Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
get in the ganjabus

get in the ganjabus' guerilla

Recommended Posts

idd, komt allemaal wel goed, zo wat bladschade kunnen ze best wel tegen als er nog genoeg mooie groene blaadjes zijn :verrygood

 

Ik vraag me eigenlijk af of dat plantjes die nu al buiten staan echt een serieuze voorsprong hebben op planten die later worden geplant (wanneer ze geen vorstschade meer te verduren krijgen)

En of het de kwaliteit beïnvloed van het eindresultaat?

 

Grtz, WaKKi

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee, dat denk ik niet

op bijna 2 weken tijd zijn ze nog nix gegroeid, of toch niet veel.

Ze moesten gewoon buiten want ik ging op reis.

 

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon wat water geven inderdaad, hier had ik ook last van! Mijnt is na 2x 2 liter water in 4 dagen tijd aardig bekomen :D

 

-WT :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update!

 

@ Weedtech

idd, water geven is het probleem.

 

gallery_25265_9712_2336223.jpg

Plantje1 is terug beginnen groeien. : Stikstof tekort?

 

gallery_25265_9712_1922570.jpg

plantje1 met op achtergrond de spot

 

 

gallery_25265_9712_2199591.jpg

plantje 2: ook stikstof tekort?

 

 

gallery_25265_9712_1677952.jpg

 

De 3 nieuwe baby's

 

 

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites
met dit droge weer kun je gerust een jerrycan meenemen naar je spot.

 

zodat toevallige voorbijgangers denken dat je de heide gaat affikken? :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb op mijn spot een paar jerrycans ingegraven (rond de 30l water kan ik er nu opslaan voor droge periodes), ik ga er nog wat bij zetten denk ik want als we weer zo een hittegolf over ons krijgen dan snakken de dames weer naar water...

 

Die jerrycans vullen is wel niet zo simpel :P, maar mijn spot is nog vrij goed te bereiken (ook zonder spoor na te laten) dus ik kan er wel héél wat flessen water naar toe sleuren in mijn rugzak

 

tja

mn moeder heeft plant gevonden -.-

maar zolang ik geen plantage zet en het niet oprook is het goed

Chille ouders heb jij ;), zolang je het niet oprookt :D ;) ;) (nee hoor mama, ik doe geen drugs :P, ik ben alleen graag met plantjes bezig :D)

Denk niet dat mijn ouders het zo licht op zouden nemen moesten ze het ontdekken :lol:, maarja, dat is hun probleem => ik ben oud genoeg (21 ondertussen al :D) om zelf en bewust die keuze te maken!

 

Grtz, WaKKi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan nog maar eens een update zeker

 

Helaas geen foto's,

Maar het gaat niet zo goed als geplanned

Ik heb nu 4 planten waarvan er 2 goed gaan...

Plant 1: is nog altyd nix gegroeid..., ik heb hem vandaag getopt om er wat leven in te blazen (staat ondertussen wel in pot)

plant 2: is overleden, ik heb hem door mijn eigen lompigheid gekilled, toen ik plant 1 aan het uitgraven was

plant3,4 zijn een hoop gegroeid in het kastje, hebben 3-5 internodes. De planten staan nu op een spot met goede grond, ze hebben alleen beetje weinig licht door omliggende bomen.

 

Plantje 5: is niet zoveel gegroeid, staat ergens langs de kant van een dreef, en ik ga het morgen op de spot zetten.

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

nja, het is heus niet alleen bij jou hoor, dat ze niet groeien... door dit klote weer. geen zon en veels te veel regen. maar vanaf zaterdag geven ze weer beterschap ;) (hier in belgie toch...)

 

en waarom graaf jij je planten uit? :verrygood

 

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja maar dan nog zou ik er nooit aan denken om de plant uit te graven :s, ofwel in een héle grote cirkel er omheen maar dat is ook moeilijk...

 

Grtz, WaKKi

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, maar de plant overleeft het wel, hij heeft idd wel een overpotschok gekregen.

vanavond -(als het donker is) ga ik proberen foto's te maken. Maar ik vind het wel beetje een gewaagde spot,

er lopen veel wandelaars in de buurt. Maar als het er donker is komt er nooit iemand, behalve een guerilla grower :verrygood

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk eraan dat ze ook goed gaan ruiken als ze eens gaan bloeien, je veld kan nog zo ongezien zijn als wat maar als iemand de typische geur ruikt dan vinden ze het wel!

