Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
HannesDakpannes

Plagron green sensation op buitenplanten

Recommended Posts

Heeft er toevallig iemand ervaring met Plagron green sensation op buitenplanten?

Men heeft me gezegt dat dit niet zo'n super effect zou hebben, en dit meer bedoeld is voor binnenplanten.

 

Alvast Bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

moet je niet doen....

 

green sensation is een pk booster... en geen biologische of organische...

 

als je planten in potten staan kan je het wel doen, maar liefst niet in volle grond....

 

je planten zullen wel geboost worden voor even, maar je zal het bodemleven van je grond ernstig verstoren....

 

kijk misschien even naar deze voeding: http://www.nomercysupply.nl/nomercy/nl/node/103

 

moet je even mailen om te vragen of dit goede is , anders kan je beter kijken naar producten om de bodem te verrijken....

 

grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zijn planten in potten van zo'n 40/50liter.

Maar is Guano extract voor de hele cyclus of enkel voor de bloei ?

Hopen dat het zoveel belovend is als de uitleg! Heb jij er al ervaring mee ?

 

Alvast bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik raadde dat aan, omdat ik dacht dat je planten in volle grond zaten...

 

guano is niet voor de hele cyclus, het is een natuurlijk aftreksel van vleermuizenstront.... waar veel fosfor in zit.... wat een extra boost geeft in de bloei....

 

als je voeding wilt kan je kiezen tussen bvb : plagron, bac, sweet jane..... dat zijn mijn voorkeuren tot nu toe.... niet volledig organisch( dat kan trouwens niet) , maar zo biologisch mogelijk....

 

koop best een 1 L fles, groei(tenminste als je ze in de lente en zomer ook wilt laten groeien) en bloei..... en die green sensation kan je wel gebruiken als je wilt..... of een andere.....

 

test deze.... niet tevreden, koop je een andere.....

 

in het begin moet je wat zoeken naar de voeding die bij jou past..... wil je voor smaak gaan..... wil je voor extra gramen gaan...enzoverder.....

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...