Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
tokkie_1969

plantjes blijven achter wat te doen

Recommended Posts

de plantjes staan nu in ongeveer in week 6 ergens maar als ik zo kijk vind ik ze achterlijk klein blijven (pp plant)

nu had ik he vanmiddag met iemand er over en zat te bedenken om ze een week op 24uur te zetten zodat ze groter worden en meer gaan strekken maar vraag me af of dat wel nut heeft omdat ze al in de bloei staan nu natuurlijk.

Heb eigelijk nog geen ervaring met pp gehad maar vind de plant maar raar groeien ik ben die mooie rechte toppen gewend van bv de bubbels deze groeit alle kanten op behalve omhoog vandaar dat ik zat te bedenken om ze een week lekker te laten groeien op 18 of zelfs 24 uur pdag maar kan dat kwaad vraag ik me af of heeft het nog wel nut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een foto zegt meer dan 1000 woorden, maar ik denk dat je het beter kunt laten zoals het is. Voordat ze gaan groeien moeten ze eerst volledig uit de bloei worden getrokken en dat is geen pretje voor je dames! En daarna moet je ze weer in de bloei zetten en dat kost je al met al een zee van tijd. Gewoon deze ronde afmaken en de volgende keer wat langer voorgroeien is mijn advies.

 

Grtz Underground.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon lekker je ronde afmaken en probeer dit niet te vern..ken d.m.v tijdswisselingen,

de ene pp is niet de andere he en dus kun je nu ff pech hebben( oude moederplanten met weinig pottentie maybe)

 

succes met wat je ook doet, maar ik zou gewoon lekker doorgaan en hiervan leren......

Share this post


Link to post
Share on other sites

de klok verzetten naar groei zou het domste zijn wat je kan doen, die "iemand" heeft dat vast nooit zelf gedaan :blink:

er zijn een paar guerilla verslagen daar kan je zien wat reveggen doet :)

succes met de laatste loodjes :lol:

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mja erg groot zijn ze niet maar ja je hebt in ieder geval nog iets. In ieder geval nooit van bloei naar groei gaan, zou een rare (stonede) redenering zijn om dit te gaan doen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

je grond is veels te nat..........

 

dit veroorzaakt de symptomen in je hokkie :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee tokkie

 

onder hoeveel watt kweek je?

 

ik zelf kweek onder 70watt nu en ik denk dat mijne ook ongeveer zo eruitkomen te zien in 2 weken.

 

maar ik zou ze ook gewoon zo laten staan hoor, ik heb eens gehoord dat als je ze vanuit zo ver in de bloei terug zet naar groei dat je dan strekkende bloei krijgt.. dan groeien zegmaar ook de takjes tussen je top verder maar de wiet gaat niet mee snapje? het zal dan waarschijnlijk ook niet zo compact worden.

 

veel succes :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
je grond is veels te nat..........

 

dit veroorzaakt de symptomen in je hokkie :)

 

lijkt me sterk naar gelang het water dan eerder te droog

 

hee tokkie

 

onder hoeveel watt kweek je?

 

ik zelf kweek onder 70watt nu en ik denk dat mijne ook ongeveer zo eruitkomen te zien in 2 weken.

 

maar ik zou ze ook gewoon zo laten staan hoor, ik heb eens gehoord dat als je ze vanuit zo ver in de bloei terug zet naar groei dat je dan strekkende bloei krijgt.. dan groeien zegmaar ook de takjes tussen je top verder maar de wiet gaat niet mee snapje? het zal dan waarschijnlijk ook niet zo compact worden.

 

veel succes :lol:

 

400w ik denk dat het gewoon rotzooi is heb ook geen ervaring/voorbeeld hoe pp er eigenlijk uit hoort te zien

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat het veelste nat is. en idd ziet er niet echt uit als PP :)

 

Als het mijn planjes waren zou ik stoppen en overnieuw beginnen met 8 weken bloei hadden ze veel groter kunnen zijn :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een duidelijke oplossing is er zo niet, te weinig foto`s of opmerkingen.

 

ik denk dat je zeker de volgende keer langer moet voorgroeien, zeker trachten ze wat breder te maken.......

Dek sowieso je aarde af met wit plastic, zeker als je zo een onbebost deel dat je aarde goed verwarmt door je lamp......

 

Te droog denk je? je aarde......althans eerder te droog.

 

Is je aarde ooit weleens goed nat geweest zodat het er onder uitliep?

In droge aarde groeit geen wortel, het zal zekers een keer nat moeten worden.

 

Succes en plaats meer foto`s voor duidelijke hulp, of de volgend keer vanaf begin een verslag, als t dan fout gaat wordt je wel aangesproken.

 

The CannaBisschop

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon deze ronde af laten draaien laat dan wat langer duren als wat er voor staat,

 

ik zit met hetzelfde probleem maar dat probleem lost zich groten deels wel op,

als je ze er nu al af gaat halen heb je veel minder als at je toch nog even een paar weken wacht,

die paar weken zullen je dus echt belonen,

 

gewoon doorgaan, ook met voeden etc,

dit is een advies,

 

wat je er mee doet moet je zelf weten,

het is geen moet maar ik raad het je wel aan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

:spliff: eyy...ben je stoned ofzo ;) ?

 

je reageert op een topic van 18 maart 2010...die plantjes zijn wel klaar hoor ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...