Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

zeiksnor

wie kan en wil er een ondertiteling in een dokumentaire maken ?

Recommended Posts

en ik kan melden dat phoenixtears niets te melden had,

nouja ik bedoel een erg karige ail terug gekregen

dat we vrij zijn om te downen en titels te plaatsen(???)

 

normaal gebeurt dit natuurlijk altijd vanuit supervisie!!!

We kunnen er nu onder plaatsen wat we willen...

maar dat willen we niet...

 

en helaas geen materiaal met de que points er al op.

 

Is het een idee om ff een nieuw topic te openen:

audiovisuals masters gevraagd!!!!

Of is deze techniese kunde al in huis?

 

Ik heb helaas niemand in de kennissen kring die dit kan.

 

greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met audio kan ik helpen... heb nog een home-studio gehad...en ik ken wel mensen bij wie ik op de deur kan kloppen...

Ik zelf kan werken en bewerken met Ableton, Reason, Garage Band

 

Voor die subtiltels kan het zijn dat ik iemand weet die me verder kan helpen, als ik hem/haar zie , zal ik het vragen...

 

Maar denk dat het misschien wel een goed idee is om even op het forum te polsen... tenslotte zal dit niet het laatste project zijn dat we kunnen doen, waarschijnlijk hebben we binnenkort weer technische hulp nodig op een ander gebied....

 

Ik denk bvb aan: web designers, programeurs, mensen die op de film school zitten, mensen die muziek maken, acteurs... en natuurlijk nog veel andere technische hulp

-------

 

Dus deel 1,2,4,5 zijn al klaar...

 

Deel 3 en 7 is bezig...

 

Ik ga deel 6 nog doen ( wou dit eigenlijk al gedaan hebben, maar ben wat lui geweest, ga dus weer in actie schieten)

Share this post


Link to post
Share on other sites

super tof :rolleyes: dat is nog eens lekker thuis komen na een kouwe natte dag werken. ik ben gelijk blij :blink:

had ik pas nog een heel goed idee, wat we nog meer met de film konden doen. ben ik t weer kwijt :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
super tof :rolleyes: dat is nog eens lekker thuis komen na een kouwe natte dag werken. ik ben gelijk blij ;)

had ik pas nog een heel goed idee, wat we nog meer met de film konden doen. ben ik t weer kwijt :)

 

Een documentaire maken over de "blower en zijn blowtje"... :P

 

En de zieke met zijn medicijn... :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
...een goed idee is om even op het forum te polsen... tenslotte zal dit niet het laatste project zijn dat we kunnen doen, waarschijnlijk hebben we binnenkort weer technische hulp nodig op een ander gebied....

 

Ik denk bvb aan: web designers, programeurs, mensen die op de film school zitten, mensen die muziek maken, acteurs... en natuurlijk nog veel andere technische hulp...

 

Is inderdaad een heel goed idee om mensen te laten weten wat je aan het doen bent en waar je hulp bij nodig hebt.

Aangezien het voor een goed doel is zal er vast veel animo zijn, dus laat maar horen :rolleyes:

 

salu2

 

Pierre Paf

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier alvast de helft van deel 7, alles is vertaald maar moet de tijden nog erbij zetten, doe ik zsm

 

salu2

 

Pierre Paf

:rolleyes:

 

RICK SIMPSON GETUIGENIS:

 

Sinds mijn ongeval in 1997, hebben zowel onze medische systeem, politieke systeem en wettelijke systeem allemaal hun best gedaan mij van de enige medicijn te houden dat mijn conditie verhelpt.

 

Het simpele feit dat het ontnemen van wiet tot mijn dood zou kunnen leiden schijnt niets uit te maken voor hen.

 

In Canada hebben we wat bekend staat als de marihuana Access Program, zelfs indien een

persoon het geluk heeft om met dit programma een licentie toegezegd te krijgen voor wiet bezit.

 

Zijn zij niet toegestaan om harsen of de essentiële oliën te verzamelen, dat eigenlijk de echte medicinale waarde van de wiet bevat.

 

Je kunt jointjes roken tot je een ons weegt, maar het is zeer onwaarschijnlijk dat het roken van wiet je zal genezen van kanker en de regering weet het.

 

Het publiek is ertoe gebracht te geloven dat het enige wat je moet doen is de dokter om een recept te vragen voor wiet

 

De realiteit is dat u een hoger kans heeft om de loterij te winnen, er zijn slechts ongeveer 2000 mensen in dit land die een licentie voor wiet bezitten, na meer dan twee jaar draaien met ons juridisch systeem, ben ik echt ziek.

