Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

BAS22

Kruipruimte door bewoner uitgegraven onder woning in Oosterhout

Recommended Posts

Kruipruimte door bewoner uitgegraven onder woning in Oosterhout

 

 

 

OOSTERHOUT: De politie heeft maandagavond in een woning aan de Melis Stokestraat een opvallende vondst gedaan. In de woning werd een verborgen luik aangetroffen naar de kruipruimte die vermoedelijk uitgegraven werd door de bewoner om geschikt te maken als kweekruimte voor hennepplanten. Op de eerste verdieping werden twee hennepkwekerijen met in totaal 82 planten aangetroffen. De stroom werd voor de meter om afgetapt.

 

 

 

De agenten waren ter plaatse gegaan om in verband met een recherche onderzoek van een ander korps de 29-jarige hoofdbewoner aan te houden. Hij was niet thuis. Tijdens de zoektocht in de woning naar deze man trof de politie twee hennepplantages op de eerste verdieping aan. Hierop werden de vrouwelijke bewoonster, een 30-jarige vrouw en twee Bulgaren die zich in de woning bevonden aangehouden. Dat betroffen een 22-jarige man en een 28-jarige man. De man staat gesignaleerd als ongewenst vreemdeling. Later meldde de 29-jarige hoofdbewoner zich aan het bureau. Alle vier de verdachten zijn in verzekering gesteld.

 

 

 

De uitgegraven kruipruimte werd aangetroffen na een tip van een buurtbewoner, die vertelde dat de hoofdbewoner de gehele dag met een kruiwagen wit zand vanuit de woning verplaatste naar de achtertuin. De agenten troffen na deze tip een luik aan dat verborgen zat onder een kleed onder de eettafel en dat toegang gaf tot deze kruipruimte. De kruipruimte was 2 a 2,5 meter diep. Bijna de helft van de fundering van de woning zweeft en kan mogelijk gevaar opleveren. Daarom is de woningbouwcoöperatie gewaarschuwd, die vandaag eventueel maatregelen zou nemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vind je het logish dat het funderinkje zweeft,hij mocht het niet afmaken :verrygood

wist vast wel wat ie deed anders deed ie het niet.

typisch voorbeeld van buurt-veloochening,verraad je naaste maar,stelletje ratten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Collie

 

Het lijkt mij dat je eerst maatregelen neem om het instort gevaar te voorkomen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
nieuwsgierige K*t buren....

je zou ze maar hebben.....

 

Je kan ook zeggen: dom dat hij daar niet op heeft gelet. Je moet altijd oppassen met wat je doet, als je je bezig houdt met drugsgerelateerde zaken. Dat de buren het zien en doorgeven is mijn inziens logisch, ik neem aan dat je geen zandbak in je huurhuis hebt. Zoiets valt op, en opvallen is vragen om problemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ken de OPzichter die daar is wezen kijken en de foto's gezien, was niet normaal 3 woningen onbewoond verklaart je zal er maar naast wonen met je gezin!!

De idioot! dat soort lui sta ik te juichen als die gepakt worden.

er lag geen zand korrel meer onder de fundering en hij had de scheuren achter in het huis dicht gesmeerd met cement......... of dat helpt tegen het verzakken :), nee hier heb ik geen goed woord voor over voor zo'n dwaas.

Share this post


Link to post
Share on other sites
nieuwsgierige K*t buren....

je zou ze maar hebben.....

 

Vind je het logish dat het funderinkje zweeft,hij mocht het niet afmaken :)

wist vast wel wat ie deed anders deed ie het niet.

typisch voorbeeld van buurt-veloochening,verraad je naaste maar,stelletje ratten!

 

In dit geval zou ik ook gebeld hebben. Ik misgun een ander zijn extra zakgeld of rokertje niet maar als je op deze manier aan een constructie gaat rommelen breng je de levens in gevaar. Zou jij lekker slapen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

des te meer reden om eindelijk eens te gaan reguleren/legaliseren! een mens zou gewoon een paar planten in zijn tuin moeten mogen hebben, dat voorkomt veel van deze situaties plus dat het niet meer interessant is voor de broodkwekers omdat het animo afzwakt door minder vraag naar product.

 

die gast was fout bezig, buiten kijf. echter zie je dat de klikcultuur vaste vormen aanneemt: verdeel en heers.

 

gewoon maar weer hopen op een mooie zomer en nog mooiere herfst!

Share this post


Link to post
Share on other sites

heh,ga zo snel mogelijk koffie drinken met de buren enzow.

Maak het gezellig met ze,dan zullen ze niks melden,misschien wel aan jou vragen:goh waar komt dat zand weg?

Maar liever aan jou vragen als politie klagen toch?

een muurtje metselen kan een hoop instortingen voorkomen ;) maar dan moet wel eerst het zand weg-gegraven :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker dom ook om al je zand nar je tuin te verpaatsen dan vraag je gwwn om probleemn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...