Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

riesje1965

Goh , die Wilders toch!

Recommended Posts

De meesten gaan stemmen op basis van een groen plantje hier! Denk daar eens over na :blink: .

De politiek hangt niet af van een plantje :) .

Laat onze geliefde plant lekker in deze states verkeren, beetje illegaal/beetje niet. Dan verliest het zijn charme ook nooit! :rolleyes:

 

Verder hangt de politiek bij elkaar van mensen die denken dat ze heel wat zijn, maar ze maken keer op keer en jaar na jaar niks waar. 1 Ding maken ze heel goed waar, en dat is het verkloten van ons geld!!!

 

Love the plant, and fu** the dutch government :P

 

green-lady ;)

 

Dit moet ik even doen

 

De meesten gaan stemmen op basis van hoe zij zijn. Heeft de persoon dus veel met cannabis te maken, ja logisch dat hij meer denkt aan het groene plantje en dus stemt.

( Je kent het enquette principe toch wel ? 1 miljoen mensen, waarvan er 100.000 van voetbal houde, waarvan er 15.000 in utrecht wonen dus er zijn 15.000 mensen voor utrecht.. AKA BULLSHIT DUS )

De politiek hangt niet af van een plantje, maar van een simpele plan.

 

Ik zie hier zelfs mensen die voor Wilders zijn en het al zien gebeuren dat als Folkert vrij is hij weer het zelfde doet.

 

Nee, want dat is het plan niet..

 

Bekijk nouw is goed, wat de meeste mensen niet wete is dat Wilders Joods is.

Bijna iedereen heeft die achterlijke film fitna wel gezien ?

Hij interviewd daar een meisje in die roept dat Jode dood moete of iets in die trent.

Maar wat er niet bij word verteld is dat het meisje haar ouders Palestijnen zijn die uit Gaza gevlucht waren omdat Joden Gaza vrijwel plat bombarderen omdat ze Jeruzalem al jaren, eeuwen etc willen owne! ( ff voor de orde, ik ben geen moslim, christen, jood of weet ik veel.. ik wil alleen graag weten wat er echt aan de gang is achter het mooie sbs6 nieuws plaatje met spannende muziek )

Het kabinet is gevalle en je word platgebombardeerd door Wilders met een AOW GRAP!

Aow dit Aow dat, zelfs hele akties zijn er gevoerd..

 

Mensen kom op nouw.. het heeft geen zin! Omdat we de oorzaak niet zien maar de verspreiders van de oorzaak.

 

Er zijn echt mensen die denken dat Obama zijn eigen speech voorbereid, en dat het dus terecht is dat het volk boos op hem word en niet op de oorzaak.

Hoebedoel je we kijken niet verder als ons neus lang is.

 

En wanneer we dat wel is willen doen houde we ons zelf nog terug van de echte info omdat we anders met onzin bezig zijn en te veel blowen of gek zijn..

 

Ik ben een type aangezien ik jong ben.. Nooit zal stemmen in mijn leven.

Ik weet hoe het gaat, leuke beloftes, hele mooie verbetering, wietplantjes legaliseren bla blaa blaaaaaa..

Helaas, wij zijn verbonde aan de regels van de EU! We kunnen niks legaliseren zonder dat er een heleeeeehooop landjes boos worden op Nederland ( en ja dat is slecht voor de in en export ).

 

Wilders is iemand met smerige plannen.

Niet nu, maar wanneer hij de meeste kiezers voor zich gewonnen heeft.

En ik zeg eerlijk ik ben kwa politiek noooit moeilijk want ik stem zelf niet eens, dus zou ook nooit zeggen tegen vrienden als ze voor een partij zijn dat ze die niet moete kiezen.. Maar Wilders heeft zich te veel verdiept in Meinkampf en de ideologie van Adolf..

Mooie dingen roepen en vooral voor je eige volk opkomen!

Want ja, de mens denkt tegenwoordig immers in Landen.. (''buitenlanders'', ik bedoel.. We zijn dan toch allemaal buitenlanders ? Zijn wij dan de buitenlanders in ons land die andere buitenlanders verjage ????)

Ik persoonlijk denk in de gehele samenleving.. Die al langere tijd onder druk staat van de zogenaamde grotere jongens..

Economie is het leven en het leven is Economie.. Tenminste als je een moderne slaaf bent.

Is succes echt carriere tegenwoordig ? Of is succes gelukkig zijn ook met een stuiver ?

