Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Jveight

Stoned/High

Recommended Posts

Hallo gaste!

Ik blow al een lange tijd en sinds een paar maanden verdiep ik me in het blowen zelf.

Ik denk over hetgene wat het gevoel je echt laat doen/denken/zijn..

 

ik ben toen ik afgelopen donderdag avond een voorgedraaide moonlight nam, zo erg stoned geworden dat ik

het gevoel had alsof IETS mij bestuurde, en ik de hele tijd in de gaten gehouden word. Ik schrok me dan ook echt

helemaal de pleuris toen ik de intro-post zag van deze thread, ik had namelijk hetzelfde meegemaakt.

 

Dit is dat ook een antwoord op een van mijn vragen: 'Is het gevoel dat je krijgt en wat omschreven word als 'stoned' uniek bij ieder mens (Dus wat je allemaal meemaakt, niet de dingen die je 'voelt' zoals slappe ogen, en zware lichaamsdelen) of is het effect bij iedereen hetzelfde, maar om het effect helemaal zijn werking te laten doen moet je genoeg 'stoned' zijn, en wijs genoeg om het effect dieper in te dringen.

 

In het leven zijn veel aspecten die de mens dieper laten denken. Cannabis is een van de grootste, samen met zijn mattie 'paddo'. al deze stoffen die in deze planten verwerkt zitten laten mensen (waarschijnlijk) meer contact maken met hun onderbewuste. En het onderbewuste laat je dingen zien/voelen die je op dat moment in je gedachten had, of nodig hebt, enz. Het kan zijn dat de doel van ons leven op aarde is dat we een keuze KUNNEN maken tussen de werkelijkheid of hetgene wat we zo leuk en aardig vinden (het slechte dus). En voordat je de keuze KUNT maken moet je wijs genoeg zijn om de twee dingen te kunnen onderscheiden. En let op: volgens mij is slechts een klein aantal mensen dat de moeite neemt om te denken onder invloed van THC of psilocybine, en dan ook nog eens wijs genoeg is om er het nut ervan in te zien. Want aan iedereen aan wie ik vraag wat stoned is antwoorden ze met: "uhm.. Dat is als je slap word en hele rode ogen krijgt, en je gaat rare dingen zeggen". Krijg je natuurlijk ook, maar dat is het begin. En velen blijven steken in het begin.

 

Wat denken jullie? Wat schuilt er allemaal achter 'stoned' zijn, en waarom is cannabis bijvoorbeeld een van de meest bruikbare planten op de planeet? Dat kan toch geen toeval zijn..

Share this post


Link to post
Share on other sites

cannabis is gewoon erg makkelijk, je plukt het zo van de plant. kind kan de was doen..

 

Je kan het zo bij je hebben en je hebt snel resultaat. je ben niet eerst een uur aan het drinken...

verder is het gewoon chiller dan alcohol.

 

als je stoned bent zal je denkpatroon wel veranderen, net als bij de truffel/paddo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...