Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

zeiksnor

wie kan en wil er een ondertiteling in een dokumentaire maken ?

Recommended Posts

oke zal het verwijderen,mijn bedoeling was goed,maarja het is jou onderwerp .

 

 

piericng

Share this post


Link to post
Share on other sites
:) ik bedoelde het niet slecht hoor. maar iedereen kan een stuk tekst in een vertaalcomputer invoeren. maar daar komt hetr verkeerd vertaald uit. dus heb je weinig aan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier is weer een stuk wat vertaald kan worden als iemand er zin in heeft. en het zou mooi zijn als je het hier eerst even meld of bij mij via pm. als je aan een stuk begin. dit om te voorkomen dat er niet nog eens iets dubbel vertaald wordt :)

 

How many people have cured skin cancer using your hemp oil?

I have provided the oil to hundreds of people with skin cancers. Usually within three weeks the cancer is gone. I tell people to treat their skin cancers with the oil until there is nothing but pink skin and then continue the treatment for two more weeks just as if the cancer is still there. I suggest that they do this in case there are cancer cells left that the original treatment did not kill. No one has ever reported back to me that their skin cancers returned if they did what I suggested.

Can you compare this treatment to standard procedures?

There is no comparison between treating skin cancers with hemp oil and what the medical system does. Sometimes their surgery is successful and they do get all the cancer cells... but in far too many cases people return over and over to be sliced and diced. The medical system also uses other treatments for skin cancers such as liquid nitrogen. This treatment is painful and in many, many cases the cancers just come back. When hemp oil is used to treat skin cancer it kills only the mutating cancer cells and does no harm to healthy cells.

Would you describe how THC acts on cancer vs. healthy cells?

When hemp oil is ingested as a cancer medication, the THC in the oil causes a build up of a fat molecule called ceramide. Again, when ceramide comes in contact with cancer cells it causes programmed cell death of the cancer cells while doing no harm to healthy cells.

 

en omdat er mischien wel 2 mensen zijn die zin hebben om iets te vertalen nog een stuk.

 

DIABETES

Diabetics that have just been diagnosed are usually easy to cure. People who have had diabetes for a long time and have suffered the effect of the disease for years will take longer. Even in badly damaged people, if the oil is taken properly usually within six weeks they no longer need insulin. The damage this disease can cause within our bodies takes considerably longer to heal. The oil seems to have the ability to rejuvenate the pancreas quite rapidly. I always tell people to try to get off the chemical medications they are using for other conditions, since such chemicals can impede the oil treatment‟s effectiveness. We have found the oil to be effective on all types of diabetes and if the oil is used externally it will heal diabetic ulcers in a very short time.

Diabetes in its early stages seems to be very easy to cure. Even people who have been on insulin injections for years respond well to the hemp oil treatment. It is not unusual for such people to no longer require insulin after just a few weeks on the oil. From our experience hemp oil has the ability to rejuvenate the pancreas, therefore reducing a patient‟s need for insulin until insulin is no longer required. After taking the oil treatment many diabetics who have been on restricted diets for years behave like a kid in a candy store. Suddenly they can again eat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij deze........

 

 

Hoeveel mensen hebben cured' huidkanker gebruik uw hennep olie?

Ik heb verstrekt de olie voor honderden mensen met huidkanker. Meestal binnen drie weken de kanker is gegaan. Ik vertel mensen te behandelen hun huid kanker met de olie totdat er niets maar roze huid en dan blijven de behandeling van twee weken extra net zo als de kanker is er nog. Ik stel voor dat ze dit doen in geval er zijn kanker cellen links dat de oorspronkelijke behandeling bleek niet doden. Niemand is ooit verslag uitgebracht aan me dat hun huidkanker teruggegeven als zij dit wel wat ik al aangaf.

Kunt u vergelijkt deze behandeling aan de standaard procedures?

Er is geen vergelijking tussen behandelen huidkanker met hennep olie en wat de medische regeling vormt. Soms hun chirurgie succes heeft en ze doen krijgen alle kankercellen ... maar in te veel mensen gevallen terugkeer loop te worden gesneden en gesneden. De gezondheidszorg ook gebruik van andere behandelingen voor huidkanker, zoals vloeibaar stikstof. Deze behandeling is pijnlijk en in vele, vele gevallen de kankergevallen nog even terugkomen. Toen hennep olie wordt gebruikt voor het behandelen huidkanker Het doodt alleen de kop kankercellen en kan geen kwaad om gezonde cellen.

