Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

lostchild

DR240W 8x anesthesia

Recommended Posts

Pic update, de gang zit er goed in nu bij allen

 

dit was 2 dagen geleden

gallery_22678_9487_133567.jpg

 

En gisteren zag het er zo uit:

gallery_22678_9487_187353.jpg

 

Per aardebak:

gallery_22678_9487_213859.jpg

 

gallery_22678_9487_71922.jpg

 

gallery_22678_9487_382654.jpg

 

Wat lichter blad her en der, teken dat ze flink aan het vreten zijn om groot en sterk te worden.

Ze krijgen morgen weer een shotje Guano vd extra.

 

Apart: vandaag bij de hengelsportwinkel geweets voor wormen, uitverkocht maar nu blijkt er bij mij id buurt een wormenkwekerij te zitten ;) :wub: ;) perfecte meststof en spotgoedkoop en ook nog eens goedkoop wormen scoren ipv € 6,50 voor honderd piertjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze gaan wel lekker maar waar ik wel een beetje van baal is dat ze minder de hoogte in gaan dan ik verwacht had.

 

Weet niet of dit de Pentakeep in combi met de lamp er tekort op, te heftig toppen/buigen is geweest of dat de aarde id bak in begin te heftig was (hergebruikte).

 

Wel heel veel uitlopers vanaf onderin, wat ze normaal de hoogte ingaan gaan ze nu voornamelijk de breedte in ;)

 

Daarom de Adjust wat hoger gehangen (65cm zonder spreader) en er is ook een zwenkventilator id tent gekomen en de benevelaar is aangepast: deksle eraf en de zwenkfan blaast nu de mist uit de bak, met deksel toch wel veel water weg via druppelen.

 

Voor de LV opzich maakt het niet uit, wordt nog beter verspreidt nu door de zwenkfan maar ik moet ff kijken hoe het uitpakt op de plantjes.

 

Morgen maak ik weer wat foto's vd dames

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 10 12/12

 

Foto update.

 

tech data niks veranderd, dwz temp tussen de 20-28C max met CV aan id kamer tijdens 1e uur lampen aan, daarna niet hoger dan 26.8 op de meter. LV tussen de 40-55%.

 

Eindelijk wat hoogte groei, ze hebben vandaag een shot Gunao (groeivoeding 20ml gunao thee op 5ltr) en 20ml rhizotonic vd laatste keer. Water is aangezuurd naar 6.3 omdat ik 1 vd vorige keren niet aangezuurd water heb gegeven met Rhizotonic alleen zoals eeder gemeld.

 

Bloei zit er al wel in, ze staan nu 10dgn op 12/12,

hebben nog een week groeispurt te gaan (stekken onder micro groeiden 3wk door na 12/12 switch).

 

gallery_22678_9487_308268.jpg

 

Trek geen stekken deze keer, heb nog zaadjes en vindt het zonde.

Wel gaan een paar topjes bestoven worden met Herijuana pollen zodat ik de goede genetica redt middels terugkruizing (id Anesthesia zit deel Herijuana).

 

Wel mooie ontwikkeling vd takken en ik heb de bakken, omdat ze zo laag zijn nog, zoveel mogelijk uit elkaar gezet.

Dan maar laag maar wel veel goede uitlopers die mooie toppen kunnen dragen ;)

 

Hier een 2 "sfeer" foto's vd tentgallery_22678_9487_337887.jpg

 

gallery_22678_9487_393201.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goeieavond!

We zijn nu inmiddels een maandje verder.. hoe staan je anesthezen er nu bij? Wil het allemaal nog een beetje lukken?

Was gewoon even nieuwsgierig..

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik was ook wel benieuwd, volg je uiteraard wel he ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zitten nu id laatste week.

 

Zijn max 45cm groot en hebben Mg problemen achter de rug in week 2 en 3 vd bloei.

 

Door al mijn pijnen vd laatste tijd ben ik helemaal niet aan updaten toegekomen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

veel sterkte met de pijn, hoop dat je wat verlichting gaat krijgen met je oogst!

 

Calcium en magnesium zijn belangrijk voor de Anesthesia (voor iedere plant trouwens) en met name in de 2e/3e week bloei is het verstandig om een extra schepje of scheutje mee te geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

met een tumble trimmer moet dat lukken :P en qua soortje heb ik al mogen genieten vd PLL opbrengst en dat heeft 3wk goed gewerkt :)

 

Ze zijn wel mooi aan het afrijpen, door alle problemen stoppen ze nu alles id top opbouw en ze ruiken heerlijk.

