Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

zeiksnor

wie kan en wil er een ondertiteling in een dokumentaire maken ?

Recommended Posts

ach wat the fuck we zetten het er gewoon op in de stijl van wie het vertaald heeft. duidelijk en begrijpbaar zal het toch wel zijn. en daar gaat het om.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weten we al hoe we die ondertitels er gaan bij krijgen?

 

Er was iemand die zei dat hij/zij misschien wel iets wist...

 

Die ging dat even nakijken, weet iemand nog iets meer hierover?

 

Ik ga nu ook even een mail sturen naar een kennis om wat verder info te vragen...

 

Greets

Share this post


Link to post
Share on other sites

0:00

Ik ontmoette een meisje op de Macan Legion en ze zei deze man,

Rick Simpson had haar genezen van kanker.

 

Dus ik vroeg het meisje of het mogelijk was hem te ontmoeten.

En nadat ze de heer Simpson had uitgenodigd kwam hij naar de Legion.

 

Op dat moment vertelde hij me dat hij had een ontdekking had waarmee hij huidkanker en diabetische ulcus kon genezen

met een geneeskrachtige olie dat wiet olie heet.

 

En ik vond deze man oprecht, naast het feit dat zijn vader was een veteraan was

, voelde ik een verplichting om zijn verhaal aan te horen.

 

Als een veteraan, zoon van een veteraan, en dus nam hij mij met hem mee

 

En ik onderzocht het zoals het hoort en hij nam me mee naar

deze mensen en zij bevestigden dat ze allemaal waren genezen door hem

 

Hij kwam met bewijs en de resultaten en samen met onze leden en president en de rest afgesproken dat we iets moesten doen

 

Mensen lijden en sterven onnodig.

 

Dus we hielden een vergadering en we spraken af dat we het in de krant zouden zetten.

 

Ondertekend door de voorzitter en de penningmeester met een brief in de krant vroegen wij om een eerlijke en

open evaluatie van dit geneesmiddel.

 

En we zijn begonnen met het schrijven van brieven aan de provinciale overheid

 

Terwijl we de tape stuurde, sprak ik 3 keer met de voorzitter van de provinciale overheid

 

Ik probeerde hem te overtuigen om te komen en er naar te kijken en ons te steunen

 

En uiteindelijk weigerden ze daadwerkelijk het onderwerp aan de orde te stellen

Zowel de leden en uitvoerende leden.

 

Ik bedoel mensen stierven overal om ons heen en de mensen

wisten er niets van af.

 

Dus we besloten dat er iets gedaan moest worden

 

Dus dat is wanneer we zijn overgegaan in deze richting

 

De richting was dus een oproep te doen aan deze politici, gezondheid professionals, handhaving professionals en

eigenlijk alle mensen die moesten worden gecontacteerd over dit probleem

 

Na deze oproep schreven we ze een brief en waarin we aangaven

om te komen naar een bijeenkomst waar we zouden aantonen dat er uh menselijk bewijs, wetenschappelijk bewijs en

medische bewijzen zijn

En dat was het moment waarop ze kwamen om de Royal Canadian Legion te sluiten.

 

Het was werkelijk schokkend de manier waarop ze het deden!

 

2:23

Er is een strijd gaande tussen een kleine partij Legion afdeling in

het noorden van Nova Scotia en de Legion commando.

2:30

De deuren zijn gesloten het Royal Canadian Legion in Macan, zelfs voormalig

Voorzitter Rick Dwyer kan geen toegang krijgen tot het gebouw

 

De afdeling is opgeheven en de vertegenwoordigers geschorst vanwege hun controversiële steun voor het gebruik van

wiet olie als medicijn.

2:42

Om als Royal Canadian Legion leden hier te zitten, terwijl er mensen sterven en verschrikkelijk lijden, wetende

dat dit werkte. Ik zie hierin geen enkele vorm van eer

 

Dwyer visie over de olie veranderde nadat zijn 82-jaar oude

vader het begon te gebruiken.

