Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

zeiksnor

wie kan en wil er een ondertiteling in een dokumentaire maken ?

Recommended Posts

Mijn voorstel is dan om alle tekst te voorzien met een tijdsaanduiding.

Bijv: 01:02 Wat heeft hij gedaan

01:03 Dikke joint gepaft

01:04 etc etc etc...

 

 

salu2

 

Pierre Paf

:wacko:

 

Ik zal het ook zo doen. En Sex"n combi. Bedankt voor de pb

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hum nog even een vraag...

welke versie gebruiken jullie dan, want misschien duurt de ene langer/korter dan de ander :wacko:

 

salu2

 

Pierre Paf

:o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed bezig mannen!

Mooi om te zien dat we samen iets voor elkaar maken

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoe wil je het trouwens hebben. Gewoon een hele lap tekst? Hoe heeft sex'n combi dat gedaan? Want het lijkt me het handigst dat we dat allemaal een beetje hetzelfde doen. Ook makkelijker voor diegene die het strax in het beeld moet zetten, of niet?

ik zal het stuk hoe sex het gedaan heeft zo hier neer zetten. als voorbeeld. als we de tektst maar vertaald hebben. dan kunnen we in de volgende stap bekijken hoe of wat, lijkt mij. ik ben ook maar een leek in dit soort dingen

 

 

.

heb slecht nieuws! :D

De user heeft de originele bestand niet en de persoon die het origineel heeft heeft zich afgemeld bij youtube.

Dus zijn we op onszelf aangewezen

zo,n slecht nieuws vind ik dat ook weer niet. het is heel goed voor de teambuilding ;)

en jullie kunnen als het gelukt is, nog trotser zijn. dat ben ik wel in ieder geval ;)

 

.

Ik zal deel 4 wel vertalen, moeten we eigenlijk wel afstemmen welke versie(user) we gaan gebruiken.

 

Mijn voorstel is dan om alle tekst te voorzien met een tijdsaanduiding.

Bijv: 01:02 Wat heeft hij gedaan

01:03 Dikke joint gepaft

01:04 etc etc etc...

:o heeft er iemand een idee welke versie(user) er het best/makkelijkst gebruikt kan worden ?

 

 

.

Is een goed idee... ga mijn stuk ook zo aanpassen, overal de tijd bijzetten...
Ik zal het ook zo doen. En Sex"n combi. Bedankt voor de pb

 

Gr Kramer

:D de machine begint goed geolied opgang te komen :wacko: ik wordt daar erg blij van :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben klaar met deel 1...

 

Er mag zeker wel eens een spellingscontrole gedaan worden bij mij, grammatica is niet mijn sterkste kant :o

 

Je hebt de afgewerkte versie toegestuurd gekregen zeiksnor....

 

Muchas gratias every body :wacko:

 

edited: ps: er zijn 2 woorden die ik niet kon horen... heb het er tussen haakjes bijgeschreven

Share this post


Link to post
Share on other sites

even de tussenstand voor de duidelijkheid voor iedereen.

 

deel 1 af. met dank aan sex,n combi :wacko:

 

deel 2 wordt aan gewerkt door mr kramer :o die als het soepel loopt ook deel 3 wel wilt doen. dus die is op dit moment nog vrij. mocht er iemand anders zijn die zich daar op uit wilt leven. voel je vrij.

 

deel 4 wordt aan gewerkt door onze spaanee vriend pierre paf :D

 

wist je, dat deel 7 waarschijnlijk wordt ontrafeld door weetje :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is de deel 4 die ik ga vertalen, ik zal daar vanavond mee beginnen

 

Als het een andere versie moet zijn laat het ff weten, om misverstanden te voorkomen.

 

Salu2

 

Pierre Paf

:wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alstublieft,

:wacko:

 

________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

 

Ik neem het 2 x per dag, meestal s'morgens en s'avonds.

Van dat, een druppel dat is alles dat ik neem. Dat is genoeg, want ik heb geen terminale ziekte of iets dergelijks, iniedergeval niet dat ik weet.

Haha..

 

Nadat ik het heb gebruikt en de syptomen zijn verdwenen, ben ik 20 jaar jonger, fysiek!

 

Het heeft de pijn uit mn rug weggekregen die ik had na 3 rug blessures die ik al zo lang had. Alleen al dat die pijn uit mijn rug is... het heeft mijn leven veranderd. ik kan weer slapen,ik kan weer liggen, ik kan weer opstaan en in de stoel gaan zitten er waren zoveel nachten dat ik daar op de keukentafel lag om 2 uur in de nacht te huilen van de pijn en dat het maar niet weggaat en dat dat opzichzelf weg ging was ik tevreden mee en toen zei ik kan alles aan nu het

weg is. Het is een godsgeschenk..

 

het verwijderde de pijn genoeg zodat ik perfect kan functioneren.. De pijn die ik nu nog heb is zeker binnen accepteerbare waarden. ik bdoel we hebben allemaal pijn, zeker als je ouder word..Ik ben 52 jaar oud, ik heb 4 open hart operaties gehad.. dat vertraagt je wel een beetje.Maar ik mag niet klagen, mijn levenstijl nu en wat ik kan doen ben ik zo blij als ik maar kan zijn, want ik dacht dat het niet kon.. de dokters hebben mij jaren verteld dat het enige wat ik kan is op de bank zitten en tv kijken.. brabbelt nog iets.. ik heb nog nooit bijwerkingen gehad of iets dergelijks geen problemen mee op die manier.. het lijkt wel mijn gewicht te onder controle te houden.. Vroeger had ik een probleem met mijn gewicht, ik kwam aan en viel ik weer af, nu blijf ik op een lijn. Ik weet niet wat dat is, ik denk dat het je lichaam helpt samenwerken met zichzelf.