Zou u beschrijven hoe achtereenvolgens THC besluiten over kanker vs. gezonde cellen?

Toen hennep olie wordt aangezogen als een kankergezwel medicatie, de TKW in de olie veroorzaakt een bouwen van een vet modecuul opgeroepen ceramide. Wederom, als ceramide komt in aanraking met kankercellen zij veroorzaakt geprogrammeerd cel dood van de kankercellen terwijl er maar geen schade in gezonde cellen.

 

 

diabetes

diabetici die zojuist zijn gediagnostiseerd wordt meestal gemakkelijk te genezen. Mensen die gedwongen waren diabetes voor lange tijd en hebben te lijden onder de invloed van de ziekte voor jaren meer tijd vergen. Zelfs in zwaar beschadigde mensen, indien de olie is genomen naar behoren meestal binnen zes weken zij niet langer moeten insuline. De schade die deze ziekte kan veroorzaken binnen ons lichaam neemt aanzienlijk langer te helen. De olie lijkt te hebben het vermogen om te leven de alvleesklieren heel snel. Ik vertel altijd mensen om te trachten af van het chemische geneesmiddelen zij gebruiken voor andere condities, want dergelijke stoffen kunnen belemmeren de oliehoudende behandelings doeltreffendheid. We hebben daarvoor de olie voor effectieve over alle soorten van diabetes en indien deze olie gebruikt extern zij zal helen veredelde ulcera in zeer korte tijd.

diabetes in een beginstadium lijken ons zeer gemakkelijk te genezen. Zelfs mensen die al op insuline injecties jarenlang reageren goed aan de hennep olie behandeling. Het is niet ongebruikelijk dat zulke mensen aan niet langer vereist insuline na een paar weken over de olie. Uit onze ervaring hennep olie heeft het vermogen om te leven de alvleesklieren, dus verkleinen van een patiënts behoefte aan insuline totdat insuline is niet langer nodig. Na het nemen de olie behandeling veel diabetici die er geweest op beperkt diëten voor jaren gedragen zich graag een geitjes in een Candy slaan. Zij plotseling weer kan eten.

 

 

 

 

 

 

 

piercing

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi Zeiksnor,

 

kun je hier wat mee? moet je wel even langslopen wat er wel en niet gedaan is, en aanpassen natuurlijk.

 

