Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

lostchild

DR240W 8x anesthesia

Recommended Posts

gaat ook lekker bij jou zie ik

 

ga je geen problemen krijgen met condens in de lvs ????

door de hoge lv wat je erin pomp???

 

grtzz DH

 

keep it green

Share this post


Link to post
Share on other sites

De lvs wil niet ;) , met de 100mm fan die ik erop zet te weinig druk, komt nog een Y of T-stuk op de deksel vd bak en dan 2 slangen eraan, 1 per lamp. Grotere/zwaardere fan is teveel herrie en lastiger regelen en meer plek inname.

Ik wil de bak id tent houden ivm condenswater wat drupt her en der, beter op de waterdicht vloer vd tent dan op mijn laminaat oid :o

 

De lv bereikte 80% met 45min aan, 15min uit :D , werken doet dat ding heel erg goed en qua condens id tent heb ik (nog) nergens last van. Op de ramen id kamer waar de tent staat overigens wel maar dat komt ook door het enkele glas en de kou buiten, alle ramen id buurt zijn s'avond beslagen of ze stoken ook boven zich lam :rolleyes:

 

Vandaag een andere deksel op de bevochtiger gemaakt en nu heb ik hem op 15min aan/15 uit staan, denk dat ik zo rond de 50% uit ga komen nu 2 met lampen, anders kan ik de fan nog verder dimmen of wat opvoeren of met de aan tijd spelen.

Heb een Pflieger op de deksel gemaakt, da's een badkamer fan en die kan goed tegen vele vocht.

Ik las dat bij velen de PC fan al was overleden en ik had nog wat over :D .

Een hygrostaat om dat ding te schakelen komt er nog wel maar nu ben ik even door mijn geld heen met die eindafrekening vd Essent :wacko:

 

2 lamp aan voor de 5x JH X Amnesia zaailingen die vandaag ook verpot zijn en nu onder Wilma hoedjes staan onder de Lumatek kap.

Anesthesia stekken gaan goed, die ene blijft nog achter maar ik laat haar maar gewoon staan omdat ze wel groeit (maar niet zo hard) en het nog wel goed komt.

 

gallery_22678_9487_267467.jpg

 

gallery_22678_9487_167685.jpg

 

gallery_22678_9487_44847.jpg

 

gallery_22678_9487_206467.jpg

 

De hele ruimte op de foto krijgen in 1 shot is knap lastig nog maar doe mijn best.

 

Fijn he digi camera :) en wat een verschil qua straling vd kappen, ze staan nu allebei op de breedste stand.

Hierdoor heb ik ook wat overlapping en ben benieuwd of de planten die in de overlappingsbundel vallen het beter gaan doen.

De Adjust kap is nog wel wat lager gehangen na nemen van deze foto's, hangt op cm of 40 vd stekken.

 

Ruimte is nu zo ingedeeld dat ik in principe alles id tent kan doen, ook bijvullen bevochtiger, op de rechterhoek achterin na en als ze groot zijn ad rechterwand maar daar zitten de 2 voordeuren nog dus kan er alsnog zo bij dan :wacko: echt kwl zo kunnen werken,

kost wel wat maar dan hebbie ook wat en als je zelf voor paar honderd wegrookt id maand heb je het er zo uit :oeps

 

Gr

Een superblij ventje met zijn nieuwe tentje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gisteren meende ik al iets raars te horen :rolleyes:

 

De bulb id Lumatek kap resoneert, weet niet of het ad VSA ligt of ad bulb (misschien te strak aangedraaid id socket).

Lampen gaan met 30min aan, ik zal de bulb een slag losser draaien voor die tijd om te kijken of dat helpt?

 

Bij de test helemaal nergens last van maar toen zat de kap op de Lumatek EVSA.

Wil ik nu eigenlijk liever nog ff niet doen want als de buis inderdaad resoneert dan is het meteen einde verhaal met een Lumatek dan en ik kan morgen pas (jawel...... een dimbare 600W ophalen incl bulb), kan wel eerder maar dat kost me bijna 100 euries meer ;) .

