Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

zeiksnor

wietolie-de geneeskrachtigste plant ter wereld in aktie

Recommended Posts

Zeiksnor heb je dan ook al iemand met angst behandeld of gesproken die het gebruikt heeft, want daar reageerde weetje op. Ik zei alleen dat je het vertaald had en ik heb daar geen waarde oordeel aan gehangen dat doe je nu zelf.

En wat ervaring, is niet alwetend Zeiksnor ;) . Ik heb (bijv.) ook wel wat ervaring met vrouwen, maar dat wil nog niet zeggen dat ik ze allemaal begrijp ;) :D

 

Wel goed lezen Zeiksnor.

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites
En wat ervaring, is niet alwetend Zeiksnor ;) .

 

 

Wel goed lezen Zeiksnor.

;) je mag zelf ook wel eens goed lezen. er staat ook nergens dat ik alwetend ben. er stond wel dat ik al wat ervaring had.

en ja ik heb zelf wel eens last van paniek aanvallen gehad. toen ik gestopt was met de crack. ik vind dat als je datr hebt, je de wiet zeker nooit moet roken. en goeie biologische buiten geteelde olie moet nemen. en dan wel een voor jou goeie soort. in de juiste dossis.

en ook heel belangrijk een hoop zit in je eigen koppie. probeer daar aan te werken.

 

jou stukje gaf aan dat ik alleen iets p-laats. ik zei alleen dat ik iets plaats met wel degelijk ervaring. maar jij hebt gelijk nog niet met angsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok dat is ook weer waar. ;) .

 

Ik heb er gelukkig geen ervaring mee en wil dat graag zo houden, maar je weet nooit wat er gebeurt natuurlijk.

En ik zou dus ook niet kunnen zeggen of dit zo is, maar als jij dat zo ervaren hebt dan geloof ik je graag.

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

beantwoord jij mijn pm nou maar ;) ik heb je nog wat leus te melden ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat heb ik allang gedaan. Ik zit weer op jou te wachten ;)

Of heb je het niet binnen gehad dan stuur ik het nog wel een keer.

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites
;) dat had je al; een uur geleden gedaan zie ik net ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey zeiksnor,

 

Ik heb gisteren de koe bij de horens gepakt en heb een poging gewaagt om bho te maken.

Ik kan je vertellen dat dat gelukt is, Ik heb nu van die mooi amber bruine dropjes.

 

Ik heb eens een olie dropje opelost in iets warme olijfolie. Verhouding bho 1 x 5 x olijfolie. Vervolgens wilde ik

dit op de poot van onze hond smeren die namelijk artrose heeft. Maar vond het toch handiger om het eerst maar

eens zelf te testen. Maar bij mij valt er weinig te testen. Dus heb ik mijn nuchtere vriendin gevraagt of zij eens

een druppel wou eten. Ze keek me aan met een soort ongeloof, maar besloot om mee te doen aan het experiment.

 

Een half uurtje later vroeg ik haar of ze er high of draaierig van werd. Nee was haar antwoord. Maar ff iets anders

zei ze. Ze zegt "ik had erge pijn in de buik van mijn maandelijks probleem, en die is nu compleet weg!!!!

Vandaag heeft ze weer een druppel genomen en wederom, weg pijn!!!!

 

Ik heb vervolgens de pot( polsgewricht) ingesmeerd met 1 druppel en met lopen loopt ie nu toch ineens minder mank.

Of dit aan de olie te wijten is weet ik niet zeker maar ik ga dit wel verder uitproberen.

 

Das nog eens een leuk bericht toch!!!!

 

Greetz sijp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel mooi Bioloog! ;)

 

Leuk voor de misses dat haar pijntjes weg zijn! De bekendste persoon die dat ook daarvoor gebruikte was Queen Elisabeth :D

 

Goed bezig en doe zo verder! Btw, probeer het eens op littekens ofzo te smeren of op eksterogen e.d. Dat wilt ook nog wel helpen heb ik gehoord.

