Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
aquarel15

kweken in een garage !

Recommended Posts

hallo ik ben thijs, ben net aangekomen, dus moet me nog voorstellen, maar daar gaan we nu niet over praten, ff eentje rollen.

ok, biw..

 

ik zit met een vraagje, eigenlijk niet zo'n slecht idee om dit daadwerkelijk uit te voeren maare,.. was het allemaal maar zo simpel dan kweekte iedereen op deze manier.

stel je huurt een garage, en je poot er een kleine kweekruimte in voor zo'n 9 planten.

zonder afzuiginstallatie of andere dingetjes alleen licht, en dan nog liefst gewone lampen die je in speciaalzaken kunt kopen die zowel groeien als bloeien. (gewoon een simpel lampke dat je in je luster zou kunnen steken)

en je koopt een autobatterij... kun je dat daar op aansluiten, en zo ja, hoeveel dagen gaat dat ding mee, maar dat laatste maakt niet zoveel uit, zelf al ging het maar 4 dagen mee, je koopt gewoon dat ander ding (kan ff niet meer op de naam de komen) om jouw batterij mee op te laden, en daarna steek je dat ding terug in de pries zodat het zichzelf kan opladen als de stroom weer eens uit valt.

volgens mij heeft iemand dat al geprobeerd hé, maar wie ?

en wie wilt mij die ervaring delen samen met onze andere jonge hippie's die groene vingers hebben.

Edited by aquarel15

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kweken op een accu uit een auto? ;)

Hoeveel lampen?? ;)

 

Met een accu ga je er niet komen denk ik. Wellicht met een dieselgenerator maar zul je toch ook regelmatig diesel moete nsjouwen.

 

 

gr

WV

Share this post


Link to post
Share on other sites

kweken zonder lamp en filter dat kan gewoon...dat heet guerilla...in de open lucht onder de grote gratis HPI/HPS... ;)

 

je denk toch zeker niet dat binnenkwekers geld te veel hebben...en daarom een gs leeg kopen

 

ga eerst maar even dit lezen:

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=17120

heb je dan nog vragen, dan horen we het wel...

 

enne huurgarages zijn van een ander...das geen hobby meer :D ...en er is vaak niet voldoende prik om veilig te kweken ;) ....afrader dus ;)

 

hoe verzin je het eigenlijk een gerage te huren voor 9 planten :wub: ...denk je dat het goud is ofzo?

blijf dan maar in de sjop of doe guerilla...je woont volgens mij nog thuis bij je familie?

gr carpie

 

ps: voorstellen doe je hier: das gebruikelijk hier..

http://www.wietforum.nl/Wie-is-wie-en-wie-is-hoe-f21.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

diegene wacht nog op ze eerste oogst denk ik,

dus hij is een beetje afgezonderd, denk dat je hem daarom niet vinden kan

 

verder een top idee, maak anders een kweekverslagje ;)

 

brt ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

degene die het geprobeerd hebben vind je hier:

 

 

http://www.wietforum.nl/Nieuws-Media-f62.html

 

je vergeet zeker niet dat je niet verzekerd bent als er rare dingen gebeuren....voor dat je het weet heb je een mega brand en staan er 10 garages in de fik...met wat dure autos er in....en dan heb ik het nog niet over persoonlijk letsel....

kweken doe je veilig of gewoon niet... ;)

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat niet lukken dude, misschien als je er een paar fietslampjes bovenhangt met een druppellader voor je accu ;)

 

En je hebt de afzuiging wel degelijk nodig, zowel voor de ventilatie en uiteraard voor de geurtjes.

 

Waarom bouw je niet gewoon een leuk micro-hokje om mee te beginnen en daar een beetje de feeling voor te krijgen?

Een simpel kastje met een kleinafzuigertje plus filter en bv. TL, PL of CFL lampjes erin, of een 150 a 250w HPS setje....

Zo kan je toch lekker 1x in de 3 a 4 maanden je eigen rokertje oogsten en lekker oproken ;)

Zo'n kastje kan je mooi op je zolder of zelfs in je slaapkamer kwijt.

 

mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komt denk ik door het totaal onrealistische plan waar TS mee komt. Als je gaat kloten met stroom zonder dat je er verstand van hebt of uberhoud het kweken niet onder de knie hebt (kweken zonder afzuiger en filter etc.) dan moet je niet aan zo'n plan beginnen. Gaat een keertje fout en dan staat er weer een berichtje in de nieuws sectie. En wij krijgen daar weer een slechte naam door.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat het inderdaad ook niet echt veilig is om in een huurgarage te kweken...

Share this post


Link to post
Share on other sites
hallo ik ben thijs, ben net aangekomen, dus moet me nog voorstellen, maar daar gaan we nu niet over praten

 

Dan wil ik je bij deze vriendelijk doch dringent te verzoeken dit WEL te doen voordat je verder gaat met posten !!!!

 

Topic opgeschoont. Heren, dames let op jullie commentaar en blijf on-topic !!

 

Just4Fun

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...