 

Lullige is wel dat de zaailingen nu eronder staan, deze zullen denk ik erg gaan strekken als ze het met licht vd Adjust alleen moeten doen zoals het nu staat en ff anders opstellen gaat ook niet want ik heb zo een belangrijke afspraak en moet weg met max een uur.

 

Noujah, beter veilig dan wat anders dan maar even, helemaal omdat ik er zo een paar uur niet ben :D

 

Edit: bulb zat te vast id socket, resonatie is weg nu na slagje losser.

 

vanavond ff de foto's uploaden die ik gemaakt heb :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanmiddag toen ik na paar uur terug kwam was alles nog steeds in orde wat de lampen betreft dus lag echt aan te strak aangedraaid id fitting, handig hoor als je soms minder gevoel hebt in je hand :rofl

 

Spannende en uitputtende dag, best een eind auto gereden en heftig gesprek gehad met mijn advocaat, we gaan naar de rechter fuck de tegenpartij met hun geneuzel!, dat soort dingen vreet energie.. :D

 

Nu helemaal kapot (denk wel tot na het weekend aan toe), gelukkig thuis en me rokertje bij de hand, maak het in ieder geval niet laat vanavond en hoop dat het morgen weer wat gezakt is).

 

De Lumatek 600W dimbaar is ook binnen, heb die vandaag toch maar opgehaald incl SON T 600W vd bloei en heb nu echt alles in huis op een T/Y stukje na om 2 slangen op de uitblaas vd bevochtiger te kunnen monteren zodat ik per lamp mist aanvoer en niet de kans loop dat de afzuiger alles opzuigt voordat de Lumatke kap kant de kans krijgt ervan te genieten.

 

Ik ben de gelukkige om Pentakeep-S te mogen gaan testten :) , komt nog apart test verslag van wat begint als ik het toe ga voegen en dat zal zijn als de JHx Amn vd 1e keer water gaan krijgen wat zondag gepland is.

 

Heb nog wat extra zaden ontkiemd (5st NCC, kruizing van Tuinkabouter NYCDxCitral oid) om in ieder geval wat planten te hebben om op te testten en ook om de mogelijke uitval van 2 vd anesthesia stekken op te gaan vangen, 2 hangen er nu maar een beetje bij en meerdere smaken in je kabinet is ook nooit verkeerd :)

 

Die 2 groeien wel maar alle blaadjes hangen terwijl LV, temp etc etc in orde is, snap er niet veel van maar kan ook dat, omdat de andere stek waarmee ze id bak staan en die het erg goed doet de mindere wegconcurreerd? of een te plotselinge terugval % lv?

Wat dan weer ?? opwerpt want waarom dan in bak 3, 2 stekken prima?

 

Dit is van al mijn kweken op aarde/kokos de 1e keer dat ik meerdere planten in 1 bak/kuip plaats dus ook beetje nieuw voor mij.

Heb het gedaan om sneller de bloei in te kunnen gaan maar kan beter langer voorgroeien met minder per bak denk ik volgende keer.

 

Overzicht vd aardebakken

gallery_22678_9487_55970.jpg

 

bak linksachter plantje links en bak ad rechterkant tegen de wand aan plantje rechts zijn de 2 hangers.

 

1vd JH x Amnesia's, ze blijven strekken die zaailingen.

400W hangt er pvd 40cm vanaf (op breedstralen), hoger strekken ze nog meer en lager lijkt me niet goed aangezien de Lumatek kap nog aardig wat warmte uitstraalt direct onder de kap.

gallery_22678_9487_213963.jpg

 

gallery_22678_9487_231867.jpg

 

Mooie waardes, elke dag zelfde zowat, dit is gemeten in straal vd lamp, wel op de grond omdat op de bakken meten de lv teveel wordt beinvloedt door de mist uit de bevochtiger, dit wordt nog anders als de filter erin hangt, dan komt de meter tussen de lampen in te hangen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De dimmable Lumatek is ook gemonteerd, de Adjust zit hierop omdat ik bang ben dat ik met de Lumatek kap snel teveel hitte ontwikkel en bij de Adjust weet ik hoe het zit met een 600W.

