaliteit. Aangezien het steeds moeilijker wordt om in belgie aan kwaliteitvolle weed te geraken ( in nederland wel maar dit is ver en duur) heb ik besoten om zelf te kweken vanuit zaad. Elke kweek wordt een verschillend soortje.

Ik heb ook gekozen voor gtoolskasten omdat ik 2 linkerhanden heb en ze echt onopvallend zijn.We zijn juist verhuisd en er is veel volk naar het nieuwe huis komen zien en niemand stelde zich vragen bij de kasten op zolder ( met gedempte afzuiging)

 

HOE?

Groei + droog kast van gtools met tl lampen

1000 watt wingkast

guano mix aarde

metrop voeding

kasten staan op slecht geisoleerde zolder

PH gecorrigeerd water met eutech meter

 

KWEEKVERSLAG ?

-ONTIEMEN:

Midden januari begonnen met het ontkiemen van 20 zaadjes op zolder in 10x10 potjes. Gewoon direct in de guano mix aarde, kuiltje van 1 cm diep ,beetje aarde erover, niet aandrukken en benevelen met plantenspuiten. In de verwarmde propagator met deftige digitale thermotimer op 20 graden ....24h licht tl white

Zeer spannend en elke paar uur gaan kijken en ja... na 24 uur komen de eerste kopjes naar boven en na 36 uur zijn ALLE zaadjes ontkiemt. BIG THANX TO SENSI SEED!!

 

-GROEIEN:

Na 4 dagen heb ik de plastic kap wegehaald om de plantjes te laten ademen licht18/6, geen afzuiging want de zolder is zeer koud. Zuinig water gegeven met wortelstimulator tot einde van week 2. De plantjes groeien allemaail zeer goed dus heb ik vanaf week 3 een beetje groeivoeding gegeven( mr1 van metrop).

Op het einde van week 3 zijn de plantjes de potjes en propagator ontgroeid ,de wortels komen uit de potjes en nieuwe blaadjes en scheuten schieten omhoog.

Tijd om te verpotten naar 12 liter potten en in de bloeiruimte te zetten.De 4 kleinste plantjes de nek omgedraaid,spijtige zaak maarja.... De eerste 4 dagen de 1000 watter vanboven in de kast gehangen nog op 18 /6...je ziet de planten bijna groeien met het blote oog :) Geen verwarming wanneer de lamp brandt, tijdens donkere periode zorgt een kleine electrische voor wat warmte ( met digitale thermotimer)ik zorg dan ook voor heel wat minder afzuiging, de kast heeft 2 gedempte afzuigfilters(elk 3 standen) waarvan er een is aangeloten op dezelfde timer als de lampen.

 

-BLOEIEN:

Plantjes getopt en licht op 12/12, het voedingsschema aangehouden van metrop met af en toe gewoon puur water.

De plantjes groeiden als een raket maar de witte draadjes bleven op zich wachten.De eeste verschenen na een week en half en bij sommige moest ik er bijna 3 weken op wachten. Vreemd genoeg zijn degene die het laatst in bloei schoten nu degenen met de dikste toppen.

Deze heb ik dan ook meten oogsten omdat deze al voor 70% bedekt was met bruine haartjes, de onderste toppen waren nog niet volgroeid dus ik heb de plant terug in de bloeiruimte gezet. Alle andere planten zitten nog niet in dit stadium en hebben dikke groene toppen met 100% witte draadjes(veel kristalletjes) Dus ik laat deze voortgroeien zonder voeding( wel voldoende water met aminozuren).

Is dit goed? Wat denken jullie ervan?

 

gallery_25808_9791_476807.jpg

 

mooi he voor de eerste keer

 

gallery_25808_9791_1312777.jpg

 

gallery_25808_9791_491569.jpg

 

gallery_25808_9791_2659943.jpg

 

gallery_25808_9791_1650712.jpg

 

hier liggen al een paar toppen te drogen, super compakte toppen toch al voor 230 gr nat en er is niets van te merken in het hok.

Ik hoop toch op een 400 a 500gr droog ...wat denken jullie?

greeeetz habibi :)

Edited by habibi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een leuk verslag, waarvoor dank!

Hoe kom je aan je nickname Habibi.

Teveel Marokkaanse hash gerookt. :)

PF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep, op school had ik marokaanse vrienden.

Kheb ook nog een maand in maroko gezeten. Eerst het rhytms of peace trancefestival...1 week van marokaanse hash en lsd op een marokaans strand met een internationaal gezelschap...waaaaaaaaw

Daarna verder de zuidelijke kuststreek ontdekt.

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Habibi,

 

Nu is me je nickname duidelijk.

Zag al aan de foto aan hetgeen uit je broek groeit dat je niet besneden bent. :) :)

Groet.

PF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...