Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

savedown

jonko gemixed met tequila.

Recommended Posts

denk dat iedereen dat liedje wel kent.. (180cc). en kempi heeft het daar ook al over.

 

maar is dit een goed combinatie. iemand die hier ervaring mee heeft.

of een andere sterke drank.

Share this post


Link to post
Share on other sites
denk dat iedereen dat liedje wel kent.. (180cc). en kempi heeft het daar ook al over.

 

maar is dit een goed combinatie. iemand die hier ervaring mee heeft.

of een andere sterke drank.

 

 

Klinkt niet echt als 18+

Share this post


Link to post
Share on other sites

nope, niet van gehoord, de naam kempi heb ik wel eens gehoord maar zover ik weet is dat rap en daar hou ik niet van

 

zelf zou ik het niet zomaar doen, paar biertjes gaat nog wel, mar de combi wiet/alcohol met een groter aandeel alcohol erbij valt bij mij vaak wat minder goed

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon proberen joh, van al dat advies leer je toch niks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd proberen. Sommige mensen ervaren het zeer goed, en kunnen ertegen. De meesten krijgen een middelmatig tot erge ervaring, welke ook goed is om mee te maken.

 

Ben blij dat ik het al meerdere malen meegemaakt heb, erzonder zou ik mijn grenzen nu niet zo goed kennen :spliff:.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier had ik laatst de perfecte test mee ;)

voor een tentfeest zijn we met een groep van ongeveer 25 gaan drinken en blowen door elkaar heen

we hadden redlabel j.walker en goldstrike, dit is geloof ik 43% en 50%

daarnaast hadden we ongeveer 30gr orange bud.

Hoewel we allemaal ongeveer evenveel op hadden van alles waren de reacties totaal verschillend.

2 mensen hebben meerdere malen gekotst die avond, en verder waren er een stuk of 2 een tijdje niet zo goed maar later die avond alsnog super.

De rest voelde zich zeer goed door de combo (waaronder ik)

dus ervanuit gaande dat mijn vrienden ongeveer gemiddeld zijn:

valt de combi bij 8% echt slecht

valt de combi bij 8% half slecht om het maar zo te zeggen

en valt de combi bij de overige 84% helemaal goed

 

maargoed dat is 1 ervaring, met mensen van tussen de 17 en 22

 

 

Airmac B)

 

 

EDIT: zie de datum van het topic nu pas, excuses als de laatste post te lang geleden was,, maar alsnog lijkt het me bruikbare info ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zijn grove nummers hoor ;)

 

De ene mens is lichter als de ander, de ene heeft een betere maag als de andere, ... Hier zijn duizenden factoren die bepalen of jij slecht gaat of niet, als je nu eens 5000 mensen van de leeftijden 18-30 vind die per 1000 een andere hoeveelheid (en van alle leeftijden evenveel) drank drinken vooraleer een zelfde dosis cannabis te gebruiken, dan kun je al wat betere cijfers opstellen

 

MAAR DAN NOG, heeft dit weinig zin, iedere mens is anders, en iedere dag is trouwens ook anders. De ene dag kun je tegen veel meer als de andere.

 

Volgens mij ligt het gemiddelde percentage met mensen die bad gaan op alcohol en wiet veel hoger als 8% hoor B)

 

Beetje zinloze discutie aangezien het voor iedereen anders is ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een keer bij een "all you can eat" buffet gezeten, na een joint, en sterke drank was er ook, maar daar moest je een beetje voor bijbetalen. 3 euro voor whiskey en tequilla of 2 euro voor jenever.

 

Er was een vrou me toch aan het schranzen, alsof haar leven er vanaf hing. ze liep met korte beentjes en snel loopje, en een boze blik in de ogen( je kent die typos wel) naar de schalen garnalen, zalm, en frietjes, dan op het zelfde bord een schep gehaktballetjes in pindasaus. binnen 8 minuten leeg, en weer heen, en weer heen. en dan gewoon naar de koelong lopen een grote fles sinas gepakt. en halve fles leeggelukrt, wel netjes ingeschonken.

 

Toen zette ze rond een uur of 20:00 het seddert buffet neer, en daar ging ze weer, als eerste en al etende liep ze naar tafel, en voordat de laatste ijs had, had ze alweer een bord vol opgeschept, met van die gekleurde vruchtjes en chocoladeijs, saus erover, en weer met een rotgang naar binnen gewerkt.

 

Toen kregen de belangstellende een speciaal tropisch likeurtje, met malibu, een beetje sap met een rood bovenste laagje, stukje ananas erin.

Ja lekker in de stemming, en een fles tequilla besteld en een schaaltje citroen.

 

en die vrouw met een teug glas leg, onder tafel neergezet, en bij het volgende dienblad, weer eenh cocktail erachteraan.

 

We pakten het tweede glas tequilla, hapten in de citroen en zagen het volgende gebeuren:

 

Vriouw stond op, op het moment dat de band begon te spelen. ze begint te boeren, te zwalken, doet drie passen naar voren, waar het buffet eerst stond. dus ik denk, die gaat even dansen, of een beetje de vreetpartij laten zakken. maar dan... de gaat door haar knieën en kotst zo een enorme hoeveelheid over de dansvloer, dat hou je niet voor mogelijk. de dansvloer liep een betje schuin af naar de ballustrade. over het trapje heen.

 

Ik kon me lachen niet meer inhouden, en echt iedereen moest daar langs om weg te gaan.

 

Komt er een ober aangelopen, met een emmertje water.. hihi had beter meteen de brandslang kunnen pakken.

 

 

ja de combinatie tequilla en wiet kan soms vreemde dingen veroorzaken, ookal veroorzaak je ze niet zelf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nouja ze kon in ieder geval weer verder eten nadat ze een lege maag had door dat kosten ;)

 

Airmac ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mischien als je ze bijde combineert lijk het net of dit topic waarde heeft ;)

 

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...