Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
krisj

domme vraag maar ja die moeten er ook zijn! = Banaan Roken =

Recommended Posts

Ik ga eens een heel erg stomme vraag stellen, en die is;

 

Ik heb al enkele malen gehoord dat de binnenkant van bananen kan gedroogd worden en vervolgens opgerookt zoals hasj of weed. Ik heb dat eens geprobeerd en heb daar werkelijk niets van gevoeld. Jammer in feite, want het was wel goedkope oplossing geweest! :wink:

 

Ligt het aan mij? Omdat ik te veel smoor? Of is dat gewoon een fabeltje van die bananenschillen? Zijn er mensen die dit wel al hebben gevoeld? :eggface:

En zo ja, wat voelde je dan precies? Of zijn er nog vervangmiddelen? :multi: :multi: :multi:

 

Het is zo dat mijn moeder mijn kamer altijd doorzoekt naar drugs, maar ze weet nooit wat ze moet zoeken, dus in feite vindt ze nooit iets. Nu zou ik het wel beestig grappig vinden als bananen of iets anders ook een gelijkaardig effect hebben en als mijn moeder mijn kamer komt doorzoeken en alleen maar bananen vindt. Dat zou gewoon gieren zijn! :smilecolros:

 

Greetz

Krisj

:lilangel:

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd, je kan bananen paffen....

 

hier hoe wij het gedaan hebben, maar kraad het je niet aan, smaakt megaslecht en achteraf serieuze hoofdpijn, bij mij dan toch...

 

je neemt die witte velletjes die als je je banaan opendoet nog aan je banaan blijven plakken, deze draai je in krantenpapier en laat week of 2 liggen tot ze echt kurkdroog zijn. Soms schijnt het te schimmelen, is niet erg naar het schijnt, onze waren dus niet geschimmeld. En dan gewoon verkruimeld en in een petard gedraaid. Resultaat, je draait vo dood, echt spacy toestanden, maar is heel kortstondig en achterna mega hoodpijn...

 

en ivm met die vervangmiddelen, iemand heeft ier niet zo heel lang geleden een ganse lijst met kruiden en weet ik wat nog allemaal op geplaatst, alsook hoeveel en hoe te gebruiken, aan jou om die nu te gaan zoekn op dit forum...

Share this post


Link to post
Share on other sites

:( zal het toch naar de land der fabels willen verwijzen; evenals bijv het roken van thee.

bij deze laatste is het iig aangetoond dat dit erg schadelijk is voor je longen.

 

vervangmiddelen zijn er misschien wel...... zal dan iets moeten zijn met THC er in :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik weet nie of het werkt maar als het echt zo zou zijn, waarom zou dan nog iemand wiet roken....... daaruit haal ik dus dat het een beetje onzin is... en al is het waar, ik rook toch liever een lekker wietje dan een banaan......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omdat wiet vaak beter werkt, lekkerder is, LANGER werk... en gewoon omdat niet iedereen weet wat die vervangers dan wel zijn.

 

Denk ik

Share this post


Link to post
Share on other sites
Omdat wiet vaak beter werkt, lekkerder is, LANGER werk... en gewoon omdat niet iedereen weet wat die vervangers dan wel zijn.

 

Denk ik

Heb je het zelf al een keer geprobeerd relik :wink:

Enige wat je zal kunnen krijgen is hoofdpijn, een wat lichter gevoel (ook wel duizelig genoemd)

.......en een paar extra gaten in je longen :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja het is ook een ander effect dan wiet natuurlijk. Je gaat er echt van trippen nl. Net als nootmuskaat. Alleen duurt het dan een uur of 6 tot 8 voordat je iets merkt. Daar gaan nogal wat mensen de mist mee in :(

 

Nee.. je kunt beter je wietje roken :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

das wel een feit, raad het niemand aan om het doen, heb dat ooiit eens in een naieve bui geprobeerd, zaten zonder weed, maar kverzeker het je, nooit meer!!!!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

het is al lang een 'bekend' feit dat je de gedroogde binnenkant van een bananschil

kan roken. De Beatles hebben er nog een nummer over geschreven : Mellow Yellow

 

(Voor de 13- en 14 jarigen : the Beatles waren een bekende band in de jaren 60)

 

Groeten,

 

Klaboem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
(Voor de 13- en 14 jarigen : the Beatles waren een bekende band in de jaren 60)

 

ja sorry volledig oftopic, ma vind dit gewoon schitterend gezegd, ms ni zo grappig, ma ik vind het ronduit zalig!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
idd, je kan bananen paffen....

 

hier hoe wij het gedaan hebben, maar kraad het je niet aan, smaakt megaslecht en achteraf serieuze hoofdpijn, bij mij dan toch...

 

je neemt die witte velletjes die als je je banaan opendoet nog aan je banaan blijven plakken, deze draai je in krantenpapier en laat week of 2 liggen tot ze echt kurkdroog zijn. Soms schijnt het te schimmelen, is niet erg naar het schijnt, onze waren dus niet geschimmeld. En dan gewoon verkruimeld en in een petard gedraaid. Resultaat, je draait vo dood, echt spacy toestanden, maar is heel kortstondig en achterna mega hoodpijn...