 

Mijn schakelbordje (MDF wordt nog metaal):

gallery_22678_8365_473210.jpg

 

Zonet foto's gemaakt vd hele gang.

Vanmiddag ook al gedaan maar de witbalans instelling was niet op orde dus zonet maar gedaan tijdens de check en het poten vd NCC zaden.

 

Ik ga dit topic opsplitsen, puur gericht op de Anaesthesia's, de JH x Amn en de NCC komen in mijn Pentakeep test terug.

Voor deze update gaan ze nog een keer mee op de foto, hierna soms nog in beeld maar verders geen kweekverslag daarvan in dit topic.

 

De Anesthesia's gaan lekker, de 2 met de hangende bladeren groeien wel gewoon door dus denk dat als ze wat meer wortels hebben/blad krijgen ineens een spurt nemen.

De andere 4 stekken gaan erg goed, vanmiddag weer geknakt om ze een beetje gelijk te houden en na het weekend worden ze 1x gefimd/getopt en gaan we een dag of 4 later over naar 12/12, dan hebben ze 16dgn voorgroei gehad.

 

Ze hebben zojuist een douche met wortel stimulator gehad tussen de vochtige moessonwind vd bevochtiger door, khad wat over van poten van zaailingen en ze zijn er gek op (rhizotonic).

 

gallery_22678_9487_59923.jpg

 

gallery_22678_9487_293110.jpg

 

Zoals al eerder opgemerkt heb ik meestal prettig gezelschap id tent

gallery_22678_9487_7578.jpg

 

Lekker in het "zonnetje" zitten en kijken naar de plantjes maar niet aankomen, ze weet donders goed wat canna met haar doet :P :) :D

Toen ze klein was heeft ze een keer een vork met wiet boter schoongelikt, was ontzettend sterke wiet boter die ik gemaakt had, ze was toen 2 dagen helemaal vd wereld :) :vape: :P :D

Mijn andere kat snapt er geen ruk van dat tentgebeuren, af en toen weet ze de ingang te vinden maar meestal loopt ze maar druk miauwend langs de tent, behoorlijk irritant maar ze hoort me bezig en wil gewoon weten wat ik aan het doen ben :rofl :P en vindt de weg niet tussen die zwarte gordijnenmassa en tentdoek :)

 

tech data

Temp lamp uit 18,9 lamp aan 27,6 (klimaat wordt steeds beter)

LV tussen de 40-53%, ik heb de bevochtiger nu op 30min aan en 15 uit staan om richting de 60% of hoger te gaan, 45min achter elkaar is te lang en 15min aan/uit is te kort.

 

Morgen weer meer, oa tech data aangezien ik wel benieuwd ben wat 30min bevochtigen doet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo vaak bekeken en zo weinig reacties/opmerkingen?

 

Wel heel toevallig :D dit topic 829 keer bekeken en aantal posts van mij .... 829 nu :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

je bent lekker bezig in je tentje zeg,

klopt het dat de vernevelaar recht op de plantjes nevelt?

maak het ze niet te makkelijk he

ze moeten het vocht uit de aarde gaan halen,

en zo krijg je mss ook wat grote pieken,

want die meter, uhm, tja bij mij geven ze altijd wat verschillends aan,

 

keep'm green

greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

He HW en Weetje, welkom.

 

Ja, ik moet oppassen niet TE enthousiast te werk te gaan in me tentje, zou hem het liefst helemaal vol zetten :)

 

@Weetje

De bevochtiger blaast tussen de planten door, niet direct op, dit was eerder wel even zo met de oude deksel en de slang op bepaalde manier bevestigd.

Over de planten heen blazen wil niet ivm afzuiging en teveel verdamping vanwege warmte die vd lamp afkomt.

Vandaag ff naar de Praxis voor wat hulpstukken en dan blaas ik per lamp de mist naar de plantjes middels een T/Y stuk, zal nog foto's maken ervan als dat klaar is.

