Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
HighLife

Roundup- Wie gebruikt het, en wat zijn de ervaringen hiermee?

Recommended Posts

plek kaal maken wortel doek er over vastzetten met speciaale pennen hiervoor of dun beton ijzer ff in een u buigen (om de meter vast zetten).

met een stanly mes kruisen er in snijden waar je je planten wil niet te grote kruisen snijden natuurlijk.

gat maken plant er in de sneden weer vast zetten met de pinnen en viola.

je plek is bijna onderhouds vrij ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Natriumchloraat is helaas verboden tegenwoordig...

 

Je kunt er namelijk vuurwerk mee maken...

 

Maar het is een a-selectieve herbicide, en het breekt af in keukenzout en zuurstof...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha ik bedacht net met m'n stonede hoofd bij het zien van de laatste dat ik geen Natriumchloraat in huis had ;) dacht twee tellen misschien kaliumchloraat wel te hebben maar kwam er al vlot achter dat ook dit niet meer op voorraad was.. Een potje dat ik wel vinden kon bevatte amoniumnitraat lol :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nog wel een paar kilo'tjes liggen...

 

Ik heb het alleen nog nooit als herbicide gebruikt...

 

Van de zomer maar effe een testje doen. Ik denk dat ik met die chloraat die ik heb het halve forum kan voorzien van herbicide...

 

Maarrem, ik heb dus ook kaliumchloraat volgens mij...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kaliumchloraat, daar heb ik geloof ik ook wel eens over gelezen toen ik eens wat over pyrotechniek aan het lezen was(lijkt me altijd nog eens mooi een anfo-bom te maken(en ontploffen natuurlijk, gewoon voor de knal in verlaten gebied en dus niet om terroristische aanslagen mee te plegen), alleen de onveilige boosters+detonators staan me niet aan dus denk dat dat een droom blijft)

kan het btw zijn dat ik jou ook op zo'n forum heb zien staan? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Oke oke ..,

 

 

 

@ WietVriend

 

en een paar gram minder oogsten? Vind ik een slechte instelling. Zo zit ik niet in elkaar. Ik wil eruit halen wat er in zit.

 

Vooraf al genoegen nemen met minder, terwijl er nog zo veel in die tussentijd kan gebeuren. Neehhh ;)

 

Een paar gram minder oogsten omdat je respect hebt voor je omgeving vind ik een goede instelling.

 

Nee in het kader van je fijne hebzucht over de rug van ander leven met gif aan de gang gaan om wat meer te kunnen oogsten, DAT vind ik een beroerde egotrippende instelling.

 

Ik wens je geen succes. :lol:

 

Wv

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha jou succes heb ik ook écht niet nodig grapjas :lol:

 

'T heeft niet te maken met hebzucht, maar omdat er anders vrijwel niet te growen valt... ;)

 

Ik hoef het niet met jou eens te zijn ., en andersom :P

 

You can't make everyone happy :D

 

Ps: Het hele idee van round-up zat ook al in de prullenbak. Ik bracht het op het forum om gewoon te kijken hoe en wat met round up.

 

Ik vind je erg onsportief. desondanks wens ik jou wel een goed jaar :D

 

 

HighLife

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...