Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

zeiksnor

wietolie-de geneeskrachtigste plant ter wereld in aktie

Recommended Posts

whazzup, eerlijk gezegt ben ik het met sommige dingen die jij zegt wel eens. maar met genoeg ook niet.

het gaat er mij ook absoluut niet om mijn gelijk. maar alleen om wat de olie wel of niet kan.

 

we weten allemaal wat rick simpson beweerd mee gemaakt te hebben. ik geloof daar in en probeer het zo goed mogelijk bij zoveel mogelijk verschillend mankementen te proberen. en wat daar uit komt is voor mij de waarheid.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als je al aan je maximale dosis morfine zit dan doet dat druppeltje olie ook niet meer zoveel, anders dan dat het je door de dag helpt en mogelijk wat beter laat slapen (wat al heel erg fijn is). Neemt

dit bleef de hele dag door m,n hooft spoken vandaag. en ik vraag me eigen af hoe jij daar bij kom ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snowy sorry maar al dat ingewikkelde gelul heb ik helemaal geen zin in. ik probeer mensen te helpen. door te laten weten dat er wietolie is. en door goeie olie te maken. aan hun de keus of ze het willen proberen.

en als jij met een onstoken of irriterende moedervlek naar de dokter wil gaan, dan doe je dat toch lekker .

Leuk dat je nog even op me reageert.. vreemd alleen dat je me zo dankbaar blijkt voor de informatie die ik je probeer te verschaffen. Jomanda heeft ook problemen gehad na de zaak Millenkamp toch? Dus ook vandaar dat Whazzup zegt kijk uit met de toon waarop je je posts schrijft. Stel niet wiet geneest dit: 'Alle eerder genoemde ziekten'. Stel in dit geval liever er zijn aanwijzingen dat wiet een positief effect kan hebben op: 'Alle eerder genoemde aandoeningen'.

Zulke nuanches zul je waarschijnlijk wel weer weterschappelijk 'gelul' vinden. Dat wiet olie een effect op autisme zou hebben lijkt me moeizaam te onderbouwen.. er is geen één autisme men spreekt algemeen van een autistisch spectrum stoornis.. met daarbinnen weer verschillende gradaties met ieder een eigen naam.

Het autisme komt voort uit een afwijkend patroon van hersenactiviteit waardoor bepaalde actie reactie koppelingen moeizamer gelegd kunnen worden. Ik ben zeer benieuwd wat een wiet olie specifiek voor de veranderde morfologie (vorm/functie) van de hersenen van een autist kan betekenen.

 

 

Laters, Snowie

 

P.S. Ik kan er iedere keer maar een paar dingen uit pakken.. je hebt al eerder te kennen gegeven dat je me een wetenschappelijke lul vind.. maar hoe wil jij de maatschappij laten accepteren zónder de wetenschappelijke onderbouwing?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind je absoluut geen wetenschapelijke lul. dat is een misverstand. ik vind dat je grotendeels ook gelijk hebt. en eerlijk gezegt ben ik ook heel blij met je informatie. alleen is het vaak iets te ingewikkeld voor me. ik zou dat waarschijnlijk wel kunnen snappen, maar dan moet ik geduld hebben om het te begrijpen. maar ik werk ook 8 uur per dag. dan sport ik nog en doe de olie en het forum erbij. ik kom nu al tijd te kort. je zou m,n vriendin af en toe eens moeten horen. en de kinderen vragen ook regelmatig wie ik ben :no en het probleem is ook, dat ik laatste tijd links en rechts nogal aangevallen wordt. dus laatste tijd was ik het een beetje zat. want ik heb waarom ik het doe en waarom ik het op deze manier doe toch al een paar keer uit gelegt.

