Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

zeiksnor

wietolie-de geneeskrachtigste plant ter wereld in aktie

Recommended Posts

Ja, die lijst zal ik zeker meenemen als we naar een dokter gaan en ook een aantal verslagen van die onderzoeken. Je hebt ons echt een stapje verder geholpen hiermee. Zonder die onderzoeken zwart of wit sta je daar ook maar lullig bij zo'n dokter, want die schat de expertise van de farma-industrie nog altijd hoger in dan de ervarings-gerichte info waar wij mee komen aandraven.

 

Grtjs, :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites
dit bedoel ik nou: je neemt maar aan dat?

erg kort door de bocht en beneemt mij de zin om verder me te mengen in, altijd maar weer aannames en veronderstellingen van anderen te weerleggen of hun in te doen zien

ben ik al tijdje geleden mee gestopt, erg jammer dat dit ook hier weer gebeurt nu.

hey piet paniek doe eens even rustig aub. ik maakte een geintje. weetje wat dit :spliff: betekent ? geintje.

 

pijn wordt een onderdeel van je leven en het is maar net hoe je hier mee omgaat.

ga jij voor iedereen bepalen hoe erg de pijn is. en dat ze hier gewoon mee om kunnen gaan als ze maar willen ?

ik vrees dat je hier een hele grote vergissing maakt. en hoop niet dat je ooit hetzelfde zal krijgen als sommige mensen waarbij de morfine niet meer werkt, en ze niet meer weten wat ze moeten doen van de pijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zeiksnor: De tolerantie is voor iedereen anders natuurlijk he :P Als men zich niet meer kan houden in zn koppie na het roken van zulke skuff terwijl hij dient om pijn te bestrijden, dan is het gewoon de verkeerde samenstelling van cannabinoiden in de skuff :jump:

Ik denk wel dat wij elkaar wel kunnen helpen over dit alles :jump:

dat begrijp ik ook heel goed. maar als jij het 1 of ander breekt. of weg lig te rotten van de kanker. intreseerd het je waarschijnlijk niet meer zo, dat je er te high of stoned van wordt. als die pijn maar weg gaat. teminste dat was bij mij wel het geval toen ik met m,n brommertje geschept werd. ik heb letterlijk liggen gillen om morfine. maar dat zou lost child nooit nodig hebben. die weet er mee om te gaan :spliff:

 

p.s wel mooie informatie, maarwel een beetje weinig :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Natuurlijk zeiksnor :P Als je ligt te kermen van de pijn dan maakt het inderdaad niet uit :jump: :jump:

 

Hoezo te weinig info? Wil je meer hebben dan? :D

 

:spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor mij is er nooit genoeg info :jump: ik wil over een tijdje de beste info in een topic zetten. zonder dom gelul er steeds door heen :jump:

 

ik zeg het nog maar een keer, ik ben blij dat je erbij bent gekomen :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites
hey piet paniek doe eens even rustig aub. ik maakte een geintje. weetje wat dit :D betekent ? geintje.

 

 

ga jij voor iedereen bepalen hoe erg de pijn is. en dat ze hier gewoon mee om kunnen gaan als ze maar willen ?

ik vrees dat je hier een hele grote vergissing maakt. en hoop niet dat je ooit hetzelfde zal krijgen als sommige mensen waarbij de morfine niet meer werkt, en ze niet meer weten wat ze moeten doen van de pijn.

 

In 2 zinnen quotes gevat wat ik nu bedoel :spliff:

 

Ik bepaal helemaal niet voor iemand anders hoe de pijn is, dat doen de witte jassen wel voor je :jump:

 

Ik geef alleen aan dat iedereen zijn eigen manier heeft om er mee om te gaan en dat de meesten kiezen voor de (aan hun opgedrongen) pijnbestrijding waar je al snel tegen heel andere problemen aan gaat lopen (zoals olifantendosis morfine die niet meer kan omdat het niet meer werkt) of je lichaam naar de klote helpen.

 

Denk je nou echt dat ik geen lotgenoten heb/ken die idd in dat schuitje zitten en dat dit juist degenen zijn die ik dolgraag zou helpen met wietolie, naast mezelf dan?

