Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Cannalimbo

Guerilla limburg

Recommended Posts

? :) ?

 

 

andere benaming? wat jij zegt is dus: Dat leb27 ook gewoon lib30 is.. ? Dus dat het gewoon lib30 X lib30 zou moeten zijn volgens jou ?

 

je draait het om?..

 

Het is gewoon zo als het er staat lijkt mij .. :)

 

 

HighLife

Share this post


Link to post
Share on other sites
Leb27 is toch gewoon een andere benaming voor de Libanon 30?

Is het ook. Indo heeft de Lebanese die ik hem heb gegeven leb 27 genoemd, in feite is het gewoon een ander soortje en zijn leb 27 en lib 30 inderdaad andere benamingen voor hetzelfde (Deense) soortje. Heb er al meerdere keren op gewezen, maar het blijkt al aardig ingeburgerd te zijn, getuige de posts op wf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oeii ## .. :)

Dan heb ik niks gezegt :D

Weer eens niet goed opgelet dus :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@babylonboy: thx man jij ook een goeie kweek :)

 

@alle vragen over het lib en leb zaad: is beandwoord

 

@1eklaswietjunk: thx man :)

 

@cannabis giganticus: wat is een wft? en hopelijk kennen we het gebied goed genoeg om dat te weten ja maar je weet zelf het kan altijd toevallig fout lopen daarom is het ook een guerilla.

wij hebben geen zaden besteld maar via een goeie ziel op het forum geregeld (kan je niet vaak genoeg bedanken :D)

 

en zeker geen fem zaad. persoonlijk zou ik dat ook nooit pakken voor guerilla omdat ik er persoonlijk niet van overtuigt ben dat het ook 100% fem kan zijn en ik zit er neit op te w8en goedgelovig te zijnzo min mogelijk risico te nemen om zo min mogelijk op de spot te komen en uiteindelijk alleen met hermas zitten te kijken... gewoon netjes veilig in de gaten houden en de mannetjes er tussen uit trappen...

 

zal er ook een paar uit proberen om er wat stekken van te snijden om ze vervolgens zsm in de bloei te laten gaan.

 

@indoflow: van de eerste 80 zijn er 74 goed doorgekomen, er is zelfs een kindje naast de spongepotjes gevallen en zelfs die doet het goed tssen de hydrokorrels...

wij doen ze wel binnen ontkiemen en oplaten komen ivm de tempratuur waar ik nog wat mee wil proberen maar ze staan niet onder de lamp, ze gaan buiten leven van het licht dat er dagelijks is, ik wil dus geen verwende kinderen buiten hebben spelen :D

zet ze deze week buiten naar een tentje op stekgrond, groot deel van de rest zal ook direct de grond ingaan vanuit het zaad...

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D :) :D yeaahh!!

dat is alvast een lekkere start limbo's ;)

ik heb er buiten in de speciekuip vijf gezaait een weekje geleden en er zijn er vijf ontkiemd..dr zijn er nog vier over want er is een bal op een zaailingetje gevallen :D .dus een bodemtemperatuur van minstens vijftien graden zoals veel gezegd wordt,daar heeft de deense genetica gewoon dikke maling aan.

de royal dane die ik twee dagen daarvoor in een andere kuip zaaide met een cup erover,staat nu haar eerste blaadjes aan te maken en heeft totaal geen last van de condens aan de binnenkant en is het dus licht genoeg :).

ik ben overigens erg benieuwd hoe je je spots gaat behandelen en of je al een beginnetje hebt gemaakt?

vierenzeventig zaailingen die over vier weken een vaste plek gaan krijgen vraagt een boel werk..ik hoop maar dat je je er niet in verslikt :D

veel succes..grtzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee dat snap ik er kan altijd wat mis gaan, maar het is daar zo open dus verbaas ik me er over dat dat niet op zal vallen.

een wtf... what the fuck mijn planten zijn geroofd, omgehakt ontdekt. dat zou echt jammer zijn.

 

ik ben zelf wel tevreden met fem zaad. maar zoals ik altijd roep. vertrouwen is goed, controle is beter.

m.a.w. ook al is het fem. zaad, je zal het ook moeten controleren of je er geen hermas tussen hebt staan.

 

succes

 

gr.

C. Giga

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo, de eerste testertjes staan buiten in een tentje... hopelijk ga ik me idd niet verslikken in de hoeveelheid indo aangezien we nog veel meer te doen hebben :spliff: we hebben de grond op de ene plek alleen bewerkt met kippen en koeien mest op de andere plek hebben we nog wat grond toegevoegt en wat zeewierkalk...

op wat laat jij ze in je kuip gaan indo?? ik twijfel nog beetje over wat ik ze ga geven voor in de tuinen daarom zul je bij mijn fotos wel zien dat ik met vanalles en nog wat aan het experimenteren ben...

je zegt jij hebt geen last van de condens aan de binne kant van je cups... hopelijk krijgen wij er ook geen last van want er zit behoorlijk wat aan de binnen kant...