 

Hoeveel kans heeft een gewone man wanneer de wetten en de ambtenaren die ze afdwingen de realiteit ontkennen?

 

Tijdens mijn charter uitdaging, zijn ongeveer 4 dozijn beëdigde verklaringen gepresenteerd van mensen die wiet olie hadden gebruikt voor verschillende medische condities

 

Deze beëdigde verklaringen werden afgeslagen alsof ze niets betekenden. Negen maanden later tijden mijn Hoger Beroep, had ik tien patiënten en zes artsen klaar om te getuigen, maar niemand werd toegestaan op de stand.

 

Wanneer je mensen klaar hebt staan om te getuigen die zijn genezen van terminale kanker en artsen die het bevestigen, waarom zouden de getuigenissen worden afgewezen?

 

Het lijkt erop dat de rechtvaardigheid van het systeem niet erg hard op zoek is naar een genezing

 

Iedereen kan het verlies van inkomsten zien aankomen voor de farmaceutische industrie door het vrije gebruik van wiet in de geneeskunde

 

Maar het leed, dat door de beperking van medische wiet wordt veroorzaakt, is ook makkelijk te zien

 

Is winst maken echt belangrijker dan de gezondheid en het welzijn van de mensen die deze planeet bewonen?

 

Momenteel zijn wij van Phoenix tears met de lancering bezig van een wereldwijde internet protest om wiet terug te zetten in het reguliere geneeskundig gebruik

 

Onze hoop is dat vele andere websites en het publiek middels dit protest ons steunt om de beperkingen die regeringen hebben opgezet tegen wiet gebruik op te heffen...

 

De toekomst van de mensheid rust op het succes van dit protest. Wees betrokken!!

 

Je leven en het leven van je geliefden zijn op spel!

Word lid van de Internet Protest Nu!

 

www.PhoenixTears.ca Canada's toekomst ligt in onze handen

 

Rick Simpson’s Hoger Beroep duurde zeven dagen.

 

Tijdens het proces, verklaarden zes Royal Canadian Mounted Police officieren dat de heer Simpson niet in het profiel past van een drugsdealer.

 

Feitelijk heeft Rick Simpson contact opgenomen met de afdeling van de Royal Canadian Mounted Police voorafgaand aan de teelt van de medicinale wiet en vertelde hen dat de kweek als doeleinde had het genezen van kanker en andere ziektes.

 

Ondanks de zwakke argumenten door “The Crown” dat de heer Simpson optrad als een "Crimineel", terwijl hij juist mensen hielp die door het medische systeem waren afgewend, bevond een jury Rick Simpson schuldig aan het bezit van en handel in wiet, en werd daarbij de Canadese publiek veroordeelt tot ontelbare jaren van onnodig medische lijden en dood.

 

Word lid van de Internet protest nu!

 

Neem contact op met politici en vraag hen ... "Wat doen jullie tegen kanker??

www.PhoenixTears.ca

 

Hoeveel Canadezen moeten nog lijden en sterven, terwijl de Regering WEGLOOPT VAN DE GENEZING?

 

Deze film is opgedragen aan mijn neef David Simpson en mijn vader LOGAN SIMPSON

 

Dankwoord etc etc

Share this post


Link to post
Share on other sites

0:00

Sinds mijn ongeval in 1997, hebben zowel onze medische systeem, politieke systeem en wettelijke systeem allemaal

hun best gedaan mij van de enige medicijn te houden dat mijn conditie verhelpt.

Het simpele feit dat het ontnemen van wiet tot mijn dood zou kunnen leiden schijnt niets uit te maken voor hen.

In Canada hebben we wat bekend staat als de marihuana Access Program, zelfs indien een

persoon het geluk heeft om met dit programma een licentie toegezegd te krijgen voor wiet bezit.

Zijn zij niet toegestaan om harsen of de essentiële oliën te verzamelen, dat eigenlijk de echte medicinale waarde

van de wiet bevat.

Je kunt jointjes roken tot je een ons weegt, maar het is zeer onwaarschijnlijk dat het roken van wiet je zal genezen

van kanker en de regering weet het.

0:44

Het publiek is ertoe gebracht te geloven dat het enige wat je moet doen is de dokter om een recept te vragen voor wiet

De realiteit is dat u een hoger kans heeft om de loterij te winnen,

0:54

er zijn slechts ongeveer 2000 mensen in dit land die een licentie voor wiet bezitten,

1:02

na meer dan twee jaar draaien

met ons juridisch systeem, ben ik echt ziek.