 

Grtz, WaKKi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier is de foto van de plant die thuis staat, heeft al serieus wat afgezien

(vrieskou, lichtstress, overpotschok, mijn moeder die plant op grond heeft laten kletteren)

 

 

gallery_25265_9712_2015073.jpg

Getopt

 

 

gallery_25265_9712_883696.jpg

niet zo groene bladeren

 

gallery_25265_9712_526920.jpg

Zo zagen de nieuwe bladeren & scheuten eruit, daarom dat ik de plant heb getopt

 

 

De Foto's van de spot komen misschien, maar ik kom liever niet te vaak op die plaats

 

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier zijn de foto's dan, speciaal voor het WF

 

gallery_25265_9712_1827918.jpg

plantje op de spot

 

gallery_25265_9712_2807749.jpg

andere plantje

 

gallery_25265_9712_2286288.jpg

hier foto van de spot

Naar mijn mening is het wat te donker, maar ik hoop toch dat de planten 1 -1,5meter worden

 

 

gallery_25265_9712_2691710.jpg

hier is het plantje dat ik een paar dagen buiten had gezet omdat mn pc case te klein werd voor 3 planten

het staat nu terug binnen

 

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

:verrygood

 

RIP

 

kom net terug van mijn spot, het is echt kut wat er is gebeurt,

mijn 2 plantjes zijn geknipt, echt geknipt, van 1 plantje vond ik nog een steeltje en je zag dat het geknipt was (of iemand heeft het gestekt, of de eigenaar van de spot heeft het gevonden.) de ander was weg (maar heb geen restjes van stengels kunnen vinden want het was donker.) -.-

 

Dit is heel rot, maar mijn terrasplant is ondertussen toch al goed gegroeid.

en ik heb de lowryders van sannie binnen. (daar zeg ik liever niets over) als je binnenkort foto's wil zien moet je maar pb'en.

Ik weet niet of ik nog heel veel ga posten, want dit forum is heel interessant, en behulpzaam.

Maar er zitten ook pottekijkers. En die heb je liever niet in de buurt van guerilla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damn wat jammer. Dan weet je ook dat je een nieuwe spot moet zoeken. Gelukkig had je er geen 90 staan zoals green-lady.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer, waarschijnlijk opgegeten door een ree ofzo. Omdat je het steeltje wel terug vond.

That's guerilla....

 

Nog vroeg genoeg om er meer bij te zetten.

 

Veel succes nog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pfoe, het seizoen moet nog goed op gang komen en hoeveel slachtoffers zijn er niet al? :verrygood

 

maar ja, echte guerillas geven niet op he :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

wel spijtig om te lezen

 

kop op he

 

greetz

milo

Share this post


Link to post
Share on other sites

dus jij denkt dat er iemand je planten heeft gevonden. naar huis is gegaan. terug is gekomen met een schaar?

 

Tis niet makkelijk guerilla kweken. Maar je kan soms een goed jaar hebben en dan lukt alles. Mischien volgend jaar beter. Oh en nog een ding. Als je je plantje leven in wilt blazen moet je er geen toppen uit knijpen. worden planten niet blij van. Dat hele toppen van planten is voor mensen die binnen kweken, niet voor buiten kwekers want die hebben een zon die rond de plant draait en geen stilstaande lamp.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:wacko:

 

Ik weet niet of ik nog heel veel ga posten, want dit forum is heel interessant, en behulpzaam.

Maar er zitten ook pottekijkers. En die heb je liever niet in de buurt van guerilla.

 

nou B) ...paranoide worden van een paar plantjes is echt niet nodig hoor ;)

er niet over praten en geen sporen maken is tig keer belangrijker... ;)

als ik maar 0.0000005% twijfelde zou ik niks posten op wf ;)

 

toppen ...als je dat woord ziet dan staan er puntjes onder..klik er op... en dan kom je in de growguide:

Toppen is het verwijderen van de nieuwste groeischeut van de plant. Hierdoor komen er in plaats van één, twee hoofdtoppen. Hierdoor wordt de plant breder en lager dan normaal. Toppen heeft als voordeel dat je de kans op toprot verkleint (doordat er meer toppen zijn) en de opbrengst verhoogt. Nadeel is echter dat de groei- en bloeifasen langer duren. Dit toppen kan meerdere keren gebeuren, maar doe het niet te vaak en niet te snel achter elkaar. De plant kan hierdoor gestresst raken.

 

Het toppen gebeurt door de nieuwste twee blaadjes uit elkaar te halen. Hier tussen zitten dan twee heel kleine nieuwe blaadjes, de nieuwe groeischeut. Deze groeischeut moet weggehaald worden. Let op dat de groeischeut die weg wordt gehaald niet langer is dan 2 cm, anders wordt de plant onnodig beschadigd.

 

 

Pas op dat wanneer je echt een grote plant hebt die flink zwaar is, de kans bestaat dat de plant door haar eigen gewicht door midden zal gaan splijten. Het beste is dan ook om net iets onder de topping de plant te gaan verstevigen om het doormidden te splijten te voorkomen. Dit geldt vooral bij outdoorplanten omdat ze buiten echt groot en veel zwaarder worden dan binnen

 

succes :verrygood en ik hoop dat je blijft posten :wOOt

gr Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...