Bevochtigen via een luchtverdeelslang zou mooiste zijn maar dan zit ik met zwaardere fan nodig en brommen van dat ding ed waar ik nu helemaal geen last van heb :) :rofl .

 

Te makkelijk maken doe ik het ze nooit maar omdat ik al 3x geknakt heb leek het me wel handig om de lv zo hoog mogelijk te houden zodat ik vd anesthesia's het meeste af ga halen zonder te scroggen oid.

Allemaal verschillende genetica, heel veel planten en dan een zakje Herijuana pollen eroverheen uitstrooien en dat weer allemaal opkweken en verder veredelen :D maarja, moet 1st maar eens via de rechter zorgen dat ik mijn inkomsten aangevuld krijg zsm en kan gaan verhuizen, dan kan het wel, nu niet en vd nu in totaal 16 planten gaan er zeker 6 het niet halen (mannetjes vd NCC en JHxAmn zaden).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weer lekker bezig geweest vandaag.

Lichte klusjes, op sjouwen vd mistmaker bak na dan om het af te krijgen, gelukkig stevige bak en handelbaar :)

Nu alleen nog piepschuim iets bijsnijden wat onder de zaailingen ligt en dan is het af.

 

Bevochtiger staat nu in midden vd tent met T-stuk erop.

Slang die eraan zat eerder zat id bocht vol met condenswater, gvd liter of 3 over de vloer id tent toen ik die slang loskoppelde, gelukkig is daar rekening mee gehouden door SJ, met water spelen in je tentje :rofl

 

Had nog een brons clipfan en die hangt nu vanaf bovenaf beetje te blazen naar beneden om de mist niet meteen de afzuiger in te doen laten verdwijnen, ben nu aan het kijken wat er met de LV gebeurt aan beide kanten. De Brons staat niet op de planten gericht, een ezel stoot zich geen 2x :)

Ook is de flap in de deur ad rechterkant nu 1/2 open, ik bemerkte veel meer onderdruk omdat ik de invoerslangen ook wat anders heb gehangen ivm ruimte die ze innamen en dit lost het op. Nu niet meer aantrekkend canvas geluid als de rits vd deur dichtgaat en strakgespannen tentdoek.

Moet alleen nog ff zeker weten of er echt geen licht binnenvalt via die flap voordat ze op 12/12 gaan volgende week maar bij laatste test met helemaal open was het goed.

 

Als Garfield is afgelopen dan ga ik kijken wat mijn kleine veranderingen teweeg gebracht hebben en zal ik ook ff foto's maken weer.

 

Tech data van 2uur geleden

Temp lamp uit 20C (doe de CV aan als lamp uit) en lamp aan 26.9C

LV min 38% max 48%, CV doet dus duidelijk duit in zakje qua lagere LV maar wel een betere nachtemperatuur, ook vd zaailingen.

 

Geen water gegeven nog, Tensio staat nog op 40mBar en bladvoeding oid krijgen ze komende dagen ook even niet, die 2 mindere moeten maar laten zien of ze het aan kunnen, kan niet bezig blijven :D en er zit genoeg lekkers id bak voor ze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pica's

 

De mistmaker bak in het midden met T-stuk voor 2 kanten bevochtigen.

Staat op plantdrager ivm buisframe vd tent en een plastic deksel van andere bak ligt eronder voor het lekwater :P

gallery_22678_9487_160953.jpg

 

de stekken, per stuk deze keer (op 1 bak na)

gallery_22678_9487_178106.jpg

 

Nieuwe groei is goed dus ze krijgt de kans

gallery_22678_9487_388429.jpg

 

De andere achterblijver, ook genoeg groei maar hangende balderen, ze staat niet te nat of droge LV (is wat water op gemorst van natspuiten deksel propagator vd zaailingen, stek zelf niet besproeit, rara wat is dit?

gallery_22678_9487_307290.jpg

 

Dit gaat zijn gangetje: gisteren vet geknakt, zie jij er iets van terug? ik niet :) :P

gallery_22678_9487_99728.jpg

gallery_22678_9487_49341.jpg

 

En de laatste bak met de 2 goeie stekken in zelfde bak

gallery_22678_9487_178106.jpg

 

Laatste blik op de zaailingen kant in dit topic

gallery_22678_9487_334776.jpg

 

Temperatuur is wat gezakt (door de flap deels open vermoedt ik) naar 25.6C en de LV hangt rond de 50% met de bevochtiger nu op deze manier en 30min aan en dan 15min uit.