 

gallery_25632_9691_1051200.jpg

gallery_25632_9691_183917.jpg

ongeloofelijk bij het omzetten heb ik alle stammetjes een groot deel in de grond gezet en na een aantal uur zijn ze er gewoon alweer bovenuit

gallery_25632_9691_320182.jpg

gallery_25632_9691_430452.jpg

hopelijk is dit neit te veel condens, de luchtvochtigheid is iig wel aangenaam voor de kleintjes :jump:

gallery_25632_9691_349476.jpg

gallery_25632_9691_653599.jpg

 

heb gister trouwens een discussie gehad met een tamelijk ervaren kweker, die vertelde mij dat we na 3 weken van het ontkiemen de mannen van de vrouwen zouden kunnen onderschijden... ik hoop dat die kerel helemaal gelijk heeft maar hij had dan weer geen ervaring met de deense soorten...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ziet er zeer netjes uit Cannalimbo :spliff: !

 

Die luchtvochtigheid zit wel snor .. houden ze wel van :jump: (zolang er nog maar wat frisse lucht bij komt...)

 

Na 3 weken geslacht bepalen ? Ik zou zeggen ja: Bij de Denen zou dit waarschijnlijk (deels..!) wel kunnen...

maar bij niet Denen? Hangt af van het aantal lichturen

 

Bedoelde hij niet,,: Dat zaden 2 tot 3 weken nodig hebben om te acclimatiseren voor de überhoubt in bloei/ voorbloei kunnen/gaan ?

 

 

HighLife :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik d8 zelf ook dat hij dat bedoelde daarom heb ik ook meteen gevraagt of hij dat neit bedoelde maar nee hij bedoelde gewoon na 3 weken...

Share this post


Link to post
Share on other sites

je mooie :spliff: broeibak is denk ik 100x100 en de potjes 10x10 er gaan er dus 100 in.

je bent aan het experimenteren, ik ook... :jump:

 

mijn aldibakje is ook 100x100 en ik probeer de maxi fleet rootrainers van haxnicks.

dat zijn 10 boekjes van 4.

zoals je ziet passen er makkelijk 6 x40 in het broeibakje en wat extra potjes 10x10 kunnen er bij, totaal ong 260 in broeibak denk ik.

De keuze voor dit is voor 3 reden.

 

1) maxi roots is 20 cm lange penwortels dus benadert het direct zaaien in de grond.

2) konpaktheid en licht gewicht / volume bij vervoer naar de spot.

3) de herbruikbaarheid van de roottrainers.Ik ga 60% special mix en 40% stek en zaai aardegebruiken.

 

misschien kan je er wat mee... :jump:

of ik op de spot ga ontkiemen zo, heb ik nog niet besloten.

gr

Carpie

ps: de opstelling was even voor de foto...ze krijgen wel warmere voetjes :D dmv bubble plastic op hout.

gallery_22583_9809_114594.jpg

 

gallery_22583_9809_500787.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er netjes uit joh word dit jaar hopelijk een groene zomer :spliff:

 

heb vandaag toch maar ff de bouwlamp erbij gepakt om mijn eerstre kindje toch nog een beetje te verwennen :jump:

de volgende lading gaat er vandaag ook in ff kijken wat het effect van de maan zal zijn :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites
je mooie :spliff: broeibak is denk ik 100x100 en de potjes 10x10 er gaan er dus 100 in.

je bent aan het experimenteren, ik ook... :D

 

mijn aldibakje is ook 100x100 en ik probeer de maxi fleet rootrainers van haxnicks.

dat zijn 10 boekjes van 4.

zoals je ziet passen er makkelijk 6 x40 in het broeibakje en wat extra potjes 10x10 kunnen er bij, totaal ong 260 in broeibak denk ik.

De keuze voor dit is voor 3 reden.

 

1) maxi roots is 20 cm lange penwortels dus benadert het direct zaaien in de grond.

2) konpaktheid en licht gewicht / volume bij vervoer naar de spot.

3) de herbruikbaarheid van de roottrainers.Ik ga 60% special mix en 40% stek en zaai aardegebruiken.