 

maar de manier waarop ik het de mensen moet vertellen heb ik nog m,n twijfels. moet ik het voorzichtiger brengen ? zodat er nooit geen teleurstellingen zijn. wat ook eigelijk bijna niet gebeurd. want ik zeg niet meer dat er een heleboel mensen genezen kunnen worden door de olie. maar aan de andere kant kan ik door mijn enthousiasme ook mensen over de streep trekken die het anders niet genomen hadden. en als die mensen dan genezen. dan vraag ik me eigen af wat is nou het wijste. want eigelijk doe ik niet meer dan zoveel mogelijk mensen over de olie vertellen. ik maak m en verstrek m aan mensen die het graag eens vrijwillig willen proberen. en ik vertel al m,n ervaringen hier op het forum. al ga ik op het forum (ook buiten het forum) inderdaat soms wat pittig tekeer ;) maar ik geloof onvoorwaardelijk voor 100 % wat rick simpson verteld. en de bewijzen dat alles klopt beginnen zich in een hoog tempo op te stapelen. en ik wil best wel eens met mensen een discussie voeren of mijn mening geven. graag zelfs. maar meer absoluut niet. ik hou niet van ingewikkeld gedoe en me eigen moeten verdedigen tegen pietje of jantje omdat hun vinden dat ik sommmige dingen anders zou moeten doen. maar dat zit er waarschijnlijk niet in. helaas voor die er anders over denken. ik heb ook geen enkele wetenschapelijke onderbouwing nodig. begrijp me goed als het allemaal wel wetenschapelijk onderbouwd zou zijn geweest zou dat natuurlijk prachtig zijn. en ook daar wordt door iemand anders aan gewerkt. maar dat heeft tijd nodig. en komt hier vanzelf allemaal te staan. maar voor mij is dat niets, om me eigen mee bezig te houden. en ik heb er ook geen zin in dat dit een 100 jaren plan wordt voor de mensen eens wakker zijn. want ik ben er voor 100 % van overtuigd dat het werkt. en wel voor iedereen. bekijk het eens van de andere kant. rick simpson heeft al zoveel mensen geholpen en daardoor zoveel ervaring. en alles wordt duidelijk beschreven of in intervieuws verteld door rick simpson. maar 99,9 % hier op het forum doet helemaal niet wat rick simpson verteld. maar ze proberen maar wat. of proberen het wiel opnieuw uit te vinden. en daar wordt ik nou een beetje moe van. want zoals het gemaakt moet worden en gebruikt moet worden en waarvoor het allemaal gebruikt kan worden, is al voor 90 % door rick simpson verteld.

 

voor mij is het simpel zat. zet 10 mensen op een rij die ziek zijn. geef ze olie en kijk hoeveel er genezen. zijn dat er 9 dan is dat voor mij genoeg bewijs. en dat bewijs heeft rick simpson al geleverd.. het is en blijft een vrije keus voor iemand om het wel of niet te nemen. sommige mensen lezen alles en horen mij aan en hebben er geloof in, en proberen het. ander hebben eerst wetenschapelijk bewiijs nodig voor ze het willen proberen. nou even goeie vrienden. maar dan wachten die toch eerst op het wetenschapelijk bewijs. ik heb nu binnen 3 maanden 3 mesen ,mee gemaakt die aan kanker leden en ook eerst wetenschapelijk bewijs nodig hadden. en ze zijn alle 3 dood. maar ik begrijp heel goed dat die mensen een veel betere en eerlijkere kans gehad hadden als er wetenschapelijk bewijs was geweest. maar dat is er niet. en er moet momenteel geroeid worden met de riemen die er zijn.

 

nogmaals ik ben heel blij dat je er bij betrokken bent :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zulke nuanches zul je waarschijnlijk wel weer weterschappelijk 'gelul' vinden. Dat wiet olie een effect op autisme zou hebben lijkt me moeizaam te onderbouwen..

toch wou ik dat weerleggen. want welke vorm van autisme je ook hebt of hoeveel %. als de mensen door olie te nemen beter gaan functioneren. zou het uiteindelijk toch ook wetenschapelijk onderbouwd kunnen worden

Share this post


Link to post
Share on other sites
dit bleef de hele dag door m,n hooft spoken vandaag. en ik vraag me eigen af hoe jij daar bij kom ?

wel, ik weet het van twee personen die dat gebruiken uit de eerste hand uit mijn eigen omgeving. Ook niet zo gek natuurlijk als je beseft wat die patiënten krijgen toegediend. En iedere keer wordt de dosis nog een pietsie verhoogd. Een gewoon mens zou ter plekke sterven aan een OD als ie dat toegediend zou krijgen.