90% vd haartjes is bruin :) ;) :P :D dus 2wk trug hadden ze toch al omgemoeten dan :D ;)

 

Nee, tric check leerde mer wel dat ze iets vd premature Herijuana mee hebben gekregen want ik zit nu op ongeveer 40% milky einde week 7 en ik wou nog wel eens een indica 63dgn laten staan :vape:

 

Maargoed, wel geleerd dat 2 stuk in 1 bak niet lekker loopt en dat ik ipv als de planten al id bak staan, ik eerder maatregelen moet nemen zoals opwaarderen grondje of tijdens voorgroei onder TL een extra booste geven vh eea.

 

Pijn is trouwens al stuk beter te verdragen: ben sinds vandaag ad/id olie van Wernard: dit maakt dat de pijn veel oppervlakkiger wordt (zenuwpijn zit meestal diep op de botten zegmaar) en dit is erg lekker.

High wordt ik er niet van bij druppelen, wel als ik een druppel op vloei van een joint doe, zo zeg wat kentter wordt je dan maar heel anders dan van wiet roken in een joint.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanavond hebben ze vd laatste x water gehad (met final solution), tensio stond op 320mBar.

 

 

ik laat ze altijd in week 4 en laatste week een keer wat droger trekken ipv continue tussen 120-200 houden omdat ik heb gemerkt dat ze dan no wat beter aanslaaan op de pk en voeding die ik ze geef.

 

Trich weer gecheckt en gaat toch wel rap hoor, her en der al een amber en de zaadpods zijn nog niet open (wel opgezwollen zaadpods op topjes die ik bestoven had, 1 weet ik maar wat waren ook alweer die andere topjes? volgende x een lintje erom :P ).

 

Zaterdag gaan ze om, heb vandaag de dr60 opgezet en heb dan nog mooi de rest vd week de tijd om de afzuiging (eindelijk eens geen turbo) voor de tent in orde te maken (wordt drooghok) en ook iets te maken om de tumble trimmer vast te kunnen zetten want die is nogal "onhandig" zonder vast te zetten heb ik oa ontdekt hier op WF, net ff niet bij nagedacht :D

 

heb nog wel wat foto's her en der vd kweek, moet die nog ordenen maar dat moet ik ook nog vd anees PLL kweek ;) , noujah genoeg te doen komende tijd en pas na de zomer ga ik weer een verslag opstarten vd Pentakeep test.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ivm komend weekend mooi weer en buitenzitters tot laat id nacht als buren ben ik vanavond begonnen met omhalen.

 

Heb nu net bak gehad (maak per bak wat foto's en van totaal in het droognet id dr60).

 

Heeft me 1 uurtje gekost om 2 planten te "knippen" met de tumble trimmer, 1e keer met zo'n ding maar ben er erg over te spreken, zag erg tegen omhalen op maar dat ding neemt nu net hetgene uit handen wat voor mij het ergste is: fijnmanicuren.

 

Heb voor het 1st echt CS toppen nu maar moest na die ene bake wel ff stoppen, was bang dat ik plat zou gaan vd geur. nu ff half uurtje pauze tot 22:00 en dan in 1 ruk door de 2 resterende bakken doen, zal ook wat sneller gaan want heb trucje nu door.

 

Niet veel grote toppen maar alles wat eraan hangt plakt en glanst vd kristallen en is erg compact, net zoals onder de PLL maar dan wat heftiger nog, ook qua geur als na rondjes draaien de deksel vd trimmer afgaat, pfoeh zeg.

Hoop maar dat het niet teveel weglekt naar buiten, heb wel maatregelen getroffen maar je weet maar nooit :D

 

Misschien laat op de avond nog een update met pics maar denk dat dat morgen gaat worden, omhalen, douchen, ff druppelen en wat slikken vd nach en dan lekker slapen gaan anders ben ik hele weekend een wrak (voorzover ik dat al niet was maar daar is dit topic niet voor :verrygood ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeft even geduurd, behoorlijk wat last gehad de laatste dagen.

Gisteren boodschappen doen was echt een ramp, helemaal kapot :D en enorme toename van pijn helaas

maar kon niet anders, ze hebben hier bij de AH geen bezorgservice ;)

 

Eindelijk beide "camera's" ad macbook gehangen en zie, we hebben beeld van laatste loodjes vd run.

