Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Hee :)

 

Ergens had ik gelezen dat je paddo's kon roken, maar dat je dan wat meer gram nodig hebt dan normaal omdat de werkzame stof afbreekt bij hoge temperaturen.

Nu heb ik een vraagje voor jullie: Kan je echt paddo's smoken? En hoeveel % extra grammen heb je dan nodig? Dus bijvoorbeeld: hoeveel gram heb je ongv. nodig als je normaal 3 gram gedroogd eet?(voor hetzelfde effect)

Hoop dat ik het duidelijk heb uitgelegd wat ik bedoel. :rolleyes:

Alvast bedankt ;)

 

Airmac :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

weer iemand die zich graag belachelijk maakt... zucht.... paddo's rook je niet!, die eet of drink je. je geeft zelf al het antwoord op je domme vraag (temp. te hoog voor werzame stoffen) In jouw geval zou je salvia kunnen roken, of dmt, als je helemaal los wilt gaan. MAAR lees eens eerst fatsoenlijke info!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet ook wel dat je paddo's eet of drinkt, maar ik had het op een site gelezen dat het kon maar dat je meer grammen nodig had.

Daarom vroeg ik het hier ook even om te kijken of het echt kon, en zo ja hoeveel meer je nodig had, lijkt mij heel logisch als je iets navraagt als je het niet zeker weet. Ik weet ook dat je paddo's ook in een vaporizer kan doen, dus ik dacht ik vraag het even :rolleyes:

Maarja het kan helemaal niet dus.

 

Airmac :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
weer iemand die zich graag belachelijk maakt... zucht.... paddo's rook je niet!, die eet of drink je. je geeft zelf al het antwoord op je domme vraag (temp. te hoog voor werzame stoffen) In jouw geval zou je salvia kunnen roken, of dmt, als je helemaal los wilt gaan. MAAR lees eens eerst fatsoenlijke info!

Ach joh, wind je niet zo op! :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Roken

Je kunt gedroogde paddestoelen ook roken. Dat is wat milder dan ze eten of als thee innemen, maar kost wat meer paddestoelen per trip.

Het werkt wat sneller, je kunt het effect vergelijken met een stevige joint of marihuana-sigaret. Er wordt wel gewaarschuwd, dat bij het roken van Paddo's carcinogenen in je longen komen. "

 

Bron: http://www.net.info.nl/paddo/hfdst8.htm

 

Dat was de reden van mijn vraag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ze wel eens in de verdamper gedaan.

 

Je moet de hele kop vol doen met fijn poeder, de kop goed doorwarmen en dan 5 minuten alleen maar inademen door de verdamper, dan werkt het wel!

 

Kees. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

lijkt me iig niet erg gezond om schimmels te lope roke..

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Chat-Ra: Misschien maak ik me toch wat minder belachelijk dan je denkt :D

@Kees the mad: Dat is wel heeel veel zeg een hele kop vol fijn poeder :D

@Kutvogel (wat een naam :P ): Of het heel ongezond was had ik nog nieteens nagedacht, en het blijkt dus idd(opzoeken) dat het niet goed voor je is ;) je had gelijk dus

 

allemaal bedankt voor het reageren ,ook de eerste paar "rare" reacties :)

 

Airmac :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
weer iemand die zich graag belachelijk maakt... zucht.... paddo's rook je niet!, die eet of drink je. je geeft zelf al het antwoord op je domme vraag (temp. te hoog voor werzame stoffen) In jouw geval zou je salvia kunnen roken, of dmt, als je helemaal los wilt gaan. MAAR lees eens eerst fatsoenlijke info!

Srsly.. Niet zo kort door de bocht antwoorden.. Het is gewoon mogelijk. Veel materiaal zal verloren gaan, het is idd zonde, misschien heb je wel 10-50 keer zoveel nodig, maar het kan gewoon.

 

Het is een beetje analoog aan bijv mimosa bark roken om een dmt trip te krijgen, alleen zou je evt nog effecten kunnen krijgen met de paddo's, rookt toch nog wat makkelijker weg, lol. Een extractie zou wenselijk zijn als je van plan bent psilocybine & psilocine te roken, gaat toch wat makkelijker lijkt me.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik schaar me achter Blaasaap,

 

Waarom DMT wel verdampen en psylocine niet?

 

Extractie om van alle brandbare/ongewenste zooi af te komen. Zorgen dat het een vrije base is en geen zout met een hoog kookpunt.

 

Het enige is wel dat als het goed zou gaan, dan werd het meer gedaan. Zeker na de invloed van Castaneda z'n "romans". Er is een reden dat het niet/nauwelijks voorkomt.

 

P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe extraheer je dan de Psylocibine & Psylocine ? gewoon met een A-polair oplosmiddel zoals butaan?

alles tot poeder malen en in de olie-extractor? ;)

Zou wel heftig zijn en minder ruimte innemen in de koelkast :D

Zou denk ik ook wel makkelijker in te nemen zijn,moeilijker doseren denk ik dan weer wel.

Ik vraag me dit eigenlijk al een tijdje af.. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Srsly.. Niet zo kort door de bocht antwoorden.. Het is gewoon mogelijk. Veel materiaal zal verloren gaan, het is idd zonde, misschien heb je wel 10-50 keer zoveel nodig, maar het kan gewoon.

 

Het is een beetje analoog aan bijv mimosa bark roken om een dmt trip te krijgen, alleen zou je evt nog effecten kunnen krijgen met de paddo's, rookt toch nog wat makkelijker weg, lol. Een extractie zou wenselijk zijn als je van plan bent psilocybine & psilocine te roken, gaat toch wat makkelijker lijkt me.

Geloof dat het een grammetje of 8 droog was, en dat gaf inderdaad geen volledig effect...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoe extraheer je dan de Psylocibine & Psylocine ?

Verzuurd water, (m)ethanol, ether, acetone, chloroform, etc. Geen idee wat het beste blijkt.

 

Zag net trouwens dat Psilocybine een zwitterion is, waar ik altijd aan had genomen dat het in freebase vorm aanwezig was. Kees? ;) Jij bent de grootste scheikunde nerd in dit topic, zwitterion omzetten naar een freebase, enig idee hoe?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is en blijft toch echt de beste manier om paddo´s te consumeren, veel plezier !

 

paddo.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

doe mij dan toch maar gewoon eten ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

En wie maakt het eerste testverslag van rectaal-paddo gebruik???

:lol: ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gadverdamme....ranspijpen! Paddo in je poeperd! Bah.

 

Paddo in een grijs verleden wel eens gerookt, toen de trip van de gegeten paddo uitwerkte. Ik werd toen door die

paddo joint wel weer de andere dimensie in getrokken, alleen niet zoals bij het eten.

 

We hadden toen teveel paddo, en ging al zo hard als een banaan, dus eten zat er niet meer in. Toen maar opgesmoked.

En dat werkte wel, of het zo goed voor je is...............................?

Share this post


Link to post
Share on other sites
En wie maakt het eerste testverslag van rectaal-paddo gebruik???

;) ;)

 

Als jij het verslag maakt regel ik wel wat paddo´s

Share this post


Link to post
Share on other sites

iemand hier al ervaring met het maken en roken van geextraheerde psilocybine?

 

schijnt een stuk potenter dan DMT te zijn als je het rookt heb ik gelezen :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...