Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

DeLeys

Medicinale wiet in belgie

Recommended Posts

als je een recept krijg dan moet je niet meteen blij worden, want het is zeer moeilijk om vergoed te krijgen via je verzekering, kijk eens naar mijn topic VERGOEDINGEN PER VERZEKERING.

 

ik heb ook een recept voor mediwiet van mijn huisarts maar krijg het niet vergoed, ik schiet er dus niks mee op, behalve dat ik bij de apotheek wiet koop wat goed werkt tegen de pijn.

 

misschien kan je via een growshop in contact komen met een thuiskweker waar je een grote partij kan kopen. Als het voor mediwiet doeleinden is kunnen ze misschien behulpzaam zijn. Let wel, growshops in nederland is vaak vage handel waar je je niet in wil verkeren, maar gelukkig zijn dat de rotte appels, zorg dat je bij een goede growshop komt.!!! info wel te vinden op wietforum.

 

of bel/ mail wernard bruining eens of ger de zwaan, beide zeer behulpzame heren op het gebied van ADVIES niet voor wiet.

 

succes ermee.

 

mensen met adhd krijgen ritalin, is ook drugs, niet zo heel vreemd dat jij smoked om rustig te blijven, hopelijk lukt je dat, anders ontmoet ik je niet graag in belgie hahaha of in NL.

 

smoke ze.

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou dat dacht ik al,meneer kweekt voor het geld,

als het aan mij lag was je hier niet welkom!

Jij verpest het voor al de mensen die hun eigen blowtje willen growen...

Bedankt hiervoor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit wordt meer een discussiepost ;)

 

alleen wel onzin deleys, dat je zegt dat de mensen die hier voor hun geld kweken

het verpesten voor de mensen die hun eigen blowtje willen kweken.

 

ze kijken hier net zo goed rond op 't forum voor tips om beter te growen e.d, al

is het voor jezelf of voor het geld, iedereen heeft recht op die info :rolleyes: (kijk naar

Bigbuttbram, moest ik ooit rookverslagje voor maken omdat hij zelf niet blowt

maar is wel een aardige kerel die iedereen probeert te helpen)

 

de rest dat is hun eigen risico, (bedoel ik de doorverkoop enzo)

 

maargoed, ff terug naar 't onderwerp.

weet je al wat je gaat doen nu?

 

groetjes,

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind het wel lef hebben om hier te zeggen:

 

ik heb een probleem, ben agressief, zonder wiet functioneer ik niet, help.

 

wat is daar nou mis mee.

 

natuurlijk moet ie zijn poten van een ander afhouden, blijkbaar heeft ie een stoornis en zoekt hij jier hulp. Wees allen blij dat hij dat doet ipv door blijven rammen, is voor hem en zijn omgeving ook niet leuk.

 

Ik ga ervan uit dat hij meerdere dingen geprobeert heeft, en als dit voor hem helpt, help hem dan met tips ipv het af lopen te kraken.

 

Dit terwijl ik ook wel eens in elkaar geslagen ben. Ik dacht eerst ook van, jemig man, je moet niet bij het wietforum zijn maar bij een psychiater....maar schrijft iets waar een ander zich de tyfus voor zou schamen.

 

misschien is een combi het beste, en psychische hulp en smoken.

 

succes ermee, groeten van ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

ejb, kan ik me in vinden wat je zegt.

 

misschien ook eens googlen op- rechten van de mens -medicijnen -cannabis

 

en/of hulp zoeken bij instanties als Stichting MediWiet of gelijkwaardig.

 

@DeLeys, sterkte man! en doorzetten! het moet maar eens afgelopen zijn met die flauwekul, legaliseren en terug geven aan de mensen, het volk!

 

greets

Share this post


Link to post
Share on other sites

is ook wel een keuze die je voor jezelf maakt hoor ;)

ik persoonlijk zou dus echt niet bij een psychiater moeten zitten, dan

zou ik alleen maar gek dr van worden..

 

maar als blowen een oplossing is en je weet zelf dat het een

oplossing is, dan moet je dat gewoon doen en kijken hoe je tussen de

regeltjes door toch nog je dagelijkse jointje kan roken :D

 

 

en ik sluit me wel bij ejb, respect dat je hier in ieder geval voor uitkomt, ik

vindt het altijd belangrijk dat je je eigen zwakke punten op de

kaart kan brengen.

 

ik zou zegge.. gewooon rookeh vriend :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zal jullie nog een keertje vertellen hoe het komt dat een 'stoornis' heb,toen ik 4 maanden oud was ben ik tot 2 maal meerdere minuten klinisch dood geweest,voordien was ik een erg normaal kind,dat uit een doorsnee gezin komt,mijn zus en broers hebben hoge diploma's,helaas is dit voor mij anders verlopen,na mijn 'dood' ervaringen,ben ik een heel ander mens/kind geworden.Er viel met mij geen land te bezeilen,dit is bevestigt door meerdere officiele instantanties...En ja ben hiervoor in behandeling geweest ja,heb meerdere hulpgroepen bezocht,therapeuten,psychologen,nou je noemt het maar,ik heb het net met mijn ouders besproken.toen mijn moeder mij in het kinderbadje zette,ben ik helemaal verstijft en paars geworden,tot 2 maal toe thuis,waarop mijn vader mijn in de auto gezet heeft(in mn blote kont dan nog) en naar het gasthuis is geracet,en nog een keertje in het ziekenhuis,das dus 3 maal in het totaal.Degene die denken dat je daar niks aan overhoud,die moeten hun brains maar is een keertje gebruiken.Mijn hartslag piekte op een gegeven moment boven de 250,voor een kind van 4 maanden is dit niet echt normaal zou ik zo durven denken,desondanks is het toch min of meer goed gekomen,hoewel ze sindsdien niks dan last met mij hadden.Van de kleuterschool tot in de lagere school,en verder in het middelbaar onderwijs.Toen ik 14 was ben ik dan beginnen blowen.Sindsdien leid ik een normaal leven.nooit meer problemen gehad.En die mensen die vinden dat ik poten heb bedankt,als ik jullie een keertje kan afkraken zal ik het niet laten,jullie denken blijkbaar dat ik mensen heelde dag in elkaar trim,nou dat is nu toch al een jaartje of 16 weer geleden...Ik vind sommige reacties van mensen hier erg overdreven.