 

Hij gelooft zelf dat het heeft geholpen al wordt de olie niet wordt niet erkend door de medische gemeenschap

 

Tientallen mensen in Macan gebruiken de olie gedistribueerd door Rick Simpson.

 

Hij zegt dat de juridische en medische gemeenschappen tegen hem zijn en zijn ontdekking.

3:13

Als je de Royal Canadian Legion en hun boeken hebt gelezen en waar ze voor zouden moeten staan. Dan lijkt het

me de juiste organisatie om dit uit te brengen.

3:20

De Nova Scotia Nunavut command van de Legion zegt dat het niet kan

worden gebruikt als een zeepkist om politieke boodschappen te verspreiden

vooral niet één met illegale drugs.

 

Steve Russell zegt dat wat de lokale afdeling doet de Legion schade aan de integriteit

en reputatie brengt

3:36

Eigenlijk vermelden ze dat het beleid is, dus zeggen ze dat de Royal Canadian Legion voorstander is van dit door

het gebruik van onze organisatie en dat is in strijd met onze algemene statuten.

3:46

 

Legion command zal een nieuw management comité aanstellen ter vervanging van de geschorste voorzitter

 

Rick Dwyer kan het niet geloven!

 

3:52

 

Nou wat een integriteit of eer voor de Royal Canadian Legion om te spreken namens alle mannen, vrouwen en kinderen

die lijden.

4:03

Russell zegt dat de Legion commando overweegt om disciplinaire maatregelen tegen de voorzitter, maar een definitieve

besluit is nog niet genomen.

 

Ondertussen Dwyer zegt hij daar niet mee zit, hij is gewoon blij dat hij het juiste heeft gedaan.

 

Dan Macintosh CTV nieuws, Macan.

4:18

De Macan afdeling van de Royal Canadian Legion was zo onder de indruk dat

bijeenkomsten werden gehouden als deze.

 

Allemaal gericht op het verspreiden van het woord over wiet olie.

 

Maar toen er een grote openbare bijeenkomst werd gepland sloten ze de Legion afdeling vanaf hogerop

4:31

Het Provinciaal commando kwam hier de dag van de vergadering en ze kwamen binnen en ze sloten deuren.

 

Terwijl ik aankom op het terrein vertelden twee officieren RCMP mij dat ik geen toegang had tot het terrein.

 

4:40

Ze gebruiken de naam van de Royal Canadian Legion, zijn logos, orde tekens, gebouwen als een soort platform ter

bevordering van het gebruik van wiet olie als een geneesmiddel.

4:54

Kan me niet schelen of dit geneesmiddel afkomstig is van een tomatenplant een

aardappelplant of een wietplant indien het geneesmiddel veilig is en werkt waarom dan niet gebruiken?

5:05

Voor Rick Dwyer het is een emotionele kwestie want één van de getuigenissen van de wiet olie en zijn genezende kracht

is zijn vader, een militaire veteraan die lijdt aan longkanker.

5:14

Laatste keer dat ik er was, wist ik het niet, maar zij zeiden dat ik zou sterven in 24uur

Maar het gebeurde niet, dus ik nam de olie en alles kwam goed.

5:26

Maar het legioen geeft geen goed voorbeeld.

 

Ze hebben de hele raad van voorzitters geschorst van de afdeling tezamen met de eventuele geplande activiteiten voor

het gebouw tot de installatie van een nieuw management team.

5:37

Er is geen provinciale of federale regelgeving die bepaalt marihuana kan worden geteeld en geproduceerd in wiet olie

voor medicinale doeleinden.

 

Daarom is het wat betreft de provincie illegaal, de Royal Canadian Legion ondersteunt geen illegale operaties.

5:54

Simpson heeft problemen gehad met de wet, de RCMP nam in beslag 1600 marihuana planten uit zijn achtertuin vorig jaar

 

Planten die werden gekweekt voor medicinale doeleinden, en de rechtszaak blijft onopgelost.

 

En zo ook de vragen binnen de Legion, of wiet olie een genezing of bedreiging is.

6:14

Dat gaat in tegen de algemene statuten van de Royal Canadian Legion.