 

de reden dat ik denk dat mensen moeite hebben met geloven wat hennep olie kan doen, is dat ze gebrainwashed zijn.. Door ons systeem.. Ik bedoel, we hebben allemaal de reclames gezien dat hennep en marijuhana slecht is. Ik wil dat iemand het bewijst, laat me zien waar het slechte is! Wie is er doodgegenaan aan hennep ??

 

Het is iedereen die je erover hoort, je ontmoet de mensen die het gedaan hebben maar bij iedereen is het, zoals ik denk dat als je het ziet zoals de mensen geloven in hennep hetzelfde is als mensen die zeggen dat ze een ufo gezien hebben. Je moet het gezien hebben om het te geloven.Dus voor mij was dat gewoon ongeloofelijk.

 

Ik ben gewoon blij hier te zijn, levend.. Want er was niet dat de dokters konden doen, min of meer zeiden ze dat ik net zo goed naar huis kon gaan en dood gaan liggen gaan. Ze zeiden het niet zo, maar zeiden gewoon dat ze niets meer konden doen. En ik wou hier eigenlijk niet heengaan, maar mijn betere helft dwong mij en dat was de beste zet die ik ooit in m'n leven gemaakt heb. dat is wanneer de dingen veranderden, toen ik begon te eten en me beter begon te voelen. Ik ging hier weg met hoop, die ik niet had toen ik binnenkwam. Toen ik hier naar buiten liep, voelde Ik had allerlei soorten hoop, en bidde tot god.. Het klopte gewoon en de hennepolie begon gewoon te werken..

 

De overheid en het medische systeem willen niet dat jij de mogelijkheid hebt om je eigen ziektes te genezen. Ze willen niet dat er iets veranderd, zij zijn degene met de dikke auto's en de dikke bankrekeningen. Terwijl wij blij zijn hoe het is, en nu we weten van die olie, kunnen we het kopen omdat wij degene zijn met de dikke bankrekeningen. Deze mensen geven niets om de arme mensen.

 

Het lijkt erop dat het bij veel dingen kan helpen, maar het is gewoon een zonde dat we er niet meer over uit mogen vinden. voor het welzijn van de blabla. en dat is waar het altijd op uitkomt. Ik bedoel mensen moeten in dit land het recht hebben om zichzelf gezond te houden. en ik bedoel, dat moet een basisrecht zijn. Ik dacht dat dat het moest zijn, maar ik kom er niet echt achter.

 

Ik ging naar de dokter in awres en ik vertelde wat ik aan het doen was. He bevroor spontaan, en ik vertelde een verhaal wat ik had gehoord waar het werkte, en ik vroeg zal het werken of niet ? en hij zegt Cecil, ik moet eerlijk met je zijn. Ik kan het niet bevestigen, maar ook niet ontkennen.

 

Er zijn zoveel mensen die lijden met zoveel ziektes waar dit voor werkt, en soms slaap ik s'nachts slecht, als ik denk over kleine kinderen die vergiftigt worden met chemotherapie en die bestralingenkrijgen. dit is zo verschrikkelijk..

 

Kom erachter hoe goed dit is, want ik weet dat het goed is, maar luister het meer dan alleen voor cantrine?

 

Als je een serieus medisch probleem hebt zoals kanker, welk recht heeft iemand dan om je te zeggen dat je geen hennep medicijn mag gebruiken ?

 

Kijk naar mij 6 maanden geleden, ik was wisselturig, met up's en down's. Ik had geen energie, ik had niets te doen. Maar nu wil ik leven, wil leven. God heeft het daar voor ons neergezet, ik bedoel waarom gebruikenwe het niet? Waarom zouden we dit iemand ontzeggen als het zijn leven kan reden ?

 

Als mensen zouden realiseren hoeveel dit medicijn ze kan helpen, dan zou de wereld een betere plek zijn.

 

Dit is een wondermedicijn, er is geen twijfel mogelijk.

 

Ik heb niets anders te zeggen, het doet wat het moet doen, het werkt.

 

Ik weet gewoon dat de hennep olie werkt, ik kan het niet uitleggen. Het werkt dat is alles wat ik kan zeggen, het werkt.

 

Al deze mensen, hoe maken ze dit belachelijk, het gebeurt recht voor hun ogen..

 

Op januari 07' kwam mijn vader bij mijn vrouw en ik wonen. Zijn kanker werd onhandelbaar en hij kon niet meer alleen thuisblijven, op dit punt had hij vloeistof in 2 longen, kon hij bijna niet meer rondlopen en was z'n ademhaling nog maar 70%. We starten met de behandeling, en binnen 3 maanden was de kanker compleet weg, en tussen die periode in was hij alleen maar beter geworden. De man verbeterde elke dag van de tijd dat hij starte met de olie tot hij een afspraak had in maart.

 

toen ik erheen ging voor mijn catscan, en toen ik over de gang liep en een zuster tegenkwam, schrok ze zich dood. toen ze mij zag, ik wou dat ik een camera had, haar gezicht, goud waard. Ik ging erheen om de catscan te doen, ik wou eigenlijk niet gaan, maar ging toch. Ik wou het zeker weten. Want je hebt toch altijd. z'on gedachte in je achterhoofd. en het resultaat was dat ik kankervrij was, en ik was een blij man!