 

misschien kan je er wat mee... :jump:

of ik op de spot ga ontkiemen zo, heb ik nog niet besloten.

gr

Carpie

ps: de opstelling was even voor de foto...ze krijgen wel warmere voetjes :P dmv bubble plastic op hout.

gallery_22583_9809_114594.jpg

 

gallery_22583_9809_500787.jpg

ha die carpie,wat heb jij daar een mooi kasje van de aldi zij je. :jump:

zijn die nog steeds te koop.

en waar heb jij die rootcontainers vandaan.

jij pakt het wel aan als een echte prof,mijn complimenten gast.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi Pietjepuck :spliff:

bedankt :jump: maar geen prof hoor :( ...tis een leuke hobby :jump:

en als je dit een paar jaar wil doen moet je even rekenen en op de koopjes lopen, was mijn gedachte...

Dat aldi bakkie was in de verkoop vorig jaar heb ik begrepen en ik heb er al zeker 10 ongebruikt op de marktplaats zien staan sinds december.

Deze was 32.50 incl verzendkosten, dus daar kan ik hem niet voor maken :D

Tis plastic en lekker licht.

Die roottrainers komen uit de uk.

http://www.haxnicks.co.uk/Garden/Rootraine...et-Rootrainers/

 

als je iedere keer spoudpads of zoiets moet kopen ben je ook geld kwijt...deze komen naar je toe denk ik :P

maar ik doe het voor de 20 cm lengte..die kon ik in Nederland niet vinden en voor de logistiek.

Voor stekken zou ik ook gewoon die bekertjes van de action nemen...( mijn fav growshop ;) )

Die hebben toch geen penwortel.

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

rootrainer

 

www.vreeken.nl

pagina 4 van hulp bij tuinieren/ zaaihulpmiddelen. helemaal onderaan de pagina

 

onwijs goeie gasten. ze zeggen dat ze een levertijd hebben van tot 6 weken, maar meestal heb ik mijn spullen al winnen 1 week in huis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vreeken, ken ik... ;) ...khad gebeld met ze :D

 

maar nogmaals..... de mijne is 20 cm.. :jump: (maxi rootrainers )

 

en die 12 cm van jou :D (Vreeken) .... daar kan je niks mee... toch :jump: ?..... :D

 

 

goedkoper en beter is dan lege melkpakken opsparen, die zijn 19 cmx7cmx7cm.

dan heb je ook een lange penwortel :spliff: ...maar ook veel gewicht en volume ;)

 

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopi...axi+rootrainers

 

sorry :D ... back ontopic ;)

gr

Carpie

ps: 1 week levertijd voor een online-winkel vind ik persoonlijk geen wereldwonder hoor :P

en lees even de laatste nieuwsbrief van Vreeken...ze bieden hun excuus aan voor late leveringen en beloven volgend jaar een groter team... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

dag samen

zijn ff afwezig geweest maar heb zeker nog mee gelezen hier...

toen we lazen dat indo gepakt was zijn we ook maar wat voorzichtiger geworden.

maar goed al met al staat het er wel lekker bij... 40 mooie libs x lebs zijn al een cm of 30/40 en beginnen links en recht wat haartjes te laten zien... en jawel hoor hier komt dan weer eens het grote man vrouw probleem, ik kan bij sommige wel duidelijke haren zien maar bij andere ben ik bang dat die haartjes dadelijk toch balle blijken te zijn....

kijk dat ik zo ff een fototje schiet mss dat jullie hier wat andwoorden hebben...

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopi...MAN+VROUW+TOPIC

 

je kan die fotos ook in bovenstaande link droppen...dan krijg je mischien meer feed back..

zo die lebs gaan zeker hard ;)

tja dat met indo is wel hele grote pech...en dan uitgerekend zo een voorzichtig iemand :no

succes mannen :rofl ..door wf is nog nooit iemand opgespoord...anders zou niemand hier posten op internet.... ;)

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

high mannen,

 

goed om te horen dat t goed gaat met de zaailingen!!

pas echter goed op met wat je waar doet want de petjes zijn alert.

ik ben gepakt voor maar een tuin ook al wilden ze me er meer aansmeren..slappezever had gelijk,gewoon je mond dicht houden..ze hadden zelfs mijn gps en camera..en nog konden ze er geen verbanden mee maken!!ik heb ze zelfs niet verteld wat mijn beweegredenen waren,en uit pure pissed off situatie heb ik effe ruim3700 eurie aan kosten gemaakt door het vernielen van natuurgebied voor eigen belangen...zo zeiden ze.ik heb ingestemd met die kosten en jullie zullen allemaal mijn getuige zijn later in dit seizoen hoe die kosten worden gemaakt en verdient...en liever nog ietsie meer dan alleen dat!!mtfk em all!!

 

RISE UP FALLEN FIGHTER'S..RISE AND TAKE YOURE STAND AGAIN..

SEE WHO FIGHT AND THEN RUN AWAY..LIVE TO GROW FOR ONE MORE DAY!!