 

s'nachts zo vergaan vd pijn dat je overweegt om de ambulance dan maar te bellen en dan maar operatie, maarja, dat gaat niet helpne bij de pijn die ik heb is me te verstaan gegeven.

 

Ipv dat je snapt dat ik pijnbestrijding (via reguliere circuit), zolang als het kan (omdat ik nog geen 40 ben) uit wil stellen omdat dit een heilloze, maar uiteindelijk wel de enige weg zal zijn (waarbij canna ondersteunend ingezet kan en blijft worden) blijf je erop hameren dat ik probeer te doen waar ik juist bij jou zo een probleem bij heb: ik stel en beweer en dit wordt gestaafd door wat ik gelezen heb en hoe ik zelf met pijn omging/ga dus......

 

ach joh, lees DIT eens en begin dan nog eens een gesprek met me.. informeer voordat je aanneemt/ gaat stellen zou je naam eer aan doen, zeiken ok maar dan wel goed heet en niet pislauw aub :jump:

 

Daar lees je oa dat druk op myleum en de pijn die hieruit voortkomt NIETS aan te doen is, je krijgt dit nl. normaal pas als je behoorlijk bejaard bent en je nog maar 15jr moet "leren leven met", hier zit ik dus al mooi sinds mijn 36e voor en dat felle was een extra kadootje wat ik kreeg erbij nl. een PTSS waar ik ook maar niet vanaf kom omdat de pijn (en uiteindelijke uitkomst) mijn leven blijft bedreigen, val ik verkeerd dan kan het zomaar ineens afgelopen zijn omdat mensen die me vinden denken dat ik een hartaanval heb en zo behandelen etc.

 

Hoop dat je door bovenstaande eens wat genuanceerder gaat reageren als een ervaringsdeskundige zijn mening geeft?

Share this post


Link to post
Share on other sites

LostChild, heb jij wel eens een stevige olie-kuur gedaan? Zoniet, dan zou ik het toch maar eens proberen voor een dag of 50-60 :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

lostchild, wat ben jij een zeikerd zeg :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites
maar mocht er iemand echt heel veel pijn hebben, dan weet ik wel waar die voor kiest.

dit moet ik even rectiveseren :spliff: dat weet ik natuurlijk niet. ik vermoed wel dat als iedereen weet dat er ook wietolie bestaat. er toch heel veel mensen voor wietolie zouden kiezen

Share this post


Link to post
Share on other sites

als iemand iets onder woorden probeert te brengen,

is het een zeikerd?

njah, slip of the tonque.....

 

1 van de problemen waar ik al meerdere malen tegen aangelopen ben

is het high of stoned zijn van een canna product

terwijl hij/zij bij de rest veel baat heeft.

 

10 jaar lang leven met pijn betekend je aanpassen

en een weg vinden om je te verbijten in je dagelijkse werkzaamheden.

Anti depresiva wil men dergelijke mensen graag laten slikken,

omdat ze dan suf en stoned niets anders meer kunnen verlangen van hun leven.

 

Dus ja er is een leerzaam pas te begaan om die neven effecten te verminderen

omdat het een grote wens is vanuit de gebruiker.

 

Is er al is een morfine gebruiker spacend uit zijn/haar dak gegaan midden in het centrum van de stad?

Da's toch bepaald niet de bedoeling?

 

greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites
als iemand iets onder woorden probeert te brengen,

is het een zeikerd?

njah, slip of the tonque.....

nee geen slip off the tong hoor. dat heeft ie al 5 keer verteld. en dan nog. maar ik doe het allemaal om de mensen wakker te schudden. al weten ze maar dat het er is. en het is voor de mensen die het wel willen gebruiken.

dat het bij lost child niet goed valt is jammer. maar ik doe het voor hun die er wel baat bij hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gun niemand iets maar jouw gun ik wel een ervaring of 3 rijker met je .. en .. (denk daar maar eens over na).

 

Mensen helpen?

 

Ja vd drup id goot mogelijk met jouw insteek maar dat deert je niet want het is zo als het is :jump:

 

Dat je je verlaagt tot persoonlijke aanvallen is :spliff: maar geeft ook wel een boel info over jezelf: een zeikerd is een zeikerd maar daar val je voor mij niet onder.

