Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

RuuuB

Big Devil (Sweet Seeds) gefeminiseerd

Recommended Posts

Ik ben van plan enkele te planten voor in de tuin hier. het is men eerste kweekje, graag had ik wat advies gehad over welke voeding en grond ik het best kan gebruiken. Zou het mogelijk zijn ze al april of half april te planten zodat ze ergens in juli klaar zijn, of is het best om ze enkel in de zomer te kunnen planten?

Ook mensen met ervaring over deze plant mogen zich melden.

 

alvast bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vriendin de deur uit begrijp ik?

 

Waarom heb je voor dit soort gekozen?

Lijkt me niet echt geschikt voor buiten

Vind ook weinig over bloeitijd enzo

Kun je me daar wat meer over vertellen?

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is beter denk ik om pas eind mei te beginnen omdat je de meer zon hebt

en een betere temp

hier een link van het soort big devil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vreemde beschrijving

 

Bloeitijd buitenkweek: 9 weken vanaf ontkieming

 

Als ik dit zo lees lijkt het wel autoflower....

 

Toch een mooie bloeitijd met 6 weken en daardoor iets geschikter om buiten af te bloeien

Maar hoe licht gevoelig is dit soort?

Gaat het wel in juli in de bloei of pas veel later?

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je goed leest zie je dat het autoflower is. In de beschrijving staat : "om aan de vraag te voldoen voor een grotere autoflower plant". Ik heb ze zelf ook besteld. Eens kijken wat ze dit jaar doen en ik zet ze ook outdoor.

 

 

Grts Bijster

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij mij komen ze al de grond uit. ik hou ze wel binnen en ga ze bestuiven dus vandaar dat ik er iets eerder mee ben gestart.

tis voor mij wel de eerste keer dat ik dit soortje heb, maar als je gelijk de vruchten wil plukken dan zou ik zelfs later beginnen. minder last van slecht weer en volgens sweet seeds hebben ze maar 2 maanden nodig vanaf ontkiemen. (lijkt me erg kort maar ze zeggen het)

als ik jou was zou ik dus 2e week mei beginnen en dan 1e week juni lekker naar buiten.

of met zo'n korte bloeitijd kun je er ook voor kiezen om 2 oogstjes te draaien binnen het gedoogbeleid.

2 x 5 planten. half april de 1ste 5 en eind juni de volgende. dan heb je tot heb je tot half september om te oogsten.

 

wat betreft grond. gewoon de beste die je kunt krijgen in de gs bv. gold label. dikke specikuip met voldoende gaten en vlamme maar..

voeding. maakt niet veel uit, het meeste is goed. om het makkelijk te houden alleen voeding voor de bloei. in gold label zit al zat van zichzelf, dus vanaf de 2e week dat ze buitenstaan een beetje bijvoeden. 1/2 dosis.

ik ga er maar vanuit dat je geen ph en ce meters hebt.

later kun je die opvoeren , maar vergeet niet tijdig te stoppen. (aangezien volgens de verpakking niet lang nodig hebben)

 

steek tijdens het planten wel gelijk bamboe stokken in hierdoor sloop je geen wortels als je het in een later stadium wel nodig hebt.

 

zelf steek ik er ook voldoende bambo stokken omheen zodat je er b.v in de eerste week makkelijk huishoudfolie omheen kan wikkelen. tegen de wind.

 

succes

 

laat ff weten wat je ervan af heb gehaald, omdat ik met mijn planten andere ideeen heb dan oproken :)

 

 

gr.

 

C. Giga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...