Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
HerrMohawk

Heeft iemand al eens hallucinaties gehad van wiet?

Recommended Posts

Ik heb dit soms, 't moet dan wel goeie wiet zijn ( Jack Herer :) )

laatst op klasweekend, in de hoge rielen zat ik midden in de nacht, alleen, midden in 't bos

en begon er een boom tegen me te praten over 't eurovisie songfestival

(hij zij dat we goed waren :( hebbe we dat nou toch even mooi bewezen haha 2de :) )

aghter me huis staat een boom die dikwijls danst, das wel 'n pakkie freakier aangezien ie nie dansen kan. ik lijk wel wat te hebben met bomen haha

iemand van jullie zulke ervaringen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whahaha neej kheb nog niet tegen bomen staan praten nee :(

 

Wel als het donker is zie ik vanalles in schaduwen, denk ik dat er bv iemand staat om dan na tijd kijken tot de conclussie te komen dat het een schaduw is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

We waren vorig jaar @ zandvoort naar italiaans oto beurs geweest...

S'avonds langs coffieshop (La Paz ofzo), wij op het strand jointje gerookt en in eens zag ik allemaal lichten op het water, d8 echt dat het boten waren ofzo maar waren gewoon wat straatlantarens :? :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Straatlantarens op het water?

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je wil flippen, kom nu naar de kust (belgie, in nl ws ook wel, ma woon nu eenmaal hier), je hebt ongeveer nog 2a3 weken de tijd, en kan je verzekeren dak je een hele goeie hallucinatie kan bezorgen :(. Pb me ff moest je geinteresseerd zijn, tis echt de moeite waard!!!!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

twee keer door gehallicuneerd door Kalimist ofzo

ik deed me ogen dicht en ik zag Nintendo figuren voor me zoals megam en ik zag ook transformers en tetris

 

:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallucineren = dromen met je ogen OPEN, 8O,

anders kan ik ook hallucineren van wiet :wink: :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik was niet zeker of me open ogen of dicht waren weetniet meer whuahahha ik was so skaffaa!!!

mjah ff ik zag nog een auto van kleuren veranderen en verde vraag ik me af hoe ik weer binnenkwam enzo :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb wel een keer gehad datik mn maten hele gesprekken hoorde houden, maar ze sliepen allemaal al en ik stond zo'n 200 meter verderop

greetz, thagrazzhopper

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wel eens gehad dat we binne aan het smoke waren en die gozer die meedee had het nog maar 2 x gedaan dus hadde we blunt gekocht en een dikke pure blunt gerold en die gozer omin late poffe dus fijn hij hoeste een half uur lang wij ook hoesten en toen na 3 kwartier ligt ie te slape en wij maar prate tegen hem en wij dachte dat ie dood was, dat was egt vaag

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zat op een bankje te smoken in de donkerte

en ik zag al die bomen ineens als wietplantjes,

en ik begon te zeveren over welke soort ze zijn enzo

en ik begon ineens in het frans te zeveren en mijn maat zo van

doe es normaal en ik euh waarom wat heb ik gezegd

dat was zalig

daarvoor zag ik ook alles net als in een tekenfilm (in 2 dimenties bedoel ik dan gewoon geen dieptezicht)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, met jack herrar

 

wa zaten rustig in kot (zolder van m8), en ineens begonner er van overal witte beestjes te komen, met twee angstaanval en op zetels gesproken omdat de beestjes gevaarlijk waren, ineens zak ik door da achterkant van zetel en zat het dar vol

 

en heb ooit eens gehad dat er iemand een gat in mijn kop aan het boren was, ben toen naar huuist gegaan met het gedacht dat er een gat in m'n hoofd zat

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow soome freaky shit B) ik zelf eb nog nooit gehallucineerd van wiet maar zou dat mss wel cool vinne (ps welke soorten waren het dan)

 

en was et wel zuivere wiet want ik eb gehoord dat ze soms bij sommmige wiet soorten bepaalde middelen bij doen om ze sterker te maken maar onoplettend wat de gevolgen zijn. is dit waar??

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik wel eens gehad dat we binne aan het smoke waren en die gozer die meedee had het nog maar 2 x gedaan dus hadde we blunt gekocht en een dikke pure blunt gerold en die gozer omin late poffe dus fijn hij hoeste een half uur lang wij ook hoesten en toen na 3 kwartier ligt ie te slape en wij maar prate tegen hem en wij dachte dat ie dood was, dat was egt vaag

niet om lullig te doen hoor, maar leer alsjeblieft een beetje normaal nederlands te schrijven, je wekt op deze manier echt de indruk dat mensen van blowen dom worden ofzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

krijg wel vaak lulkicks danben ik aan het praten over de grootste bullshit wat er ook maar bestaat:P :pooh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet echt hallucinaties, wel dat alles ineens stuk kleurrijker uit ging zien... Was mooi om te zien hoe de zon door het raam scheen en de rook weerspiegelde ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb et nog nooit gehad

maybe moet ik ook eens voor een boom gaan zitten en kijken of ie wat wil zeggen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb wel als ik heel stoned ben en het is donker dan denk ik weleens dat ik bijvoorbeeld een konijn zie maar dat is helemaal niet zo, of een verkeerdbord zie je aan als een mens ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

het kan zijn dat je de dingen een beetje anders gaat zien of dat er kleine veranderingen zijn maar het is niet zo dat er ineens een kabouter naar e toe komt ofzo ookniet met paddos

Share this post


Link to post
Share on other sites

lag laatst bij iemand op de matras op de grond te slapen en was al flink stoned. Stond er een wekkerradio met van die rode cijfers voor m'n neus. Ik daarnaar kijken, en in combinatie met veel, sterke wiet en de prachtige cd Smoking Beats zag ik vanalles in de cijfers (eerst wat haaien van finding nemo, die hadden we net gekeken, toen werden het draken, etc.)

 

dat was wel echt lijp vond ik, ik deed er helemaal niet mn best voor maar ik zag er gewoon vanalles in. Ging wel klein halfuurtje door, en dan elke paar seconden zag ik wat anders.

Share this post


Link to post
Share on other sites
het kan zijn dat je de dingen een beetje anders gaat zien of dat er kleine veranderingen zijn maar het is niet zo dat er ineens een kabouter naar e toe komt ofzo ookniet met paddos

inderdaad ik zie met paddos oook nooit echt GROTE veranderingen.... wel zie ik altijd mensen lopen die er niet zijn als t donker is en meot altijd als een gek lachen... de grootste verandering die ik ooit heb meegemaakt met paddos is dat we in eindhoven stonden, stratum zuid.... en dat was bij koninginnedag toen het kletsnat was.... toen was het 1 grote feestboel en toen zag ik de huizen ook dansen :verrygood echt schitterend was da

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha je hebt toen echt geluk gehad dat je geen klap op je kop hebt gehad van iemand hahaha..!

 

Die shappie en twannie liepen gewoon door stratum zuid te beuken hahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...