6:17

Ik ben trots op wat ik heb gedaan en ik ben er trots op.

6:22

Voorlopig, aangezien de Legion de enige bijeenkomst plaats is in de stad, zal het moeilijker zijn om het woord te

spreiden over wiet olie.

 

Een reportage vanuit Macan Nova Scotia, dit is Global’s National Ross Lord

6:34

Vanwege de staat van beleg, konden we geen beslissing maken, behalve de vier leden van het management comite, waarvan

ik vond dat ze de rest van de leden bedrogen.

 

Die verschenen en namen ons recht van vrijheid van meningsuiting van ons af.

 

We mochten niet, het was niet toegestaan om te praten over de reden van sluiting

 

Waarom waren ze daar dan?

 

Ik bedoel als je een Royal Canadian Legion sluit, zou je dus mogen verwachten dat de leden in de raad op zijn minste

een verklaring voor de sluiting krijgen!

 

En als ze ons sluiten vanwege een genezing voor kanker wie doet dan het goede, wij of zij?

 

SPOOR DE KANKER ANTWOORD; CBC-PROGRAMMA ONLINE WWW.CBC.CA

7.13

Canada lijdt aan een kanker epidemie

 

We moeten iemand de schuld geven

 

Hun stilte is moordend

 

Het is een onderdeel van het natuurlijke proces van het leven, een chemische stof is pas onschuldig totdat schuld

bewezen is, zo eenvoudig is het niet

7:26

Toen ik voor het eerst gediagnosticeerd, was de vraag waarom ik?

 

Ik weet dat het niet in de familie zit, ik probeer om gezond te leven, ik eet groenten, ik sport veel en proberen

goed te leven, een mooie schone levensstijl.

7:41

Winkelen voor gezonde voeding eh? We weten dat al die dingen, die dingen zijn goed, maar er zijn ook andere dingen gaande.

 

Het gaat niet zozeer om mij, het gaat meer om waarom nu 1 op de 2 die deze domme ziekte heeft en wat we eraan doen?

 

8:03

Dr Sam Epstein is hoogleraar aan de Universiteit van Chicago en hij heeft dit boek geschreven genaamd Cancer Gate.

 

Hij is erg uitgesproken over wat we niet te horen krijgen.

 

Hij is een patholoog, met een solide wetenschap achter hem.

8:16

Er is nu een groeiende en een kritische vraag naar de rol van zakelijk verantwoordelijkheid en het winnen van de

verliezende oorlog tegen kanker.

8:24

Feiten zijn de volgende, er zijn duidelijke gegevens waaruit blijkt dat Canada aan een

kanker epidemie lijdt.

Bijna 1 op de 2 mannen en 1 op de 3 vrouwen lijden aan kanker in hun leven.

8:36

Dit is wat Canadezen wordt verteld over preventie, de zeven

stappen voor de gezondheid,

8:40

de Canadese kanker stichting hebben deze zaken genegeerd of gebagatelliseerd

 

en vertelden het publiek dat als je kanker krijgt, dan is het je eigen schuld, je rookt teveel, waarin ze gelijk hebben,

of niet

 

of je drinkt te veel, of je bent zwaarlijvig, of je sport niet genoeg, het is een gebrek aan

gezonde levensstijl, het is jouw schuld als je kanker krijgt.

 

Dat is niet de oorzaak, we hebben geen maatregelen genomen om

blootstelling aan de kankerverwekkende stoffen te vermijden

 

Wiens schuld is het?

 

Het is de schuld van de Canadese stichting die niet het publiek op de hoogte heeft gebracht over kanker.

 

Een consument moet zich twee dingen beseffen, dat hun fundamentele rechten als Canadese burgers wordt ontzegd en

uitgedaagd door de overheid, en door de

kanker stichting.

 

Maar ze zijn er om levens te redden, de Canadese kanker stichting.

 

In 2004, Rick Simpson contact op met de Canadeze kanker stichting over genezing van kanker met wiet olie. Dit was hun

reactie ...