 

For your info:wietolie werkt en ook voor mij maar niet zoals JIJ denkt en beweerd maar wat weet ik nou he

 

En nu besteed ik er echt geen energie meer aan, karma komt nog wel eens langs :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komaan jongens.. rustig blijven he!

 

LostChild, kan je ons je ervaringen met olie delen? Dan zijn wij ook weer een ervaring rijker :jump: Welke olie neem je precies (van welke plant?) En wat voor effecten (goeie en neveneffecten) heeft het op je? Wat zou voor jou beter zijn qua effect? Welke wietsoort (gerookt) pas het beste als pijnstiller bij jou?

 

Zou leuk zijn mocht je deze info geven :jump: En dat is niet om te zeiken he :D

 

We zijn er allemaal om elkaar te helpen natuurlijk he! En als iemand wetenschappelijk bewijs (van studies e.d.) heeft, dan heeft het geen zin om te gaan roepen dat de researchers mis zitten... tenzij je duidelijk met tegenbewijs kan komen... Maar t feit dat een olie (want dat verschilt nog al van plant tot plant natuurlijk i.v.b.m. cannabinoidenprofiel) geen goeie werking heeft, of teveel neven effecten, wilt namelijk NIET zeggen dat dat voor elke olie geldt he! Olie is GEEN olie he!

 

Zo gelijk dafalgan geen perdolan is :P

 

:spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je topic gevonden LC :jump: spit em meteen effe door!

 

Sorry voor de topic vervuiling Zeiksnor!

 

:spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_6979_9442_23839.jpg

Behalve de olie moeten we de skuf ook niet vergeten :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad skuff verdampen! Mooi voorbeeld blowsterke! Maar... wat is de maximale zuiverheidsgraag van skuff tegenover olie? Mooie foto trouwens :jump:

 

:spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sorry voor de topic vervuiling Zeiksnor!

 

;)

no problemo ik vraag achteraf wel of ze de bezem er eens door kunnen halen.

 

gallery_6979_9442_23839.jpg

Behalve de olie moeten we de skuf ook niet vergeten ;)

:D daar kan je mooie en goeie olie van maken

Share this post


Link to post
Share on other sites

BRANDWONDEN

 

ik weet uit ervaring dat er geen betere behandeling bij ernstige brandwonden is dan wiet olie. als het aangebracht is, neemt het binnen een paar minuten de pijn weg en versneld het genezing proces. ik heb derde graads brandwonden genezen binnen 11 dagen zonder littekens. als ziekenhuizen het zouden gebruiken in hun brandwonden afdeling ,werd het menselijk lijden aanzien beperkt.

 

 

 

ZWEREN, WRATTEN, MOEDERVLEKKEN

 

zweren binnen in het lichaam kunnen worden genezen door de olie oraal in te nemen. ongezonde zweren, wratten en de moedervlekken op het lichaam kunnen worden verwijderd door er olie in een verband te om te doen. De olie gaat op zoek naar ongezonde of veranderende cellen en vernietigt deze meestal moeiteloos en zonder pijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar kan de olie dan op een open wond gesmeerd worden?

en moet dit dan verdund?

 

idem met behandeling van moedervlekken,

puur of verdund?

 

Voor compreseen etc. is mij eens aangeraden om dit met rauwe honing aan te lengen,

dit zou de opbame door de huid verbeteren.

 

te laat, 't zit er puur op... ;)

moedervlek onder behandeling....

 

Ik heb dit weekend de site van phoenixtears verders bekeken,

en eigenlijk vind ik er niet echt verdere specificaties.

In de texten wel qua dosering, maar niet altijd puur of verdund erbij.

En soms de indica/sativa verwijzing, maar verder niet,

Ben jij dat tegen gekomen zeikkie?

of moet je dan lid van het forum zijn?

 

Groetels Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

zover ik weet smeerd hij het er altijd onverdund op. en anders zou die het er wel bij zeggen denk ik.

 

je kan m eens een mailtje sturen, dan weet je het zeker.