Naar mijn mening mag al wat ik hier in het verleden heb neergepend,inclusief albums,en hulp aan medegrowers hier van mij verwijdert worden,ik help graag mensen,maar niet op deze manier.Graag wil ik mensen zoals DLS,BBB,buble,whazzup,knutsel, en alle andere die ik ben vergeten,erg bedanken voor alle steun en hulp in het verleden,van hen heb ik ontzettend veel geleerd,en heb ik mooie plantjes leren kweken door hun.Hoewel ik nooit echte growreports heb gepost,maar zij weten het wel.Dus aan alle mensen die geholpen hebben een welgemeende bedankt!Ik zal het nu zelf wel rooien dankzij hun informatie.Bedankt aan alle grote namen hier!En al de andere mensen die positief reageerde.Door jullie heb ik erg veel geleerd...Nogmaals bedankt!

Mvg DeLeys

Share this post


Link to post
Share on other sites

deleys, in holland is dat een normale uitspraak hoor, ergens met je poten aanzitten, niet beledigend bedoeld, verder ben ik best voor je opgekomen, hopelij ervaar je dat zo, anders weet ik het ook niet meer.

 

smoke ze.

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

t is niet om je af te kraken maar zoals je het eerst poste klonk het nogal vreemd, k snap nu na je uitleg meer van je verhaal me zwagertje van 12 heeft toen die nog kleiner was een ongeluk gehad (hij was van een springkussen gevallen daarvoor was het een lief kind nu is het sorry dak het zeg een kut kind) het kan veel met een mens doen een ongeluk maar je moet ook snappen dat het dan nog niet normaal is om mensen te slaan.

 

ik snap ook wel dat je liever een blowert bent dan mensen te slaan maar is het wel echt de manier van oplossing om dan te blowen of is andere hulp ECHT niet mogelijk??

 

iig succes met de rest (ennu niet teveel ruzieen he :rolleyes: ) haha grapje

 

grt smokiebear

Share this post


Link to post
Share on other sites
t is niet om je af te kraken maar zoals je het eerst poste klonk het nogal vreemd, k snap nu na je uitleg meer van je verhaal

 

Voor mij ist ook duidelijker nu, hoop ook niet dat je het gevoel hebt dat ik je

af heb zitten kraken want wilde je alleen wat opbouwende kritiek meegeven ;)

groeten man :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deleys hoeft zich ten opzichte van niemand hier te verantwoorden maar hij geeft duidelijk aan wat zijn probleem was , ja WAS, en wat zijn probleem nu is en daar zoekt hij een oplossing voor

 

Ik rook al dertig jaar en dat is beter dan dertig jaar pillen slikken en als een tijdbom rondlopen

Een ons in 3 a 4 weken , so what ?

 

buble

Share this post


Link to post
Share on other sites
so what ?

 

buble

 

@ DeLeys;

 

versta je punt volkomen! het zit wat dat betreft dik scheef in elkaar hier in belgië.

zoals je zegt, straf toch hé, methadon voor een junk van de harddope, die de maatschapij wss uitvreet, of een recreatief blower, die er een personlijke voordeel bij ondervind... daar hebben ze geen begrip of kennis voor!! erger ik me ook aan!

 

daarbij, dit forum is voor iedereen, met verschillende meningen. Maar waarom moeten er dan toch enkele weer denken dat ze het beter weten over iets waar ze geen weet over hebben .

 

doe gewoon niet gek, en grow een plantje :)

 

planten alleen hebben al een positieve invloed op het gemoed van mensen, wat dus bevorderend voor de levensstijl werkt :) en een beetje roken met maten is toch echt niet zulk probleem, toch ? :D

huiver van sommige reacties hier :rofl

 

 

mazzel

Share this post


Link to post
Share on other sites

en wij hollanders hebben een aparte manier om dingen duidelijk te maken, mestal recht voor z'n raap met hier en daar woorden die je in belgie niet zo snel tegen iemand zou zeggen.....( belgen spreken wat netter om het zo maar te zeggen )

 

groeten ejb

 

ps. dat wou ik nog even kwijt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind het heerlijk om te horen dat belgen netter praten als hollanders ;)

 

ik vind DeLeys dat je een goede oplossing hebt gevonden voor je probleem, zit zelf in een soortgelijke situatie, net iets anders maar het lijkt er op.

krijg enorm veel tegenstand van overal maar dat is om dat de mensen niet weten hoe het is voor jou en hoe het jou helpt om er mee om te gaan.

 

gwoon doen en niet opgeven :)

ik blijf zoeken naar een arts die het begrijpt en niet bang is om het voor te schrijven ik hoop dat jij het zelfde doet.

 

als je wilt ik kan altijd wel iets vinden in leuven voor je

 

grtz metser

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...