1. Would you please describe how you came to discover the cure for cancer?

• Vertaald JA / Nee

2. How did you get to it?

• Vertaald JA / Nee

3. HOW TO DO IT?

• Vertaald JA / Nee

4. How is hemp oil usually tolerated?

• Vertaald JA / Nee

5. What is hemp oil good for?

• Vertaald JA / Nee

6. What is the success rate for cancer patients?

• Vertaald JA / Nee

7. Are some people more difficult to cure than others?

• Vertaald JA / Nee

8. Which types of cancer is hemp oil good for?

• Vertaald JA / Nee

9. How many people have cured skin cancer using your hemp oil?

• Vertaald JA / Nee

10. Can you compare this treatment to standard procedures?

• Vertaald JA / Nee

11. Would you describe how THC acts on cancer vs. healthy cells?

• Vertaald JA / Nee

12. DIABETES

• Vertaald JA / Nee

13. INFECTIONS

• Vertaald JA / Nee

14. INFLAMMATIONS, ARTHRITIS

• Vertaald JA / Nee

15. CHRONIC PAIN

• Vertaald JA / Nee

16. BURNS

• Vertaald JA / Nee

17. ULCERS, WARTS, MOLES

• Vertaald JA / Nee

18. MIGRAINES

• Vertaald JA / Nee

19. ASTHMA

• Vertaald JA / Nee

20. ANXIETY, PARANOIA

• Vertaald JA / Nee

21. DEPRESSION

• Vertaald JA / Nee

22. INSOMNIA

• Vertaald JA / Nee

23. SCARS

• Vertaald JA / Nee

24. VITAL ORGANS

• Vertaald JA / Nee

25. BODY WEIGHT REGULATION, DETOXIFICATION

• Vertaald JA / Nee

26. LEUKEMIA

• Vertaald JA / Nee

27. PSORIASIS

• Vertaald JA / Nee

28. AIDS

• Vertaald JA / Nee

29. MULTIPLE SCLEROSIS (MS)

• Vertaald JA / Nee

30. AUTISM, MENTAL DISORDERS Has anyone tried hemp oil for autism or other mental diseases?

• Vertaald JA / Nee

31. GLAUCOMA, VISION

• Vertaald JA / Nee

32. HEART, BLOOD PRESSURE

• Vertaald JA / Nee

33. Can it regulate blood pressure?

• Vertaald JA / Nee

34. Can it help with other internal organ illnesses?

• Vertaald JA / Nee

35. HOW TO USE HEMP OIL? IS IT SAFE? Is it ever too late to start using the oil?

• Vertaald JA / Nee

36. Have you heard any negative criticism of hemp oil?

• Vertaald JA / Nee

37. Is it safe to use hemp oil?

• Vertaald JA / Nee

38. Can hemp oil than be mixed with alcohol? Does it produce undesirable side effects?

• Vertaald JA / Nee

39. Do you get feedback from people after treatment?

• Vertaald JA / Nee

40. What all can hemp oil replace?

• Vertaald JA / Nee

41. SYNTHETIC THC Some manufacturers already produce synthetic THC and claim that it can heal cancer, too…

• Vertaald JA / Nee

42. CHILDREN, PREVENTION

• Vertaald JA / Nee

43. How can hemp oil be used in disease prevention? Once again, would it also be safe for children?

• Vertaald JA / Nee

44. How to dose hemp oil for children?

• Vertaald JA / Nee

45. SPORTSMEN, SIDE EFFECTS

• Vertaald JA / Nee

46. Many people easily ingest twenty or thirty different chemicals every day… Can that be good for the body?

• Vertaald JA / Nee

47. Can you compare those side effects to those from chemical medications? You must have heard some comparisons…

• Vertaald JA / Nee

48. Are there any side effects then?

• Vertaald JA / Nee

49. DOCTORS, HIPPOCRATIC OATH

• Vertaald JA / Nee

50. THE MOST MEDICINAL PLANT IN THE WORLD

• Vertaald JA / Nee

51. Does it make sense to not provide people with the most medicinal plant in the world?

• Vertaald JA / Nee

 

jouw projekkie maar dacht is wel handig voor de rest.

 

grtz.

Djzusie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Graag gedaan :)

 

 

piercing,zo nu eerst ff een whisky

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey irritant ventje, tyfstraal jij eens lekker ergens anders heen

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi djzusie. dat is zeer zeker handig. ik ga er even over denken hoe of wat :)

hoi Zeiksnor,

 

kun je hier wat mee? moet je wel even langslopen wat er wel en niet gedaan is, en aanpassen natuurlijk.

 