Hoeveel kans heeft een gewone man wanneer de wetten en de ambtenaren die ze afdwingen de realiteit ontkennen?

Tijdens mijn charter uitdaging, zijn ongeveer 4 dozijn beëdigde verklaringen gepresenteerd van mensen die wiet

olie hadden gebruikt voor verschillende medische condities

Deze beëdigde verklaringen werden afgeslagen alsof ze niets betekenden.

1:26

Negen maanden later tijden mijn Hoger Beroep,

had ik tien patiënten en zes artsen klaar om te getuigen, maar niemand werd toegestaan op de stand.

Wanneer je mensen klaar hebt staan om te getuigen die zijn genezen van terminale kanker en artsen die het bevestigen,

waarom zouden de getuigenissen worden afgewezen?

Het lijkt erop dat de rechtvaardigheid van het systeem niet erg hard op zoek is naar een genezing

1:50

Iedereen kan het verlies van inkomsten zien aankomen voor de farmaceutische industrie door het vrije gebruik van wiet

in de geneeskunde

Maar het leed, dat door de beperking van medische wiet wordt veroorzaakt, is ook makkelijk te zien

Is winst maken echt belangrijker dan de gezondheid en het welzijn van de mensen die deze planeet bewonen?

Momenteel zijn wij van Phoenix tears met de lancering bezig van een wereldwijde internet protest om wiet terug te zetten

in het reguliere geneeskundig gebruik

Onze hoop is dat vele andere websites en het publiek middels dit protest ons steunt om de beperkingen die regeringen

hebben opgezet tegen wiet gebruik op te heffen...

De toekomst van de mensheid rust op het succes van dit protest. Wees betrokken!!

Je leven en het leven van je geliefden zijn op spel!

Word lid van de Internet Protest Nu!

www.PhoenixTears.ca Canada's toekomst ligt in onze handen

Rick Simpson’s Hoger Beroep duurde zeven dagen.

Tijdens het proces, verklaarden zes Royal Canadian Mounted Police officieren dat de heer Simpson niet in het profiel

past van een drugsdealer.

Feitelijk heeft Rick Simpson contact opgenomen met de afdeling van de Royal Canadian Mounted Police voorafgaand aan de

teelt van de medicinale wiet en vertelde hen dat de kweek als doeleinde had het genezen van kanker en andere ziektes.

Ondanks de zwakke argumenten door “The Crown” dat de heer Simpson optrad als een "Crimineel", terwijl hij juist mensen

hielp die door het medische systeem waren afgewend, bevond een jury Rick Simpson schuldig aan het bezit van en handel

in wiet, en werd daarbij de Canadese publiek veroordeelt tot ontelbare jaren van onnodig medische lijden en dood.

Word lid van de Internet protest nu!

Neem contact op met politici en vraag hen ... "Wat doen jullie tegen kanker??

www.PhoenixTears.ca

Hoeveel Canadezen moeten nog lijden en sterven, terwijl de Regering WEGLOOPT VAN DE GENEZING?

Deze film is opgedragen aan mijn neef David Simpson en mijn vader LOGAN SIMPSON

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga nu meteen deel 6 vertalen, denk dat ik binnen een uurtje of 2 klaar ben...

 

Dan hebben we deel 1,2,4,5,6 en de helft van 7

 

Dus enkel nog deel 3 en het laatste deel van 7

 

Zal deel 6 posten gereed ben :rolleyes:

 

Voila ze....

----------------------

Tijdens de laatste jaren van mijn onderzoek ben ik tot de conclusie gekomen dat de stijging van ziektes is veroorzaakt door onze leefomgeving.

In ons alledaagse leven zijn we omsingeld door chemicaliën, vergif en kankerverwekkende stoffen die ons immuunsystemen aanvallen.

Zelfs onze voedselvoorziening is in vele gevallen niet geschikt voor menselijke consumptie.

(0:23)

Denk maar aan de hormonen die aan ons vlees worden toegevoegd.

Hoe kan dit gezond en veilig beschouwd worden?

(0:34)

Op het eerste oog onschuldige producten die we in ons alledaagse leven gebruiken, zitten vol met kankerverwekkende stoffen en andere verontreiniging.

(0:43)

Mijn schatting is dat 90 % van alle kankers zijn veroorzaakt door onze leefomgeving.

Gedurende de laatste twee decennia is het aantal mensen dat getroffen is door ziekten zoals de ziekte van Croon, diabetes, allergische reacties… fenomenaal gestegen. En niemand doet er iets aan om dit in bedwang te houden.