 

Ik heb diverse medische gebruikers in mijn omgeving die ik waar mogelijk een klein handje help. Naast het feit dat ik dat leuk vind zie ik dat eigenlijk ook een beetje als een morele verantwoordelijkheid. Geld heb ik niet dus daar kan ik ze niet mee helpen. Maar ik heb wel toegang tot cannabis, en veel verschillende soorten ook, die ik dus met ze deel om uit te vinden wat voor wie het beste werkt. Zo ben ik ook bij Anesthesia gekomen. Dat werkt ook niet voor iedereen even goed, en afwisseling is nog steeds geboden. In mijn ervaring zeker bij indica soorten.

 

Cannabis is geen wondermiddel en vereist voor veel patienten ook afwisseling wil het blijven werken. Het zoeken naar een strain die echt voor iemand werkt (en dan ook nog verkrijgbaar is!) is vaak een hele klus. Bel Ger de Zwaan eens op, die kan je er ook veel over vertellen. Verder hebben we hier bijvoorbeeld lostchild, hscarry, Ms Freud, blowsterke en vele anderen op het forum die het medicinaal gebruiken, dus ik zou zwaar hun mening mee laten wegen, zij hebben er ervaring mee.

 

In ieder geval is het niet mijn bedoeling om je af te stoppen, maar meer om je iets meer te remmen in je enthousiasme qua communicatie. Bedenk dat je het hebt over wat voor sommige mensen wellicht een laatste redmiddel is.

 

Olie heeft hele bijzondere eigenschappen, maar die zijn ook nog behoorlijk afhankelijk van de soort cannabis die je gebruikt. Het zal nog wel heel lang duren voor alle effecten in kaart zijn gebracht. Tot die tijd experimenteren we voorzichtig verder. :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ook niet zo gek natuurlijk als je beseft wat die patiënten krijgen toegediend. En iedere keer wordt de dosis nog een pietsie verhoogd. Een gewoon mens zou ter plekke sterven aan een OD als ie dat toegediend zou krijgen.

en laat ik het daar nu weer eens niet mee eens zijn. en ik vind ook dat jij dat nooit kan beweren omdat je van 2 mensen gehoord heb dat het bij hun niet werkte. en zou je dan mischien kunnen vertellen hoe en wat voor olie ze gebruikt hebben ? en daarbij is morfine een hele andere stof dan wietolie. dus die vergelijking dat ze zo,n hoge dossis genomen hebben, dat bij een ietsje pietsje meer ze sterven aan een overdosis...en dat daarom de olie nooit zou werken. vind ik niet kloppen van morfine raak je ook verslaaft en half gek. dat gebeurd bij wietolie niet

 

daarbij had ik vandaag een gesprek met iemand over het maken van hash. over de qualiteit daarvan die je krijgt als het zo fijn mogelijk gezeeft wordt. eerste zeef noemen ze dat geloof ik. super polm geloof ik.

 

nu kwam ik daardoor op het idee dat dat waarschijnlijk mret de olie ook zo zal werken. want het lijkt mij als we alleen olie maken van die eerste zeef. dus topqualiteit. er ook topqualiteit olie zal onstaan ? wat denken jullie hier van ?

 

er is nog zoveel te ontdekken. het lijkt mij absoluut niet wijs. om nu al te gaan roepen dat het voor sommige dingen absoluut niet zal werken.

 

verder wou ik nog zeggen dcat ik nu olie genomen heb van 3 verschillende wietsoorten. alle 3 grotendeels sativa. en ondanks er wel degelijk qualiteitsverschil was in de olie. wat overigens niet byzonder groot was. ik qua het bestrijden van lichamelijke mankementen. zo goed als geen verschil gemerkt heb. alle 3 de olie werkte zeer genezend.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Daar zeg je me wat.Precies de juiste soort in huis hebben.Niet alleen het cannabinoiden profiel is belangrijk, ook de terpenengroep moet men niet vergeten.Deze laatste groep heeft een directe werking op het limbisch systeem, waar de hippocampus ook bij betrokken is en deze bevat nu ook vele receptoren voor de cannabinoiden.

 

Deze terpenengroep zorgt nu juist voor het geurenboeket van de wiet en het nadeel is dat je heel snel aan de geur went net als wanneer je een geruime tijd dezelfde aftershave, eau de toilette of parfum gebruikt en het zelf niet meer ruikt.Vergeet niet dat geur in ons dagelijks leven nog steeds een belangrijke rol speelt.Zo is het ook met de wiet, vandaar dat het beter is om wietsoorten te gebruiken met een verschillende terpenen samenstelling.

