Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
aquarel15

legale psychoactieve kruiden of planten !

Recommended Posts

aangezien dat dit hier de plantenkamer is zal ik het maar hier posten !

 

iedereen heeft al eens geprobeerd om een rode papaver die langs de kant van de weg staat mee te nemen om thuis op te roken of de sliertjes van de banaan laten drogen en oproken... maar dat er ook legale platen bestaan die je in een plantenwinkel kunt kopen, en nee, ik heb het niet over cactussen, maar meer over planten en kruiden zoals bij jullie die in smartshops te verkrijgen zijn zoals bv. catmint, damiana, wild lettuce kruid enz...

 

maar ik woon in belgië en daar zijn geen smartshops :-)

 

kennen jullie enkele planten of kruiden die een actieve werking hebben ?

 

en ze moeten overal te koop zijn op een legale wijze.

Edited by aquarel15

Share this post


Link to post
Share on other sites
aangezien dat dit hier de plantenkamer is zal ik het maar hier posten !

 

iedereen heeft al eens geprobeerd om een rode papaver die langs de kant van de weg staat mee te nemen om thuis op te roken of de sliertjes van de banaan laten drogen en oproken... maar dat er ook legale platen bestaan die je in een plantenwinkel kunt kopen, en nee, ik heb het niet over cactussen, maar meer over planten en kruiden zoals bij jullie die in smartshops te verkrijgen zijn zoals bv. catmint, damiana, wild lettuce kruid enz...

 

maar ik woon in belgië en daar zijn geen smartshops :-)

 

kennen jullie enkele planten of kruiden die een actieve werking hebben ?

 

en ze moeten overal te koop zijn op een legale wijze.

je zou natuurlijk een keertje de blauwe winde kunnen proberen,deze

 

je zou natuurlijk een keertje de blauwe winde kunnen proberen,deze
plant heeft een lsd achtige werking.als je ongeveer 10tot 15 gram zaadje met een vijzel vermaald en deze op eet of thee van trekt ga je behoorlijk trippen,de trip duurt ongeveer 5 uur en varieerd van mild tot vrij heftig,probeer maar eens en plaats je trip verslag op het forum,misschien maak je andere ook nieuwsgierig.succes met je zoek tocht.overigens de blauwe winde word ook wel morning glory genoemd,deze zaden zijn te loop bij elk tuincentrum.succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

doornappel hehe

be carefull tho ,,,very carefull

Share this post


Link to post
Share on other sites
doornappel hehe

be carefull tho ,,,very carefull

 

NEE, NIET DOEN!!!

 

Geef deze adviezen aub niet. Ik heb daar mensen naar het ziekenhuis van zien gaan. Podverdomme dat wil

je echt niet. Die gasten waren niet normaal van de kaart.

 

Doe dan een paddo!! Gedroogde hawai dingen, ga je tenminste lekker van de kaart van.

 

Lang geleden zeg nou ik dit zou neertype..............ff gaan rondneuzen voor wat spoortjes ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi aquarel,

 

bananen en rode papaver ;) eigenlijk nog nooit geprobeerd. kan je dit vergelijken met wiet of eerder met paddokes?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brugmansia/Datura zijn gewoon legaal...

 

Maar inderdaad dit zijn middelen die je niet in wilt nemen.

 

Mijn advies, neem lekker wat illegale drugs... Veel gezonder en fijner...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Actinidia polygama

 

Gedroogde bladeren worden in bepaalde streken in Azië gebruikt als thee. In de bladeren van A. polygama zit een stof, “metatabi” genoemd, die een kalmerende en hallucinerende werking heeft. Deze substantie zorgt ervoor dat de plant een overweldigende aantrekkingskracht heeft op katten die door het krabben aan bladeren, takken en wortels de plant trachten te vernietigen. Die stof wordt ook van oudsher gebruikt voor het kalmeren van katachtigen, zoals leeuwen, in zoo’s .

Wanneer de bladeren met grote hoeveelheden verorberd worden kan dit ook bij de mens een lichte vorm van hallucinaties opwekken.

Namaste ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kunt natuurlijk ook salvia roken dit vind je gewoon in de Supermarkt.

 

Salvia divinorum is een plant met hallucinogene werking. Het

effect wordt bereikt door het te kauwen of te roken. In principe komt de plant niet in het wild voor maar hij is goed te kweken. Ook zijn de gedroogde

bladeren prima te bestellen en ook de zaden zijn te vinden op internet.

 

Geschiedenis

 

Salvia divinorum wordt al duizenden jaren gebruikt door de

Azteken en Mazatec-indianen. De plant werd ook wel Pipilzintzintl genoemd wat ‘Edele Kleine Prins’ betekend. De sjamanen dienden de planten toe aan de ‘patienten’ in een stille, donkere ruimte. De afleiding moest minimaal zijn

omdat de visioenen zich dan het best zouden openbaren. Als deze visioenen sterk genoeg waren dan kon de sjamaan in principe alle problemen oplossen.