(1:04)

Tijdens mijn onderzoek in het hennep medicijn heb ik ontdekt dat naar behoren gemaakte hennep olie alles helend is, zo heeft het volk tenminste een kans heeft om deze ziekten af te weren.

(01:15)

Gedurende de menselijke geschiedenis was hennep bekend als de oudste en veiligste drug, en hennep is niet verslavend. Waarom wordt het volk het recht ontkend om dit medicijn te gebruiken volgens ons “ systeem”.

(01:29)

De wet in 1923 werd ingevoerd was, welke het gebruik van hennep verbood, was een totale schande.

Wetten dienen er te zijn om het gemeengoed te beschermen, dat was bij hennep niet het geval. Deze wet werd ingevoerd om groot geld op te strijken, door de inkomsten van hun investeringen. Wat kan hen het schelen dat Canadese volk lijdt en sterft door de toegang tot deze drug te belemmeren.

Het Canadese volk heeft het vertrouwen aan onze politieke, medische en juridische stelsels, om juist te handelen voor het volk. Helaas wordt dit onderwerp actueel genegeerd. We zijn in het midden van een kanker epidemie, bij wie kan het volk terecht?

(02:10)

In de naam van het Canadese volk vraag ik “het systeem” om voor de burgers te werken van dit land om dit onnodige lijden sterven te beëindigen. Het maakt me niet uit of u werkt in ons politieke -, medische- of juridische stelsels. Hebben jullie geen geliefden die gestorven zijn zonder reden? Waarom steunt onze regeringen wetten die zo ogenschijnlijk corrupt zijn? Welke kans heeft ieder van onze geliefden als er geen veranderingen gemaakt worden?

(02:38)

Voor mij bestaat er in het leven alleen maar juist en fout. Het ontkennen van de waarheid over het hennep medicijn is een criminele actie tegen het Canadese volk. Het verder verbannen van hennep medicijn kan alleen gedefinieerd worden als: “waanzinnig”.

Als niemand van elkaar iets aantrekt… Welke toekomst heeft de mensheid dan?

(03:07)

Ongeluk door het knoeien met chemotherapie.

(03:17)

Feit: chemotherapie doodt meer mensen dan het redt.

(03:27)

Waarschuwing: Er zit hier genoeg corruptie binnen om jouw gezondheid ernstige schade toe te brengen.

(03:45)

Hennep teler opnieuw gearresteerd.

(03:54)

De actieve ingrediënten in hennep olie is allemaal natuurlijke T.H.C.

Het valt in het bijzonder gemuteerde cellen aan, terwijl het gezonde cellen verjongt.

De natuurlijke zijeffecten van hennep olie zijn gezondheid en geluk.

(04:17)

TERMINALE KANKER GENZEZEN MET HENNEP OLIE!

(04:20)

Wereldwijd gaan kankerexperts akkoord dat chemotherapie grotendeels ineffectief is in het kapot maken van de meeste kankers; in plaats doodt het meestal gezonde cellen in het proces.

Studies tonen aan dat patiënten die voor chemotherapie /straling behandeling zijn gegaan vroeger sterven dan mochten ze voor helemaal geen behandeling hebben gekozen.

(04:47)

Rick Simpson zal veroordeeld worden in het eerste gerechtshof van N;S. Februari 8, 2008 voor de misdaad in het helpen van mensen en levens te redden.

(05:00)

Momenteel is het verboden om jezelf te genezen (of iemand die je liefheb) van kanker met hennep olie.

“Oh Canada!”

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als we al de delen hebben kunnen we ze eens aan elkaar ritsen... en even nakijken op gramatica :rolleyes: :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zal zorgen dat die er maandag of dinsdag op staat. Maar ga maar uit van dinsdag. Moet vanavond en morgen nog wat dingen doen.

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hola luitjes,

 

Zie dat er flink is gewerkt hier, top! :rolleyes:

Zelf ben ik nog Spannabis aan het nablussen, zoveel gesmoked en gefeest, vandaag even een time-out hehe

 

Deel 7 is compleet vertaald btw

Als Zeiksnor de rest van de tijden erbij wil knallen dan vertaal ik deel 3(deze moet nog toch?)

 

Had nog een site gevonden met de transcript in het Engels, mocht je een woord niet duidelijk verstaan, kun je daar ff checken http://www.brothersformercy.com/Transcript...0the%20cure.pdf

 

salu2

 

Pierre Paf

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als Zeiksnor de rest van de tijden erbij wil knallen dan vertaal ik deel 3(deze moet nog toch?)

