Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Test: CAN 250 filter set

Recommended Posts

We zoeken naar:

 

- iemand met een tent of kleine kweekruimte,

- die nu reeds een 125mm 250 kuub filter gebruikt (en ervaring heeft met de warmte en het geluid in zijn ruimte),

- die nu ook al een 125mm buisventilator gebruikt voor zijn afzuiging,

- en die ook al een verslagje heeft gemaakt van een kweek daarin op Wietforum.

Nogmaals, wat we graag willen is een bestaande set-up van iemand die momenteel een 125mm filter gebruikt die 100mm aan de binnenkant is (het oude systeem van zowel Can als Carboriginal) om het verschil te kunnen merken met de nieuwe filter. Dus niet een 700 kuub fan, 500 kuub filter of andere combinatie.

 

Je hebt een bestaande tent of hok met een 125mm fan/filter (en ervaring met het klimaat in deze tent, ook gedurende de zomer) en wilt hier de verbetering van de CAN combinatie testen. Dat is exact wat we zoeken.

 

Er zijn volgens mij heel erg veel kwekers met een tentje en een 125mm filter/fan, dus kom er maar in!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grtz whazzup;

 

Daarom begon ik met de woorden dat ik niet voldeed , maar geen probleem hoor....

Heb net n vry zware badkamerafzuiging gevonden en aangezien ik toch recht

in het riool afblaas hoef ik zelfs geen filter meer haha

Afvoer van warmte is dan ook niet meer detecteerbaar en de geur...? Ach die lucht

wordt eerst door mn beerput geblazen zo het riool in ... fyne jongen die daar nog

wat van maakt en er zyn geen rioolputtekes in de straat by ons dus....

Zo zie je maar dat arm zyn nie altyd slecht is hahaha , je wordt er verdomd crea van

 

 

 

 

 

grtz Poppa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nogmaals, wat we graag willen is een bestaande set-up van iemand die momenteel een 125mm filter gebruikt die 100mm aan de binnenkant is (het oude systeem van zowel Can als Carboriginal) om het verschil te kunnen merken met de nieuwe filter.

 

Dat was mijn starter set voor mijn DR80 en dat ging niet zo lekker met de warmte in de zomer!

 

Dus vandaar dat ik dit topic heb geplaatst om dit te veranderen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou de can filter set graag willen testen heb er nu een van rhino en deze laat veel koolstof achter ;)

heb een dr 40 met 250 watt lamp, 125mm afzuiger 400m3 phat filter 350m3 125mm.

gr cannabizz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mocht er nog iemand gezocht worden dan stel ik me bij deze graag kandidaat. Net mijn 1e kweek afgerond. En nu bezig met zoeken naar een andere ventilator setup ivm verbeteren van herrie & temperatuur.

 

Dus als dat op deze manier kan.. Niet geschoten is altijd mis toch :verrygood

 

Bestaande setup is DR80 met 400w onder een Adjust-a-Wing. Met een 500m³ Carbon Airoriginal filter aan een S-Vent BK125 365m³ buisventilator. Geen idee of de binnenbuis 100mm is van mijn bestaande filter. Dat moet ik nog nameten.

 

Groeten,

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja, ik bump hem nog maar een keertje want is er nou niemand die er werkt met een 125mm 250 kuubertje met bijbehorende buisventilator en een 400 watt lamp? Moet ik hem straks zelf gaan testen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Whazzup

 

Ik wil het opzich wel testen hoor, maar ik ben al eigenaar van een 325m3 buisfan in combinatie met een 250m3 filter...

Op dit moment kweek ik in een computer/tv-kast met een 250w HPS.

mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

da's mooi maar ik wil hem heel erg graag tot zijn maximale theoretische capaciteit laten testen, dus met een 400 watt bulb op een meter :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik draai met een 250 kuub afzuiger en filter in een dr100 met een 400 w Lamp. Ik dacht eerst 350 kuub maar ik had me vergist. ;) . Ik ben nu pas met mijn eerste ronde in die tent bezig, maar ik wil hem daarna graag testen. Ik heb dan alleen maar een ronde vergelijkingsmateriaal. verslag

Ik hoor het wel

 

Gr Kramer

 

Nog maar eens bumpen dan :rofl :no

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites
tja dan ken ik niet achterblijven denk ik zo

 

ik zit nu met n mv van 375 m3 max 3 standen cito box

ik zit met n fat filter 500 m3 beetje veel voor mn hokkie

 

mn hok is 158 cm lengte X 98 cm breedte en 200cm hoog

 

ik draai nooit hrder als stand 2 met die box

 

nou ben benieuwd wat je er van vind

:rofl

 

ps dit alles is al 125 mm en in de zomer ken t zo.n 33 graden worden en dat konden ze toen hebben :no

mn werkoppervlakrte is 1.20 mter ;)

 

zo beter dan

 

 

haal anders zaterdag nieuw spul ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
da's mooi maar ik wil hem heel erg graag tot zijn maximale theoretische capaciteit laten testen, dus met een 400 watt bulb op een meter :no

 

 

Geloof mij maar whazzup die 325m3 afzuiger van me, draait ook regelmatig volle toeren..... eerlijk gezegd denk ik nameijk dat die 250m3 voor mijn kastje zelfs te licht is :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

rijp beraad... het gaat toch Kramer worden dit maal, omdat zijn ruimte aan de specs voldoet :no. Denk je dat je dit kweekje de filter en fan al kunt verwisselen? Je kunt er nog vast wel bij. Daar komt bij dat het al weer een beetje warmer wordt, dus de goede tijd om te gaan testen. We zijn benieuwd naar de prestaties van de combinatie t.o.v. de 100 mm, het geluid t.o.v. de 100mm en de levensduur, dus dat wordt een lange test hopelijk :rofl.

 

Neem maar effe contact met me op om het te regelen, gefeliciteerd!

Share this post


Link to post
Share on other sites

;) ;) :rofl Super bedankt. Daar ben ik echt heel blij mee, omdat ik sinds een paar dagen ook een lagertje (ofzo) begin te horen van mijn afzuiger. Eindelijk weer rust aan de kop ;) .

 

Ik kan er idd nog goed bij en ik zal hem deze kweek nog veranderen de kweek erna doe ik dan ook bij de test. Dan hebben we de hele zomer getest. En ik hoop ook dat het een heel lange test wordt :no

 

Pb komt eraan

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gefelisiteerd Kramer

 

Gr Rara

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...