Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

devils haze

moederssssss

Recommended Posts

Afzuiging drooghok kant kun je ad tent koppelen, scheelt je ook weer een afzuiger en filter voor die kant.

 

De mamma kant zou ik apart afzuigen met een pflieger fan oid, je hebt niks nodig met die TL's qua afzuiging vd warmte en met aansluiten op de tent zou het al snel teveel kunnen zijn voor die kant. Mamma hok afzuigen en uitblazen in je stekken hokje met een opening bovenin zodat de lucht wegkan, altijd constante bodemtemp heb je dan (wel propagator gebruiken zoals je al aangeeft).

 

Je stekken bovenin heeft weer als voordeel dat de bodem verwarmd zal worden door opwarming moederplanten hokkie.

 

Je had het over 60 stekken per 5wk, dan kom je op iets van 6 mamma's uit denk ik.

Zou hierboven dan, vooral om zowel id breedte/lengte spreiding te hebben er dan 4x 30W boven hangen ipv 3x.

 

Voor 60 stekken zijn die 2 30W buizen zat om te laten wortelen volgens mij maar beter nog ff wachten op posts van anderen hieraangaande.

 

Ik heb net zoiets nu maar mijn mamma hokje bloei ik nu 2 planten in af en mijn voorgroeihok waar ik de 200W spaarlamp in had hangen wordt verbouwd tot een TL hok met minder watt. Komt 6x 18W TL in te hangen (3 heb ik er al) 3 nog kopen als ze id aanbieding zijn, kan ik mijn oude PLL VSA ook nog hergebruiken :rolleyes:

 

Weer heel verhaal maar beter in 1x goed dan 3x half ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Afzuiging drooghok kant kun je ad tent koppelen, scheelt je ook weer een afzuiger en filter voor die kant.

 

De mamma kant zou ik apart afzuigen met een pflieger fan oid, je hebt niks nodig met die TL's qua afzuiging vd warmte en met aansluiten op de tent zou het al snel teveel kunnen zijn voor die kant. Mamma hok afzuigen en uitblazen in je stekken hokje met een opening bovenin zodat de lucht wegkan, altijd constante bodemtemp heb je dan (wel propagator gebruiken zoals je al aangeeft).

ik wou het eerst doen om zo de zuigkracht in de tent wat minder te maken waardoor

de temp in de tent misschien een paar graadjes op liep ;) maar aan de andere kant wist ik stiekem

wel dat het teveel zou zijn voor de milf's

 

Je stekken bovenin heeft weer als voordeel dat de bodem verwarmd zal worden door opwarming moederplanten hokkie.

klopt het dat je na het stekken je moeders ook op 24/0 zet tijdelijk ????

dat zou ik dan kunnen doen zolang de stekken zijn aan het wortelen en dan

heb ik ook niet de verwarmde propagators nodig wat me weer een aantal dukaten uitspaard ????

 

Je had het over 60 stekken per 5wk, dan kom je op iets van 6 mamma's uit denk ik.

Zou hierboven dan, vooral om zowel id breedte/lengte spreiding te hebben er dan 4x 30W boven hangen ipv 3x.

ik heb zelf cappaciteit voor 90 stekken max op het moment in de 240 (60 st) in de 120 (30 st)

en heb dus de ene keer 30 stekken nodig 5 weken later 60 stekken en dan weer 30 maar dan zeg ik erbij

maar ik moet ook rekening houden met uitval ???? als ik 60 nodig heb hoeveel zou je der dan stekken

minimaal 75 ???? of is dat te ruim genomen ???

 

Voor 60 stekken zijn die 2 30W buizen zat om te laten wortelen volgens mij maar beter nog ff wachten op posts van anderen hieraangaande.

 

Ik heb net zoiets nu maar mijn mamma hokje bloei ik nu 2 planten in af en mijn voorgroeihok waar ik de 200W spaarlamp in had hangen wordt verbouwd tot een TL hok met minder watt. Komt 6x 18W TL in te hangen (3 heb ik er al) 3 nog kopen als ze id aanbieding zijn, kan ik mijn oude PLL VSA ook nog hergebruiken :rolleyes:

 

Weer heel verhaal maar beter in 1x goed dan 3x half :D

ckur ckur ik vindt het al een heerlijk topic worden met vele pikante details waar ik zelf nog niet 1 2 3

aan had gedacht maar wat nu toch op tijd nog aan het licht komen en beter nu dan dalijk verbouwen

grtzz DH

 

zoals je ziet is mijn commentaar rood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn mamma's staan altijd op 24/7, geen gefuck met lichtdicht en meest constante temp en lv voor mij daardoor.

Alleen als ik ze express stress (herma test) dan zet ik ze tijdelijk op 18/6, anders niet.

 

Als je ze op 24/0 zet en dan een week voordat je gaat stekken een keer extra goed voedden en de klok dan op 18/6, kun je week erna hakken wat je wilt en na het stekken snijden zet je de mamma's weer op 24/0.

 

Maar voor zelfde geld heeft iemand anders een handiger/beter idee.

Die verwarmde propagators zijn ad prijs, helemaal id GS.

 

Hier handige en betaalbare oplossingen voor propagators en volgens mij ook aardig bij jouw id buurt?

Voor mij alleen per post te doen daar bestellen helaas, mooi spul hebben ze voor zachte prijsjes (thanx to whazzup vd link naar deze shop).

 

Mijn Moulin Rouge is ook geopend miv heden :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...