Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
No-Zem

Amnesia

Recommended Posts

Oewháá,... het staat weer bol van de reakties ;) maar dit was ook wel te verwachten met een simpel kweekje.. :lol:

 

Vandaag 66 dagen geleden dat de lampen naar 12/12 werden geswitched.

Vandaag de dag dat er weer een onrijpe banaan is geplukt.

Vandaag is ook de laatste dag dat ze voeding mee krijgen.

 

Ondanks dat er geen booster of PK is meegegeven zijn de toppen steen hard, ook onderin zijn ze aardig hard aan het geworden, hopen dat die ook nog wat aandikken want dan zit ik toch aardig te draaien zonder enige poes pas...

 

Ook ondanks de enorme reakties zal ik jullie helaas teleur moeten stellen want hierna zal ik nog één keer updaten met het eindresult...

 

Grtz.Nooz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekkere knuppels :lol:

Als een paar banaantjes alles is,ziet er mooi uit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

netjes.

 

ik ben zelf ook van plan om amnseia te kweken maar dan out door en met verduisteren.

dit geeft me nog meer inspairatie als ik deze planten zo zie.

 

ze zien er netjes uit!ga zo door en succes met de verdere kweek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx,Thnx,

 

Ook hier staan ze buiten, enkele mama's uit zaad getrokken want ze hebben zich na 9 maanden wel bewezen.

Tijd om ze te verpotten want de wortels zijn aan het verstikken, maar misschien nog een keer wat stekken van snijden voordat ze omgepot worden.

Ik weet alleen niet of ik wortel-snoei zal toepassen, iemand een idee hoe ze daarop reageren ?

 

med_gallery_11071_9686_541098.jpg

med_gallery_11071_9686_307899.jpg

med_gallery_11071_9686_137654.jpg

 

Stom, stom, stom,..

Vanonder tl uit de eerste dag buiten en beneveld met spraymix, zon erover en het gaat mis,..

Maar ze hebben zich weer mooi hersteld, er staan weer mooie scheuten op om te snoeien en daarna mogen ze lekker gaan bloeien...

med_gallery_11071_9686_704786.jpg

med_gallery_11071_9686_482345.jpg

 

Grtz.Nooz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Nooz,

 

Je plantjes zien er goed uit. Ik ben heel nieuwsgierig naar je volgende/laatste? update.

 

Ik ben nog een n00b en ga ook Amnesia kweken. Heb je nog bepaalde tips specifiek voor de soort? Ik heb nog een hoop dingen waarover ik nog geen beslissingen heb kunnen nemen:

 

- Welk medium gebruiken? (Mijn hart zegt aarde)

- Welke voeding? (Hart zegt 100% biologisch)

 

stroopwafel :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx Wafel,

 

Dan raad ik je ook een bio-medium aan, ff oriënteren hier op het forum want er is veel keus.

Verder is Amnesia niet zo'n moeilijk soortje,.. gewoon doen en kijken waar je eindigt is de beste les.

 

Hier hebben ze de eerste waterbeurt gehad zonder voeding, ze zijn dus aan het afkicken en als ze clean zijn gaan ze om.

Geen banaantjes meer gespot maar de temp liep in het weekend wel op naar 32*C., lang leve de zomer !!

 

Grtz.Nooz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker vet ,nooz!! :D

 

Wasdanou???????? :lol: Een smerige ventilator????? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Baas boven baas. ;)

Die had ik voor deze ronde weer wit gemaakt, en ja.. die kap zit er andersom op. :lol:

Paar weekjes waaieren en hij is weer bijna antiek-zwart.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel jammer dat iedereen nu Amnesia kweekt. Was het eerst een exclusief soortje, nu vandaag de dag niet meer waard dan een PP/tje.

Sterker nog, ze willen hier geeneens meer hebben :lol:

 

Denk dat ik maar weer een een oldskool Orange bud ga zetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat kan ik beamen ja, 3 kwart jaar geleden begonnen met amnesia, dat was toen de 2 weken langer wachten dubbel en dwars waard, heb er nog de hoofdprijs voor gekregen, maar de kapsters zeiden al dat iedereen tegenwoordig amnesia kweekt, toen was m'n stekkenboer nog enthousiast over andere haze soorten, en nu kelderen de prijzen en gaat iedereen weer over op pp. en op een gegeven moment is er geen amnesia meer te krijgen en schiet de prijs weer omhoog, dusja wat is wijsheid he. momenteel is het zo dat je beter een snelle kunt kweken, niet dat deze meer waard is, maar die 2/3 weken die je normaal langer kwijt bent haal je er gewoon niet meer uit, kun je beter al weer pp's 2 weken op 12/12 hebben staan :lol:

 

weet eigenlijk niet of de mod's het leuk vinden als er gediscussieerd word over de waarde, maar ik noem verder geen prijzen... dus?!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
weet eigenlijk niet of de mod's het leuk vinden als er gediscussieerd word over de waarde, maar ik noem verder geen prijzen... dus?!

