Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Sebhasj

Crystal - 15 dagen groei [pics]

Recommended Posts

frm.jpg

 

Beste mensen, hierboven mijn 7 Crystal stekjes, ieder in 6,5 liter potten op growmix. Stekken beginnen nu zo groot te worden dat de bladeren door de muren worden omgebogen en de bladeren elkaar overlappen.

 

Ik ben vanplan binnen een week 1 stekje er tussen uit te halen en in de tuin te plaatsen. De andere 6 gaan door in dit kleine hok van 75cm breed x 35cm diep en 250cm hoog.

 

Planten staan dus nu 15 dagen in de groei, tot hoever zal ik ze laten doorgroeien, ze kunnen dus wel de hoogte in.

 

Is het verstandig ze over te potten naar grotere potten? Of is 6,5 liter voldoende?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey, ziet er goed uit

Ik denk dat die potten van jou wel 2x zo groot mogen :(

En die in de tuin, die zet je in de volle grond. Dan knalt ie het hardst met de minste aandacht.

 

Suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze gaan lekker ja

kwa potten zit je wel goed ik heb precies de zelfde

ook dezelfde ruimte per plantje ongeveer

citral is een breede korte plant zeiden ze bij mijn growshop

ik kweek pp die is meer lang en smal

dus zou je voor een lengte van ongeveer 30 cm kunnen gaan

is de meest gangbare lengte zijn ze al zo groot zou ik lekker gaan bloeien

hangt er een 400 watter boven of een 250?

 

mazzels..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er hangt een 600W boven, ben nog opzoek naar een nieuwe grotere kweekruimte in m'n huis, maar kan niets vinden. Misschien toch maar eens in de zomervakantie beginnen met een hok op zolder.

 

Ik vroeg me af, is het mogelijk m'n volgende kweek op mapito te draaien? Ik kan er vast wel genoeg over vinden op het forum en dit is toch een ruimtebesparend idee??

 

Ga morgen nieuwe aarde halen en alles even overpotten. Plantjes zijn nu zo'n 30cm, is dat niet veels te klein om in de bloei over te laten gaan? Wat is normaal, hoeveel weken groei of hoegroot?

 

tnx

Share this post


Link to post
Share on other sites

kweek zelf met tl, maar mn leeservaring hier (hint.....) vertelt me dat de meeste natriumkwekers, toch met stekken, ze nog 2 weekjes laten groeien en ze dan in de bloei trekken. plantje is dan zoiets van een 25-30 cm denk ik, ms zelfs nog wat kleiner....

 

en wil niet ambetant doen, maar wat ik je nu juist zei staat hier al ettelijke keren op dit forum....

Share this post


Link to post
Share on other sites
citral is een breede  korte plant zeiden ze bij mijn growshop

 

gaat het hier niet om crystal? :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

plzzz displace!

deze hoort in de fotosectie Sebhasj :!: :wink:

dat je t ff weet :(

 

en over je plantjes, die zien er leuk uit hoor :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citral breed en kort?

 

Een kennis had er 2 jaar terug een van meer dan 3M50 en in verhouding niet breed..

 

Heb nu Citral en PowerPlant staan (in kas)

Citral enige tijd geleden getopt na de 4e internode..Heb nu een megaplant met veel toppen (Staan op 60 liter potten)

 

De PP is ongemoeid gelaten en is in verhouding tot de Citral juist kort en breed (wel wat langer natuurlijk doordat ik die niet heb getopt)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...