 

en ivm met die vervangmiddelen, iemand heeft ier niet zo heel lang geleden een ganse lijst met kruiden en weet ik wat nog allemaal op geplaatst, alsook hoeveel en hoe te gebruiken, aan jou om die nu te gaan zoekn op dit forum...

Eindelijk kan ik me terug aanmelden en berichten sturen. Dit lukte gisteren dus niet. Vraagje, ik vind de kruiden en andere vervangmiddelen echt niet.

Heb alleen iets gevonden over nootmuskaat en dat werkt pas na 5u. Dus ja..

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

(Voor de 13- en 14 jarigen : the Beatles waren een bekende band in de jaren 60)

 

ja sorry volledig oftopic, ma vind dit gewoon schitterend gezegd, ms ni zo grappig, ma ik vind het ronduit zalig!!!!!

 

Was idd heel erg goed ja

 

Krisj

Share this post


Link to post
Share on other sites

wie zoekt die vind... maar als je idd maar half weet waarnaar je moet zoekn is het idd geen simpele opgave, dus heb ik het maar ff voor je gedaan....

ga naar forum paddo's, en daar de topic 'drugs te vinden in nederland' of zoiets, daar staan er echt wel een heel deel opgesomd.... sta zeld niet te springen om ze te testen, mare laat dit je niet tegenhouden zou ik zeggen 8O

 

 

enjoy, grtzzz, corn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oeps , foutje, moest dit zijn;

 

Wel, heel erg bedankt Corn!

 

Kris

Share this post


Link to post
Share on other sites

ooit gehoord van edit :(

 

hmmzz gister ofzo begon er iemand tegen mij over banaan roken nu weet ik dus hoe die eraan komt heeft hier zeker zitten lezen (vast geen toeval) ik vond het wel grappig, maar ik geloof er totaal niet in...

 

Waarom?

 

Het bekende thee verhaal. We hebben een keer iemand thee laten (proberen te) smoren. We pakten een vloeitje, deden er wat sjek in en een zakkie thee. Tippie dr in, draaien, roken. Right? Niet dus. Bij het draaien ging het al mis. Die thee is zo verrekte klein dat het aan alle kanten dr uit STROOMT (ik weet niet of je miss grovere thee kan krijgen miss helpt dat) nou maar ik kleinere tip draaien, dik sjek erachter eerst zodat het er niet zo erg doorheen ging. Toen hij gedraaid was ging meneertje roken en roken maar het enige wat hij merkte was brandende stukkies in zn longen en thee die door de tip heen in zn mond kwam. Half opgerookt toch nog, geen effect.

 

Conclusie: Thee is een fabeltje, thee wil niet eens branden het wil alleen stromen. Slecht voor je longen en je kan er behoorlijk hoofdpijn van krijgen. Zo zal het met bananen ook wel zijn. Misschien een fabeltje, misschien niet. Maar ik denk niet dat banaan zo goed brandt, en dat experimenteren is zowieso een slecht idee. Je houdt er meestal geperforeerde longen en zware hoofdpijn (zoals al meer mensen opmerkten) aan over

 

Ik raad je aan om anderen in je omgeving te laten proberen :) veel veiliger en als het goed blijkt te zijn doe je gewoon de volgende keer mee ;p

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach je moet alles es geprobeert hebben, en voor de hoofdpijn smoorek dan wel joint, longen zijn al kapot

 

*gaat banaan schillen*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, is dan zover, heb het sneller laten drogen, door vanmorgen zo een kleine twee uur met de haardroger erop tot de banaan echt poederdroog was. En dan paffen maar! :)

 

Vele mensen hier hadden het bananen roken afgeraden.

 

Maar geloof me, het is in feite heel erg goed. In die zin dat je na zo een walgelijke bananensmaak in je mond veel meer geniet van je eerstvolgende jointje. En dat ben ik nu op dit moment aan het doen. Want die vieze bananensmaak zat dus nog steeds in mijn mond. Echt walgelijk. :x Maar ok, daarnet lekkere hasj gaan halen. En die smaakt nu natuurlijk dubbel zo goed als ervoor. 8O :( :)

 

 

:arrow: :idea: Dus ok, die bananen hebben mij geholpen om terug dubbel en dik van lekkere hasj te genieten. 8)

 

:arrow: maar de experimenten gaan hierbij toch ophouden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:arrow: maar de experimenten gaan hierbij toch ophouden.

Al doende leert men :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn stukjes bananevelletjes liggen te drogen, tziet er iig al heel onsmakelijk uit, me krantenpapier hangt aaneengeplakt en het ziet er al bruinachtig uit, of dit zo hygiënisch is om in me kamer te liggen hebbek wel me twijfels aan, moja tis nie den eerste keer dat ik op me kamer iets beschimmeld weervind dus kzal er maar nie wakker van liggen :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...