Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

spikey

Spike's Nieuwe Kast

Recommended Posts

Hey Smokey,

 

Alles goed ? Hier wel :wacko: ik heb vanmorgen 1 bubble omgehakt en heb der 111gr nat van af gehaald en eerder al 84gram nat 195gr nat in totaal van de 84gr nat hield ik 22gram droog over zal mij benieuwen hoeveel ik over houd van die 111gram nat :vape: en dan heb ik nog 1 bubble plant staan die is dikker en voller als de vorige die ik heb geknipt want hijs opnieuw in de bloei gegaan en maakt nog steeds nieuwe toppen aan :icecream:

 

Ik hoop dat ze nog weken zo door gaat want ze gaat lekker der gang nu hehe

 

gallery_24043_9752_187714.jpg

 

 

laterrrrrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo,

 

De eerste bubblelicious heeft me 62gram opgeleverd droog.

Wat de 2e gaat opleveren zou ik niet weten ik weet wel dat hij veel en veel voller is en groter dus dat beloofd wat. Die gaat morgen om net als de blue hammer.

De reden hiervan is spint die met het hele leger langs is gekomen. De overige planten ga ik bespuiten met een goedje die ik jammer genoeg pas vrijdag krijg.

 

De Blue hammer heeft tot nu toe al 16gram opgeleverd van kleine zijscheuten. Ik verwacht er nog zoon 30/50gr vanaf te halen.

De laatste bubblelicious gok ik ook op rond de 60/75gr.

De Bigriders hadden 74gram opgeleverd dus ik denk dat ik geen gekke ronde heb gehad en gelukkig zonder problemen.

Jammer genoeg nu omdat er spint is gesingaleerd gaan ze om. Had ze graag nog even langer laten staan maarja.

 

Tot zo ver deze update morgen pics :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Spikey, mooie opbrengst toch voor 1 plantje? netjes gedaan hoor :smoke

Ik proef die bubbles al hier door m'n beeldscherm, hmmmmm :blink:

Zo alles bij elkaar hou je er toch een lekkere stash aan over, veel succes met de rest en veel rook- en knip plezier.

Mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Spikey,

dat lijkt mij een redelijk goed resultaat voor de eerste ronde. :blink:

 

En de spint kan je beter nu hebben en leren te bestrijden,

als dat je straks een hok vol met planten hebt en niet weet wat te doen is.

De planten, welke je nu nog moet oogsten, kan je het beste beneden an de steel afknippen en an de voeten ophangen.

De spint loopt op deze manier naar boven en de toppen blijven spint-vrij.

Als je de toppen nu knipt, heb je de kans dat de spint, tijdens het drogen, overal webjes maakt.

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallowa,

 

De boel is geknipt en heb de 4 overige planten bespoten met bac plant vitality plus hier zaten nog niet echt toppen aan

Op advies zal ik het over 5 dagen nog is doen. Heb is goed zitten kijken en eigenlijk zat het alleen maar op 1 plant maar heb ze evengoed allemaal bespoten en ook me aarde.

 

Droog resultaat moeten we nog even op wachten maar mijn eerste ronde binnen zit er bijna op. Ben zeer tevreden over het resultaat tot nu toe en verlang nu al naar mijn tweede ronde binnen. Zoals bekend zijn dit 3x sannie jacks en 1x papaya en 4x Bigriders maar die staan voorlopig buiten...

 

Tot snel mzzlss

Share this post


Link to post
Share on other sites
........allemaal bespoten en ook me aarde.

 

 

Heb net een vraag bij indoor vragen neergezet of dit niet schadelijk kan zijn voor je aarde.. Ik heb zelf ook met een goedje gespoten en alles druppelde zo me aarde in. Vraag me af of dit niet schadelijk kan zijn voor je bodem, bv ph warde e.d.

 

Staat er bij jou iets op je fles hierover of niet?

 

Succes man!

 

Kutbeestjes zijn het die spint!

 

Greets,

Thommy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey thommy,

 

Het is biologisch afbreekbaar daarom kan het gewoon B) heeft geen enkel effect op je aarde of op je zelf. Teminste als jij ook BAC plant vitality plus hebt gebruikt.

Mij werd aangeraden om ook mijn medium in te spuiten voor eventuele eitjes staat trouwens ook op me flesje ;)

 

Maare hoe is het verder? Ben zelf wat minder actief op moment op forum heb het heel erg druk met werk en dergelijke.