 

kanker en ziektes vandaag, een dosis realiteit. Ik ben geborenb in 1949 ik ben een kind van de jaren 50 en 60. Toen ik jong was waren kanker en vele andere medische aandoeningen die tegenwoordig zo overduidelijk zijn, waren toen zeldzaam. Toen bij mijn neef david kanker werd gediagnoseerd in 1969 op de leeftijd van 22, dacht ik dat het een foute diagnose was. Kon een man van deze leeftijd kanker krijgen ? 3 jaar later in 1972 david was dood op 25 jarige leeftijd. mijn neef was de eerste de ik direct kende die dood was gegaan aan kanker. Ik zeg niet dat mensen in de jaren 50 en 60 niet dood gingen aan kanker, maar kanker was toen zeldzaam genoeg dat ik verder niemand kende die dood was gegaan aan deze ziekte tot mijn neef overleed in 1972.

 

Ik spendeerde het meeste van mijn carriere in dienst van het ziekenhuis systeem, van 1970 todat ik gewond raakte in 1979 toen zag ik de exponetiele groei van deze ziektes die als zeldzaam werden beschouwd dramatisch toenemen. elk jaar dat voorbijging het aantal mensen dat getroffen werden door deze ziektes toe. en dus ook het dodental. Door de jaren heen vroeg ik me vaak af waardoor het kwam dat mensen deze ziektes krijgen die met zon razend tempo toenemen ?

 

________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

 

Have fun with it :o

 

Peace,

Share this post


Link to post
Share on other sites

en hier deel 4

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

00:00

Hoe meer geld uitgeven wordt aan kanker, des te meer kanker je krijgt. En de reden is vanwege de alom bekende strategie op het gebied van preventie

00:09

Dus waar wordt al het geld aan besteedt?

00:11

Nou het geld wordt besteedt aan screenings, diagnostiek en schade beperking.

00:16

Chemo medicijnen en...

00:17

Je wacht tot je kanker krijgt en dan probeer je te behandelen, zodoende worden er meer medicijnen verkocht met de nodige winst, hoe meer zieken er zijn des te groter de winst.

00:31

Ik ben in Parijs, bij een grote internationale conferentie waar een aantal van ‘s werelds grootste farmaceutische bedrijven hun laatste kanker behandelingen aanprijzen.

00:41

Kanker is big business met een markt van miljarden dollars en de farmaceutische bedrijven krijgen daar een grote brok van, dus ik wil hen vragen wat zij doen om de kanker epidemie te bestrijden

00:52

Een groot deel van het verhaal gaat over geld, duidelijk is dat Canada beperkt geld kan besteden aan kanker.

01:00

En op dit moment gaat de grootste brok van dat geld gaat naar de medicijnen en de behandelingen, het grote geld staat op het spel op de farmaceutische conferentie

01:10

En allen hebben ze het over "oh we verwachten zoveel goeds"

01:14

Wat doet uw bedrijf aan kanker bestrijding? Wat doet u aan kanker bestrijding?

01:17

Hum het helpt bij het beter voelen als je chemo therapie ondergaat

01:21

Hoe gaan de zaken?

01:22

Geweldig!

01:23

Hoe gaan de zaken?

01:24

Zaken gaan geweldig

01:26

Dus hoe groot is het aandeel van kanker medicijnen bij uw bedrijf?

01:28

Hum zo’n 80%

01:30

We hebben medicijnen voor borstkanker en darmkanker

01:35

Wij zijn een kanker bedrijf ja, kanker behandeling bedrijf

01:37

Heeft u iemand in uw familie met kanker?

01:40

Ja mijn vader, hij stierf hieraan

01:43

Het maken van uw eigen olie is uiterst gevaarlijk en wij raden het ten strengste af

01:50

Sativa soorten produceren olie, dit is een zeer goede anti antidepressivum en heeft opbeurende eigenschappen, maar de meeste van hennep olie die ik produceer komt van de Indica soort

01:59

Indica soorten hebben de neiging om de persoon te ontspannen en zijn slaap bevorderend

02:01

Rust en slaap zijn onderdeel van het genezingsproces

02:08

Plaats de grondstof, bij voorkeur goede toppen in een plastic bak, doe dan het top materiaal in de bak met het oplosmiddel dat u gebruikt, verpletter dan de toppen.

02:18

Nu de toppen zijn vergruisd voeg je meer oplosmiddel toe tot het materiaal volledig bedekt is. Ik gebruik over het algemeen pure nafta, 99% isopropylalcohol werkt ook goed als oplosmiddel, net als vele andere stoffen

02:31

Bewerk en roer de inhoud om de THC te laten oplossen in het oplosmiddel, dit proces duurt zo’n 2 tot 3 minuten, scheid met een koffiefilter het oplosmiddel van de mix

02:41

Het oplosmiddel heeft nu de kleur van benzine als gevolg van de aanwezigheid van de hennep olie

02:48

Zorg voor een goed geventileerde werkruimte waar je het oplosmiddel gaat uitkoken

02:54

Ideaal is om de rook weg te ventileren van de kokende oplosmiddel om explosie en brand gevaar te verminderen

03:00

Let bijzonder op het vermijden van gloeiende voorwerpen of vonken van welke aard dan ook die de damp van het oplosmiddel zouden kunnen ontbranden

