Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Voyager

Opzoek naar TOP zaden voor buitenkweek in serre!

Recommended Posts

Zou willen uitkomen op 15 mooie vrouwen in mijn serre op het terras buiten,zou er10 willen met een bloeitijd van 8-9 weken(als ze maar goed opbrengen,sterk zijn en een goed hasrijk zijn:D)

en dan een 5 met een bloeitijd van 10-11-12weken(naar de haze kant toe,amnesia haze lijkt me wel een topper:D),nu ben ik dus opzoek naar topzaad,waar ik een grote opbrengst mee haal en topwiet vanaf ga halen,nu op hoeveel zaden ga ik moeten tellen om ZEKER tot 15 mooie potentvolle dames te komen,ik zou wel 15gefiminiseerde zaden willen aankopen,maar stel er komt er eentje niet uit of er valt eentje af enz enz zou ik er al 25 moeten aankopen en en deze zijn toch nogal kostelijk,dus nu vraag ik me af heoveel zaden schaf ik me best aan om ZEKER 15 mooie dames te verkrijgen in mijn serre buiten,en heeft iemand ervaring met een zaadbank/zaadsoort die in de buitenkweek zeer goed presteerd in opbrengst en mooie harsvolle toppen afleverd,zowel indica als sativa al wil ik nu wel eens een goede haze soort?? Alle aanraders zijn welkom,wil echt een sterk wietje kweken waar ik toch een hoop grammen vanf haal en die vol hars hangen(wat zovele willen denk k zo..

Hopend op wat mooie suggesties!!!

groeteeen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Voyager, je hebt een PB.

 

Wil ook graag een hoop mooie vrouwen in mijn serre! Een bloeitijd van zo rond de 1000 weken lijkt me geweldig. LOL.

PF

Share this post


Link to post
Share on other sites

je haald veel dingen door elkaar.

 

een goed buiten soortje is 20 september klaar.in oktober staat de mist en slecht weer toe en dan heb je kanst op toprot :wacko: en bv kans opmeeldauw :(

 

haze is een binnen soort dus als je die buiten wil bloeien dan zal je moeten verduisteren om een redelijke oogst kans te hebben. ;) ( zie verduister topic van atmosphere)

 

Over smaak valt niet te twisten dus vraag niet naar lekkere soortjes... ;)

 

afbloeien in een serre kan moeilijk zijn ivm vocht en dus toprot.

Voorgroeien in een serre gaat weer heel goed ivm geen vorst en geen lage temperaturen.

 

planten buiten groeien tot een bepaald soort afhankelijke tijd mbt zonlicht duur/duisternis, dan gaan ze bloeien.

 

lees de sticky van elmanito over de deense buitensoorten in de plantkamer, dan vind je de deense soorten daar zitten ook hash planten bij...en lees de sticky van indoflow in guerilla daar zie je de Deense buiten soorten in het wild.

en bv een henkes lolland van 864 gram droog :P .

 

buiten zetten doe je na 15 mei, na ijsheiligen, dan is de kans op nachtvorst nihil... :)

onder de 16 graden grond temperatuur staat een wietplant helemaal stil.

 

als je een zaden kweek doet met een soortje dan kan je ruilen in het zaden ruil topic hier op wf.. :)

 

succes :verrygood

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb 1.20 op 1.20 op 1.20 van kast nu zou ik er hier 15 in kwijt willen maar, ze mogen maar 80 hoog worden en omdat ik toch met beperkte ruimte zit ik er ook mee dat ze niet te zeer in de breedte gaan groeien maar meer naar een main cola die toch goed wat opbrengt en wat uitlopers daar baan ik wel een wegje voor:D

Iemand aanraders? altijd welkom want sta op het punt te bestellen,en geraak er niet uit;s

groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heb 1.20 op 1.20 op 1.20 van kast nu zou ik er hier 15 in kwijt willen maar, ze mogen maar 80 hoog worden en omdat ik toch met beperkte ruimte zit ik er ook mee dat ze niet te zeer in de breedte gaan groeien maar meer naar een main cola die toch goed wat opbrengt en wat uitlopers daar baan ik wel een wegje voor:D

Iemand aanraders? altijd welkom want sta op het punt te bestellen,en geraak er niet uit;s

groeten

 

Een aantal sativa/indica kruisingen direct op 12/12.

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoflowers

maar dat werd in je andere topics ook al vaker kenbaar gemaakt

hoe vaak wil je het nog horen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo to lezen wil je gaan kweken in een Darkroom, in een zelfgemaakt hokje en in de serre buiten, en dat allemaal na een 1e poging waarbij het al mis liep na het ontkiemen? :)

 

Tip: Je neemt teveel hooi op je vork. Begin met 1 kweekje (binnen of buiten, aan jou de keuze) en leer al doende.

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet liggen mijn wietplanten staat nu ook al buiten in volle grond en staat niet stil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...