Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Aad

Anesthesia 5x#5

Recommended Posts

Ben er niet eerder aan toegekomen,maar hierbij nog het verslag van mijn laatste ronde.

Ik had wat andere dingetjes aan mijn hoofd,dus het is een kweekje geweest met iets te weinig toezicht en aandacht.

Toch zal je mij niet horen klagen. :P

Oke even wat pics.

De plantjes hadden al een aardig tijdje voor mogen groeien en zijn nog een keertje getopt na de verhuizing naar de grote potten.

gallery_12078_9061_868841.jpg

Overpotten(de draden zijn later uit de weg vastgezet,no worries) :

gallery_12078_9061_1654430.jpg

De dames waren toe aan wat uitbreiding en de wortels gingen echt als een speer door de pot,dit was na twee daagjes.

gallery_12078_9061_64897.jpg

gallery_12078_9061_119634.jpg

Ik had een soort van moedertentje opgezet en daar een zware aanval van meeldauw,die zich helaas heeft verplaatst naar de echte kweekruimte.

Is een erg vervelend schimmeltje. ;)

gallery_12078_9061_44008.jpg

Dus maar een Hotbox zwavelverdamper aangeschaft en die werkte prima.

De moedertent heb ik trouwens weer afgebroken en ik hou het vanaf nu lekker bij maar 1 ruimte. :D

Sinds ik ben gaan verdampen,verbruik ik nog maar de helft,zoniet nog net een beetje minder,dus de druk is er een beetje af.

 

Maar goed,zoals gezegd heb ik ze wat verwaarloosd deze ronde.

In plaats van de zwavelverdamper ook nog preventief in te zetten,na het onderdrukken van de eerste aanval,ben ik dat glad vergeten. :rolleyes:

Met als gevolg dat de meeldauw begin week 6 natuurlijk vrolijk terugkeerde,ik heb de hotbox nog 1x laten verdampen,maar durfde het daarna niet meer aan.

Dus ze zijn eind week 9 omgegaan,toen de meeldauw wel erg snel en dicht naar de toppen begon te gaan.

Had ze liever tenminste 10 weken gegeven,maarja c'est la vie,zullen we maar denken.

Door het vroege einde en wss ook wat te weinig aan voedingstoffen was het resultaat maar magertjes,ik had deze keer maar een luizige 500 gr.. :wave:

Nu moet ik zeggen dat ik de toppen wel heel erg 'schoon' heb verwerkt,ondanks de trichomen heb ik weinig tot geen blad laten zitten(dat word trouwens toch natuurlijk nog verwerkt tot olie oid :rofl ) en het is niet droog maar echt kurkdroog.

Dus ondanks de magere score van maar 0.9 gr/watt ;) ben ik weer een erg happy camper. ;)

Nog wat foto's dan maar,de jungle.

gallery_12078_9061_1985899.jpg

gallery_12078_9061_3895063.jpg

Topjes.

gallery_12078_9061_1612528.jpg

gallery_12078_9061_1084505.jpg

Trichoompjes.

gallery_12078_9061_47122.jpg

gallery_12078_9061_106780.jpg

gallery_12078_9061_90191.jpg

gallery_12078_9061_684057.jpg

Met de voetjes omhoog.

gallery_12078_9061_1265368.jpg

Eindproduct.

gallery_12078_9061_210666.jpg

Dat was hem weer folks!

Kort maar,geloof me,best wel krachtig. :P

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er toch mooi uit,

zijn het Withe Widows?

 

Gr. Ra

 

edite, zie net dat het anesthesia's zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er een heerlijk eindproduct uit :wacko:

en een mooie opbrengst!

doet me denken aan men white-widowXafghaan.lekker compakt!

 

hoelang heb je de stekken ong voorgegroeid?

heeft deze Anesthesia toch 10 weken nodig om af te bloeien?

 

enjoy the smoke :o

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Aad,

 

Mooie foto's , prachtig scherp.

Wat voor toestel gebruik je?

Groet.

Peperfreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks people. :o

 

@Elmo

Ze gaven wel tekenen dat ze aan het eind waren,maar het liefst laat ik de planten echt zo lang mogelijk staan en de 10 weken hadden ze normaal wel gehaald,veel langer dan dat kunnen ze ook weer niet.

Qua voorgroeien ligt het een beetje aan hoe je dat doet,onder TL/PL/HPS,klein of vrij grote pot etc.

Ik heb ze toen ze al zo'n 50,55 cm. groot waren verhuisd naar HPS en de grote potten en ze daar nog 11 dagen 18/6 gegeven.

Uiteindelijk zijn ze alle 5 tussen de 1.10 en 1.20 cm. hoog geworden.

 

@Peperfreak

Dat is deze :

gallery_12078_8054_107845.jpg

Met de standaard 14-42mm kitlens.photographer.gif

Voor de macro's heb ik daarnaast nog een Sigma 105mm lens. :wacko:

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

prachtige plaatjes Aad, ik had deze nog even gemist :D Inmiddels zelf ook even aan de Anesthesia 5 Cuvee prestige Aad 2010... erg lekker, heel erg wit ook. Smelt in de mond! Compact en hard, zoals hij bedoeld is. :rolleyes: En nu even lekker een half uurtje verdwaasd naar het scherm staren ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...