 

"De stichting geeft geen goedkeuring of ondersteuning aan medische producten of voedingssupplementen ... bedankt voor

de informatie. Wij wensen je geluk in je werk. "

 

Vanwege de staat van beleg, konden we geen beslissing maken, behalve de vier leden van het management comité, waarvan

ik vond dat ze de rest van de leden bedrogen.

 

Die verschenen en namen ons recht van vrijheid van meningsuiting van ons af.

 

We mochten niet, het was niet toegestaan om te praten over de reden van sluiting

 

Waarom waren ze daar dan?

 

Ik bedoel als je een Royal Canadian Legion sluit, zou je dus mogen verwachten dat de leden in de raad op zijn minste

een verklaring voor de sluiting krijgen!

 

En als ze ons sluiten vanwege een genezing voor kanker wie doet dan het goede, wij of zij?

 

SPOOR DE KANKER ANTWOORD; CBC-PROGRAMMA ONLINE WWW.CBC.CA

 

Canada lijdt aan een kanker epidemie

 

We moeten iemand de schuld geven

 

Hun stilte is moordend

 

Het is een onderdeel van het natuurlijke proces van het leven, een chemische stof is pas onschuldig totdat schuld

bewezen is, zo eenvoudig is het niet

 

Toen ik voor het eerst gediagnosticeerd, was de vraag waarom ik?

 

Ik weet dat het niet in de familie zit, ik probeer om gezond te leven, ik eet groenten, ik sport veel en proberen

goed te leven, een mooie schone levensstijl.

 

Winkelen voor gezonde voeding eh? We weten dat al die dingen, die dingen zijn goed, maar er zijn ook andere dingen gaande.

 

Het gaat niet zozeer om mij, het gaat meer om waarom nu 1 op de 2 die deze domme ziekte heeft en wat we eraan doen?

 

 

Dr Sam Epstein is hoogleraar aan de Universiteit van Chicago en hij heeft dit boek geschreven genaamd Cancer Gate.

 

Hij is erg uitgesproken over wat we niet te horen krijgen.

 

Hij is een patholoog, met een solide wetenschap achter hem.

 

Er is nu een groeiende en een kritische vraag naar de rol van zakelijk verantwoordelijkheid en het winnen van de

verliezende oorlog tegen kanker.

 

Feiten zijn de volgende, er zijn duidelijke gegevens waaruit blijkt dat Canada aan een

kanker epidemie lijdt.

Bijna 1 op de 2 mannen en 1 op de 3 vrouwen lijden aan kanker in hun leven.

 

Dit is wat Canadezen wordt verteld over preventie, de zeven

stappen voor de gezondheid,

 

de Canadese kanker stichting hebben deze zaken genegeerd of gebagatelliseerd

 

en vertelden het publiek dat als je kanker krijgt, dan is het je eigen schuld, je rookt teveel, waarin ze gelijk hebben,

of niet

 

of je drinkt te veel, of je bent zwaarlijvig, of je sport niet genoeg, het is een gebrek aan

gezonde levensstijl, het is jouw schuld als je kanker krijgt.

 

Dat is niet de oorzaak, we hebben geen maatregelen genomen om

blootstelling aan de kankerverwekkende stoffen te vermijden

 

Wiens schuld is het?

 

Het is de schuld van de Canadese stichting die niet het publiek op de hoogte heeft gebracht over kanker.

 

Een consument moet zich twee dingen beseffen, dat hun fundamentele rechten als Canadese burgers wordt ontzegd en

uitgedaagd door de overheid, en door de

kanker stichting.

 

Maar ze zijn er om levens te redden, de Canadese kanker stichting.

 

In 2004, Rick Simpson contact op met de Canadese kanker stichting over genezing van kanker met wiet olie. Dit was hun

reactie ...

 

"De stichting geeft geen goedkeuring of ondersteuning aan medische producten of voedingssupplementen ... bedankt voor

de informatie. Wij wensen je geluk in je werk.

 

Weten we al hoe we die ondertitels er gaan bij krijgen?

 

Er was iemand die zei dat hij/zij misschien wel iets wist...

 

Die ging dat even nakijken, weet iemand nog iets meer hierover?