 

Je kan natuurlijk ook 2 kleine sneetjes maken in de huid, en vervolgens 1 insmeren met olie en 1 natuurlijk laten genezen... Normaal hou je dan aan de olie kant niet eens een litteken over... Maar dat is misschien net te veel gevraagd e? :) Srry, zaterdagochtend joint is lekker :P

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat zijn zeker leuke berichten sijp :D dat het bijzonder goed als pijnstiller werkt weet ik inmiddels als geen ander :) maar wat vooral ook zo mooi is, het begleid je ook in wat wel en wat niet te doen. hoever je kan gaan. bij een spierverreking bv. het werkt pijnstillend. het werkt genezend. en het geeft aan welke bewegingen je wel of beter niet kan doen.

en probeer uit zoeken wat de maximale dossis is dioe je je hond kan geven. want mischien merkt ie nu al wel verschil met verhopuding 1 op 5. maar merkt ie bij een hogere dosering nog steeds niks van het high worden maar stild het de pijn wel veel beter en langer.

de tolerantie is bij sommige honden heel hoog. ik heb 1 hond die wordt van een druppel 1 deel wietolie en 2 delen walnootolie niet high. als die het oraal neemt. en ik heb een hond die wordt nog niet high van 2 druppels 1 op 1 vermengt. en dat wordt ik daarvan wel ;)

maar bij de eerste hond die van minder al high wordt.. druppel ik dagelijks soms wel 3 druppels 1 op 1 vermengt per uur op een wrat. en daar wordt ie nooit stoned van. de wrat gaat wel wewg

 

en toevallig geef ik net een flesje olie aan de buurman. die had het al eens geprobeerd met oraal in nemem. maar was bang om stoned en verslaaft te worden :P krijg dat nog niet uit z,n hooft gepraat. maar nu kwam die gisteravond bij me. of die mischien wat op z,n rug mocht smeren om te kijken of het zo ook hielp de pijn te bestrijden. en nu kwam die net vertellen dat gisteravond de pijn weg was. dus dat is een mooie samenkomst van omstandigheden. ben benieuwd wat ie over een paar dagen of een week er van zegt.

 

Je kan natuurlijk ook 2 kleine sneetjes maken in de huid, en vervolgens 1 insmeren met olie en 1 natuurlijk laten genezen... Normaal hou je dan aan de olie kant niet eens een litteken over... Maar dat is misschien net te veel

 

:verrygood

dat is niks te veel gevraagt hoor. ze sloegen een week of 4 geleden bijna het topje van m,n vinger er af.

en daar is niks meer van te zien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bijzondere verhalen als ik het zo hoor, jullie hebben zeker ook het topic van die olieboer uit canada?

zag er wel allemaal echt uit met filmpjes enz maar ga het toch zelf een keer proberen als ik een kwaaltje heb :verrygood

ben benieuwd en laat hier dan natuurlijk het resultaat zien of horen

gr cannabizz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met alle respect, maar sommige dingen die ik hier lees ... zijn enorme bullshit en het is belachelijk dat je dit hier durft te posten.

 

Jij gelooft dat wietolie autisme kan genezen?

Misschien kan wietolie het syndroom van down ook nog genezen ofzo?

 

 

Verdomme seg

Share this post


Link to post
Share on other sites

off topic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piod :D Geloof ons niet op ons woord, maar doe zelf je onderzoek eens, en google desnoods de informatie.

 

Syndroom van Down genezen denk ik niet aangezien dat een genetische aandoening is :) Maar autisme zou wel onder controle kunnen worden gehouden met olie.

 

De info wat wij hier posten is deels gebaseerd op eigen ervaring en voor het andere deel op degelijk wetenschappelijk onderzoek ;) En die onderzoeken kan je zelf nalezen, mits je enige moeite doet om ze te vinden.

 

Dit is geen bullshit topic, maar wel een informatief topic. Waarin dat mensen hun eigen (of in hun onmiddellijke omgeving) ervaringen kunnen posten en als er nieuwe info wordt gevonden m.b.t. studies etc, dan kan dat hier mooi in komen :P

 

En alles is begonnen met het verhaal van R.Simpson. Hij zegt ook, geloof hem niet, maar zoek het zelf uit. En dat zeg ik ook tegen jou.

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Genezen en onder controle houden is dan ook iets zeer verschillend.

Ik maak me vooral druk om een reply van zeiksnor waarin hij de vraag stelt of andere planten/kruiden ook aids, autisme( + nog een hele lading aan aandoeningen) kan genezen.

 

Ik ben blij dat mensen zich inzetten om de medicinale werking van cannabis aan te tonen, maar pas alstublieft op met bepaalde uitspraken.

 

Cannabis en canna-olie hebben werkingen die bepaalde aandoeningen kunnen verhelpen of in ieder geval leefbaarder maken, maar fanatiek gedrag en het maken van niet-onderbouwde uitspraken kan ervoor zorgen dat mensen zelfs de moeite niet meer gaan doen om je andere argumenten aan te horen.

