Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Vlaanders

Tneon van exotic garden...

Recommended Posts

Ik heb een tijdje geleden een heel pakketje besteld om te beginnen met kweken maar had iets vergeten in de bestelling. Na 2x contact op te nemen heb ik na 2 weken nog van niets gehoord... Het lijkt me nu niet echt slim om verder bij exotic garden te bestellen, ik wil mijn lampen zo snel mogelijk...

 

Waar kan ik ze nog kopen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je pm't hier AmSt4ff. Ik geloof nooit dat hij je in de kou laat staan, het is net 1 van de meest betrouwbare growshop eigenaars waar je mee te maken kan krijgen. Hij heeft alle shit opgelost net, die vorige eigenaar wietforumshop achterliet en ik denk niet dat ie al ooit een klant zijn probleem niet heeft opgelost.

 

Dus stuur een pm, een mailtje, bel een keertje. Ze zullen het er zeker rechttrekken als er wat fouts is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat weet ik wel zeker ja

dat amstuff t fixt voor je

 

informeer even door middel van n pm of bellen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb een tijdje geleden een heel pakketje besteld om te beginnen met kweken maar had iets vergeten in de bestelling. Na 2x contact op te nemen heb ik na 2 weken nog van niets gehoord... Het lijkt me nu niet echt slim om verder bij exotic garden te bestellen, ik wil mijn lampen zo snel mogelijk...

 

Waar kan ik ze nog kopen?

 

 

Ze waren even nergens in Nederland op voorraad en daar kan Frans niks aan doen.

Ik denk dat je vlug je levering zal krijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi,

 

Dat is vreemd ik ben helemaal bij met mijn orders en backorders qua Tneon's over welk ordernummer hebben we het eigenlijk pm of mail me even met je ordernummer.

Misschien dat ik wat over het hoofd gezien als dat zo is sorry dan, maar ik ben helaas ook een mens en ook ik maak fouten.

 

Groeten Frans

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij deze heb ik AmSt4ff gepmd. Komt wel in orde, ik had nog niets betaald, maar ik kreeg geen respons en dacht dat het dus nog een eindje zou kunnen duren eer ik alles zou ontvangen.

 

Bij deze mijn excuses

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan je ook eens kijken naar mijn bestelling frans ? ( ordernr 1363 )

donderdag is mijn bestelling van sannie toe gekomen die ik op dezelfde dag heb besteld en betaald.

ik had je een mail gestuurd maar nog geen antwoord ontvangen.

mijn orderstatus staat al van dinsdag op betaling ontvangen.

is er iets niet op voorraad van mijn bestelling misschien ?

ik wacht in spanning op mijn bestelling :verrygood

groeten db

Share this post


Link to post
Share on other sites

jongens doe correspondentie over orders effe via pb of e-mail :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

en als ze per mail niet antwoorden ?

ik vindt dat iedereen dit mag lezen , want ik persoonlijk ben niet meer al te tevreden over exotic garden.

ik stuur hem wel nog een pm.

groeten db

Share this post


Link to post
Share on other sites

@drux bunny

ik geloof dat de mensen met jopu niet zo blij zijn

ken aan mij liggen maar ik heb al diverse pm gehad om voor jou op te passen :verrygood :wacko: :( :P

 

dus doe relax over exotic garden de man ken ook alleen maar z´n best doen

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd voor mij moet je oppassen ik ben zeer gevaarlijk :verrygood

ok ik heb misschien iets over gereageerd.

ik wil zeker niet slecht spreken over frans want bij hem staat de koffie altijd klaar.

 

ik heb net een pm en een mail gekregen,

bijna alles wat ik had besteld was op. maar een deel van de bestelling is al verzonden.

bij deze bedankt frans

 

@ the clown i can see you :wacko:

 

groeten db

Share this post


Link to post
Share on other sites

beste mensen,

 

Kritiek vind ik alleen maar prettig en op en aanmerkingen ook daar kan ik wat mee qua verbeteren.

en ik krijg zoveel emails op een dag wereldwijd dat er wel eens 1 of 2 doorheen kunnen schieten mijn excusses hier dan ook voor, maar wat ik al eerder zei ik ben ook maar een mens van vlees en bloed en ook ik ben niet perfect.

Ik geef altijd 200% van mijzelf in mijn bedrijf (wat ik nog steeds helemaal alleen doe), meer als dat kan ik niet geven.

 

Ook tijdens het verhaal van het oude shop.wietforum, waar ik alles op me heb genomen heb ik altijd gezegd voor de leden van dit forum als er wat is PM me dan dat gaat meestal sneller als dat je in mijn overvolle emailbox kom.

 

En wat er wordt gezegd over de prijzen, heb ik al vele malen aangegeven ben ik duurder pm of mail me met het product en het adres waar het goedkoper is dan zal ik er zeker naar kijken maar dat soort berichten is tot op heden 0.