 

Er zijn hele andere dingen belangrijk als wiet plantjes legaliseren en daarvoor te stemmen.

Pakken we de oorzaak is het toch wel legaal en kunnen we verder met een leven waarbij er geen Hap was genomen van de verbode vrucht ( verlangens ).

 

Ik hoop dat de mens bewust word van zichzelf.

En dit ook deelt.

 

In iedergeval stem waarop je wilt stemmen. Zolang we dit blijven volhoude, word het geen honderdste procent beter op deze aard vlakte..

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mensen kom op nouw.. het heeft geen zin! Omdat we de oorzaak niet zien maar de verspreiders van de oorzaak.

 

 

dat krijg je dus als mensen alleen maar roepen dat het een racist is en tegen buitenlanders is

en als politici roepen dat ze niet met hem willen regeren om de zelfde reden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh joepie er staan weer verkiezingen voor de deur, moeilijk moeilijk

 

Vooroordelen en hapklare meningen, lekker voorgekauwd en verteerd door de media, wel zo makkelijk

Denken, denken wie krijgt mijn stem...mmm deze of deze...verstand of gevoel, strategisch of idealisme.. :)

 

Je moet het toegeven mensen, zolang je als een makke schaap een stemhokje in gaat om gebrandmerkt te worden, verandert er niets, nothing, niente, nada...

Links noch rechts zal "change" brengen, zie OBAMA. Google maar langs objectieve media en leer a.u.b.!! Erger dan Bush, dames en heren, en dat was toch wel heel dramatisch

 

Wat wel effect heeft...begin klein, luister naar je partner, familie, vrienden, buren, collega's

Toon begrip en interesse in hun persoonlijke situatie en vorm dan pas je mening.

Het is anders dan je gewend bent, maar helemaal niet moeilijk.

 

Stemmen, hoevaak moet je je kop nog stoten????

 

Salu2

 

Pierre Paf

:rolleyes:

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&fs=1&rel=1&egm=0&showsearch=0&color1=0x57381e&color2=0xdbbf8a&border=0">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&fs=1&rel=1&egm=0&showsearch=0&color1=0x57381e&color2=0xdbbf8a&border=0" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505">

Share this post


Link to post
Share on other sites

HS LWD,

 

Ik zeg niet dat hij racist is.. Zeker niet, want dan zou hij zichzelf ook een zware klootzak vinden.

Alleen hij weet precies hoe hij dingen moet aanpakken, en dan komt verdacht veel overeen met de ideologie van Adolf ( massa manipulatie, zodat het grootste gros mensen als een blok voor hem valt ONGEACHT wat de meneer te zeggen heeft ).

Zou hij roepen dat iedereen een huiszoeking krijgt om terroristische mensen op te sporen, zal de massa hier in Nederland voor stemmen.

 

@ Pierre paf, ik denk dat jij ons systeem aardig begrijpt!:rolleyes:

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je niet stemt heb je helemaal geen inbreng. Een democratie is gebaseerd op het feit dat er groepen mensen mogen en gaan stemmen en er zo een volksvertegenwoordiging ontstaat die beslissingen neemt uit naam van alle stemmers.

 

Het laatste kabinet zat er omdat genoeg mensen op ze gestemd hadden, of je het nou leuk vindt of niet.

 

Zeker nu het politieke landschap opgedeeld is, veel kleine partijen, is je stem belangrijk en maakt het uit.

 

Ga eens naar de websites van de partijen en kijk of ze doen wat voor jou belangrijk is.

 

Eigenlijk is het zo moeilijk niet...de enige keuze die ik voor mezelf moet maken is tussen D66 (liberaal maar niet zo groen, pro-cannabis) en GroenLinks (vrij liberaal, vrij sociaal, vrij groen, pro-cannabis).

 

P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is het punt Podenco, als we allemaal zo blijven denken als jij dan verandert er niks.

Als we allemaal nouw is niet stemmen, en zelf plannen bedenken met zijn alle.

Want de verschillen die wij bezitten zijn materialistisch en vrijwel niks anders.

Wanneer de stemmen getelt zijn en ze zien dat er eigenlijk bijna niemand gestemt heeft tot niemand ( wat nooit zal gebeuren in naif Nederland ) dan gooie wij als samenleving onze plannen op tafel.