 

Effecten

 

Slechts een kleine groep mensen gebruikt de plant want om

salvia te gebruiken moet je sterk in je schoenen staan. De effecten zijn heftig en de impact is groot. Een paar trekken bij het roken van de plant, zijn genoeg om je bewusteloos te doen raken terwijl je geest naar een andere dimensie vertrekt. De visioenen die verschijnen, worden heel bewust meegemaakt en de herinnering hieraan kan je nog weken achtervolgen. Voor sommige mensen schijnt het een openbaring te zijn, een ervaring die jaren wordt meegedragen en waar positieve dingen uitgehaald worden. Voor anderen is het echter een verschrikkelijke ervaring die telkens weer terugkomt. Het is dus zeker geen drug om zomaar even tussendoor te gebruiken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je kunt natuurlijk ook salvia roken dit vind je gewoon in de Supermarkt.

 

Salvia divinorum is een plant met hallucinogene werking.

;) leuk .

Alleen die in de supermarkt is Salvia Officinalis en geen Divinorum... allebei een mooi en krachtig kruid maar van de 700 - 900 soorten Salvia is er maar 1 die een hallucinogene werking heeft.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Salvia_species

 

Ik gebruik alleen de Officinalis en de knopjes/ ongeopende bloemetjes zijn wel verslavend lekker ;) ( als thee of in het eten)

 

Maar on-topic. > Wat voor werking ben je opzoek ? er zijn duizende zo niet honderdduizende soorten planten waar een (psycho)-aktieve stof in zit.

Tis maar net waar je trek in hebt en hoe makkelijk je het kan gebruiken en of bereiden. Als je een studie chemie / farmacie nodig hebt schiet het niet op.

 

Ennuh .. Google is your friend.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik las laatst wat over de Coleus.

 

Erowid informatie

Overal legaal te verkrijgen.

 

Daarnaast zijn er ook de Hawaian Baby Woodrose en Morning Glory (= blauwe winde). Morning Glory vindt je echt overal in de tuinwinkels.

Van wat ik er van gehoord heb, krijg je er heel erge buikkrampen van en moet je kotsen tot je niks meer over hebt. Dan begint de 12 uur durende trip.

Maar volgens mij is de dosis toch veel hoger dan 15 zaadjes.

 

Oja, ik heb geen ervaring buiten leeservaring.

 

Waarom heeft iedereen het vaak meteen over Datura? Niemand wil er iets over weten, maar roept het toch overal rond.

Straks gaan er nog onwetende mensen zoeken naar het plantje. Je laat een kind ook niet in een medicijnenkastje met lekkere "snoepjes" rondkijken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja hehe ik heb altijd al een pad als huisdier willen hebben.!!

haha

 

rinus de likkikker ;)

 

Maare not very natuurlijk maar nog wel "legaal".............mephedrone .

Wordt verkocht als plantenvoeding .......

Of het aan te raden is een ander verhaal ;) en of ik het zou proberen helemaal :wub: (ben niet meer zo'n psychonaut)

 

Kratom is op zich ook wel leuk alleen niet te vergelijken met de wat hevigere middelen hier al genoemd.

Heel rustgevend etc

 

greets,

hupla

Share this post


Link to post
Share on other sites

precies of hier padden leven in de ardennen die lsd bevatten, ja in het buitenland wel maar niet in belgië.

 

wat betreft die rode papaver en banaan, men kan dat het best vergelijken met een licht stoned gevoel dat een kwartiertje aanhoudt. (banaan)

 

papaver : de witte die je kunt kopen in ieder tuinbouwcentrum is eigenlijk pure opium, van de rode die langs de kant van het straat groeit bezorgd u alleen maar hoofdpijn.

 

je steekt een mes in de bloemknop, er komt dan een vloeistof uit, dat laat je een nacht drogen, smorgens krap je de opgedroogde subtansie eraf en dat rook je puur in een pijp (opium)

Edited by aquarel15

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol, padden die LSD bevatten heb je nergens, ook niet in het buitenland.

 

Lol2, Je wordt niet stoned van gedroogde banaan te roken. Als je er al iets van voelde was het gewoon placebo. Banananine etc. zijn urban myths en totaal onwaar.

 

Trouwens, je haalt uit een papaverbol heus geen pure opium, de vloeistof is ruwe opium en dient nog gezuiverd te worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan truffels proberen ga je goed van en legaal(in nl dan)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zla er nog een paar noemen, niet de sterkste maar het voldoet toch:

 

Valeriana officinalis -->Valeriaan

Passiflora (liefst incernata, maar dat is wat peer zoeken) --> passiebloem

Humulus lupulus --> hop

catmint of nepeta cataria vind je ook op het juiste moment buiten.

tagetes lucida (afrikaantje)

Artemisia absinthum ( alsem)

lactuca virosa (gifsla) die moet je ook in het wild vinden

skullcap of blauw glidkruid

Lobelia inflate (Blaaslobelia)

 

 

ik weet niet meer precies wat ze allemaal doen, maa rik had hier nog zo'n lijstje liggen. Je kunt het eens ingeven op azarius. Veel ervan zijn verkrijgbaar in de grotere tuincentra

Share this post


Link to post
Share on other sites

En natuurlijk kratom! Verder zijn veel kruiden in de smartshop niet veel potenter dan koffie. Damiana roken met wat wiet werk, Guarana-noten werken (maar daar wordt je niet high van).