 

Was vergeten te meldden dat de 6 Anesthesia's zijn afgebloeid onder de 400W Gavita/Lumatek combi, ze stonden in begin onder de 600W Adjust maar heb ze later verplaatst

omdat dit mij beter uitkwam. Zelf had ik gerekend op ongeveer 300gr droog met alle problemen (Mg ed) die ze achter de rug hadden en ik zit aardig goed: 324gr schoon ad haak met turbo drogen

ook nog, een 100m3 afzuiging op dr60 met de huidige droogte gaat erg hard :P , heb ook nog een gram of 50 potent afval waar iemand voor mij iets leuks mee gaat doen :P

 

Foto's per bak:

 

Bak 1

gallery_22678_9487_349264.jpg

 

Topje bak 1

gallery_22678_9487_82989.jpg

 

Nog een topje van bak 1

gallery_22678_9487_2513.jpg

 

Bak 2

gallery_22678_9487_155702.jpg

 

Topje van bak 2

gallery_22678_9487_10775.jpg

 

en de laatste, bak 3

gallery_22678_9487_370219.jpg

 

Tumble trimmer in action :D

voor het draaien

gallery_22678_9487_39362.jpg

 

na het draaien

gallery_22678_9487_194153.jpg

 

en dit heeft het opgeleverd (de weegschaal is op 0 (Tar?) gezet dus echt droog gewicht :verrygood en ook nog iets van 50?gr potent afval wat natuurlijk verwerkt gaat worden :D

gallery_22678_9487_253033.jpg

 

Heb de planten vanaf week 4 halve dosis van voedingsschema van BAC gegeven maar wat zuiniger aan gedaan met de basisvoeding omdat dit op halve dosis al voor licht verbrande bladpuntjes zorgde. De groeivertraging die ze in het begin hebben gehad heb ik denk ik ook boven water :D , Rataplan volgend heb ik de balderen vd vorige oogst onder de laag toegevoegde aarde gelegd, niet zo heel veel, als stikstof bemesting en eten vd wormen die ik id bak heb zitten. Resultaat natuurlijk een wat onevenwichtig bodemleven (veel N) en dus een mindere start gehad.

 

Volgende ronde id bakken dus geen bladeren, wel, als die hengelsportzaak ze eindelijk weer heeft, nieuwe wormen erbij.

Zit een kwekerij dichtbij me maar kan niet autorijden :D

 

afin, kweekverslag is zo wel compleet dacht ik, verdere vragen opmerkingen zijn welkom.

 

Rookverslag volgt nog, 1st ff aantal dagen curen :D enne.. weegschaal foto staat er nu ook :)

 

Noujah: 1e indruk na roken halve joint: lekker wietje, niet scherp id keel, nog niet veel smaak, wel water id mond en een lichte psycho actieve werking die behoorlijk inklapt bovenop de eerder ingenomen wietolie en Lyrica, phoe he.

 

Dione de Graaf op tv, je zal wel naar buiten willen maar kan ook binnen blijven... euhm kon ik maar naar buiten, niet verstandig echt nu aangezien ik ook erg slecht tegen felle zon en temperaturen boven de 23C kan, ga ik bijna nokkie.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

gefeliciteerd! Toch een lekker rokertje van overgehouden zo te horen. Geniet ervan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Keek al uit naar de update :verrygood Toch nog een mooi resultaat toch? De toppen zien er in ieder geval lekker uit, kan niet wachten tot ze hier klaar zijn!

 

Klote van je pijnen, heb je geen Plus in de buurt? Weet dat ze hier wel een bezorgservice van de Plus hebben (kost iets van €3,- ofzo?)

 

Je kan voorlopig vooruit qua rookwaar, laat het je smaken :D

 

BF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helaas geen Plus id buurt en ik kan er weer 2mnd tegenaan met dit soortje.

Heb nog wel 4x NCC en 2x JHxAmnesia id tent staan nu, tezamen met 2 little devil x auto bluberry.

 

De NCC nog een week of 2, de JH nog een week of 3 en de autoflowers zie ik wel wat ervan komt :verrygood

moet ook wel voorraad gaan kweken omdat volgend jaar hier "het dak eraf gaat".. renovatie/onderhoud en dan kan ik niet draaien.

 

dank vd reacties en ik ga er nu mijn 1e jointje van draaien :) alles beter dan de bagger CS wiet die ik gehaald had

ik ben niet op zoek naar high zijn weejewel, waarom verkopen ze (naast de hash dan) niet iets war je gewoon lekker mellow van wordt :D

nee, ook niet stoned "mellow", lastig uit te leggen maar de Herijuana (en ook de Anesthesia die onder de PLL vandaan kwam) hebben dit in zich.

 

Nog vergeten: heb her ender 1x een topje bestoven, dacht dat ik her en der zaadontwikkeling zag maar niks voorbij zien komen, denk dat het mislukt is,

wel jammer maar kan alsnog op zaadjes stuiten natuurlijk. Volgende x de topjes ff "merken" en keer of 3 bestuiven (of gewoon een zaadkweekje doen onder PLL).

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...