Als ik hem op 45min aanzet dan zit ik zo weer ruim boven de 70% (78% was het), dit was na 2x testten afgelopen uren met 3 kwartier aan en ook goed te merken id tent zelf :) :) :D daarom zweet ik ineens zo :rofl

Staat inmiddels weer op 30min aan stand nu, de mistmaker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dames gaan lekker, op die 1 na dan, de andere kleinste laat al goede nieuwe groei zien.

De "rare" is op de 1e foto linker plantje id achterste bak, de andere kleine staat in de rechterbak ad rechterkant en daar zijn gespreide omhoog reikende blaadjes te zien.

 

Die andere heeft een paars steeltje, paarse nerven in blad en erg klauwerig.

Blad is heel erg dik en de internodes zitten erg kort op elkaar.

 

Heb echt geen idee wat dit nu kan zijn en laat het maar gaan nog even.

Alle stekken zijn van dezelfde mamma afkomstig.

 

waarom hangen de kopjes zo? de adjust is naar beneden geflikkerd :rofl :D

geintje, ze zijn (alweer) geknakt.

 

Doe het zo'n beetje elke dag, gaat prima en ik zie de takjes onderin de stam uit schieten.

 

gallery_22678_9487_163804.jpg

gallery_22678_9487_47175.jpg

gallery_22678_9487_81428.jpg

 

Volgens mij is de instelling van mijn digi camera ook weer weg pvdpvd, stel het toch niet voor niks in, onthou het dan stom ding!

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat n vooruitgang kerel.

mooie dames en t tenke is ook goed bezet nu .

blijf meekieken .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Clown

welkom

 

yep, benieuwd hoeveel ruimte ze uiteindelijk in gaan nemen.

Heb er nu 2 onder PLL staan, die hebben me behoorlijk verrast qua groei in scrog

en staan nu id bloei bijna 3wk.

 

Gaat wel lekker alhoewel ik toch nog teveel gekloot heb voordat het af was maar kon niet anders.

Hierdoor is er, zeker in het begin, wel wat stress geweest waardoor ik 2 achterblijvers heb.

 

in 2wk tijd van

gallery_22678_9487_648529.jpg

 

naar

gallery_22678_9487_49341.jpg

 

Net weer ff boven geweest, had ik nu toch maar flesje magnesium meegenomen vd week, de dames vreten daar wel veel van hoor.

Wederom begin van lichter blad tussen de nerven waar de nerven donkergroen blijven.

 

Ze gaan dus weer een keer bladvoeding krijgen zometeen van Hy- Pro, ditmaal eens op volle sterkte.

Had eerder gesteld dat ze het niet meer zouden krijgen maar beter preventief ingrijpen dan de rotzooi opruimen achteraf is mijn motto altijd bij dit soort dingen en via de wortels wat toedienen wil niet want dan gaan ze verzuipen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update over afgelopen 2 dagen.

 

Dit was gisteren, geknakt en gefimd.

De zweep erover :D

gallery_22678_9487_141361.jpg

 

Alle stekken zijn aangepakt, ook de achterblijvers en nu een dag later

gallery_22678_9487_355497.jpg

 

gallery_22678_9487_251858.jpg

 

gallery_22678_9487_334752.jpg

 

en toen was de geheugenkaart vd camera vol :rofl dus de 2 achterblijvers staan niet apart op de foto maar ze groeien gewoon door, de ene normaal en die andere met die hangende bladeren.

Zal ze vanavond als ik weer een kijkje ga nemen op de foto zetten.