Share this post


Link to post
Share on other sites

hell no doornappel

 

 

Een oude mythe vertelt het verhaal van de prachtige doornappelboom in het paradijs. Toen de slang Eva had verleid tot het eten van de verboden vrucht, sprak God een vloek over hem uit. De slang kronkelde om de toen nog prachtige doornappelboom en verontreinigde deze. Hierdoor werd de doornappelboom steeds kleiner, totdat het een kleine plant was geworden. De appels draagt hij nog steeds. De stekels verbeelden de tanden van de slang waaraan hij zijn lot heeft te danken.

De doornappel staat bekend als heksenkruid. Volgens overleveringen zou de doornappel door heksen gebruikt zijn in hun vliegzalf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lophohophora williamsii en trichocereus pachanoi, ook wel Peyote en San Pedro

 

2 Cactus soorten die mescaline bevatten, een hallucinogeen stofje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grote tip: de site erowid checken! http://www.erowid.org/plants/

 

ik zoek deze lente ook vanalles te testen

 

-Damania haalt goede resultaten, appart of beter in combinatie met wiet. roken of theetje zetten

-een andere bewezen soort is gifsla, een plant die hier in Belgie groeit, voornamelijk op braakliggende terreinen etc.

je kan hem roken, thee zetten of het beste: gifsla-opium van maken door bladeren te koken in een weinig water, de bladeren te verwijderen en dan de vloeistof op een zacht vuur of in de zon te laten uitdampen totdat er een zwart/bruin goedje overblijft. Gewoon op google opzoeken, dan vind je genoeg info. vb: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=7&t=17400

geeft een zeer goede uitwerking, vergelijkbaar met opium, met het grote voordeel dat dit niet verslavend is

 

iets minder bewezen zijn:

-kattekruid roken, maar bij voorkeur thee zetten, in combinatie met cannabis kan dit een extra 'dimensie' geven, hoewel deze plant zijn uitwerking hard verschilt van persoon tot persoon.

-Lotusbloemen (wijd verspreid over vijvers) weer bij voorkeur thee, maar roken kan ook. Geeft een rustgevend gevoel, ook licht haculogeen (maar dit is meer wat voor de extracten), naar het schijnt ook een aanrader in combo met pot

-passiflora roken of thee ( goed in combo met damiana of pot) geeft lichte buzz, licht sedatief...

 

 

Dan over de blauwe winde zaden (morning glory) nog even vermelden dat negatieve effecten ook veroorzaakt kunnen zijn door een 'gif' dat producent op de zaden doet om het gebruik als LSAbron te ontmoedigen:

als je de zaden laat weken in lauw water, zou dit mogelijke gif normaal weg moeten zijn...

 

Laatste noot:

buiten die gifsla en wat exotische hallucinogene planten , ga je geen plant vinden die kan concureren met de bekende drugs zoals cannabis, simpel weg om de reden dat deze dan ook bekender zouden zijn.

Het is dus aan te raden om niet met dezelfde verwachtingen aan deze 'tests' te beginnen, want dan kan zelfs een broertje van het placebo effect tegenwerken... en is er grote kans dat je je bedrogen voelt

 

Veel Plezier ermee!

 

K3 4 Eva

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey,

 

Iemand al eens slaapmutsje geprobeerd?

Het staat in mijn tuin en ik zou het namelijk eens graag proberen , maar ik kan geen informatie vinden over welk deel van de plant men moet roken.

Ik heb ook ergens gelezen dat als men de bloempjes van brem 10 dagen in een glazen pot steekt en deze laat drogen om op te roken dat men hier ook een high-effect van krijgt.

iemand hier al ervaring mee?

 

M.v.g Stijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedoel je met slaapmutsje die oranje poppy's? Daar zijn de bladeren het meest actief zijn dacht ik, maar ik zou gewoon heel de plant in water laten trekken en dan opdrinken. Moet te vergelijken zijn met opium maar wel zachter dan het effect van de papaver somniferum.

 

Ik heb ook al eens gelezen dat brem voor een high zou zorgen. Echter, dit kan in grotere hoeveelheden of bij langdurig gebruik wel slecht voor je hart zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb 4 doornappels in de tuin staan zijn mooie planten en ruiken heerlijk ga ze alleen nooit opeten of dergelijk.

Zien er wel duivels uit ;)

Die anderen zijn nu niet mooi,de bloemen zijn uitgebloeid maar der komen alweer gigantisch veel knoppen aan voor nieuwe bloemen.

Het zijn ook rare planten,overdag lijkt et wel alsof ie uitgebloeid is maar tegen de avond gaan de bladeren omhoog staan en de bloemen gaan nog sterker ruiken.

Ze beginnen nu behoorlijk hard te groeien kijk maar naar de foto's de 2 bovenste heb ik precies vorige week genomen en de 2 ondersten vandaag ;) .

1043656.jpg

1043655.jpg

1043746.jpg

1043744.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is een hele andere datura dan die ik heb staan, zal er eens een foto van maken.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...