 

Wat je probeert is heel goed! Je wilt andere mensen helpen, maar pas op met bepaalde uitspraken.

 

 

mvg Pieter/piod

Share this post


Link to post
Share on other sites
Met alle respect, maar sommige dingen die ik hier lees ... zijn enorme bullshit en het is belachelijk dat je dit hier durft te posten.

noem die dingen dan eens op vriend . en wat er belachelijk aan is ?

 

Jij gelooft dat wietolie autisme kan genezen?

nee dat geloof ik helemaal niet. waar staat dat dan ?

 

waarvan ik de inhoud soms ook helemaal niet vat, als je het feitelijk wilt bezien.

Het wordt de lezer dus gevraagd om eigenlijk langs "the tricky parts" te lezen

en zich niet te laten ontmoedigen door de incorrectheid van sommige passages.

noem jij eens een paar voorbeelden op waar dat zo is,.

 

Ik zou ook graag zien dat de phoenix foundation of simpson zelf hier iets genuanceerder mee om zouden gaan.

 

En voor mij persoonlijk zeker een reden om niet zomaar dingen over te nemen.

Los van alle kwaliteiten van het canna kruid sluit je op deze manier te makkelijk onzuiverheden in discussie of onderzoek.

rick simpson heeft het geprobeerd en verteld gewoon zijn ervaring. niet meer en niet minder. en er wordt ook NOOIT gezegt dat het iedereen voor 100 % zal genezen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Genezen en onder controle houden is dan ook iets zeer verschillend.

het staat er overal duidelijk bij of het zal genezen of dat het onder controle gehouden wordt.

 

post jij hier eens van iets het tegendeel. ik ga in ieder geval vol gas door om zoveel mogelijk bewijzen te leveren voor zoveel mogelijk verschillende aandoeningen.

 

ik geloof ergens in en laat dat duidelijk merken. maar kom ik iets tegen waarbij het niet werkt, komt dat hier ook te staan. met de redenen waarom het niet werkte.

 

ik weet al 1 aandoening waarvoor het niet werkt. het geloof van de mensen in de leugens van de overheid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

off topic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zijn zeker nog andere planten die een hoop ziektes kunnen genezen. Alleen in het regenwoud vind je meer dan 2000 verschillende plantensoorten die bewezen hebben dat ze geneeskrachtig zijn tegen o.a. kanker. (informatie: WWF - ja, die met die panda)

 

Daarvan ben ik dan ook overtuigd dat er buiten de canna nog een heel deel andere planten zijn waarvan enkele specifieke stoffen medicinaal om verschillende redenen gebruikt kunnen worden.

 

Bij Cannabis is het echter zo dat het endocannabinoide systeem op zo n danige manier werkt dat het al je cellen in je lichaam in topconditie probeert te houden. Is er met dit systeem echter een ontregeling (kan aan alles liggen... bvb te weinig sport, verkeerd dieet, gevaarlijk werk, stress, e.v.a. factoren) dan kan men met behulp van Olie , zowel plaatselijk als algemeen, dit systeem weer terug op peil brengen. Ergo het lichaam kan zich beter herstellen.

 

Niet alle olie is voor bepaalde aandoeningen geschikt. Net zoals niet alle olie even helpvol zal zijn voor verschillende mensen. Daarom opper ik ook voor uitgebreide testen met verschillende soorten olien op verschillende soorte aandoeningen bij verschillende personen. Dat zijn enorm veel tests en enorm veel tijd wat moet geinvesteerd worden. Enkel dan kunnen we te weten komen welke plant goede olie geeft voor een bepaalde aandoening.

 

Daarom ook dat wanneer men de synergie tussen de cannabinoiden in de olie weg haalt, en enkel bepaalde cannabinoiden synthetisch test (zogezegd beter gecontroleerd.... bullshit dus!) dat de werking in veel gevallen lang niet het gewenste effect heeft.

 

Kijk jongens, we proberen natuurlijk allemaal elkaar te helpen en kennis bij te brengen. Ieder heeft zo zijn theorie en hypotheses :) We werken gewoon gestaag verder en ieders bijdrage is natuurlijk meer dan welkom.

 

Nog eventjes 1 ding... je mag best commentaar hebben of het niet eens zijn met bepaalde uitspraken en/of stellingen, maar zeg dan net iets meer dan enkel dat we fout zitten, en leg het goed uit met een degelijke beargumentatie. We zijn namelijk niet zo kortzichtig dat we enkel en alleen aan onze mening blijven vasthouden. :D

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
jongens wat willen jullie nou?>

bij deze ligt de waarheid dus niet in het midden,

en is alles waarheid?

waar wordt dat gezegt dan ?????????????? ik wordt hier zo doodziek van.