 

 

 

Migraines(hoofdpijnaanvallen)

Veel mensen zijn er achter gekomen dat de olie erg effectief is in het verminderen van de aanvallen,

en in veel gevallen zelfs het stoppen van de aanvallen.

 

 

Astma(luchtwegaandoeningen)

zelfs het roken van marihuana is voordelig voor veel mensen met astma, maar de olie inslikken of verdampen

is een veel effectievere en medische manier om astma te behandelen.

 

 

Angst , Paranoia

Ik denk dat de gevolgen, angst en paranoia door gebruik van dit medicijn stevig kunnen worden teruggedrongen.

Als het systeem maar zou stoppen met het arresteren van mensen die het gebruiken. Als mensen de olie

voor het eerst gaan gebruiken zeg ik dat ze slaperig kunnen worden en er niet tegen moeten vechten.

Sommige mensen worden ongeduldig door de relaxende effecten van dit medicijn te ervaren. Veel vershillende

soorten wiet hebben een laag risico om angstaanvallen te veroorzaken, maar sommige soorten kunnen deze wel

veroorzaken. In zulke gevallen adviseer ik mensen om dit medicijn(de olie) te maken van een soort waar je

geen of minder angstaanvallen van krijgt. als dit medicijn legaal was zou t veel van de angst weghalen in

verband met gebruik van de wiet. Het is ook zo dat sommige soorten meer angstaanvallen kunnen veroorzaken

dan andere, gewoon het wisselen van gebruik van sommige soorten kan het probleem verhelpen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb nu 3 keer contact gehad met de organisatie,

en ik vond de reply erg magertjes.

 

En ik begrijp heel goed in welke stand Loschild eerder verviel. Nu ik, bij het lezen van de tweede text die je plaatst,

Zo'n 7 jaar geleden is mijn lieve Watje overmand door een ansgstoornis, die zij een plek wist te geven,

en zij kan er nu mee leven, maar.....

Als je je beseft wat angst om angst is.

 

Veel verschillende

soorten wiet hebben een laag risico om angstaanvallen te veroorzaken, maar sommige soorten kunnen deze wel

veroorzaken. In zulke gevallen adviseer ik mensen om dit medicijn(de olie) te maken van een soort waar je

geen of minder angstaanvallen van krijgt.

 

Ik zou dit niet durven zeggen tegen iemand me een angst stoornis.

Als iemand zich wekelijks afvraagt hoe dun de grens is om "echt gek" te worden.

Dan is het risico om dit op te zoeken( lees verkeerd soortje) VEEL te groot tegenover de evenetuele oplossing.

 

Je begrijpt nu waar mijn persoonijke strijd ligt....

Een zwaar beladen gebied, waarin een advies ernstige gevolgen zou kunnen hebben,......

De nuancering in bewoordingen,recepten en technieken zijn essentieel om de juiste canna krachten boven te halen.

 

greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar weetje

 

Het stuk wat zeiksnor heeft geplaatst, is gewoon een stuk wat die vertaald heeft van rick simpons site.

 

Gr Kramer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat snap ik,

maar je wilt er toch achter kunnen staan?

Wat mij betreft komt is hier een stukje gegronde kritiek op zijn plaats,

opbouwend wel te verstaan,

maar eigenlijk van eenzelfde strekking als die van Lostchild.

Waaruit blijkt dat de antwoorden niet kant en klaar zijn,

maar dat het paden zijn om verder in te slaan.

Jammergenoeg is DE waarheid nog niet boven water,

en dit lijkt mij de enige manier om die aan het oppervlakte te krijgen.

 

greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik mis bij alle bovenstaande toepassingen welke ik soms wel zeer wonderlijk vind referenties. daarom is het dus in mijnogen zeer weineig waard wat je de afgelopen twee posts er tussen hebt gezet Zieksnor. Het is een kunst om dingen binnen de homeopathie of planten geneeskunde te verklaren met werkings mechanismen en dergelijken. Iets dat overigens door wel bekende homeopaten als dr Vogel ;) in de tijd dat heomepatische geneesmiddelen nog vergoed werden ook nooit voldoende gedaan is. Probleem hierbij is dus dat er een concensus bestaat over de positieve werking van de plant op de aandoening maar dat er totaal geen inzicht is in de werkingsmechanismen erachter.