03:07

Ik heb gemerkt dat een elektrische rijstkoker het oplosmiddel zeer effectief laat verdampen, breng het oplosmiddel olie mengsel aan de kook, gebruik goede ventilatie om de rook te verwijderen van je werkplek

03:18

Net zolang mengsel blijven toevoegen totdat alles bijna is verdampt. Zodra het peil in de kokende pot sterk daalt, voeg dan 10 druppels water toe aan de mix

03:28

Aangezien het kookpunt van water veel hoger is dan het kookpunt van het oplosmiddel,

Zijn we in staat om het oplosmiddel beter te verwijderen zodra de olie stroperiger wordt

03:38

Als het laatste oplosmiddel wordt verdampt is het een goed idee om de rijstkoker op te tillen en rustig te bewegen. Dit helpt de oplosmiddel te verwijderen en het beschermt de olie tegen verhitten.

03:50

Op geen enkel moment mag de temperatuur van de olie boven de 290 graden Fahrenheit stijgen. Giet voorzichtig de olie uit de rijstkoker in een klein metalen bak

04:00

Doe de bak met olie in een ontvochtiger of zet de bak op verwarmingsapparatuur, zoals een koffie verwarming. Het laten verdampen van het water in de olie kan een paar uur duren

 

04:09

Als het klaar is mag het niet borrelen of andere beweging op het oppervlak van de olie tonen.

04:13

Wanneer de olie heet is is het vrij vloeibaar, maar zodra het afkoelt wordt de olie stroperig

04:20

Over het algemeen zal een pond wiet toppen ongeveer twee ons hoogwaardige olie opleveren, de inname van deze hoeveelheid olie gedurende een periode van 2 tot 3 maanden is voldoende om te genezen van de meest ernstige vormen van kanker

04:36

Ik ben ermee begonnen vanwege een chronische pijn van een bloedstolsel door mijn laatste operatie en er was niets aan te doen behalve standaard pijnstillers die ik weiger, omdat ik daar van de nacht op de dag verslaafd aan raak

04:48

Mijn lichaam reageert daar heftig op, iedere pijnstiller die ik ooit heb geprobeerd heeft mij alleen maar meer ellende bezorgd en zoals ik al eerder zei zodra ik ze langer dan een week neem, dan ben ik er aan overgeleverd

04:58

Dat noem ik dus verslaving Ik weet niet wat voor medische term je er aan wilt geven, maar ze maken me kapot, dat is wat ze doen

05:05

ik heb geen kracht, geen energie, weinig pijn gedurende een paar dagen, maar de bijwerkingen van pijnstillers is pijn

05:15

ja ik ben zeker overtuigd, omdat ik daar het levende bewijs van ben. En verdienen we het allemaal niet om ons beter te voelen, ja toch? Zonder onszelf te vernietigen

05:24

Ik vind het verschrikkelijk dat mensen die medicijnen opgedrongen krijgen. We zijn net kleine robots, we moeten van alles, dus maakt het niets uit

05:33

Ik ga er aan onderdoor, ik bedoel, ik kan er niet tegen, en ze zijn niet natuurlijk.

05:40

Het begint tegen je te werken, en natuurlijk als je hen dan vraagt wat doen de medicijnen eigenlijk? Ze weten het nooit precies.

05:47

Het zou u kunnen helpen...we spreken over leven en dood, dan is misschien niet goed genoeg

Mijn spieren lieten los van het bot jaren geleden.

06:00

Hoe dan ook, ik kreeg crodasone ingespoten, maar het zou nog steeds niet baten.

Ik kon grijpen, naar beneden trekken, maar om terug te komen en iets doen als dat, dat zat er niet meer in

06:10

Ik kreeg te horen van de arts dat het nooit meer goed zou komen met mijn schouder, omdat het spier letterlijk van het bot was verscheurd.

06:18

Hij zei dat ik het tot op zekere hoogte kon gebruiken, maar dat voortaan alles problemen zou veroorzaken en nooit meer hetzelfde zou zijn

06:25

En dat was zijn mening en hij had gelijk, totdat ik begon met het gebruiken van de olie.

06:29

Eriks vader kreeg een diagnose van longkanker met uitzaaiingen en had nog 6 maanden te leven

06:34

En omdat ik het onlangs had gelezen, zei ik “en wiet olie dan?”

06:40

En om te zien wat zijn reactie zou zijn en dus misschien er meer over lezen was in de krant, dat we dan misschien er over moeten praten

06:49

Zodra ik wist dat het zou werken op deze manier, zei ik dat ik zeker bereid was om het te proberen, en ben sindsdien het blijven gebruiken en nooit meer van af. Dat kan ik je zeker vertellen

06:56

Na het gesprek met Ricky, vroeg hij of ik wist dat het werkt tegen opgekropte pijn werkte? En ik zei meteen dat ik kandidaat was om dat te proberen. Want ik heb sinds ‘99 ieder dag van mijn leven met die pijn rond gelopen

07:05

Weet je, ik ga ermee naar bed, ik word ermee wakker, als ik wakker wordt in het midden van de nacht. Het is gewoon nooit meer weggegaan.