Ik dacht dat kramer daar mee bezig was...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik ben er al wel aan begonnen maar als Pierre meer tijd en zin heeft dan vind ik dat niet erg. Ik ben niet zo snel op mijn pik getrapt :rolleyes: .

 

Laat het maar even weten Pierre. Ik ben nog niet zo heel ver. Ik ga vanavond weer verder en wou het dan morgen af maken , als ik nog niet zo ver ben, en dan zet ik het online.

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kramer997

 

is ie zo klein of ben je zo geduldig :)

 

Ik vertaal het wel even, heb toch niet veel te doen vandaag

 

salu2

 

Pierre Paf

:rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) :blink: Ik heb geleerd heel veel geduld op te brengen :rolleyes: .

 

Maar bedankt dan kan ik vanavond met pinkeltje bij mijn vrouw op de bank zitten. ;) :P

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

deel 3 tot minuut 06:30, was nogal veel tekst :rolleyes:

 

Nu eerst even rokertje doen en later de rest

 

salu2

 

Pierre Paf

:)

 

________________________________________________________________________________

___________________

Ik ontmoette een meisje op de Macan Legion en ze zei deze man,

Rick Simpson had haar genezen van kanker.

 

Dus ik vroeg het meisje of het mogelijk was hem te ontmoeten.

En nadat ze de heer Simpson had uitgenodigd kwam hij naar de Legion.

 

Op dat moment vertelde hij me dat hij had een ontdekking had waarmee hij huidkanker en diabetische ulcus kon genezen met een geneeskrachtige olie dat wiet olie heet.

 

En ik vond deze man oprecht, naast het feit dat zijn vader was een veteraan was

, voelde ik een verplichting om zijn verhaal aan te horen.

 

Als een veteraan, zoon van een veteraan, en dus nam hij mij met hem mee

 

En ik onderzocht het zoals het hoort en hij nam me mee naar

deze mensen en zij bevestigden dat ze allemaal waren genezen door hem

 

Hij kwam met bewijs en de resultaten en samen met onze leden en president en de rest afgesproken dat we iets moesten doen

 

Mensen lijden en sterven onnodig.

 

Dus we hielden een vergadering en we spraken af dat we het in de krant zouden zetten.

 

Ondertekend door de voorzitter en de penningmeester met een brief in de krant vroegen wij om een eerlijke en open evaluatie van dit geneesmiddel.

 

En we zijn begonnen met het schrijven van brieven aan de provinciale overheid

 

Terwijl we de tape stuurde, sprak ik 3 keer met de voorzitter van de provinciale overheid

 

Ik probeerde hem te overtuigen om te komen en er naar te kijken en ons te steunen

 

En uiteindelijk weigerden ze daadwerkelijk het onderwerp aan de orde te stellen

Zowel de leden en uitvoerende leden.

 

Ik bedoel mensen stierven overal om ons heen en de mensen

wisten er niets van af.

 

Dus we besloten dat er iets gedaan moest worden

 

Dus dat is wanneer we zijn overgegaan in deze richting

 

De richting was dus een oproep te doen aan deze politici, gezondheid professionals, handhaving professionals en eigenlijk alle mensen die moesten worden gecontacteerd over dit probleem

 

Na deze oproep schreven we ze een brief en waarin we aangaven

om te komen naar een bijeenkomst waar we zouden aantonen dat er uh menselijk bewijs, wetenschappelijk bewijs en medische bewijzen zijn

En dat was het moment waarop ze kwamen om de Royal Canadian Legion te sluiten.

 

Het was werkelijk schokkend de manier waarop ze het deden!

 

 

Er is een strijd gaande tussen een kleine partij Legion afdeling in

het noorden van Nova Scotia en de Legion commando.

 

De deuren zijn gesloten het Royal Canadian Legion in Macan, zelfs voormalig

Voorzitter Rick Dwyer kan geen toegang krijgen tot het gebouw

 

De afdeling is opgeheven en de vertegenwoordigers geschorst vanwege hun controversiële steun voor het gebruik van wiet olie als medicijn.

 

Om als Royal Canadian Legion leden hier te zitten, terwijl er mensen sterven en verschrikkelijk lijden, wetende dat dit werkte. Ik zie hierin geen enkele vorm van eer

 

Dwyer visie over de olie veranderde nadat zijn 82-jaar oude

vader het begon te gebruiken.

 

Hij gelooft zelf dat het heeft geholpen al wordt de olie niet wordt niet erkend door de medische gemeenschap

 

Tientallen mensen in Macan gebruiken de olie gedistribueerd door Rick Simpson.