Gaat bij jou alles nog naar wens met je plantjes?

 

laterrrrrr

 

Zie hier ;) info over BAC Plant Vitality Plus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb niet BAC gebruikt maar die van ecostyle.Plantschoon. Ook een biologisch middeltje.

Succes met het verdelgen!

Greets,

Thommy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo,

 

Ik heb de boel gewogen op de 2e bubble plant na

 

- Bubblelicious 48,4 gram

- Bubblelicious ? gram

- Blue hammer 62,8 gram

- Big riders 75,6 gram

-----------------------------------

Totaal 186,8 gram

 

 

Het is nu wachten tot de andere bubblelicious goed droog is dan kan het eind totaal bekend worden gemaakt.

Mijn doel was 200gram te halen de eerste ronde en ik kan je vertellen dit is behaald want de tweede Bubblelicious dame is groter en steviger als de eerste.

 

 

Rookverslag van de Bigriders

 

Door het tropische weer is mijn Bigrider toppen te snel gedroogt maar de smaak is nog steeds vrij sterk.

Ik herken de smaak van de dieselrider en de afghaan rider maar de lowrider2 smaak vind ik er niet in terug.

De smaak is sterk aanwezig en de geur van de toppen is ook behoorlijk sterk (diesel geur alsof ik sta te tanken bij de pomp)

Eenmaal de joint aangestoken merk je dat hij niet scherp is ik heb geen enkel kuchje gelaten.

Wel merk ik na een paar hijsjes al duidelijk dat hij aanwezig is en dat hij al begint in te slaan.

Ik bleef er zoon kleine 2,5uur redelijk stoned van en voelde hem meer in me hoofd dan in me lichaam. (wat ik erg jammer vind)

Ik heb een paar keer een vreselijke lachkick ervan gehad even als een couthlock. Opzich niks mis mee maar het is niet een lekker rokertje voor overdag als je nog van alles wilt gaan doen

De toppen waren redelijk compact en vol en sommige waren wel 10 a 15cm lang en vind ik best groot voor een kleine autoflower.

 

Resultaat in mijn ogen is niet verkeerd van de 10zaden was er maar 1 man die heb ik gebruikt voor zijn stuifmeel en heb er 2 vrouwtjes mee bevrucht.

Deze zullen binnenkort hun zaden wel laten vallen. Ik geef de Bigrider (afghaanrider X Dieselrider X Lowrider2) een vette 7,5 als cijfer.

Ben er tevreden mee hij rookt lekker weg en vrienden van me zijn er ook weg van.

 

 

Rookverslag van de Bubblelicious

 

Deze toppen waren compact en super dik gelukkig werd het weer wat koeler en kon ik mijn toppen goed laten drogen dit heeft zoon kleine week geduurd.

Iets te snel nog in mijn ogen maargoed wat wil je in de zomer terwijl het 28graden in huis is.

Toppen waren zoon 4 a 6 cm groot en de hoofdtoppen een kleine 20 tot 30cm lang en 8 a 10cm breed.

Ik moest noodgedwongen de hooftoppen van 1 plant knippen omdat die bijna tegen me lamp aangroeide en begon te verbranden.

Gelukkig op tijd kunnen redden. Goed nu over de smaak ik had verwacht dat ik kaugom (van die roze) zou proeven maar dit is helaas maar 1x voorgekomen dat ik dit erin kon terug vinden. De smaak valt me een beetje tegen eerlijk gezegd. Vind dit heel jammer want had er grote verwachtigen van. Hij rookt wel lekker weg en is zeker niet scherp.

Of ik hem nog is zou zetten? Geen idee denk het zelf van niet. Ik word er wel lekker stoned van deze voelde ik wel een heel klein beetje in het lichaam. Ze was wel behoorlijk aanwezig in me hoofd het bezorgde mij een couthlock net als de Bigrider.

Als cijfer zou ik haar geven een kleine 7 gewoon omdat ik er meer van verwachte. Maar ben er wel tevreden mee.

 

 

Rookverslag van de Blue hammer

 

Dit was in mijn ogen een zeer vreemde plant groeide eerst heel snel daarna niet meer. Maakte maar 6 toppen aan maar wel van dik 30 a 40cm. Hierdoor gingen ze hangen en moest ik ze goed ondersteunen. De toppen waren groot erg groot maar heel luchtig. De zaadhulsjes zaten niet echt tegen elkaar aan gedrukt. Ik denk als ik meer ruimte had gehad zoals ik nu heb in me DR120 dat hij meer zou hebben opgeleverd ze wou heel graag maar had beperkingen. Over het gewicht heb ik niks te klagen ben er heel erg blij mee.