Nu slaap ik volle nachten, ik voel me goed in de ochtend

07:15

De pijn is nooit meer geweest zoals het was

07:18

Ik heb altijd geweten dat medicinale marihuana werkte, ik wist dat het werkte tegen glaucoom

07:25

Oh mijn ogen, mijn glaucoom...ik vergat dat, ja ik had dat heel erg. Ik weet niet of jullie mensen begrijpen wat het is

07:37

De druk in de ogen neemt toe, dat is eigenlijk wat het is. Een oog is gezakt naar 14 en de andere tot 16 vanaf 31 en 32

07:48

Ik voel me stukken beter, 10 keer beter, ik heb nu geen pijn in mijn benen, mijn gezichtsvermogen is verbeterd en ik ben trots op mijn gezicht.

08:05

Ik voel me veel beter. Ik weet niet wat ik gedaan zou hebben als ik De heer Simpson niet was tegen gekomen. Ik zou vandaag hier niet hebben gezeten op deze stoel

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

salu2

 

Pierre Paf

:wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

klasse pierre :wacko: hier ook deel 1 vertaald door sex,n combi :o het valt me op dat iedereen een andere vertaal stijl/woord keus heeft. wat betekent dat elk deel ook een andere stijl/woordkeus heeft. aan de ene kant wel leuk. aan de andere een beetje vreemd. laten we dit zo ? of maken we er 1 stijl/woordkeus van ? ik zelf ben er nog niet uit. wat ik nog vergat te zeggen. ik ga proberen om de tijdslijnen in te vullen bij deel 5

 

Run from the cure

-------------------------

De aansluitende presentatie van "Run from the cure- The Rick Simpson Story" is gemaakt voor informatieve doeleinden,

 

gebruik makend van de geschikte gebruiksovereenkomst.

 

Deze video is niet voor de handel.

runfromthecure@live.ca

---

Een medicinale Marijuana film

---

Al langer dan een eeuw, houden grote bedrijven en de pharmacie wereldwijd de genezing van kanker en andere

 

aandoeningen tegen.

---

Allemaal ten voordele van persoonlijke winst

---

Rick Simpson herontdekte de medische behandeling voor kanker en deelde deze kennis met zoveel mensen als hij kon.

---

Vrij van kosten

---

Wanneer mensen moeten lijden door geld, of doordat mensen geld verdienen, of wat dan ook, is gewoon niet juist.

---

Als de dokter je niet kan genezen, en je wilt genezen, zul je het proberen.

 

Ik was bereid het een kans te geven, ja, ik gaf het twee kansen.

---

Verander je leven, kom, en neem wat echt medicijn, een medicijn dat veilig is en ook werkt voor de verandering.

---

Run from the cure

Rick Simpson's verhaal

---

Mijn naam is Rick Simpson, ik woon op 344 "Little fox street", net buiten.... ( hoor niet wat hij zegt)

Ik ben hier om je te vertellen over de meest medicinale plant die de mensheid heeft gekend, hennep.

 

Olies gemaakt van de hennep plant hebben de meest medicinale actieve stoffen, ooit in de natuur gevonden.

Tot ongeveer 85 jaar geleden werden hennep-medicijnen overal ter wereld gebruikt.

 

Vele apothekers in de 19e eeuw en begin 20e eeuw, produceerden hennep medicijnen voor decenia.

 

Hennep is een plant en kan daarom geen patent hebben. Voor de pharmacie betekent geen patent, geen geld.

Hint... geen interesse voor het produceren van deze "drug".

 

Wanneer je de bloemen van een hennep plant onderzoekt, kan je zien dat ze bedekt zijn met hars.

Deze hars lijkt alsof de bloemen bedekt zijn met ijsafzetting.

Deze hars is het medicijn.

Wanneer het met een degelijk proces is verzameld, is de resulterende olie een effectief geneesmiddel of controlemiddel

 

voor bijna alle ziekten die de mens kent, zelfs kanker.

 

We hebben deze olie verstrekt aan tientallen mensen met kanker, zelfs mensen die terminale kanker hebben volgens ons

 

medicinaal systeem, hebben nu een zuiver aanbod van hulp, na behandeling met een hennep medicijn.

 

Wanneer men werkt met dit medicijn, zijn medische wonderen een algemeen fenomeen.

---

(03:54)

Deze olie heeft vele mensen van hun stergbed gehaald.

Door de beperkingen die onze overheid heeft opgelegt tegen dit medicijn, voelen wij het als onze plicht om de bevolking in

 

te lichten hoe ze hun eigen medicijn kunnen maken.

In de realiteit zou dit medicijn geproduceerd moeten worden op grote schaal in een gecontroleerd habitat ( leefomgeving),

 

gebruikmakend van het hoogste kwaliteit startmateriaal.

Het produceren van het hennep medicijn op deze manier zou de potentie stabiliseren van deze medicatie, plus elk gevaar

 

verbonden met de productie van het medicijn, zou kunnen vermeden worden.

 

Hoge kwaliteits olie kan gemaakt worden in je huis of werkplaats. Later zullen we je laten zien hoe dit volbracht kan worden

 

met eenvoudige veiligheidsmaatregelen.

 

Wij keuren deze methode niet goed, noch staan wij toe deze methode te gebruiken vanwege veiligheidskwesties. En we

 

dragen geen verantwoordlijkheid als deze informatie is misbruikt.

 

Als jij, of iemand van je naasten een levensbedreigende aandoening heeft, waar onze medische voorzieningen niet kunnen

 

helpen, is er een goede kans dat hennep olie het antwoord is op jouw problemen.