 

Temp is 28.5 lamp aan gemeten schuin onder de lamp op de rand vd bakken in mijn radiatorfolie doosje vd min/max meter

Lv min 35% en max 49%, zou nog wat hoger kunnen maar houdt het zo, geen risico op verzadiging filter zometeen en ze doen het goed hierop.

 

De zaailingen kant is ook in orde, daar was het wachten een beetje op om de klok op 12/12 te gaan zetten voor beide lampen maar nu ze allemaal boven zijn en overgepit naar iets grotere potjes zodat ze onder de HPS niet meteen uitdrogen, gaat de klok dit weekend om.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:blink: :rolleyes: en gisteren nog wel gecheckt.. de tijdklok vd mistmaker.

 

Bleek dus dat ie gewoon op ON stond en dus ook met lamp uit heeft lopen blazen, lv was 73%.

Niet dat de dames er bezwaar tegen hebben maar ik wel (gelukkig hangt me filter nog niet ;) ).

 

Tech data

Temp max 28.5, min 20C

LV min 38% max 73%

Nog geen water nodig, tensio's geven 50mBar aan

 

Voeding krijgen ze niet, mooi groen zijn ze nu en het wat lichtere ih blad heeft er volgens mij mee te maken dat Anesthesia wel wat lust qua voeding en dat ze soms te snel vor zichzelf gaat, dus dat transport pas wat later goed op gang komt waardoor het lijkt alsof er een Mg tekort ontstaat maar dat ligt dan meer aan dat ze erg veel Mg nodig hebben en dat niet snel genoeg vrij kunnen maken/transporteren want met bladvoeding los ik het niet op en ad aarde kan het niet liggen wat dat betreft (zie rest vd plant).

 

De dames bij elkaar

gallery_22678_9487_120321.jpg

 

En apart, ze hebben nog geen nr, komt nog als ze de bloei ingaan, namen geven doe ik niet aan :P

 

Achterste bak, plant rechts

gallery_22678_9487_213325.jpg

 

Achterste bak, plant links, de achterblijver en gedrongen met hangende bladeren. Veel paars id nerven/takken, P overschot op die plek id aardebak? Hotspot is het niet want dan had ik wel verbranding gezien en geen groei of sprieterig.

gallery_22678_9487_196264.jpg

 

Bak ad rechterkant, plant links

gallery_22678_9487_53291.jpg

 

Bak ad rechterkant, plant rechts, achterblijvertje maar doet haar best, is zojuist geknakt :D

gallery_22678_9487_215421.jpg

 

Bak vooraan, plant rechts

gallery_22678_9487_43536.jpg

 

Bak vooraan, plant links

gallery_22678_9487_90199.jpg

 

Kzal aantal bladvingers eens gaan tellen, niet op gelet tot nu toe en is altijd een goede graadmeter of de dames het een beetje naar nu zin hebben verders :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat ook lekker hier zie ik op die 2 na :)

maar komt wel goed :rolleyes:

over dat knakken he je kan haar nog dieper

knakken als je wilt :blink:

 

gallery_23532_9439_2308275.jpg

 

ik knak haar 2 x 45* normaal gesproken zodat de stam

horizontaal groeid bij wijze van spreken en dan krijg ik

heel veel zij scheuten door alles wat omhoog komt weer

naar de zijkant te knakken

 

gallery_23532_9439_525740.jpg

 

grtzz DH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuke kromme planties DH :P

Ben bekend met extreem knakken/LST ed maar doe dit al een tijdje niet meer.

Houdt het bij knakken vd steel net onder de topscheut en als ze cm of 15 zijn dan fim ik ze altijd een keer en daarna naar "inzicht".

 

Zit er wel aan te denken om de planten wat verder naar de buitenkant te gaan trainen maar dan moeten ze nog wat groter worden

en zodat ik beter kan inschatten naar welke hoek/zijkant ik de hoofdtoppen ga leidden :rolleyes:

 

Zojuist de 600W in de Adjust gedraaid, wat een bak meer licht ineens zeg :)

Draai nu met 1090W (ivm Super Lumen stand aan op beide EVSA's).