De smaak? Ja heel bezonder het heeft iets kruidigs in zich kan me niet voor me halen wat het precies is maar bevalt me prima.

Ik vind hem zelf heel erg goed te roken het heeft ook wel iets scherps in zich. Als je der rookt is ze meteen aanwezig direct na de eerste paar hijsjes merk je meteen al dat je erg vrolijk word. Ik zou haar als cijfer geven een dikke 8,5 het is echt mijn favoriet op moment vind jammer dat ik er niet meer van heb.

Ik denk niet dat ik de Blue hammer nog is zou zetten maaaaaar ik zeg nooit nooit!

Wat me wel opviel was dat ze behoorlijk veel bruine haren had en dat de topjes heel licht waren. Heb een volle bak maar het weegt niet bezonder veel.

 

 

Ik zal binnenkort foto's van de toppen plaatsen en het eind gewicht zal ik bekend maken zodra de Bubblelicious droog is.

Ik moet jullie zeggen dat ik mijn eerste ronde binnen tevreden heb afgerond en heb mijn doel bereikt! Mijn doel was 200gram droog en alles wat er meer vanaf zou komen zo mooi meegenomen zijn.

 

Sommige verklaarde me voor gek omdat ik met 400watt in een te kleine kast aan de gang ging.

Ik kan jullie zeggen dat het inderdaad een beetje to much was maar dat het wel te doen is mits je goede afzuiging hebt want die stond bij mij vol aan.

Warmte bleef beperkt tot 28/30graden omdat ik me warme lucht in huis blies en me koude lucht van buiten zoog.

Voor de mensen die dit ook willen gaan doen raad ik jullie toch aan een Cooltube te gebruiken dit zal een stuk schelen.

Of lekker met Tneon of TL gaan kweken in zoon kast.

 

Ik wou iedereen bedanken die mij geholpen heeft en gesteund in die weken dat ik vol spanning elke dag voor me kast zat te kijken of alles wel goed ging.

Heb gelukkig maar 2x een varenrouwmugje gespot maar die heeft mijn inspecteur meteen vermoord ben daarna niks meer tegen gekomen.

Geen andere enge dingen gehad gewoon alles verliep perfect ;)

 

Heb hier leuke vrienden gemaakt en ook hun wil ik bedanken dat ze me hier door heen hebben gesleept B) heb sommige ook al ontmoet en sommige wel meerdere keren :)

Ook moet ik uiteraard DOC bedanken voor de spullen want dankzij hem heb ik prachtig spul in huis. Ik kwam met een lijstje aan op de opening van zijn nieuwe pand en iedereen dacht nou dat is wel heel erg low budget terwijl ik vond dat het best wel te doen was. Toen hielp Torsti , Tippie en Doc me goed op weg en nu heb ik een prachtige setup in huis waarmee ik een prachtige kweek (in mijn ogen) mee heb gedraaid nogmaals bedankt!

 

Na de volgende update sluit ik mijn ronde volledig af met een tevreden gezicht! Jongens bedankt!!! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey stofke ;)

 

thx mate alles goed verder bij jou kweekje? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

bwa de buiteplantjes gaan wel redelijk (maar ben laat begonnen)

de guirilla plantjes heb ik al langer dan een week niet meer gezien ;) dus ik hoop goed!

mijn great white shark is 78 gram geworden (is niet slecht van kwaliteit maar ik had wel beter verwacht)

 

brainstorm mmmmmm ;) had ik die maar terug gezet (van dutch passion) die is voor mij echt top !

 

enja kga bij mij thuis nu 6 maand "proberen" niet te kweken, voor da politie gedoe.

tgaat echt hard worden !!