 

Want zeg eerlijk, welke partij je ook kiest er is er geen 1 waar je 100 % achter staat.

Het is allemaal wel leuk ja jippie nieuw kabinet.

Maar het maakt geen verschil in hoe de samenleving is en geregeerd word.

 

Alle maniere van regeren is hopeloos.

Ik bedoel, als je een werkgever hebt die talloze regeltjes gaat verzinnen om jouw vrijheid te beperken en je meer en harder te late werken vinden we toch ook niet leuk ? Zeggen we toch ook wat van of gaan opzoek naar een beter bedrijf waarin dit niet gebeurd ?

Tenminste als je zelf respect heb neem ik aan van wel.

 

Ik zet niemand aan tot en wil dat ook niet..

 

Zijn wij bewust van onzelf ? Ik dacht het niet..

We lopen achter de feite aan waar zelfs nog een groot zwart doek voor hangt ook.

 

Maarja, er zijn mensen die zichzelf hebben overgegeven aan het systeem en alles maar accepteren.

Jammer want samen maken we een verschil! Alleen niet.

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skafz...klinkt goed...maar...

 

a) hoe krijg je iedereen er toe om niet te stemmen. Hoe wil je de club die bijvoorbeeld op CDA en CU stemt overhalen? Die blijven wel stemmen hoor en staan tegenover jouw niet stemmen of blanco stem.

 

:rolleyes: wat gebeurt er als niemand stemt? Ik weet de regels niet maar ik denk dat er dan ook een probleem ontstaat.

 

P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stemmen heeft geen zin lijkt mij..

 

Ze roepen van alles om stemmen te krijgen. Daarna kunnen ze doen wat ze willen..

 

Ik neem niet eens de moeite om te gaan stemmen. Die tijd kan ik beter besteden aan wat nuttige info over het kweken van cannabizzzzzzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Skafz...klinkt goed...maar...

 

a) hoe krijg je iedereen er toe om niet te stemmen. Hoe wil je de club die bijvoorbeeld op CDA en CU stemt overhalen? Die blijven wel stemmen hoor en staan tegenover jouw niet stemmen of blanco stem.

 

:rolleyes: wat gebeurt er als niemand stemt? Ik weet de regels niet maar ik denk dat er dan ook een probleem ontstaat.

 

P

 

Het is ook vrijwel onmogelijk.

Aangezien wij verlangens hebben en deze altijd zulle houde.

Wij streven zelf als mens zijnde ook naar macht, het liefst staat de mens zelf in het kabinet ''Want de politiek is toch een kinderspel zoals het er nu oplijkt'' roepen veel mensen.

Terwijl het kabinet een poppekast pop is..

 

We zijn allemaal al te materialistisch geworden om dit te kunnen doen voor ons zelf en de gehele wereld.

Ik zeg eerlijk, ik ook.

En dat is juist het enge er aan, door onze verlangens liggen we ons geluk in de weg.

Want ja je hebt liever een mooie auto onder je reed dan een leven stressvrij leven. ( Zo denkt het gemiddeld mens in deze samenleving ).

We worden geboren in een westerse wereld waar we verlangens moeten hebben, want hoe meer verlangens ''hoe groter je doel is'' terwijl dat doel puur materialistisch is.

 

Ik leef nu sinds mijn 16de opmezelf en kan rond komen met heel erg weinig.

Terwijl ik mensen om mij heen zie die nog thuis wonen, het dubbele wat ik verdien verdiene en alsnog schulde hebben ????????

Waarom ? Omdat die personen een mooie golf hebben die verlaagt is met dikke velgen ( YES ???? ).

Maar de rest van het jaar geld te kort komen om je lening terug te betalen.

 

Nee, ik denk dat de mens nog heel wat jaren tegemoet moet komen in deze ellende voor zij gaan beseffen.

 

( Maar Podenco, ik bedoel met stemmen ook geen blanco stem in vullen die naar een willekeurige partij gaat.

Gewoon echt niet niet stemmen ).

 

@ Tuinman, idd.. Een stem is alleen maar om te kijken hoeveel mensen er deze keer weer zijn ingetrapt.

Is het nog democraties hier ? Nee.

En als Wilders echt een SOCIAAL DEMOCRATISCHE partij had, had hij zo sociaal geweest om ook respect te hebben voor onze buitenlandse stemmers ( want JA hij noemt het overigens SOCIAAL DEMOCRATISCH, wat al een grap opzich is ! )

 

*Loyalisme en slavernij zijn niet uitgeroeit/ maar uitgegroeit tot andere gedaantes.