 

Er zijn 3 verschillende manieren om de olie als medicatie te nemen:

 

Je kan het oraal toedienen

Je kan het vaporizen

Je kan het op de huid wrijven

 

Maar voor interne aandoeningen zoals kanker, longkankers en dat soort dingen... werkt de interne behandeling

 

fenomenaal.

---

(05:13) Eric Donkins

 

Ik heb 4 open hart operaties gehad en 5 pacemakers... en ik ben dit beginnen nemen omdat mijn vader dit aan het nemen

 

was voor zijn kanker, die hij nu niet meer heeft.

Maar dit kwam langs en werkte perfect, het liet mij toe dagwerk te doen, of tenminste hoeveel werk ik veilig kan doen.

 

Laten we het onder ogen zien, na 4 openhart opperaties, blijf je gelimiteerd met wat je kan doen, maar ik ga de hele dag...

Mijn vrouw en ik verplaatsen ons nog altijd over ons domein, kort gezegd heeft het mijn leven terug gegeven zonder de pijn.

---

(05:50) Rick Dwyer

 

Ik heb geleden aan een zware depressie sinds de leefijd van 27. Ik leide aan bezorgdheids-aanvallen, ik heb ook 3 rug

 

letsels gehad, welke constant mijn rug irriteerde...en dat voor jaren.

 

Wanneer ik dit medicijn nam, ontlaste het mijn rug, het verkorte mijn angstaanvallen ...en het lijkt steeds beter en beter te

 

worden voor mijn angstaanvallen en depressie.

---

(06:18) Debbie Donkin

 

Ik had een grote moedervlek op mijn schouder, welke zwart en kortsig was, wanneer ik er bezorgd over werd.

 

En dus zo te weten gekomen dat het huidkanker enzo geneest. Dan heb ik besloten om een beetje op mijn moedervlek te

 

doen met wat verband om te zien of het werkt.

 

Ik heb het eerst 3 dagen met verband op gelatenn daarna 4... en na 2 weken was het volledig weg.

---

(06:47) Cecil

 

Ik had huidkanker en werd keer op keer behandeld. Ik ben verschillende verbrand, "zij" hadden er een andere naam voor,

 

maar hoe dan ook... Ze hebben me verschillende keren verbrandt, maar het deed geen goed.

Al dat verdriet dat het me gaf, ik smeerde het in, ik smeerde het in...

 

Dus liep ik in op een kerel die Rick Simpson heet, je ziet mijn gezicht...

Ik lag helamaal open, maar er zitten geen gaten meer in.

---

(07:16) Margaret Dwayer

 

Ik gebruik hennep olie voor een aantal aandoeningen: migraine hoofdpijnen, (dit woord hoor ik niet), artritis, erge erge

 

huidalergiëen, snurken, verstoorde maag, diaree,... En heeft geholpen bij elke aandoening die ik had.

---

(07:38) James Albert

 

Ik had nog maar 2 maanden te leven. Ik was aan het incasseren, ik trok er mij niets van aan. En ik kwam in contact met

 

Rick, Rick legde me uit hoe dit product werkt.

De chemo en stralingen doodden alles binnen je, het geeft je geen kans om te leven.

En dan, wanneer ik naar mijn hennep olie keek... dat is de rede dat ik hier vandaag zit, om jou te vertellen,hennep olie

 

werkt echt!

---

(08:12)

Voor wat kan hennep olie gebruikt worden?

---

(08:14)

Huidaandoeningen, kanker diabetes, infecties, glaucoma, artritis, chronische pijn, brandwonden, zweren, wratten en

 

moedervlekken.

 

Elke toestand in verband met muterende cellene...migraine hoofdpijnen, asthma, slapeloosheid, angst en depressie.

 

Het werkt om het lichaamsgewicht te regelen, tegen littekenweefsel, verjongen van vitale organen

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij deel 5 is de tijdsindeling ook gebeurd.

 

0:01

Ik neem het 2 x per dag, meestal s'morgens en s'avonds.

Van dat, een druppel dat is alles dat ik neem. Dat is genoeg, want ik heb geen terminale ziekte of iets dergelijks,

iniedergeval niet dat ik weet. Haha..

0:20

Nadat ik het heb gebruikt en de syptomen zijn verdwenen, ben ik 20 jaar jonger, fysiek!

0:30

Het heeft de pijn uit mn rug weggekregen die ik had na 3 rug blessures die ik al zo lang had.

Alleen al dat die pijn uit mijn rug is... het heeft mijn leven veranderd. ik kan weer slapen,ik kan weer liggen,

ik kan weer opstaan en in de stoel gaan zitten er waren zoveel nachten dat ik daar op de keukentafel lag

om 2 uur in de nacht te huilen van de pijn en dat het maar niet weggaat en dat dat opzichzelf weg ging

was ik tevreden mee en toen zei ik kan alles aan nu het weg is. Het is een godsgeschenk..

1:13

het verwijderde de pijn genoeg zodat ik perfect kan functioneren.. De pijn die ik nu nog heb is zeker binnen accepteerbare

waarden. ik bdoel we hebben allemaal pijn, zeker als je ouder word..Ik ben 52 jaar oud, ik heb 4 open hart operaties gehad..

dat vertraagt je wel een beetje.Maar ik mag niet klagen, mijn levenstijl nu en wat ik kan doen ben ik zo blij

als ik maar kan zijn, want ik dacht dat het niet kon.. de dokters hebben mij jaren verteld dat het enige

wat ik kan is op de bank zitten en tv kijken.. brabbelt nog iets.. ik heb nog nooit bijwerkingen gehad

of iets dergelijks geen problemen mee op die manier.. het lijkt wel mijn gewicht te onder controle te houden..

