Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
J-player

cola als voeding?

Recommended Posts

Heeft iemand een vermoeden wat het effect kan zijn van een wietplant vanaf 2 weken cola te geven tot aan de oogst?

 

En bevordert koolzuurgas die groei of bloei?

 

& stel je zet een plant de hele groei in de pot van 10 l ong (kleine pot) en de pot is te klein voor de plant, dus als effect dat de plant niet ze maximale lengte bereikt en je hem als de bloei overpot met wortel stimulator naar een grotere pot dat die in een x allemaal nieuwe mineralen opneemt en maximaal opneemt bevorderd dat dan nog wel de bloei of maakt het niks uit of je hem drna overpot?

 

gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spa rood op de bladeren sproeien werkt wel;)

op de rest kan ik niet antwoorden

 

Airmac :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cola heeft een ph van iets van 2,4. Nie goed nie voor de dames he. Of je moet een paar liter ph+ hebben. Maar dan

hoef ik aan het eind van de rit, als ze het halen, jouw but niet te paffen.

 

Nee niet doen lijkt mij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

J-player

 

dan gaan ze hoogstwaarschijnlijk dood, als je cola gaat geven.

koolzuur bevordert het overlijden van je wortelsysteem volgens mij.

 

kun je ze beter Hortensia - voeding geven.

 

gr Jippie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verplaatst van de plantenkamer ( :rolleyes: ) naar "de voeding".

 

@ J-player; Zou je ook zo vriendelijk willen zijn je hier nog even voor te stellen aan alle users ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaja komt de cola weer voorbij, toch leuk maar er al op gezocht?

 

cola heeft dezelfde ph als een vagina, niet lollig bedoeld maar is echt zo en werd ooit eens uitgelegd door 2 oudere sexuologen, was perfect om de yoni mee te wassen/spoelen...

 

maar met cola's bedoelen ze hier echt iets anders hier, niedan hijsfijn?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
jaja komt de cola weer voorbij, toch leuk maar er al op gezocht?

 

was perfect om de yoni mee te wassen/spoelen...

 

maar met cola's bedoelen ze hier echt iets anders hier, niedan hijsfijn?

 

Hahahahaha, de yoni wassen met cola. Zal best goed zijn, en de zelfde zuurgraad hebben, maar zie het mijn vriendin

toch niet echt doen hoor, ken het wel ff voorstellen zo. Krijg der hele andere gedachten bij..... :rolleyes:

 

Juist, heb me schaar al geslepen pik. Het moet weer eerdaags, idd Cola's!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ieww een vaginale cola-klysma :rolleyes:

Zal in ieder geval de smaak van de doorsnee flamoesj wel verbeteren!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ieww een vaginale cola-klysma :)

Zal in ieder geval de smaak van de doorsnee flamoesj wel verbeteren!

 

Vandaar dat een k*t zo plakt :blink: , ik maar denken dat het van een voorganger is :rolleyes:

 

;) :P

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik maar denken dat het van een voorganger is :rolleyes:

 

green-lady

 

pak maar geen halve dag vrij op het werk want ik ben

bang dat je me dan nog net eraf ziet springen :blink: :) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

aii thanx voor de informatie mensen

btw ik ben j-player, al aantal jaren kweek ervaring o.a. met orange bud, big bang en onbekende en zwaar aanwezig op het forum,

 

& als je ze nou aan het einde van de bloei in een fles spa rood zet als ze nog 1 week moeten?

dat zou volgens mij wel redelijk werken want koolzuur gas in in feite gewoon co2 dat is opgenomen in water en dan ligt erbij en er komt foto chyntheese? wat suiker produceert? suiker is ook een voeding voor een plant? waar of niet?

 

& volgens mij heeft het ook veel nut om de plant aan het einde van de bloei nog een week binnen te zetten in het donker in een fles met normaal water of als het beter is spa rood?

Share this post


Link to post
Share on other sites

het enige en goede nut van 2 a 3 dagen, de allerlaastste levensdagen, volledig donker te houden is dat het chlorofiel of bladgroenkorrels afgebroken wordt wat de smaak ten goede komt. dit proces heet blancheren zoals koks dat ook laten doen door tuinmannen die van een gewone paardenbloem een heerlijk mals en smakelijk blaadje maken door ze te laten vergelen met een omgekeerde plantenpot. als je een tent van het gras af haalt is het gras geel na een week. chlorofiel geeft een harde groene smaak aan het product waardoor je wietje veel zachter kan worden (ook het drogen in het donker) als een die je direct uit het licht slacht.

 

maar, als je bladgroen ontrekt uit bv twee pond spinazie, fijnhakken, grote ruime pan met rustig kokend met zeezout gezouten water net aan de kook houden, 1/4 er in doen en met een fijne gaas-schuimspaan het schuim bovenop wat in het midden verzameld afscheppen en verzamelen. na alle spinazie verwerkt te hebben zit je met een redelijk fris groen prutje. heel goed om boter of andere zaken mee te kleuren, er is maar weinig van nodig. maar beter is om al het chlorofiel in een glas water te roeren en te drinken. ik heb het gedaan en het voelt heel erg energiek, peppend, activerend. zet je toch aan het denken die kracht, respect.

 

greets

Share this post


Link to post
Share on other sites

je hebt toch ook co2 tabletten die kan je kopen bij www.dutch-headshop.nl maar die moet je mengen met water? danheb je toch ook eigelijk gwn spa rood:P?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cola of 7 up.... zinloos....vind jij wel lekker maar je planten niet.

gebruik gewoon simpele spullen zoals sweet leaf,of meng gewoon 1 eetlepel honing door 1 liter gietwater voor in de laatste week.

wel je water afzuren

Peace,

C.W.

Share this post


Link to post
Share on other sites
of meng gewoon 1 eetlepel honing door 1 liter gietwater voor in de laatste week.

wel je water afzuren

 

Met Cola (pH 2,4)? :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met Cola cola`s kweken!! Wel Coca Cola nemen, Pepsi of andere meuk verziekt je lepel!! Voordat je geroerd heb is je lepel opgelost

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey,

 

ik heb hier op het forum wel's gelezen dat iemand de laatste 4 weken een heel klein dopje cola bij z'n water deed om het te testen en het kwam hem in de smaak volgens hem wel ten goede, maar dat kan evengoed aan de soort gelegen hebben, voor de rest had het dus weinig zin.

 

grz broodje

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey,

 

ik heb ooit is een soortje gerookt dat "pepsi" heette. Volgens een vriend, gaf de kweker ook een klein beetje pepsi aan de plantjes de laatste 2 weken. Je kon het echt proeven, ik vond het wel lekker.

 

gtrz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest eogextreme

een lichte oplossing van suikerriet melasse kun je geven

 

 

slechts 1 of 2x

Share this post


Link to post
Share on other sites

@holy buddy : erg knap je gietwater in cola veranderen :) maar ik zuur mijn cola af hoor! echt waar hoor! :rolleyes:

 

Nee,cola is rommel,gebruik natuur-producten,of biologisch ontwikkelde goedjes die ervoor gemaakt zijn.

 

En spa -rood werkt ook niet of nauwelijks,tenminste de CO2 die erin zit word alleen in kleine hoeveelheden opgenomen door de bladmondjes(porien)

Dus geven van spa rood als drinken aan je plant heeft niks van meerwaarde,onzin.

koop dan een CO2 bemester voor in de tuinglasbouw,dan ben je serieus bezig met CO2.

 

Peace,

C.W.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...