 

Neem bijvoorbeeld die bodyscan grap ( veel mensen roepen nu, ja ik zie de ernst er niet van in.. Nee tel nu is alles bij elkaar op, OV Chip, digitale meterkast, Camera's op elke hoek van de straat, Bodyscan en straks ook nog KM heffing.. ) eerst vond Nederland het niks.. echt gewoon onzin, niet doen die bodyscan.

Zette ze een terrorist in een vliegtuig, die nog word gered door een zwakzinnige ''FLYING DUTCHMEN'' en IEDEREEN SMEEKT OM EEN FUCKING BODYSCAN!

 

Dus KM Heffing ja/nee ? JA!@

 

Wij hebben een mening maar of die gehoord word ????

En al word die gehoord, verzinnen we toch een leuk media explosie waarna heel Nederland zelf om dat gene vraagt !

 

Naja..

 

Ik zie het allemaal wel..

 

Ik ga lekker bezig met me muziek maken en de gehele economie kan me een worst zijn.

Al stort die hele shit in! Als ik maar me muziek kan maken en me jointjes kan roke..

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goh , wat zo'n opmerking van mij al niet kan veroorzaken!!! :rolleyes: Kan beter verplaatst worden dunkt me?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet stemmen = stemmen op de grootste partij (vaak de CDA dus)

Stem dan blanco, dan maak je de grootste partij ook niet blij...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stem je niet, moet je ook niet achteraf gaan klagen.

 

Dit zeggen veel mensen dus.

Ik bedoel als jij begrijpt waarom ik niet stem, heb je best kans dat jij ook niet meer gaat stemmen ( of mag je dan niet meer klagen ? of denk je dan gewoon ''het heeft geen zin'' ? )

Terwijl ook veel mensen stemmen en dat hun partij gekozen word en alsnog lopen te klagen ?

Deze krijgen dan dus het idee ''Wat heeft het nog voor een zin om te stemmen ?''.

 

Zijn we simpel geworde, Ja.

Want ik krijg van veel stemmers geen zinnig antwoord op het feit dat ik niet ga stemmen.

Maar nooit de vraag, waarom dan niet ? ( Ik bedoel willen we echt democratisch zijn moeten we echt weten wat er allemaal omgaat in deze wereld ).

 

Ik ben eerlijk gezegt blij met de keuze van Balkende.. Puur omdat ik niet houw van oorlog..

Maar het is jammer aangezien dit weer precies het gene is wat de massa doet beslissen.

 

Ik bedoel, welke mainstream volgend mens zou nu nog op het CDA stemmen ?

Want die aktie is toch dommmm ??

 

En het mooie is.. Dan zie je op de 3de pagina in de krant nog is Wilders DIE TEGEN DE AOW VERHOGING IS.

Komop mensen...

 

Zie ik en vele andere dan onzin ?

Of ziet er gewoon uit als puur toeval ?

 

Loopt SBS6 met de camera een tijd gelede voor het gerechtshof waar Wilders werd aangeklaagd.

Interviewen ze een man ''Ja wat vind u er van dat Wilders hier binne zit ?''

De man zegt ''Ja echt onzin ik bedoel hij heeft gewoon gelijk over die.. die.. ja die mensen..''

Vraagt de SBSer ''Welke mensen bedoelt u ?''

De man zegt ''Ja die buitenlanders''

 

Dit is toch wel heel grappig dat iemand voor de vrijheid van menings uiting stemt MAAR HET ZELF NIET BEZIT..

 

Sorry hoor.. Maar in mezelf lach ik hard.. En ik denk dat ik dat bij iedere verkiezing weer doe.

 

Wie lacht mee ? :rolleyes: :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

:P mooi he :)

Over 4 jaar is die premier :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je in de file staat denk je vast wel eens, ik wil over die vluchtstrook heen! maar dat doe je dan toch maar niet want dan kijken alle mensen je kwaad aan en loop je de kans een boete te krijgen.

 

als je in een stemhokje staat, is het makkelijker om die vluchtstrook te nemen, niemand zal je kwaad aankijken als je dat stemhokje verlaat, tegen je vrienden en familie zeg je gewoon dat je netjes op de linker, rechter of middenbaan bent gebleven, maar stiekem heb je toch de vluchtstrook genomen!(lees PVV!!)