 

Ik ga nu ook even een mail sturen naar een kennis om wat verder info te vragen...

 

Greets

er moeten toch mensen op het forum zitten die dat kunnen. alleen zijn die waarschijnlijk niet zo geintreseerd in wat wij doen. dus wat mij betreft mag er best wat tegen over staan. als duidelijk is hoelang zo iets gaat duren. kunnen we daar toch een vergoeding voor geven. begrijp me goed ook ik heb liever dat er iemand is die het kan en het wil doen om de zelfde reden als ons. maar als die er niet is moeten we toch wat. we zouden een topic kunnen openen wie het kan en wat het dan gaat kosten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat wordt dan geld inzamelen jongens. Als het niet anders is. Ik ken verder ook geen wizzkids alleen kwekers ;) .

En wat word het volgende project ?

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites
.

En wat word het volgende project ?

 

Gr Kramer

er is nog genoeg te vertalen. http://www.youtube.com/chrychek#p/u/1/FNerRVJklsg

alleen als we dat gedaan willen krijgen, zullen er heel wat meer mee moeten helpen.

maar laten we de run for the cure delen eerst maar eens gereed maken en langeren.

 

Met dit deze uitleg moet het lukken.

 

 

Visit My Website

 

 

De software kan ik wel regelen.

;) zo zijn we zeker een stap verder. nu nog iemand voor wie dat dagelijkse kost is. en er z,n holle kies mee opvuld

Share this post


Link to post
Share on other sites
.

En wat word het volgende project ?

 

Gr Kramer

wat ik vergeet te zeggen. iedereen kan hier natuurlijk zijn ideeen eruit gooien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien een idee om de ondertitels direct in youtube te plaatsen klik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben een beetje aan het googlen geweest en ik kan er ondertitels op krijgen met Aegisub. Het enige probleem is dat dat een .ass bestand is en die krijg ik niet samen met .avi

Misschien weet iemand anders hoe? Ik heb trouwens al wel gezien dat een het hoop werk is ;) .

 

Ik heb daarom verder gekeken en met subtitle workshop zou het wat makkelijker gaan. Alleen krijg ik die niet gedownload.

Misschien iemand met een fatsoenlijke PC? :lol:

 

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

@zeiksnor: goed filmpje... ik zal deze wel vertalen dit weekend...

------

Ik zal anders een Canna Activist Protest Bus openen...

 

Daar kunnen iedeeen voorgelegt en besproken worden... zo kan wie dat wil meteen ook zien welke projecten bezig zijn, en waar we hulp nodig hebben...

-----

Ik ben vandaag en morgen even weg, maar daarna kom ik terug, en vertaal ik dat stukje film nog en zal deze dan hier posten...

 

Goed weekend boyz en girlz... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
@zeiksnor: goed filmpje... ik zal deze wel vertalen dit weekend...

------

dat mag natuurlijk ;) maar dat filmpje was toevallig dat filmpje. alle filmpjes op die site moeten vertaald worden :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azo die gans...

 

Heb inmiddels iemand gevonden die wel weet hoe je die ondertitels eronder kan krijgen.

 

Maar het zal denk ik wel nog een inspanning vragen om de tijden en tekst synchroom te krijgen

 

Zal hem nog even een mail sturen , want ben wat vergeten wat die allemaal gezegd heeft

 

@zeiksnor: dan kunnen we eens bekijken welke video het best eerst vertaald worden

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn idee was om even te wachten tot de run for the cure af is en op youtube staat. dan hoop ik dat er meer mensen bereid zijn om mee te helpen. en anders ga ik een oproep doen of mensen het tegen betaling willen doen. elk deel wat we zelf vertaald krijgen is erg mooi. maar het moet gen jatren gaan duren ;) die jongen die jij kent die het kan, kan wat mij betreft ook een vergoeding krijgen.

 

ik heb er weinig verstand van. maar is dit geen goed idee ?

Misschien een idee om de ondertitels direct in youtube te plaatsen klik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk dat de optie van Wazum het beste is, aangezien het al een youtube bestand is en het mooi daar kan blijven.