ZWEREN, WRATTEN, MOEDERVLEKKEN

 

zweren binnen in het lichaam kunnen worden genezen door de olie oraal in te nemen. ongezonde zweren, wratten en de moedervlekken op het lichaam kunnen worden verwijderd door er olie in een verband te om te doen. De olie gaat op zoek naar ongezonde of veranderende cellen en vernietigt deze meestal moeiteloos en zonder pijn.

 

Vooral om deze reden stuiten claims als moedervlejk en ernstige ontstekingen verwijderend mij tegen mijn haren in. Ongezonde zweren is bevoorbeeld een term die nooit door een medicus in de mond genomen zal worden, deze zal altijd zoeken naar een betere definitie dus definieer nader. Daarnaast ' De olie gaat opzoek naar ongezonde cellen en vernietigd deze' de indices dat THC een anti-carcinogene werking heeft is bekend. Maar hoe dit precies in zijn werkt gaat en volgens welk mechanisme het werkt zijn onbekend. Zo kan het zijn dat het de vorming van DNA mutaties door vrije radicalen O2 remt als een soort radicalen scavenger of anti-oxidant. Of zoals ook mogelijk is, actief in grijpt op celbiologische processen welke een rol spelen bij de snelle deling van kankercellen. Waar door de snelle deling van deze ontspoorde cellen geremd word en ook de tumorgenesis (groei) geremd word.

Wanneer het werkings mechanisme onbekend is zijn dergelijke claims als apicaal (op de huid) toegepast op moedervlekken verwijderd het deze door opzoek te gaan naar ongezonde veranderde cellen. Dit is precies wat een moedervlek is, een vaak gelukkig goedaardige potentiele kanker, een woekering van cellen met een teveel aan pigment. Bij een te snel groeiende moedervlek hoor je gewoon naar een huidarts te gaan en niet te gaan kutten met olie.

De werking van olie op dingen als allergiën en ook gelijkertijd Astma wat feilelijk ook een vorm is van te geveolige luchtwegen kan verklaard worden. er bestaat namelijk een sterk ontsteking remmend effect van de cannabinolzuren waarvan het mechanisme ook nog onbekend is. Zo heb ik bijvoorbeeld vernomen dat mensen met bijvoorbeeld de ziekte van Crohn, een gronische darmontsteking, baat hebben bij het gebruik van olie. Dit omdat het de intensiteit van de ontsetekings reactie in de darmen welke de symptomen van de patient produceerd remd. Op de zelfde manier kan het baatvol werken voor Astma patienten, die als gevolg van gevoelige luchtwegen een hoog histamine (komt vrij bij allergie uit MAST cellen v/h immunsysteem, proces heet degranulatie) gehalte in de longen hebben. Deze histaminen leiden tot zowel constictie van de bloedvaten als vernauwing van de voornamelijk lagere luchtwegen wat de problemen met de gasuitwisseling en de benauwdheid veroorzaakt. Het vrijkomen van deze histaminen en de inflammatoire (onsteking opwekkend->immuun cel activerend) werking ervan word mogelijk geremd door bestanddelen van cannabis geremd. De bactericide werking (dodend) op een ernstige ontsteking of zwerende wond kan al van alleen de alcohol komen, echter is het waarschijnlijk dat een compionent van de plant ook een bactericide of statische (groei remmens) werking heeft door het metabolisme van de bacterie te beïnvloeden.

Dergelijke werkingen zijn met behulp van de jusite materialen zoals een cellijn van tumor cellen met omgeremde deling in een weefsul cultuur perfect te bestuderen. Zowel op cel morpholisch (uiterlijk) vlak als op biochemisch vlak. Voorstel van snowie is ieder bestanddeel (heel veel dus 100+) van wiet te isoleren en te testen op een weefsel cultuur om de specifieke anti-carcinogene stof te identificeren en de ontsetkings remmende stof of stoffen te kunnen identificeren.