 

enige wat ik doe is olie maken en het voor zoveel mogelijk aandoeningen laten proberen. en wat daaruit komt plaats ik hier. en alles wat ik tot nu toe geprobeerd hebt klopt precies. dat is alles wat ik beweer.

 

en ja ik geloof alles wat rick simpson zegt. en ik zeg dat nu voor de derde keer. is daar iets fout aan ???????????

 

en ik vroeg jou alleen aan te tonen wat dan niet waar is wat rick simson beweerd. maar hij beweerd ook nergens dat het ook zeker weten voor iedereen zo zal zijn..

 

wat er wel gezegt wordt is: dat de kans groot is, dat de olie voor jou aandoening wel eens heel goed kan werken

Share this post


Link to post
Share on other sites
En op het moent dat feed back wordt gevraagd wordt je door verwezen om zelf de onderzoeken boven water te halen.

bij het stellen van een vraag

moet meteen het tegendeel bewezen worden?

ja inderdaat. jij vraagt mij de ene kant van de medaillion ik jou de andere kant.

 

want ik ben bezig bewijzen te verzamelen om de waarheid aan te tonen. over wat rick simpson verklaard. niet meer en niet minder. dat heb ik jou nu al 3 keer verteld.

 

en alles wat hij beweerd mee gemaakt te hebben, en waarvan ik het geprobeerd hebt, klopte allemaal. dat samen met hoe die man alles verteld en uitlegt samen met de verklaringen van dokters en patienten doen mij hem onvoorwaardelijk geloven. dat er mensen op deze aarde zijn waarvoor om wat voior reden dan ook niet werkt. jammer dan.

maar nogmaals voor die mensen doe ik het niet. ik doe het voor de mensen waarbij het wel helpt.

 

 

 

ik vind het nutteloos om te gaan kijken of kalmoes de high kan verzachten. en die 0,1 % die je daar dan mee zou kunnen helpen. maar daar blijf ik jou toch ook niet over lastig vallen ?

 

Hadden hetzelfde probleem en proberen ergens op een opbouwende manier uitdrukking aan te geven.

Dit wordt dus niet gewenst in dit topic, heel jammer.

Maar zoiets noem ik dan een rave,

en kan supers zijn :verrygood

nee inderdaat niet. open dan zelf een topic om overal lekker diepgaant over te discusieren. mag ook binnen dit topic maar laat mij met rust. voor de laatste keer. ik geloof er onvoorwaardelijk in. en probeer gewoon zoveel mogelijk mensen met zoveel mogelijk verschillende aandoeningen uit vrije wil de olie te laten proberen. en plaats dat dan hier. en zoals je weet plaats ik ook de mislukkingen, die tot nu toe alleen aan de mensen zelf te danken zijn. en meer niet. daar heb ik al dit gezeur en gediscusieer niet voor nodig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

off topic

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe eindelijk, vaarwel en succes met je eigen bevindingen. ik heb jou echt niet nodig hoor.n daar gaat het mij ook niet om. ik probeewr gewoon op m,n eigen houtje zoveel; mogelijk dingen uit. en dat jullie graag daarover duiascusieren, ga je gang. maar laat mij er buiten.

 

ach zeiksnor

alleen je aanhef al:

hier wordt ik doodziek van.....

ja dat wordt ik inderdaat

 

waaruit blijkt dat jj dus nog niet de ervaringen gekregen hebt van morfine gebruikers.

 

Uhm, en ondertussen ben jij wel je poeppie kwijt om een gedachte van mij als nuteloos te beschrijven,

tanx.

weer fout. de zoveelste. ik beweer niet dat het nyutteloos is. maar dat is het op dit mnoment voor mij wel. niet meer en niet minder.

 

weetje waar ik ook doodziek van wordt: dat er binnen een half jaar, 3 mensen in mij directe omgeving zijn gestorven aan kanker. waarbij ik alle 3 de olie aangeboden heb. maar ze zagen er alle 3 vanaf. waarom ?

omdat ze door het systeem op een heel groot dwaalspoor zijn gezet. en het niet kunnen/durven/willen geloven. want wiet is maar wiet. dat is slecht . ohw,ohw,ow.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat is er kinderachtig?

ik bracht alleen maar ruis in jouw zoektocht,

en op die manier met mijn teksten omgaan ben ik niet van gediend,

jij je zin toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...