 

Hij zegt dat de juridische en medische gemeenschappen tegen hem zijn en zijn ontdekking.

 

Als je de Royal Canadian Legion en hun boeken hebt gelezen en waar ze voor zouden moeten staan. Dan lijkt het me de juiste organisatie om dit uit te brengen.

 

De Nova Scotia Nunavut command van de Legion zegt dat het niet kan

worden gebruikt als een zeepkist om politieke boodschappen te verspreiden

vooral niet één met illegale drugs.

 

Steve Russell zegt dat wat de lokale afdeling doet de Legion schade aan de integriteit

en reputatie brengt

 

Eigenlijk vermelden ze dat het beleid is, dus zeggen ze dat de Royal Canadian Legion voorstander is van dit door het gebruik van onze organisatie en dat is in strijd met onze algemene statuten.

 

 

Legion command zal een nieuw management comité aanstellen ter vervanging van de geschorste voorzitter

 

Rick Dwyer kan het niet geloven!

 

 

 

Nou wat een integriteit of eer voor de Royal Canadian Legion om te spreken namens alle mannen, vrouwen en kinderen die lijden.

 

Russell zegt dat de Legion commando overweegt om disciplinaire maatregelen tegen de voorzitter, maar een definitieve besluit is nog niet genomen.

 

Ondertussen Dwyer zegt hij daar niet mee zit, hij is gewoon blij dat hij het juiste heeft gedaan.

 

Dan Macintosh CTV nieuws, Macan.

 

De Macan afdeling van de Royal Canadian Legion was zo onder de indruk dat

bijeenkomsten werden gehouden als deze.

 

Allemaal gericht op het verspreiden van het woord over wiet olie.

 

Maar toen er een grote openbare bijeenkomst werd gepland sloten ze de Legion afdeling vanaf hogerop

 

Het Provinciaal commando kwam hier de dag van de vergadering en ze kwamen binnen en ze sloten deuren.

 

Terwijl ik aankom op het terrein vertelden twee officieren RCMP mij dat ik geen toegang had tot het terrein.

 

 

Ze gebruiken de naam van de Royal Canadian Legion, zijn logos, orde tekens, gebouwen als een soort platform ter bevordering van het gebruik van wiet olie als een geneesmiddel.

 

Kan me niet schelen of dit geneesmiddel afkomstig is van een tomatenplant een

aardappelplant of een wietplant indien het geneesmiddel veilig is en werkt waarom dan niet gebruiken?

 

Voor Rick Dwyer het is een emotionele kwestie want één van de getuigenissen van de wiet olie en zijn genezende kracht is zijn vader, een militaire veteraan die lijdt aan longkanker.

 

Laatste keer dat ik er was, wist ik het niet, maar zij zeiden dat ik zou sterven in 24uur

Maar het gebeurde niet, dus ik nam de olie en alles kwam goed.

 

Maar het legioen geeft geen goed voorbeeld.

 

Ze hebben de hele raad van voorzitters geschorst van de afdeling tezamen met de eventuele geplande activiteiten voor het gebouw tot de installatie van een nieuw management team.

 

Er is geen provinciale of federale regelgeving die bepaalt marihuana kan worden geteeld en geproduceerd in wiet olie voor medicinale doeleinden.

 

Daarom is het wat betreft de provincie illegaal, de Royal Canadian Legion ondersteunt geen illegale operaties.

 

Simpson heeft problemen gehad met de wet, de RCMP nam in beslag 1600 marihuana planten uit zijn achtertuin vorig jaar

 

Planten die werden gekweekt voor medicinale doeleinden, en de rechtszaak blijft onopgelost.

 

En zo ook de vragen binnen de Legion, of wiet olie een genezing of bedreiging is.

 

Dat gaat in tegen de algemene statuten van de Royal Canadian Legion.

 

Ik ben trots op wat ik heb gedaan en ik ben er trots op.

 

Voorlopig, aangezien de Legion de enige bijeenkomst plaats is in de stad, zal het moeilijker zijn om het woord te spreiden over wiet olie.

 

Een reportage vanuit Macan Nova Scotia, dit is Global’s National Ross Lord

 

06:30

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is de rest van deel 3, volgens mij is dan alles vertaald. Zet jij de rest van de tijden er bij Zeiksnor? Gracias ;)

 

Nu nog als ondertitel plaatsen, is er al iemand die dat gaat doen?