Eer deze onderbouwing er is vind ik het toedichten van werkingen welke niet door mij persoonlijk ervaren zijn of welke niet met logisch redenerend te onderbouwen zijn onetisch en zelfs risico vol wanneer mensen voor alternatieve olie therapie kiezen ipv reguliere medische behandeling. Bij uitbehandelde mensen of onbehandelbare aandoeningen snap ik dat mensen naar alternatieven gaan zoeken. Hopend op een frisse blik van ieder en een betrokken onderzoeksconsortium dat zich hierop wil richten.

 

Laters, Snowie

 

Lostchild; zenuwpijnen zijn de ergste soort pijn welke er bestaat vooral omdat deze zeer intense pijn kan migreren en uitstralen. is het een compressie probleem waar de oorzaak ligt of was het oorspronkelijk een dislocatie waar de klachten bij jou vandaan kwamen?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik heb nu 3 keer contact gehad met de organisatie,

en ik vond de reply erg magertjes.

wat kan er magertjes zijn aan, verdun je het soms wel of niet ? en waarbij dan ? daar hoef je toch geen uitgebreid antwoord op. en op welke vragen kreeg jij dan magertjes antwoord ?

 

En ik begrijp heel goed in welke stand Loschild eerder verviel. Nu ik, bij het lezen van de tweede text die je plaatst,

Zo'n 7 jaar geleden is mijn lieve Watje overmand door een ansgstoornis, die zij een plek wist te geven,

en zij kan er nu mee leven, maar.....

Als je je beseft wat angst om angst is.

het lijkt mij dat het niet voor iedereen geschikt is. en zeker niet in deze tijden. en er zijn toch genoeg wietsoorten om olie van te maken. en daar zitten echt wel grote verschillen in qua angsstoornissen. en de te nemen dossis speeld hierbij een rol denk ik. zoek en gij zuld waarschijnlijk vinden.

 

Ik zou dit niet durven zeggen tegen iemand me een angst stoornis.

Als iemand zich wekelijks afvraagt hoe dun de grens is om "echt gek" te worden.

Dan is het risico om dit op te zoeken( lees verkeerd soortje) VEEL te groot tegenover de evenetuele oplossing.

het een en ander op verantwoorde manier n met begleiding pproberen kan volgens mij nooit kwaad. maar er zullen best mensen zijn die beter geen olie nemen. maar voor die mensen ben ik er niet.

 

De nuancering in bewoordingen,recepten en technieken zijn essentieel om de juiste canna krachten boven te halen.

 

greetz Weetje

hier ben ik het voor een groot gedeelte mee eens.

 

Maar weetje

 

Het stuk wat zeiksnor heeft geplaatst, is gewoon een stuk wat die vertaald heeft van rick simpons site.

 

Gr Kramer.

hohoho 997. ik heb nu zelf 3 verschillende sooryten olie gebruikt. gebruik nu zxelf ongeveer 8 weken zo,n 10 tot 14 druppels 1 op 1 vermengt per dag. en heb het al aan verschillende mensen en dieren gegeven. dus ik spreek toch echt wel uit wat ervaring

 

Ja dat snap ik,

maar je wilt er toch achter kunnen staan?

Wat mij betreft komt is hier een stukje gegronde kritiek op zijn plaats,

opbouwend wel te verstaan,

helemaal mee eens. maar wat ik dioe is gewoon doen wat rick simpson zegt. en tot nu toe klopt alles. en dan praat ik zeker over 10 verschillende dingen.

 

waarom gaan jullie ook niet proberen wat rick simpson zegt ?

 

Jammergenoeg is DE waarheid nog niet boven water,

de waarheid is al 6 jaar boven water. alleen zien jullie m niet. of willen eerst iets wetenschapelijk aan tonen.

als ik ziek ben en daarvoor iets neem, en dat werkt. wat wil je nou nog meer ?

 

 

Snowy sorry maar al dat ingewikkelde gelul heb ik helemaal geen zin in. ik probeer mensen te helpen. door te laten weten dat er wietolie is. en door goeie olie te maken. aan hun de keus of ze het willen proberen.

en als jij met een onstoken of irriterende moedervlek naar de dokter wil gaan, dan doe je dat toch lekker .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...