Kijken wat het doet met de temperatuur en de LV en natuurlijk de Anestesia's, 660W op de knikker vinden ze vast wel lekker :blink:

 

Vanmiddag voor het 1st water geven in bijna 2wk nu, de tensio's staan op 70mBar, teken dat ze lekker bezig zijn om de bak op te vullen met wortels en al het lekkers op te snoepen wat erin zit en een beetje vocht help daar reuze bij ;)

 

Ga 1ltr per bak geven met Rhizotonic en Guano zodat ze, door de Guano, ook straks id bloei nog genoeg N tot hun beschikking hebben want ze vreten behoorlijk heb ik gemerkt bij houden van moederplant waar deze stekken vanaf komen en een shotje wortelstimulator kunnen ze ook wel gebruiken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb nu 2 kweekverslagen en 1 test lopen hier op WF en dat groeit me beetje boven het hoofd :D :)

 

Test Pentakeep-S

en dan is er ook nog dit verslag zelfde soortje maar dan onder 110W PLL, zijn de moeders van deze dames overigens :D

 

Test Pentakeep-S gaat voor qua updates maar zal hier niet verzaken en zeker 1x pwk updaten met foto's :rolleyes: :P

 

Voor nu, genieten van wat groen porno en de dames zijn nu ook genummerd zodat het zometeen wat makkelijker uit elkaar te houden is

 

Alles bij elkaar

gallery_22678_9487_267378.jpg

 

Bak 1

gallery_22678_9487_160473.jpg

 

Bak 2

gallery_22678_9487_9521.jpg

 

Bak 3

gallery_22678_9487_99898.jpg

 

Tech data:

Temp min 20.6, max 29

LV min 35%, max 63% (regen buiten dus automatisch hoger binnen)

Tensio's geven na de liter per bak van gisteren nu 40Mbar aan.

 

Mooi diepgroene bladeren (wel licht magnesium tekort) en 7 vingerige bladeren is goed toegenomen, enkel 9 vingerig ook al gesignaleerd, teken dat ze het naar de zin hebben :D , mag ook wel zeg :D .

 

Groene groet vanuit de relaxstoel, verga vd pijn dus kan niet veel anders dan id "bank hangen" vandaag ;) :blink:

morgen beter hopen we dan maar weer ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen enkele op- of aanmerking op de dames?

 

Alles gaat lekker, op het afbreken van een hoofdtop bij "buigen" na dan gisteren, plant nr. 5 was dit :)

Was ff vergeten dat er al een scheurtje zat in de stam (iets te wild gefimd eerder).

 

Temperatuur ligt tussen de 20 en 27C en de LV tussen de 40-60%.

Gisteren hebben ze, naast 1ltr voedingswater met Guano en wortelstimulator per bak, een douche met bladvoeding van Hy-Pro gehad, vond dat, vooral nr. 5, dit wel verdiend had en zie het resultaat ;)

 

Gisteren zag het er zo uit:

gallery_22678_9487_180265.jpg

 

En een uurtje geleden toen ik de foto's nam en weer wat gebogen had, zo:

gallery_22678_9487_150353.jpg

 

En wat foto's van dichterbij vd dames.

 

Nr. 5 met verbandje op plek waar top afgeknapt is

gallery_22678_9487_91349.jpg

 

Nr. 4, deze gaat errug goed

gallery_22678_9487_162460.jpg

 

Nr. 3 die ook eindelijk dacht, goh laat ik maar eens gaa groeien voordat ie me id vuilnisbak gooit :P

gallery_22678_9487_121489.jpg

 

Nr. 1

gallery_22678_9487_19744.jpg

 

Nr. 2

gallery_22678_9487_309817.jpg

 

Kzie dat nr. 6 niet op de foto staat :blink: , was ook achterblijvertje maar groeit goed nu.

 

De Adjust staat sinds vandaag op standje 3 (diepstraal) en hangt ongeveer 45cm boven de planten.

Bakken zijn iets verder uit elkaar gezet om uitlopers kans te geven zich vrij naar de zijkanten te ontwikkelen.