 

greets stofke666

Share this post


Link to post
Share on other sites

jep om niet te kweken is als een hell ik ga na mijn nieuwe ronde ook tijdelijk stoppen omdat ik dan genoeg wiet heb voor een heel jaar :)

En dan als het weer wat kouder word dan ga ik een ronde Amnesia haze doen :punk:

 

Maargoed ik had nog pics beloofd ;)

 

Groepsfoto :bier

 

gallery_24043_9752_470959.jpg

 

Blue hammerd

 

gallery_24043_9752_847638.jpg

 

Bubblelicious

 

gallery_24043_9752_620839.jpg

 

Bigrider

 

gallery_24043_9752_775264.jpg

 

 

Nou het eind totaal is ook bekend :P

 

- Bubblelicious 48,4 gram

- Bubblelicious 52,2 gram

- Blue hammer 62,8 gram

- Big riders 75,6 gram

-----------------------------------

Totaal 239 gram

 

Nou ik ben tevreden want zoals jullie weten was mijn doel 200gram en de rest was mooi mee genomen :D

Hoop dat me nieuwe ronde me meer gaat opleveren maargoed dat is ook onder 600watt en de eerste ronde was onder 400watt.

Heb heel erg genoten van me eerste ronde en heb 10x me geduld verloren ik wou er maar van roken hehe.

Maar het is goed gekomen heb een aardige score gehad al zeg ik het zelf B)

 

Heren/Dames hardstikke bedankt voor jullie hulp :) op naar de volgende ronde (is inmiddels al gestart)

3x Sannie Jacks & 1x Papaya deze ronde kunnen jullie volgen in indoor kweek verslagen. Of in mijn onderschrift vind je de link.

Hoop dat jullie me weer gaan steunen want op deze manier vind ik mijn hobby erg leuk :kill: alleen jammer dat ik niet meer in de micro mag hehe

Maargoed ik zit wel te denken om volgend jaar over te gaan op T5 verlichting dus dan kom ik uiteraard weer terug naar de micro gedeelte

 

Nu eerst tijd voor een jointje ;)

 

gallery_24043_9752_81105.jpg

 

LAterzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit man!

Voor 400W een beetje weinig maar als jij er tevreden mee bent is het geweldig toch? ;)

Grappig dat vloeitje trouwens, is dat er zo een met een smaakje? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het niet weinig hoor het was me eerste keer he vergeet dat niet ik liep in begin aardig te klooien met de warmte en ik had een klein hokje het waren dus geen mega planten ;)

Vind dat ik het niet verkeerd gedaan heb.

 

En idd die vloei is met een kersen smaak dat is een vloei van 5meter die ken je zelf op maat knippen die je wilt B)

Rookt best lekker trouwens ;) lekker licht en een lichte kersen smaak :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Spikey,

Gefeliciteerd met je mooie eerste indoor opbrengst, zeker niet slecht gedaan man ;)

Ziet er allemaal erg jummie uit man ;)

Heeeel veel rookplezier man, jij kan weer een tijdje toe.

mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Smokey,

 

Thanks man ben zelf ook wel blij met het resultaat al moet ik zeggen dat het al bijna op is hahahaha heb nu nog 30gram blue hammer en bigriders is al op en van de bubblelicious heb ik nog 40 gram liggen :) gaat best hard dus ;)

 

Ken niet wachten tot me volgende ronde klaar is ;) heb der nu al trek in B) de ronde erna zal amnesia haze worden 10x

 

Groetjessssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer dat ik dit topic nu pas ontdek ;)

 

maar heb ff lekker zitte lezen. Leuk verslag

En zeker mooie plantjes. Grappig man dat je nu lekker veel verschillende soortjes kan roken:P

 

Waneer begint de volgende ronde?

 

Peace ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste tuinman,

 

Ik had dat al vertelt in me topic die is allang gestart zie onderschrift voor de link ;)

Hoop dat je hebt genoten van me topic ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallow,

 

Nou ben bijna door me wiet heen :verrygood heb nog 12gr blue hammer en 4gr bubble en 4 gram bigrider dus hoop dat me volgende ronde snel klaar is.

 

Deze ronde is volledig afgesloten en heb met plezier gekweekt gelukkig zonder problemen enkel beetje warmte probleem maar dat was binnen een week opgelost :D

 

Einde verhaal!!!

 

Zie jullie in me volgende topic!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Netjes :huh: maar ik hoop niet dat je alles zelf hebt opgerookt :lol: of heb je een maand in een grot gewoon en 7gr per dag weggeblowt in je uppie? :D

 

succes met de volgende ronde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alles opgerookt met vrienden :huh: je weet het he plezier en fun is priceless :lol:

 

Volgende ronde hoop ik meer te hebben zodat we genoeg hebben voor de volgende ronde hehe :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...