De terpenen is ook betrokken nml bij je geestelijk welzijn.Bergamotolie is te gebruiken bij mensen die depressief zijn aangelegd om als voorbeeld te gebruiken.Bij de bereiding van wietolie is dus wel belangrijk om deze groep stoffen te behouden.

 

Een wietolie maken is leuk, maar zolang je niet de samenstelling van de cannabinoiden & terpenen weet, mis je toch wel veel gegevens.Of wietolie een panacea is voor veel ziektes zal uit verdere studies moeten blijken.Studies die gedaan zijn met celculturen of proefdieren is niet altijd te vertalen naar de mens.Iedergeval dit in je achterhoofd houden.

 

THC & CBD en misschien nog wel andere stoffen in de wiet hebben anticarcinogene eigenschappen, maar dan moeten ze wel in de wietolie zitten voor een synergetische werking.Of het bruikbaar is bij alle kankersoorten is niet 123 zo te zeggen, omdat daar nog te weinig gegevens van bekend zijn.

 

Namaste :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
dus die vergelijking dat ze zo,n hoge dossis genomen hebben, dat bij een ietsje pietsje meer ze sterven aan een overdosis...en dat daarom de olie nooit zou werken. vind ik niet kloppen van morfine raak je ook verslaaft en half gek. dat gebeurd bij wietolie niet

Je moet goed lezen wat ik zeg. Ik heb het over patiënten die een dermate hoge dosis krijgen, dat jij er ik, als we zo'n dosis zouden krijgen, gelijk kassie wijlen zouden zijn. Dat zijn dus mensen die heel erg veel pijnbestrijding krijgen. En dat morfine troep is ben ik helemaal met je eens.

 

Je hebt het over "bestrijden van lichamelijke mankementen", waarbij je hebt vastgesteld dat drie verschillende sativa olies even goed werken hoewel er kwaliteitsverschil was tussen de verschillende soorten? Welk kwaliteitsverschil? Want uiteindelijk is de olie even sterk, hoewel je bij de ene soort wat minder opbrengst zal hebben dan bij de ander. De profiel van een indica en sativa olie is echter erg verschillend en ook onderling zijn er veel verschillen. Gebruikt Rick niet Indica?

 

Ik weet dat hscarry heeft nu indica en sativa olie in gebruik heeft. Weetje heeft heel veel verschillende olies in ieder geval gebruikt :rofl (verstrekken doen we natuurlijk niet op wietforum), wellicht kan hij er iets kan vertellen over zijn ervaringen want laten we toch vooral bezig blijven om ervaringen te delen en te leren. Cannalytics zou hier weer eens heel goed van pas komen overigens.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb dat eerste stukje dan niet helemaal goed gelezen. maar de vergelijking blijft het zelfde voor mij. dat die mensen zo,n hoge dossis morfine krijgen, sluit voor mij niet uit dat daarom de olie nooit kan werken.

 

met qualiteidsverschil bedoel ik waar en hoe het gekweekd is. binnen of buiten biologisch of mineraal. en bv soort wiet. en zo zijn er vast nog wel dingen die de qualiteit van de olie sterk zal bepalen. en rick simpson verteld wel degelijk dat hij het liefst met hele sterke soorten werkt. omdat daar meer olie vanaf komt. maar ook een veel betere qualiteit olie.

dat is toch ook begrijpelijk. als 10 mensen alle 10 dezelfde soort wiet zouden kweken. dan zullen er onderling toch echt qualiteitsverschillen onstaan in de wiet. dan heb ik het nog geen eens over het z\efen van de wiet en alleen olie maken van de eerste zeef.

 

rick gebruikte bij lichamelijke ziektes inderdaat het lifst indica. maar puur alleen omdat je daarvan zoveel extra gaat rusten of slapen. en dat dat het genezingsproces zal bevorderen. maar ook een pure sativa kan volgens hem zonder problemen een kanker genezen.