Vroeger had ik een probleem met mijn gewicht, ik kwam aan en viel ik weer af, nu blijf ik op een lijn.

Ik weet niet wat dat is, ik denk dat het je lichaam helpt samenwerken met zichzelf.

2:05

de reden dat ik denk dat mensen moeite hebben met geloven wat hennep olie kan doen, is dat ze gebrainwashed zijn..

Door ons systeem.. Ik bedoel, we hebben allemaal de reclames gezien dat hennep en marijuhana slecht is. Ik wil dat

iemand het bewijst, laat me zien waar het slechte is! Wie is er doodgegenaan aan hennep ??

2:23

Het is iedereen die je erover hoort, je ontmoet de mensen die het gedaan hebben maar bij iedereen is het,

zoals ik denk dat als je het ziet zoals de mensen geloven in hennep hetzelfde is als mensen die zeggen dat ze een

ufo gezien hebben. Je moet het gezien hebben om het te geloven.Dus voor mij was dat gewoon ongeloofelijk.

2:40

Ik ben gewoon blij hier te zijn, levend.. Want er was niet dat de dokters konden doen, min of meer zeiden ze dat

ik net zo goed naar huis kon gaan en dood gaan liggen gaan. Ze zeiden het niet zo, maar zeiden gewoon dat ze niets

meer konden doen. En ik wou hier eigenlijk niet heengaan, maar mijn betere helft dwong mij en dat was de beste zet

die ik ooit in m'n leven gemaakt heb. dat is wanneer de dingen veranderden, toen ik begon te eten en me beter begon

te voelen. Ik ging hier weg met hoop, die ik niet had toen ik binnenkwam. Toen ik hier naar buiten liep, voelde

Ik had allerlei soorten hoop, en bidde tot god.. Het klopte gewoon en de hennepolie begon gewoon te werken..

3.30

De overheid en het medische systeem willen niet dat jij de mogelijkheid hebt om je eigen ziektes te genezen.

Ze willen niet dat er iets veranderd, zij zijn degene met de dikke auto's en de dikke bankrekeningen.

Terwijl wij blij zijn hoe het is, en nu we weten van die olie, kunnen we het kopen omdat wij degene zijn

met de dikke bankrekeningen. Deze mensen geven niets om de arme mensen.

3:51

Het lijkt erop dat het bij veel dingen kan helpen, maar het is gewoon een zonde dat we er niet meer over uit mogen vinden.

voor het welzijn van de blabla. en dat is waar het altijd op uitkomt. Ik bedoel mensen moeten in dit land het recht hebben

om zichzelf gezond te houden. en ik bedoel, dat moet een basisrecht zijn. Ik dacht dat dat het moest zijn, maar ik kom er

niet echt achter.

4:15

Ik ging naar de dokter in awres en ik vertelde wat ik aan het doen was. He bevroor spontaan, en ik vertelde een verhaal

wat ik had gehoord waar het werkte, en ik vroeg zal het werken of niet ? en hij zegt Cecil, ik moet eerlijk met je zijn.

Ik kan het niet bevestigen, maar ook niet ontkennen.

4.37

Er zijn zoveel mensen die lijden met zoveel ziektes waar dit voor werkt, en soms slaap ik s'nachts slecht, als ik denk

over kleine kinderen die vergiftigt worden met chemotherapie en die bestralingenkrijgen. dit is zo verschrikkelijk..

5:00

Kom erachter hoe goed dit is, want ik weet dat het goed is, maar luister het meer dan alleen voor cantrine?

5:06

Als je een serieus medisch probleem hebt zoals kanker, welk recht heeft iemand dan om je te zeggen dat je geen

hennep medicijn mag gebruiken ?

5:13

Kijk naar mij 6 maanden geleden, ik was wisselturig, met up's en down's. Ik had geen energie, ik had niets te doen.

Maar nu wil ik leven, wil leven. God heeft het daar voor ons neergezet, ik bedoel waarom gebruikenwe het niet?

Waarom zouden we dit iemand ontzeggen als het zijn leven kan reden ?

5:40

Als mensen zouden realiseren hoeveel dit medicijn ze kan helpen, dan zou de wereld een betere plek zijn.

5:46

Dit is een wondermedicijn, er is geen twijfel mogelijk.

5:48

Ik heb niets anders te zeggen, het doet wat het moet doen, het werkt.

5:55

Ik weet gewoon dat de hennep olie werkt, ik kan het niet uitleggen. Het werkt dat is alles wat ik kan zeggen, het werkt.

6:09

Al deze mensen, hoe maken ze dit belachelijk, het gebeurt recht voor hun ogen..

6:18

Op januari 07' kwam mijn vader bij mijn vrouw en ik wonen. Zijn kanker werd onhandelbaar en hij kon niet meer alleen

thuisblijven, op dit punt had hij vloeistof in 2 longen, kon hij bijna niet meer rondlopen en was z'n ademhaling

nog maar 70%. We starten met de behandeling, en binnen 3 maanden was de kanker compleet weg, en tussen die periode

in was hij alleen maar beter geworden. De man verbeterde elke dag van de tijd dat hij starte met de olie tot hij een

afspraak had in maart.