 

Je zit op de grenslijn met e discussie, maar Amnesia = Super Silver Haze ;)

 

Namaste :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

oh ik zit liever net iets onder die lijn als er knal tegenaan, als ik berichten moet aanpassen hoor ik het wel.

 

amnesia vs ssh, tja.. je kunt het maar een naam geven, bij de coffeeshop zijn ze overigens wel verschillend geprijst, dus dan kom je toch weer op "je kunt het maar een naam geven" en er iets meer op verdienen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Ik heb Amnesia gerookt en de smaak is hetzelfde als van bepaalde Haze, dat typische kerkwierook geur (wel lekker), maar echt sterk kan ik nu niet echt zeggen.Het is meer een wietje voor overdag.Laughing Buddha heb ik wel goeie ervaringen mee qua potentie, maar weinigen zijn bekend met deze soort.

Helaas kom je maar weinig sterke soortjes tegen in de shop. ;)

 

P.S. zolang je maar geen prijzen noemt en binnen de perken houdt.

 

Namaste :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is ook één van de redenen dat de mama's buiten af gaan bloeien.

Amnesia van Hy-Pro die ik nu kweek is idd geen Amnesia-Haze die ik eerder wel eens rookte en zoals Elmanito al zegt hoort het ook te smaken als een Haze soortje, dat is bij deze ver te zoeken moet ik bekennen.

 

Dit is gewoon een eigen rokertje, dan kunnen we wel ff vooruit ja, maar het wordt al gauw minder als er geëxtraheerd wordt.

De markt is verzadigd met Amneesjes, dat is ook niet gek als je kijkt wat je krijgt, het verschilt dag en nacht met mijn Amnees dus de vraag is dan al gauw wat je nu precies gekregen hebt.

Een lichtpuntje is dat de Killing Fields het dan wel weer súper doen.. ;)

 

Grtz.Nooz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog ff iets om te showen,..

Iets gecompliceerder en bemachtigd van een mede forummer.

 

Ben benieuwd wie raad wat er in de bloempot staat.. ;)

 

med_gallery_11071_2575_353324.jpgmed_gallery_11071_2575_432364.jpg

med_gallery_11071_2575_120367.jpgmed_gallery_11071_2575_540507.jpg

 

Grtz.N.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat lijkt wel heeeeel veel op een Mexican Haze.....

 

xxx

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ben benieuwd wie raad wat er in de bloempot staat..

 

 

Wietplant ?? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha bram, ja zou het echt???? misschien heb je wel gelijk, dat zou wel heeeeel apart zijn ;) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe,...Brammes door de bocht ?! :lol:

Maar een half puntje is het waard, ik mis het materiaal nog, zijde, plastic of hennep ?

 

In de buurt Freud,... its a haze allright,.. ;) ,,maar dan van Schoenbottom. ;) :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik weet alleen niet of ik wortel-snoei zal toepassen, iemand een idee hoe ze daarop reageren ?

med_gallery_11071_9686_541098.jpg

 

Ik wil ze eruit halen, 2 planten per kuip, wortels snoeien en weer terug de bak in met een nieuw aarde mengsel.

Iemand ervaring met wortelsnoei ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow je plantjes zien er lekker uit!! Ben zwaar jaloers ;)

Even een opmerking: is het verschil tussen je dag en nachttemperatuur nie te groot??

 

Ik wacht met smart op nieuwe fotos!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is het een Neville Haze die in de pot staat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben best wel jaloers ;) ik ben zo gek op die amnesia ik kan der geen genoeg van krijgen misschien mijn volgende ronde ook maar amnesia doen :lol: mooie knuppels heb je ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zwaar lekker idd. heet niet voor niets amnees ;) heb er nu ook 1 in m'n bek. doe er maar 0,25 gram in en kan de hele avond vooruit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...