Share this post


Link to post
Share on other sites

De PVV eist dat je je als allochtoon, moet aanpassen aan de Nederlandse normen en waarden: je moet je Nederlander voelen (m.i. niets mis mee). Nu blijkt dat ze in hun partijprogramma hebben staan dat deze zelfde (zich aan de Ned.normen en waarden aangepaste) allochtonen naar etniciteit geregistreerd moeten worden ( Surinamer, Marokkaan enz). Terug bij af dus, so why bother in the first place!

 

...Ik vraag me stiekem af wat mr. Bram Moszkowicz nu aan het denken is alszijnde Geert Wilders' advocaat. Hij is immers ook een allochtoon...

Ach ja, een goed advocaat heeft een kwaad geweten!

 

UHm We wachten af en we zien wel, kut marokaan, marokaansenederkander, allochtoon, medelander, geel zwart of paars en al geloof je in je linker kleine teen je blijft een ding gemeen houden met een ieder ander individu namelijk t mens zijn, t mens zijn is zoiets moois! En of om t af te maken, The world is yours, ga heen en je zult t vinden en een dag komt mijn dag!

 

Gr junkie

 

 

.

 

 

 

Dit topic moet k links laten liggen. K zag een paar reacties staan van forumleden waarvan k overtuigd was dat deze een ander mening zouden hebben thands dit anders zouden blijken in hun stemgedrag, al is t erg makkelijk om hier te zegge dat je pvv stemt tog en in t echte leven een linkse hond of een middenmoot?

Share this post


Link to post
Share on other sites
...Ik vraag me stiekem af wat mr. Bram Moszkowicz nu aan het denken is alszijnde Geert Wilders' advocaat. Hij is immers ook een allochtoon...

Ach ja, een goed advocaat heeft een kwaad geweten!

 

Ik weet niet of je het weet maar de PVV is pro israel en dus ook pro joods. Ik denk dat Bram daar niet zo heel veel moeite mee heeft :)

 

Gr Kramer

 

linkje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik weet niet of je het weet maar de PVV is pro israel en dus ook pro joods. Ik denk dat Bram daar niet zo heel veel moeite mee heeft ;)

 

Gr Kramer

 

linkje

 

Klopt kramer, kende deze tekst, t blijft een buitenlander, maar omdat t een joodse buitenlander is, is t anders, want nederland is verbonden aan t Israël van toen maar helemaal van nu, de derde wereld oorlog bevind zich in een ontwikkelingsfase. De verhoudingen tussen bevolkingsgroepen liegen er niet om en de kiezer heeft gekozen! Angst heeft men laten verleiden tot t stemmen op een dictatuur als dat van de pvv. Leve de democratie en wilders lekker weer in de oppositie! Dat is voor nu, maar wat gebeurt bij de volgende verkiezingen? De witte hollander zal zich nog niet begrepen voelen doordat de middenpartijen zich nog niks aantrekken van t non tolerante gedrag van sommige lui! Lees kutmarokaantjes die omatjes beroven of een paar homos wegjagen! En zullen nog massaler op t populistische PVV Stemme! Zijn we nog verder van huis? :)

 

 

gr junkie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

PVV is grotendeels joods.

Wilders is 100 % joods, hij reist zelfs 1 x per maand naar Israel.

En laatst was er nog een persoon uit de partij die contact had met de mossad.

 

Maarja wie zijn wij in deze heilige oorlog ?

Ik zie Wilders niet als een politicus.

Eerder als een paus in opstand.

 

Ik wist dat hij de meeste zetels zou binnen halen.. Aangezien die man precies weet hoe en wat.

Ik zie dit eindigen in hoe wij niet willen dat het eindigt.

En ik hoop dat aan dat einde de meeste zien wie de opzet ervan is geweest.

 

Ik zie hem iets graven waar hij op het eind zelf in gaat vallen.

 

Maja.. wie ziet het nouw.. het gaat toch alleen maar om de buitenlanders hier weg te jagen.

Terwijl hun juist zorgen voor een goed draaiende economie!

 

Want een Nederlander is te arrogant om te gaan schoonmaken op A'dam CS. En zo kan ik duizende baantjes opnoemen waar de meeste Nederlanders zich niet aan willen begeven.

Maarja dat zien we lekker niet, laten we de hele mikmak maar het land uitzetten!