1. Would you please describe how you came to discover the cure for cancer?

• Vertaald JA / Nee

2. How did you get to it?

• Vertaald JA / Nee

3. HOW TO DO IT?

• Vertaald JA / Nee

4. How is hemp oil usually tolerated?

• Vertaald JA / Nee

5. What is hemp oil good for?

• Vertaald JA / Nee

6. What is the success rate for cancer patients?

• Vertaald JA / Nee

7. Are some people more difficult to cure than others?

• Vertaald JA / Nee

8. Which types of cancer is hemp oil good for?

• Vertaald JA / Nee

9. How many people have cured skin cancer using your hemp oil?

• Vertaald JA / Nee

10. Can you compare this treatment to standard procedures?

• Vertaald JA / Nee

11. Would you describe how THC acts on cancer vs. healthy cells?

• Vertaald JA / Nee

12. DIABETES

• Vertaald JA / Nee

13. INFECTIONS

• Vertaald JA / Nee

14. INFLAMMATIONS, ARTHRITIS

• Vertaald JA / Nee

15. CHRONIC PAIN

• Vertaald JA / Nee

16. BURNS

• Vertaald JA / Nee

17. ULCERS, WARTS, MOLES

• Vertaald JA / Nee

18. MIGRAINES

• Vertaald JA / Nee

19. ASTHMA

• Vertaald JA / Nee

20. ANXIETY, PARANOIA

• Vertaald JA / Nee

21. DEPRESSION

• Vertaald JA / Nee

22. INSOMNIA

• Vertaald JA / Nee

23. SCARS

• Vertaald JA / Nee

24. VITAL ORGANS

• Vertaald JA / Nee

25. BODY WEIGHT REGULATION, DETOXIFICATION

• Vertaald JA / Nee

26. LEUKEMIA

• Vertaald JA / Nee

27. PSORIASIS

• Vertaald JA / Nee

28. AIDS

• Vertaald JA / Nee

29. MULTIPLE SCLEROSIS (MS)

• Vertaald JA / Nee

30. AUTISM, MENTAL DISORDERS Has anyone tried hemp oil for autism or other mental diseases?

• Vertaald JA / Nee

31. GLAUCOMA, VISION

• Vertaald JA / Nee

32. HEART, BLOOD PRESSURE

• Vertaald JA / Nee

33. Can it regulate blood pressure?

• Vertaald JA / Nee

34. Can it help with other internal organ illnesses?

• Vertaald JA / Nee

35. HOW TO USE HEMP OIL? IS IT SAFE? Is it ever too late to start using the oil?

• Vertaald JA / Nee

36. Have you heard any negative criticism of hemp oil?

• Vertaald JA / Nee

37. Is it safe to use hemp oil?

• Vertaald JA / Nee

38. Can hemp oil than be mixed with alcohol? Does it produce undesirable side effects?

• Vertaald JA / Nee

39. Do you get feedback from people after treatment?

• Vertaald JA / Nee

40. What all can hemp oil replace?

• Vertaald JA / Nee

41. SYNTHETIC THC Some manufacturers already produce synthetic THC and claim that it can heal cancer, too…

• Vertaald JA / Nee

42. CHILDREN, PREVENTION

• Vertaald JA / Nee

43. How can hemp oil be used in disease prevention? Once again, would it also be safe for children?

• Vertaald JA / Nee

44. How to dose hemp oil for children?

• Vertaald JA / Nee

45. SPORTSMEN, SIDE EFFECTS

• Vertaald JA / Nee

46. Many people easily ingest twenty or thirty different chemicals every day… Can that be good for the body?

• Vertaald JA / Nee

47. Can you compare those side effects to those from chemical medications? You must have heard some comparisons…

• Vertaald JA / Nee

48. Are there any side effects then?

• Vertaald JA / Nee

49. DOCTORS, HIPPOCRATIC OATH

• Vertaald JA / Nee

50. THE MOST MEDICINAL PLANT IN THE WORLD

• Vertaald JA / Nee

51. Does it make sense to not provide people with the most medicinal plant in the world?

• Vertaald JA / Nee

 

jouw projekkie maar dacht is wel handig voor de rest.

 

grtz.

Djzusie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik dacht met pasen zal ik me nog eens nuttig maken,

 

no 49.

 

DOCTORS, HIPPOCRATIC OATH

ARTSEN, en de Eed van Hippocrates

 

U hoeveel artsen hebben u behandeld en wat hadden ze te zeggen?

 

Voor het merendeel, proberen artsen mij te vermijden, en ook het onderwerp hennep geneeskunde als dit mogelijk is, maar sommige patiënten die vertelde mij dat hun huisartsen hadden gezegd dat ze met mij in contact moesten komen. Slechts één arts in Canada heeft ooit rechtstreeks mij contact opgenomen, en daar betrof het een patiënt met terminale prostaatkanker. Deze arts vertelde mij dat hij mij op de hoogte wilde houden van de vooruitgang van de patiënt gedurende de behandeling. Ik heb daarna niets meer gehoord van deze dokter, maar 3 maanden later werd ik benaderd door de behandelde patiënt, die mij vertelde dat de dokter hem kankervrij had verklaard. Nu zou je denken dat de artsen nu erg enthousiast waren over dit medicijn, maar het lijkt er niet erg op dat dit het geval is.

Tientallen Canadese artsen hebben patiënten gezien met kanker en andere kwalen, die zijn genezen door het gebruik van de hennep olie, maar zeggen hier niets over. Het probleem met hennep geneeskunde is dat dit alles uit de medische wetenschap blootlegt, en laat zien wat dit systeem doet met het grote publiek.