 

als het goed is wordt er binnenkort een analyse van de olie die ik op dit moment heb met de Cannalytics gemaakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Het gaat er niet om hoeveel olie je van een soort kan afhalen, maar juist de samenstelling is heel erg belangrijk.Niet iedere indicasoort bevat ook CBD, dus niet iedere indicasoort zou je kunnen aanwenden voor het gebruik tegen bv kanker.Onderzoek heeft wel laten zien dat CBD de anticarcinogene werking van THC versterkt, dus het lijkt me duidelijk dat je dat ook in je olie wilt hebben.

 

De werking van opiaten zoals morfine is heel anders, dan van Cannabis.Opiaten blokkeren de pijnreceptoren, terwijl Cannabis ze juist reguleert, waardoor het veel verdraaglijker wordt.Morfine geeft ook heel snel gewenning, waardoor je meer van nodig hebt op den duur.

 

Namaste :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is mooie studie, nog niet zolang geleden gepubliceerd, lang leve google, dat door Cannabis bij de pijnbestrijding te betrekken je morfine tot 80% kan verminderen met een voor de patiënt zelfde resultaat. Net bij morfine is de ondersteunende werking van cannabis heel erg groot. En nee natuurlijk kan cannabis de morfine dan niet vervangen, maar elke mg./dag dat je minder morfine moet slikken/spuiten is er 1. De tijd dat de morfine dosis alweer naar omhoog moet bijgesteld worden kan hierdoor worden uitgesteld, de afkicks verzacht en de pijn vermeden.

 

Ik ben meestal banger van de verkondiger van een geloof, dan van de materie zelf, en ik heb dan al wonderen gezien met olie. Een m.s. patiënt die na jaren rolstoel terug zelfstandig kan staan, zijn eigen naam weer kan schrijven, nadat hij al jaren geen pen meer van tafel kon opnemen.

 

Dit zijn voor mij wonderen en nee het is niet genezen, niemand heeft het ooit geclaimd, maar als je mensen kent, je weet hoe immobiel ze zijn en hoeveel pijn ze hebben, dan zijn dit al wel de wonderen waar je op zit te wachten. Ook al zullen de wonderen tijdelijk zijn, en alleen het comfort verhogen, nou elke dag die je er zo bijkoopt is er 1 gewonnen imho.

 

Teveel mambo jambo doet een product geen goed en kan het hele "geloof" in iets compleet verwoesten. Ik heb 2 autistische kids, kan je al beginnen met te vertellen dat autisme geen ziekte is, sterker nog, als er morgen een "pil" tegen autisme zou bestaan, zou ik niet eens weten of ik ze mijn kinderen wel zou geven, ik denk dat ik die keuze bij hun zou laten.

 

Over de heilzame werking tov autisme kan ik wel degelijk veel plaatsen met cannabis, en ja ook daar zal het antwoord toch een heel stuk genuanceerder zijn dan dat cannabis genezend is. Het zal eerder een ondersteunende therapeutische werking hebben, die het comfort in een mensenleven sterk kan vergroten zonder, en tot nog toe, zonder aantoonbare schadelijke neveneffecten. Ik denk niet dat er ook maar 1 geneesmiddel daarop aanspraak kan buiten cannabis.

 

:rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie stukken jongens :rofl

 

En nee natuurlijk kan cannabis de morfine dan niet vervangen,

 

:no

maar waar baseer jij dit dan op ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat in ieder geval gebeurt met cannabis is dat de pijn dragelijker wordt, de scherpe kantjes gaan er vanaf zogezegd, maar compleet bestrijden heb ik nog nooit meegemaakt bij zware pijn, wel een behoorlijke reductie in traditionele medicatie. Bij lichte pijnen en krampen overigens wél meegemaakt (net als zovelen hier denk ik wel), maar ik geloof dat het ook afhankelijk is van de soort pijn. Wie heeft hier meer ervaring mee?

 

@elmanito: Ik bedoelde ook meer wat versta je onder kwaliteit? Sommige soorten zijn nu eenmaal minder sterk (en leveren dus ook minder olie op) maar uiteindelijk zal dat in de olie (die erg geconcentreerd is) niet heel erg veel uitmaken. In dat geval heb je dus wel wat minder olieopbrengst van je wiet. Wat uiteraard wél heel veel uitmaakt is het profiel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Opium werkt velen malen beter dan morfine alleen in holistisch oogpunt.Door snelle gewenning is morfine al gauw onwerkzaam tenzij je de dosering elke keer verhoogt en dan wordt het kritiek ivm toxiciteit oftewel de LD50-norm.