 

ze maken mij de pis niet lauw!!ook al zeggen ze dat ze me in de gaten gaan houden.

wel kom ik wat minder op het forum mezelf melden,maar da's alleen maar omdat ik geen eigen topic meer heb natuurlijk :P ....ik beloof jullie allen...

wanneer gij uwen cola's ende of aan het knippen en of ende drogen of smoken zijneh zo ergens medio oktober,drop ik hier mijn topic2010extra,slechts 20%van mij...weten zij,en dat gaat zo blijven..yeahh!! :P :D

mijn baan heb ik gehouden!!die kosten daar poep ik op..wacht maar af!! ;) wat ik vanaf nu ga doen,zien jullie later nog..wees daar maar zeker van.

tot die tijd ben ik even zo stil mogelijk bezig met dirigeren...fuck...wat een dope symphonie hoor ik zeg!!......

het forum hebben ze bij mij nooit gevonden...3x niet..nu niet,straks niet,en nooit niet!!now watch me go,as i wow them all!! ;) dat zal altijd zo blijven..pas wel goed op met wat je doet...ik wens je veel susses met je kweek.ik blijf deze volgen..

grtzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites

high mannen,

 

goed om te horen dat t goed gaat met de zaailingen!!

pas echter goed op met wat je waar doet want de petjes zijn alert.

ik ben gepakt voor maar een tuin ook al wilden ze me er meer aansmeren..slappezever had gelijk,gewoon je mond dicht houden..ze hadden zelfs mijn gps en camera..en nog konden ze er geen verbanden mee maken!!ik heb ze zelfs niet verteld wat mijn beweegredenen waren,en uit pure pissed off situatie heb ik effe ruim3700 eurie aan kosten gemaakt door het vernielen van natuurgebied voor eigen belangen...zo zeiden ze.ik heb ingestemd met die kosten en jullie zullen allemaal mijn getuige zijn later in dit seizoen hoe die kosten worden gemaakt en verdient...en liever nog ietsie meer dan alleen dat!!mtfk em all!!

 

RISE UP FALLEN FIGHTER'S..RISE AND TAKE YOURE STAND AGAIN..

SEE WHO FIGHT AND THEN RUN AWAY..LIVE TO GROW FOR ONE MORE DAY!!

 

ze maken mij de pis niet lauw!!ook al zeggen ze dat ze me in de gaten gaan houden.

wel kom ik wat minder op het forum mezelf melden,maar da's alleen maar omdat ik geen eigen topic meer heb natuurlijk :P ....ik beloof jullie allen...

wanneer gij uwen cola's ende of aan het knippen en of ende drogen of smoken zijneh zo ergens medio oktober,drop ik hier mijn topic2010extra,slechts 20%van mij...weten zij,en dat gaat zo blijven..yeahh!! :P :D

mijn baan heb ik gehouden!!die kosten daar poep ik op..wacht maar af!! ;) wat ik vanaf nu ga doen,zien jullie later nog..wees daar maar zeker van.

tot die tijd ben ik even zo stil mogelijk bezig met dirigeren...fuck...wat een dope symphonie hoor ik zeg!!......

het forum hebben ze bij mij nooit gevonden...3x niet..nu niet,straks niet,en nooit niet!!now watch me go,as i wow them all!! ;) dat zal altijd zo blijven..pas wel goed op met wat je doet...ik wens je veel susses met je kweek.ik blijf deze volgen..

grtzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Indow :D!!! :P

 

Wat beter dat ze die link niet (kunnen) trekken man!

Inderdaad ten aller tijden je 'muil' houden! Want dat wordt hun (enige) informatie-bron. Of anders hebben ze alleen vermoedens .. of iets verdachts... maar daar komen ze nergens mee.

 

Alleen moet je wel zorgen dat ze je niet een 2e keer pakken. Want als ze dat doen, hebben ze je sowieso goed in de gaten gehouden, en pakken ze je wel écht hard.

 

 

Maar dat zoiets als GPS en FOTO'S :lol: zelfs niet kon 'linken'. Da's wel flinke mazzel !? :D

Die paar centjes.. tja ;) ;) met ''10'' mooi Henkes'ses is die schade al mooi ingetrokken :P

 

 

So Already Standing Fighter, Go For It :D

 

 

 

Grtszz HighLife

Share this post


Link to post
Share on other sites

waww :D ...Indo...ik hoop dat je wraak heeeel zoet is :P ...zoveel geld... ;) voor een beetje grond omwoelen :lol: ? en wat bekertjes neerzetten?

mooi dat je je baan nog hebt :D en de schade toch beperkteris als je gedacht had.. ;)

 

succes Greenbrother...heb je wat nodig :D ? ..pm me maar :P no problem..... ;) 10 henkes heb ik zowieso voor je ;) f**k em..

 

gr

Carpie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jammer dat het hier stopte.... :P ...

misschien na de oogst nog wat nabeschouwingen?

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...