 

salu2

 

Pierre Paf

:lol:

________________________________________________________________________________

_________________

 

Vanwege de staat van beleg, konden we geen beslissing maken, behalve de vier leden van het management comite, waarvan ik vond dat ze de rest van de leden bedrogen.

 

Die verschenen en namen ons recht van vrijheid van meningsuiting van ons af.

 

We mochten niet, het was niet toegestaan om te praten over de reden van sluiting

 

Waarom waren ze daar dan?

 

Ik bedoel als je een Royal Canadian Legion sluit, zou je dus mogen verwachten dat de leden in de raad op zijn minste een verklaring voor de sluiting krijgen!

 

En als ze ons sluiten vanwege een genezing voor kanker wie doet dan het goede, wij of zij?

 

SPOOR DE KANKER ANTWOORD; CBC-PROGRAMMA ONLINE WWW.CBC.CA

 

Canada lijdt aan een kanker epidemie

 

We moeten iemand de schuld geven

 

Hun stilte is moordend

 

Het is een onderdeel van het natuurlijke proces van het leven, een chemische stof is pas onschuldig totdat schuld bewezen is, zo eenvoudig is het niet

 

Toen ik voor het eerst gediagnosticeerd, was de vraag waarom ik?

 

Ik weet dat het niet in de familie zit, ik probeer om gezond te leven, ik eet groenten, ik sport veel en proberen goed te leven, een mooie schone levensstijl.

 

Winkelen voor gezonde voeding eh? We weten dat al die dingen, die dingen zijn goed, maar er zijn ook andere dingen gaande.

 

Het gaat niet zozeer om mij, het gaat meer om waarom nu 1 op de 2 die deze domme ziekte heeft en wat we eraan doen?

 

 

Dr Sam Epstein is hoogleraar aan de Universiteit van Chicago en hij heeft dit boek geschreven genaamd Cancer Gate.

 

Hij is erg uitgesproken over wat we niet te horen krijgen.

 

Hij is een patholoog, met een solide wetenschap achter hem.

 

Er is nu een groeiende en een kritische vraag naar de rol van zakelijk verantwoordelijkheid en het winnen van de verliezende oorlog tegen kanker.

 

Feiten zijn de volgende, er zijn duidelijke gegevens waaruit blijkt dat Canada aan een

kanker epidemie lijdt.

Bijna 1 op de 2 mannen en 1 op de 3 vrouwen lijden aan kanker in hun leven.

 

Dit is wat Canadezen wordt verteld over preventie, de zeven

stappen voor de gezondheid,

 

de Canadese kanker stichting hebben deze zaken genegeerd of gebagatelliseerd

 

en vertelden het publiek dat als je kanker krijgt, dan is het je eigen schuld, je rookt teveel, waarin ze gelijk hebben, of niet

 

of je drinkt te veel, of je bent zwaarlijvig, of je sport niet genoeg, het is een gebrek aan

gezonde levensstijl, het is jouw schuld als je kanker krijgt.

 

Dat is niet de oorzaak, we hebben geen maatregelen genomen om

blootstelling aan de kankerverwekkende stoffen te vermijden

 

Wiens schuld is het?

 

Het is de schuld van de Canadese stichting die niet het publiek op de hoogte heeft gebracht over kanker.

 

Een consument moet zich twee dingen beseffen, dat hun fundamentele rechten als Canadese burgers wordt ontzegd en uitgedaagd door de overheid, en door de

kanker stichting.

 

Maar ze zijn er om levens te redden, de Canadese kanker stichting.

 

In 2004, Rick Simpson contact op met de Canadeze kanker stichting over genezing van kanker met wiet olie. Dit was hun reactie ...

 

"De stichting geeft geen goedkeuring of ondersteuning aan medische producten of voedingssupplementen ... bedankt voor de informatie. Wij wensen je geluk in je werk. "

 

Vanwege de staat van beleg, konden we geen beslissing maken, behalve de vier leden van het management comité, waarvan ik vond dat ze de rest van de leden bedrogen.

 

Die verschenen en namen ons recht van vrijheid van meningsuiting van ons af.

 

We mochten niet, het was niet toegestaan om te praten over de reden van sluiting

 

Waarom waren ze daar dan?

 

Ik bedoel als je een Royal Canadian Legion sluit, zou je dus mogen verwachten dat de leden in de raad op zijn minste een verklaring voor de sluiting krijgen!

 

En als ze ons sluiten vanwege een genezing voor kanker wie doet dan het goede, wij of zij?