 

Een combinatie van Cannabis & morfine is er al wat onderzoeken meegedaan.Cannabis zelf reguleert de pijn, waardoor het veel draaglijker wordt.

 

Het cannabisextract Sativex kan de PIJN verminderen van kankerpatiënten

 

Een klinisch onderzoek met het cannabisextract Sativex bij kankerpatiënten, dat reeds gepubliceerd werd op de website van het bedrijf GW Pharmaceuticals en in de IACM-Berichten in 2005, werd thans gepubliceerd in een wetenschappelijk tijdschrift. In totaal werden 177 patiënten, die lijden aan PIJN die niet voldoende kan gemilderd worden met opiaten, betrokken bij een twee weken durende placebogecontroleerde studie. Ze kregen ofwel Sativex, dat gelijke delen THC en CBD bevat (n=60), een cannabisextract rijk aan THC (n=58) of een placebo (n-59). De patiënten onderbraken hun andere PIJNmedicatie niet tijdens het onderzoek.

 

De belangrijkste PIJNvermindering op een numerieke schaal was veel groter in Sativex-groep in vergelijking met de placebogroep (-1.37 tegenover -0.69). De belangrijkste vermindering in de THC-groep was niet veel groter dan de placebogroep (-1.01 tegenover -0.69). Dubbel zoveel patiënten die Sativex kregen (THC/CBD) vertoonden een PIJNvermindering van meer dan 30 procent vanaf de begintoestand in vergelijking met placebo (43 procent tegenover 21 procent) terwijl dit slechts 23 procent was in de THC-groep. De onderzoekers concludeerden dat hun "onderzoek aantoont dat THC:CBD extract een goede werking heeft in de PIJNreductie bij patiënten met gevorderde kankerPIJN die niet voldoende verlicht werd door sterke opiaten.

 

(Bron: Johnson JR, Burnell-Nugent M, Lossignol D, Ganae-Motan ED, Potts R, Fallon MT. Multicenter, Double-Blind, Randomized, Placebo-Controlled, Parallel-Group Study of the Efficacy, Safety, and Tolerability of THC:CBD Extract and THC Extract in Patients With Intractable Cancer-Related Pain. J Pain Symptom Manage. 2009 Nov 4.

 

Opbrengst van de olie is niet afhankelijk van de sterkte van de soort.Een soort kan veel trichomen in de bloei ontwikkelen, maar waardeloos zijn als wiet.Een soort die weinig opbrengt dus ook weinig olie zoals een Haze kan toch heel sterk in zijn werking, al moet ik zeggen dat de heden ten daagse Haze belabberd is qua sterkte.

 

Namaste :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
En nee natuurlijk kan cannabis de morfine dan niet vervangen,

 

:rofl

 

maar waar baseer jij dit dan op ?

 

Mijn eigen pijnervaring? Voorlopig blijf ik de morfinepomp weer voor, ooit zal ik dat wellicht niet meer kunnen. Wie weet, krijg je wel gelijk, en zal ik ze nooit nodig hebben en enkel en alleen toekomen met cannabis, net zoals nu en er is niemand anders die daar dan harder op hoopt dan ik zelf. Het is tijden anders geweest, en dan was de wetenschap dat ik morfine achter de hand had net zo geruststellend als nu me voorraadje wiet.

 

De neuropatische pijnen gaan nooit meer weg, ze zijn het resultaat van een operatie waarbij een zenuwknoop beschadigd werd en ik heb hierbij nu geen enkel idee of ze met gloeiend hete poken erin duwen of dat het nu ijskoude priemen zijn. Na 5 "herstel" operatie's heb ik het wel voor bekeken gehouden, voor de pomp heb ik vriendelijk doch beslist bedankt toen, na een paar keer de pijnpoli gepasseerd te hebben, ben ik daar ook vrolijk sceptisch tov.

 

Beide zijn wel de plekken waar ik heen ren, op moment dat de druk van pijn toch weer te groot word, je word hol door pijn, je voelt je helemaal leeg, alle weerstand is weg en je bent dodelijk vermoeid, alleen om tot besef te komen dat je wel kan gaan slapen, maar dat je straks weer wakker word met net zoveel pijn als nu. Pijn beleving en medicatie is behoorlijk persoonlijk, het is moeilijk in te schatten wat wel en niet haalbaar is voor een mens, ik heb altijd gedacht van mezelf dat ik een watje was en maar niet moest zeuren, ook daar kan een pijnpoli je in helpen. Het is niet alleen schaalbaar voor verzekering, ook voor jezelf kan je het beter plaatsen nadien.