Ook is mij wel eens verweten dat ik zondag's of s'maandags niet te bereiken ben nee dat klopt want ik heb ook nog een gezin met 2 kleine kinderen en die willen papa ook wel eens zien en ik hun ook dus die 2 dagen zijn mij echt heilig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@drugsbunny :verrygood :wacko: :(

i can see you too he

Share this post


Link to post
Share on other sites

no hard feelings :verrygood

 

heb net goed nieuws gekregen van frans, alles is binnen gekomen.

frans je hebt pm :wacko:

 

groeten db

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee hoor zal niet snel gebeuren

 

zo even n joint rollen en genieten van de zon

cheers drux bunny en frans :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
zo even n joint rollen en genieten van de zon

cheers drux bunny en frans :wacko:

 

overschot van gelijk :verrygood

 

grts db

Share this post


Link to post
Share on other sites
overschot van gelijk :smoke

 

grts db

 

Hey,

 

Ik heb een bestelling gedaan en betaald op 4 januari 2011, we zijn nu 15 februari 2011 en heb nog altijd niks ontvangen, ben al weken aan het bellen naar de exotic garden, niemand neemt op, e-mails worden niet beantwoord!!!!! nie normaal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij heeft wat problemen op het moment maar is gewoon te vertrouwen.

Dit kreeg ik te horen en had de volgende dag mijn spullen binnen.

 

 

 

``Mijn excuses ik ben een tijdje afwezig geweest door zware ziekte en nu is laatst mijn groothandel gesloten door justitie wat je misschien wel hebt gezien in het nieuws.

 

Ik ben nu in zee gegaan met een andere groothandel en krijg vandaag die goederen binnen als het goed is en dan wordt alles asap verzonden.``

Share this post


Link to post
Share on other sites

frans je heb pm!!

 

ook ik zit nog te wachten op spullen, 2x 400bulb 2x kap en wat losse spullen.

uiteraard gaan we er maar van uit dat het goed komt.

ik heb in het verleden erg veel afgenomen en altijd goed geregeld en zo in huis.

dit is de 1e keer dat ik zoiets heb van heh? nog niet.

 

dat ik wachten moet is nog niet zo erg alleen zou ik het graag willen weten als iets langer duurt dan kan ik er rekening mee houden.

verder voor alle mensen die exotic garden wantrouwen/afkraken omdat ze wachten moeten op spullen.

heb geduld!! stuur ff een pm of mail en geef ze een kans om het voor je te fixen.

 

keep up the good work.

greets kushmeister

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zit nu al bijna een maand te wachten en heb nog steeds niks ontvangen, niet eens ff een mailje terug gekregen na meerdere pogingen contact te zoeken.Ik vind dit geen goeie manier van zaken doen, laat op z'n minst in wat horen .......

mocht ie hier nog in het topic kijken mijn bestelnr is 1880

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik zit nu al bijna een maand te wachten en heb nog steeds niks ontvangen, niet eens ff een mailje terug gekregen na meerdere pogingen contact te zoeken.Ik vind dit geen goeie manier van zaken doen, laat op z'n minst in wat horen .......

mocht ie hier nog in het topic kijken mijn bestelnr is 1880

Hey nr 1880 hier nr 1881 welkom bij de club ik heb er een topic over geopend gemaild aantal pm's gestuurd en gebeld maar geen reactie van ze. Ik ga er vanuit dat het niet meer komt ook. Toch maar eens langs om (verhaal) te halen.

Mvg kushmeister

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Kushmeister ik heb vanmiddag eindelijk een mailtje gekregen redelijk rap na mn post

 

 

Beste,

 

Dit is een algemene email aan degeen die nog op een bestelling zitten te wachten ons systeem was een tijdje down waardoor we niks konden doen ook telefonisch schijnen we nog steeds niet te bereiken, KPN is hier mee bezig.

Verder zit ik ook midden in een echtscheiding en vergt veel van mijn tijd en energie, maar dit is uiteraard geen excuus waarom u zolang op uw spullen moet wachten ik ben er echter weer voor 100% mee bezig, nogmaals mijn excuses voor het wachten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou top dat is in ieder geval iets aan info, ik wacht het nog ff af.

zoals ik al heb vermeld in het topic ben ik vaste klant, service was altijd top en de prijs redelijk daarom gunde ik ze de bestelling.

ik verwachte al dat frans het uiteindelijk wel zou fixen maar als je dan bijna een maand niets verneemt van ze ga je toch twijfelen of het nog komt.

 

we gaan het zien als het binnen is dan zal ik dat ook posten in mijn topic, wel zo eerlijk tog.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je pm't hier AmSt4ff. Ik geloof nooit dat hij je in de kou laat staan, het is net 1 van de meest betrouwbare growshop eigenaars waar je mee te maken kan krijgen. Hij heeft alle shit opgelost net, die vorige eigenaar wietforumshop achterliet en ik denk niet dat ie al ooit een klant zijn probleem niet heeft opgelost.

 

Dus stuur een pm, een mailtje, bel een keertje. Ze zullen het er zeker rechttrekken als er wat fouts is.

 

Ik kon vragen wat ik wou anders om mijn lekbak die niet bij mijn DR60 zat, maar ik heb hem anders nooit gekregen, zelfs niet na herhaaldelijk mailen. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...