Zo voorkom ik dat de planten denken geen ruimte te hebben en blijven ze meer id breedte groeien ipv dat ze de hoogte inschieten.

 

Morgen met de hulp de filter id tent hangen en dan gaat de klok om naar 12/12, kan ik op Koninginnedag de schaar erbij pakken, toch nog beetje feest vieren dan :rolleyes: :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een gedoe, filter ophangen als je amper boven de macht kan werken en best wel groot (gelukkig niet super zwaar)

een 1000M3 filter, geel wat anders dan een 500M3.

 

Kon amper op mijn benen blijven staan in de supermarkt erna :lol: thank god voor het karretje en de hulp die met de auto was :P

Al die moeite voor wat?

 

Nou, vanaf morgen staan ze op 12/12, al mij benieuwen :D , weet wel dat als ze de gang erin krijgen ze echt kunnen gaan knallen (baseer dat op de 2 die ik onder PLL heb staan) zometeen.

 

Mag ook wel want ik ben op de helft van mijn laatste weckpot :D ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 4 12/12

 

gallery_22678_9487_340282.jpg

 

gallery_22678_9487_221191.jpg

 

gallery_22678_9487_345146.jpg

 

gallery_22678_9487_197852.jpg

 

Temp tussen de 19-26C en LV 40-55%

 

Ze zoeken mooi de breedte op en ik zie dat de Guano quq extra shotje voor de groeispurt haar werk doet alhoewel ik niet veel meer had moeten geven (her en der licht verbrand bladpuntje).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 6 12/12

Ze gaan nu wat de hoogte in maar, omdat ze de ruimte hebben ook aardig id breedte.

Gisteren hebben ze water met wortelstimulator, Pentakeep-S en Final Solution gehad, morgen krijgen ze alleen water.

 

Vandaag druk geweest met verhangen filter: 1000M3 aan middelste buis vd tent deed buis doorhangen :wub: dus heb de filter nu ih midden, hangend aan 2 buizen vd tent, opgehangen.

 

Meteen maar ff de filter ontdaan van losse kool wat id binnenbuis zat, rammelde toen ik de filter los maakte en heb er wat gruis uit gekiepert voordat ik hem waar ophing en aansloot, wat een opgave zeg ;) ;)

 

gallery_22678_9487_133567.jpg

 

Had meer foto's gemaakt maar die staan niet op de digi?

Denk dat hij einde leeftijd aan het bereiken is want hij houdt de instellingen ook al niet vast ;)

 

Weet iemand nog een redelijk geprijsde digi camera geschikt voor oa close ups van toppen (trichomen closeups)?

 

Elke reactie (t'is hier behoorlijk stil) is welkom :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er gezond uit hoor ;)

Maar heb je ze niet iets te vroeg in de bloei gezet ?

Kan er ook naast zitten hoor, maar 2x 400w lampen bestrijken volgens mij wel een stuk meer ruimte niet ?

 

Verder goed bezig, hou ze groen ;)

 

Peace,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zijn wel wat te vroeg na het toppen id bloei gezet dat klopt maar ik ben door mijn medi voorraad heen en liever wat minder opbrengst en de volgende ronde goedmaken dan de CS oplichter bij mij id stad te spekken :wub:

 

Ze staan onder 1 600W, de 400W hangt aan de andere kant vd DR240 met daaronder 10 andere planten (zie pentakeep test topic van mij).

 

Als ze onder 2x 400W of 1000W (600+400) hadden gestaan dan was dit echt wel magertjes ;)

 

Ze zijn wel wat te vroeg nat het toppen id bloei gezet dat klopt maar ik ben door mijn medi voorraad heen en liever wat minder opbrengst en de volgende ronde goedmaken dan de CS oplichter bij mij id stad te spekken :D

 

Ze staan onder 1 600W, de 400W hangt aan de andere kant vd DR240 met daaronder 10 andere planten (zie pentakeep test topic van mij).

 

Als ze onder 2x 400W of 1000W (600+400) hadden gestaan dan was dit echt wel magertjes ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...