 

SPOOR DE KANKER ANTWOORD; CBC-PROGRAMMA ONLINE WWW.CBC.CA

 

Canada lijdt aan een kanker epidemie

 

We moeten iemand de schuld geven

 

Hun stilte is moordend

 

Het is een onderdeel van het natuurlijke proces van het leven, een chemische stof is pas onschuldig totdat schuld bewezen is, zo eenvoudig is het niet

 

Toen ik voor het eerst gediagnosticeerd, was de vraag waarom ik?

 

Ik weet dat het niet in de familie zit, ik probeer om gezond te leven, ik eet groenten, ik sport veel en proberen goed te leven, een mooie schone levensstijl.

 

Winkelen voor gezonde voeding eh? We weten dat al die dingen, die dingen zijn goed, maar er zijn ook andere dingen gaande.

 

Het gaat niet zozeer om mij, het gaat meer om waarom nu 1 op de 2 die deze domme ziekte heeft en wat we eraan doen?

 

 

Dr Sam Epstein is hoogleraar aan de Universiteit van Chicago en hij heeft dit boek geschreven genaamd Cancer Gate.

 

Hij is erg uitgesproken over wat we niet te horen krijgen.

 

Hij is een patholoog, met een solide wetenschap achter hem.

 

Er is nu een groeiende en een kritische vraag naar de rol van zakelijk verantwoordelijkheid en het winnen van de verliezende oorlog tegen kanker.

 

Feiten zijn de volgende, er zijn duidelijke gegevens waaruit blijkt dat Canada aan een

kanker epidemie lijdt.

Bijna 1 op de 2 mannen en 1 op de 3 vrouwen lijden aan kanker in hun leven.

 

Dit is wat Canadezen wordt verteld over preventie, de zeven

stappen voor de gezondheid,

 

de Canadese kanker stichting hebben deze zaken genegeerd of gebagatelliseerd

 

en vertelden het publiek dat als je kanker krijgt, dan is het je eigen schuld, je rookt teveel, waarin ze gelijk hebben, of niet

 

of je drinkt te veel, of je bent zwaarlijvig, of je sport niet genoeg, het is een gebrek aan

gezonde levensstijl, het is jouw schuld als je kanker krijgt.

 

Dat is niet de oorzaak, we hebben geen maatregelen genomen om

blootstelling aan de kankerverwekkende stoffen te vermijden

 

Wiens schuld is het?

 

Het is de schuld van de Canadese stichting die niet het publiek op de hoogte heeft gebracht over kanker.

 

Een consument moet zich twee dingen beseffen, dat hun fundamentele rechten als Canadese burgers wordt ontzegd en uitgedaagd door de overheid, en door de

kanker stichting.

 

Maar ze zijn er om levens te redden, de Canadese kanker stichting.

 

In 2004, Rick Simpson contact op met de Canadese kanker stichting over genezing van kanker met wiet olie. Dit was hun reactie ...

 

"De stichting geeft geen goedkeuring of ondersteuning aan medische producten of voedingssupplementen ... bedankt voor de informatie. Wij wensen je geluk in je werk. "

Share this post


Link to post
Share on other sites

merk al een pak grammatica op in mijn stuk , ik denk dat we een leraar nederlands kunnen gebruiken ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

pierre morgenavond knal ik die tijden er onder ;) dan kunnen we ons gaan beraden op de volgende stap.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Sex' n Combi

zou geen slecht plan zijn om grammatica en taal&stijl fouten eruit te filteren.

Voor de persoon die dat voor ons gaat doen zou het handig zijn als alle tekst in 1 bestand aangeleverd kan worden

 

@Zeiksnor

wel tof dat het nu dan echt vorm krijgt, ben benieuwd naar eindresultaat.

 

salu2

 

Pierre Paf

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ook pierre. zit we qua teks nog met 1 ding. iedereen heeft z,n eigen woord keus en vertaalstijl. nu hebben we 7 delen vertaald. maar in 3 of vier verschillende stijlen en woordkeuze. dat is niet echt profesioneel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan zijn dat er wat Spaanse temperament tussen zit, zou zo maar kunnen :lol:

 

Zonder gekheid, als er toch iemand mee bezig gaat om de spelling etc op orde te brengen komt dat vast wel goed

 

salu2

 

Pierre Paf

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ken anders wel een leerkracht engels en nederlands denk ik, kan het eens vragen, weet wel niet zeker of hij/zij tijd zal hebben...

 

greets

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als die dan maar niet teveel met de rode pen aan de gang gaat :lol: :D . Ik begin nl alweer een beetje last van flashbacks te krijgen ;)

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...