 

Als het klaar is kun je het alsnog downloaden op je eigen pc, dus heb je 2 vliegen in 1 klap

 

salu2

Pierre Paf

;)

 

@zeiksnor

je was 1 minuut eerder haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

@zeiksnor: ik denk dat een vergoeding niet nodig zal zijn, ik kan hem tenslotte wel vragen om even een keer alles uit te leggen, dan kan ik dat wel doen...

 

Maar vertel eens wat meer over dat idee van Wazum... Hoe zou het dan in zijn werk gaan?

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ben een beetje aan het googlen geweest en ik kan er ondertitels op krijgen met Aegisub. Het enige probleem is dat dat een .ass bestand is en die krijg ik niet samen met .avi

Misschien weet iemand anders hoe? Ik heb trouwens al wel gezien dat een het hoop werk is ;) .

 

Ik heb daarom verder gekeken en met subtitle workshop zou het wat makkelijker gaan. Alleen krijg ik die niet gedownload.

Misschien iemand met een fatsoenlijke PC? ;)

 

 

Gr Kramer

 

Kunnen we hier nix mee dan? Ik kan zelf de ondertitels maken ik kan ze alleen nog niet samen met een avi bestand krijgen. Als we daar iemand voor weten. Kunnen we het meest zelf doen. Het is alleen wel een hoop werk.

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

We moeten dus aan "subtitle workshop" zien te komen...

 

Ik zit persoonlijk ook met een lage pc capaicteit

 

Wil iemand dit programma even downloaden en uitporberen? Als het werkt, kunnen we het delen met rapidshare ( daar heb je 10 downloads gratis per upload)...

 

Greets

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb dat programma intussen, is echt niet groot...

 

Maar het ziet er inderdaad naar uit , dat het nog een mooi werkje is...

 

Kunnen we eens een trial doen?

 

Ik ga nu even proberen uitzoeken hoe je met dit programma kan werken...

 

Als iemand dat al weet, zou het een grote hulp zijn...

 

Dan moeten alle tijden tot op een honderste opgeschreven worden...

 

Wie wil wat doen? Ik wil zeker al even wat uitproberen, ik hou jullie op de hoogte...

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee het is ook geen groot bestand. Maar ik kreeg het niet gedownload. Maar die andere wel. Als je er een beetje mee aan het spelen gaat dan heb je het snel door waarschijnlijk. ;) .

 

Als ik het programma heb dan wil ik iig mijn eigen stuk deel 2 maken. Eerst maar eens kijken hoe lang je er mee bezig bent ;)

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb hem nu ook. Ik ga er vanavond mee aan het spelen.

Als ik iets weet meld ik het.

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kunnen we hier nix mee dan? Ik kan zelf de ondertitels maken ik kan ze alleen nog niet samen met een avi bestand krijgen. Als we daar iemand voor weten. Kunnen we het meest zelf doen. Het is alleen wel een hoop werk.

 

Gr Kramer

dr zal toch iemand met verstand van zaken op moeten staan. die precies weet hoe of wat. dat scheeld zo veel werk. mensen wie kan ons helpen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga vandaag even een test van 1 minuut video fragment doen... ik zal hier posten hoe het gegaan is...

 

Maar als hier computer techneuten zijn, please stand up !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb net dat programma even uitgetest...

 

Is niet zo moeilijk om mee te werken, iedereen kan dat wel...

 

Alleen zijn er wel vele mogelijkheden om het bestandtype op te slaan:

 

.txt

.ass

.xas

.aqt

.dat

.asc

.dks

.sub

.lrc

.sbt

.sst

.stl

.son

.890

.rtf

.pjs

.mpl

.ovr

 

en nog wat.... welke moet ik nemen? Iemand?

Share this post


Link to post
Share on other sites
dr zal toch iemand met verstand van zaken op moeten staan. die precies weet hoe of wat. dat scheeld zo veel werk. mensen wie kan ons helpen ?

ze lopen de deur plat om te helpen ;) . ik zal het er straks eens met iemand over hebben. mischien komt daar wel iets uit voort.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...