 

Go Wilders! Go Wilders..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stem je niet, moet je ook niet achteraf gaan klagen. --- Just4Fun

 

Klagen , commentaar geven, opmerkingen maken, 'mag' niet als je niet stemt ?

 

Voor mezelf sprekend : dat maak ik zelf uit.

 

Ik heb nu eenmaal geen mak schaap karaktertje.

 

Ik zit denk meer , gedeeltelijk , op de lijn met green-lady ("De meesten gaan stemmen op basis van een groen plantje hier! Denk daar eens over na") , Pierre Paf ("zolang je als een makke schaap een stemhokje in gaat om gebrandmerkt te worden, verandert er niets") .

 

En trouwens, klagen, commentaar geven, opmerkingen maken doe je met stem (of in de geschreven vorm ervan) , dus , dat is ook een vorm van stemmen , je stem laten horen. Maar op een andere manier dan in de procedure van dat stem-circus.

 

Wie lacht mee ? --- Skafz

 

Ik , alhoewel het eigenlijk om te huilen is , hahaha.

 

Maja.. wie ziet het nouw.. het gaat toch alleen maar om de buitenlanders hier weg te jagen.

Terwijl hun juist zorgen voor een goed draaiende economie!--- Skafz

 

Ook daar moet ik om lachen Skafz ;P

Ha ha ha.

 

Maar zo is de realiteit en zal mogelijk zo blijven : de meerderheid is mak schaap , een minderheid laat hen op hen stemmen , en een andere minderheid... ja daar val ik onder , niet geliefd bij beide voorgenoemde types ;P soort wolfjes tussen de schaapjes , ha ha ha.

 

Samen huilen in een bos / jungle ;P

 

Woooohooooooo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik begrijp je niet heel erg met de quotes ;) Maar wat je daar boven vertelt deel ik ook wel.

 

Ik werk in een kas die staat op een gebied vol kassen.

Op dat gebied is er een man slim geweest die heeft een uitzendbureau opgezet voor Poolse werknemers.

Toen hij dit had gedaan zijn er in 9/10 kassen zon 30 Polen aan het werk gegaan.

Dat zijn meer dan 300 Polen.

 

Dit betekend aan belasting heel wat centen..

 

Mochten deze mensen er niet meer zijn, zal geen Nederlander het fulltime of meer uit houden in de kas.

Dus gaat deze sector langzaam hard achteruit.

 

Maarja ik zie het allemaal wel.

 

Ik weet wat ik weet en houw me meer bezig met mezelf dan de politiek.

Ik verdien weinig en daarom boeit het me niet als ze nog meer van pakken dan ze al doen.

Van een kale kip kan je niet plukken zeggen we dan maar.

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik weet wat ik weet en houw me meer bezig met mezelf dan de politiek. --- Skafz

 

Dat zouden meer mensen moeten doen ;)

 

Dat andere, met die kassen...

 

Ik zou me dan kunnen afvragen of WE wel zoveel kassen nodig hebben.

Waar gaat dat "overschot" heen, naar het buitenland ?

 

Moet de productie altijd maar groeien ?

 

Hebben we eigenlijk niet slechts allemaal ons eigen tuintje nodig ?

 

etc.

 

Maar , het komt gewoon neer op de "bottom line" , quote ik mezelf :

 

Maar zo is de realiteit en zal mogelijk zo blijven

 

Vele figuren doen hun ding. De ene wil z'n bedrijf uitbreiden en laten groeien en polen inhuren.

De ander doet , weet ik veel wat ze daar doen betaald door belasting "inkomsten" , en wordt politicus ;P . Jij doet wat jij doet. Ik wat ik doe. En andere proberen jou en mij wat anders te laten doen , en andersom. En soms vloeit er hier en daar wat bloed. Het is allemaal de natuur van dingen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik begrijp je punt over het blijven groeien van productie etc..

En ik denk ook precies het zelfde over een eigen tuin hebben.

 

Alleen er is vraag en aanbod het zelfde geld voor wiet teelt.

Wanneer er vraag is, produceren mensen.

En er is en blijft vraag zelfs een stijgende! Dus de productie zal blijven doorgaan.

 

Mensen zouden groente, fruit, bloemen allemaal zelf kunnen kweken.

Alleen denkt de massa in materie, geld, winkels, productie, massa consumptie..

 

Maarja, hopelijk.. Hé

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...