7:07

toen ik erheen ging voor mijn catscan, en toen ik over de gang liep en een zuster tegenkwam, schrok ze zich dood.

toen ze mij zag, ik wou dat ik een camera had, haar gezicht, goud waard. Ik ging erheen om de catscan te doen,

ik wou eigenlijk niet gaan, maar ging toch. Ik wou het zeker weten. Want je hebt toch altijd. z'on gedachte in je

achterhoofd. en het resultaat was dat ik kankervrij was, en ik was een blij man!

8:01

kanker en ziektes vandaag, een dosis realiteit.

8:06

Ik ben geborenb in 1949 ik ben een kind van de jaren 50 en 60.

8:15

Toen ik jong was waren kanker en vele andere medische aandoeningen die tegenwoordig zo overduidelijk zijn,

waren toen zeldzaam. Toen bij mijn neef david kanker werd gediagnoseerd in 1969 op de leeftijd van 22, dacht

ik dat het een foute diagnose was. Kon een man van deze leeftijd kanker krijgen ?

8:34

3 jaar later in 1972 david

was dood op 25 jarige leeftijd. mijn neef was de eerste de ik direct kende die dood was gegaan aan kanker.

Ik zeg niet dat mensen in de jaren 50 en 60 niet dood gingen aan kanker, maar kanker was toen zeldzaam genoeg

dat ik verder niemand kende die dood was gegaan aan deze ziekte tot mijn neef overleed in 1972.

9:01

Ik spendeerde het meeste van mijn carriere in dienst van het ziekenhuis systeem, van 1970 todat ik gewond raakte

in 1979 toen zag ik de exponetiele groei van deze ziektes die als zeldzaam werden beschouwd dramatisch toenemen.

elk jaar dat voorbijging het aantal mensen dat getroffen werden door deze ziektes toe. en dus ook het dodental.

Door de jaren heen vroeg ik me vaak af waardoor het kwam dat mensen deze ziektes krijgen die met zon razend tempo

toenemen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
klasse pierre :D hier ook deel 1 vertaald door sex,n combi ;) het valt me op dat iedereen een andere vertaal stijl/woord keus heeft. wat betekent dat elk deel ook een andere stijl/woordkeus heeft. aan de ene kant wel leuk. aan de andere een beetje vreemd. laten we dit zo ? of maken we er 1 stijl/woordkeus van ?...

 

Dank je, graag gedaan :D

 

Het is logisch dat er onderscheid is in woordkeuze en taalstijl, het zijn immers ook verschillende mensen die aan het woord zijn tijdens de interviews. Dus ik zou dat mooi zo laten, dan is het ook interessanter om te volgen lijkt me.

 

Ik zag wel dat hier en daar een nog aantal spelfouten zitten, inclusief bij mij :o

 

Ben benieuwd naar het eindresultaat

 

salu2

 

Pierre Paf

:wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dank je, graag gedaan :wacko:

 

Het is logisch dat er onderscheid is in woordkeuze en taalstijl, het zijn immers ook verschillende mensen die aan het woord zijn tijdens de interviews. Dus ik zou dat mooi zo laten, dan is het ook interessanter om te volgen lijkt me.

eigelijk bedoel ik jullie de vertallers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tof , heel leuk.... dat begint er aardig op te lijken... dank je wel allemaal voor de fantastische input... en voor zeiksnor natuurlijk die op het idee kwam....

----

Ik ga deze namiddag proberen de bestaande teksten aaneen te sluiten, om even te kijken hoe het klad eruit ziet tot nu toe.... ik zal alle vertalers een kopie sturen per pb...

 

groene groeten :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien beter nog even wachten op kramer... die is ook nog bezig te vertalen... ( dat merkte ik net op, met het herlezen van dit topic)

 

Zal dan ook nog een stuk voor mijn rekening nemen...

----

Nog een vraagje....

 

Gaan we de tijdslijn op youtube baseren of op die van video.google.com?

 

Bij video google, staat de volledige docu zonder in stukken gekapt te zijn.... is misschien makelijker om de ondertitels eronder te krijgen?

 

hier is een linkie: http://video.google.com/videoplay?docid=-7...+from+the+cure#

 

Laat spoedig nog iets horen van mij.... aangezien nog niemand voor deel 6 gegaan is... zal ik dat dan doen.... vanavond beginnen...

 

greets

Share this post


Link to post
Share on other sites

He jongens

 

Ik heb vanavond ook wel deel 2 af. Ik ben nu op de helft en ga vanavond weer verder. En dan morgen beginnen aan deel 3. Ik heb de tijdsindeling van youtube gebruikt.

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan wacht ik nog even voor een eerste kladversie van al de delen...

 

Ik zal deel 6 ook nog op youtube tijdslijn maken ( vanavond en morgen).... we kunnen daarna nog zien wat we gaan gebruiken... greets

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben nog bezig aan dat deel... zal posten als ik klaar ben.... groene groeten en een fijn weekend allemaal :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

en ikke moet ff eerlijk zijn en bekennen dat ik er , in dit tempo zekers,

geen tijd voor heb.

En doe dus afstand van deel 7.

 

it's all about canna

maar moet mijn focus nu even ergens anders op houden.

 

groetels Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het klad van deel 2 al op papier staan ik moet het alleen allemaal nog ff overtypen. Ik heb het van het weekend onverwacht een beetje druk gekregen. Maar ik probeer dat dit weekend of begin van de week online te zetten en daarna begin ik aan deel drie.

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...