Als u naar mij komt en ik gaf u vergif om uw kanker te behandelen, zou dat een poging tot moord zijn. Als u dit gif inneemt en u zou hier aan overlijden, zou ik schuldig zijn aan moord . Maar als een arts u Chemo voorschrijft, en u zou sterven aan de gevolgen hiervan heet het ineens medicatie. Elke dokter met een beetje gezond verstand kent de gevaren van zulke behandelingen die aan de patiënten worden aangeboden, maar gaan er gewoon mee door. De overgrote meerderheid van de artsen van vandaag, geeft meer om geld en status, dan over het genezen van mensen.

Telkens wanneer een arts Chemo of straling, etc., voorschrijft , zijn ze hun eigen eed van Hippocrates aan het verbreken en dat weten ze ook. Ik zeg niet dat er geen goede artsen bestaan, maar vanuit mijn ervaring kan ik alleen zeggen dat ze zeer zeldzaam zijn, met name in Canada. Een groot aantal artsen uit het buitenland hebben contact met mij opgenomen over het genees middel. Sommige van deze artsen hadden zelf kanker, of zij wilden de olie produceren voor een patiënt. Door het zogenaamde illegale karakter van dit geneesmiddel, zijn de meeste artsen vrij stil en terughoudend over wat ze aan het doen zijn. Over het geheel genomen heb ik weinig feedback ontvangen van deze artsen, maar drie of vier hebben contact met me opgenomen, en mij verteld dat de olie gewerkt heeft. Ik heb respect voor het werk van deze artsen en ik begrijp waarom zij rustig verdergaan. Wat mij betreft, helpen dergelijke artsen mij bouwen aan een onbetwistbare data base waaruit blijkt wat dit geneesmiddel kan doen. Uiteindelijk hebben deze artsen een grote taak voor zich om dit medicijn aan het algemene publiek te presenteren, en daarvoor bedank ik ze oprecht.

 

 

grtz,

Djzusie

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) :) ik bewaar m nog even. ik wou graag alles op volgorde in het andere topic plaatsen. maar hij staat hier voorlopig veilig.

 

p.s: wel een heel belangrijk stuk

Share this post


Link to post
Share on other sites
hey irritant ventje, tyfstraal jij eens lekker ergens anders heen

 

:) :) Zeikerd wel een beetje rustig blijven he. Neem anders een druppel extra jonge :D

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites
:) ik ben rustig. ik mag het toch wel goed duidelijk maken aan iemand als die opzettelijk loopt te gallen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van mij wel Jeroen van mij mag je wel meer dan dat, maar ik denk dat de mods daar niet blijj mee zijn :D

Maar dan mag ik er toch ook wel om lachen, ouwe zeikerd :) :)

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zal je nog eens helpen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Van mij wel Jeroen van mij mag je wel meer dan dat, maar ik denk dat de mods daar niet blijj mee zijn :D

Maar dan mag ik er toch ook wel om lachen, ouwe zeikerd :) :)

 

Gr Kramer

:D maar natuurlijk mag je er wel om lachen. dat doe ik ook :D

 

ik zal je nog eens helpen

zal ik jou eens helpen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Zeiksnor:

Goed idee!

 

Ik heb absoluut niet de hele draad gelezen, maar ik begrijp dat het vertalen prima lukt maar dat de titels nog aan het videomateriaal moeten worden toegevoegd.

 

Ik heb een volwaardige video editset..... en die is evt wel beschikbaar.

 

Als zoiets nog nodig is zie ik wel een PM verschijnen :spliff:

 

Koi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi Koi. ja dat klopt. ik zal eerst eens gaan google wat een volwaardige video editset is :jump: dan kom ik er straks wel op terug. maar in princiepe moeten de ondertitels er nog onder. dat is bij 1 deel al gebeurd. en die zouden ze afgelopen weekend op youtube zetten. maar ik heb nog geen bericht gehad of het ook gelukt is met ondertiteling. blowers ook :spliff:

 

hmmm net even op google gezocht. maarkwam daar niet veel verder. mischien kan jij me wat er over vertellen ?

 

moet ik er wel bij vertellen, dat het maken van de ondertiteling van deel 1, heel gemakkelijk ging. als die nou ook nog op youtube geplaatst kan worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeiksnor, je hebt een PM.

 

Koi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...