 

Ik heb dan nog het geluk dat de beschadiging meetbaar is, de pijn word in NL dan wel uitgedrukt op een schaal en gemeten. In BE waar ik het arbeidsongeval heb gehad, is het in elk geval geen enkele graadmeter om je beperking ervan aan te tonen, noch vergoed te krijgen.

 

:no

Share this post


Link to post
Share on other sites

heel indrukwekkend allemaal. ik besef me eigen gelijk weer hoe goed ik het heb. eigelijk zou jij eens zo,n kuur van 60 of meer gram moeten nemen in zo,n kort mogelijke tijd. en dan eens kijken wat er gebeurd.

 

heb jij wel eens geprobeerd om de hoeveelheid olie op te voeren tot de pijn weg was ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

er begon vandaag iets tot me door te dringen. ik had een paar keer per ongeluk een te hoge dossis wiet olie genomen om me eigen nog comfortabel in m,n hooft te voelen :no nu gebeurde dat gister ook weer. ik had wat pure olie staan en nam daar op het oog :rofl wat olie uit. om te proeven en omdat ik toch olie wou nemen. nu bleek dat achteraf heel veel geweest te zijn. ik durfde bijna niet meer naar buiten. en toen ik eenmaal in de auto zat (ik had nou eenmaal iemand beloofd om te komen) zat ik er na 1 minuut heel hard aan te denken rechts omkeer terug naar huis te maken. omdat ik auto rijden eigelijk niet meer verantwoord vond. ik heb me eigen toen wat moed in gesproken en ben voorzichtig verder gereden. wat verder ook wel redelijk ging. maar eigelijk niet voor herhaling vatbaar.

 

maar wat me nu op valt. ik neem als ik vrij ben altijd een zo hoog mogelijke dossis. waarbij het moeite kost om me nog comfortabel te voelen in m,n hooft. dat zijn maximaal 6 druppels. dat was voor mij de grens.

maar doordat ik gister zo,n hele hoge dossis genomen had. zit ik eigelijk al heel de ochtend vrolijk berichtjes te typen. ik heb vandaag totaal geen moeite met die dossis. terwijl het normaal echt het randje was.

 

hierdoor kom ik tot de conclusie, dat op deze manier, in stappen de dossis verhoogt kan worden. wat rick simpson ook verteld.

wat voor mij dus betekend dat om een dossis waarbij je moeite hebt om hem te nremen een grotere dossis moet pakken om de vorige dossis weer aangenaam te maken. en op deze manier kunnen natuurlijk enorme hoogtes bereikt worden. zeker als je weet dat des te hoger de dossis zal zijn die je neemt des te groter zal de geneeskracht zijn. dat staat voor mij voor 100 % vast.

 

en ik heb er ook totaal geen probleem mee om me eigen even 3 uren wat minder comfortabel te voelen in mijn hooft, wetende dat ik er medisch het maximale uit haal.

 

ik ga 7 druppels nemen zo. de vorige zijn weer uit gewerkt. eet eerst m,n kiwi op en duik dan de tuin in.

Share this post


Link to post
Share on other sites


“Het verbaast me voortdurend hoeveel cannabisolie tegen mijn kanker vocht - zonder bijwerkingen of risico's. Naast het doden van mijn kankercellen, wat voor mij de belangrijkste factor is, hielp cannabisolie ook bij pijn en misselijkheid. De kwaliteit van mijn leven verbeterde inderdaad overal. Dankzij Rick Simpson Oil die ik heb aangeschaft. En met mijn groeiende ervaring naast het uitbreiden van de gegevens van klinische onderzoeken, merk ik dat ik meer en meer zelfverzekerd ben in cannabisolie en ben ik nu KANKERVRIJ en deel ik deze verklaring. Neem contact met hem op via e-mail:
ricksimpsonhealthcare1@gmail.com ] voor je eigen genezing God zegene je Rick ”

vriendelijke groet
bruine kyanne
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...