Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
rock fever

Controlepunt

Recommended Posts

Wat ik me eigenlijk afvraag is hoe frequent en waar er controles worden uitgevoerd. Ik heb vandaag voor de eerste keer een controle meegemaakt aan de grens met een lijnbus. Op de heenweg(rond 1u) nog niets te zien, maar rond half 3 stonden ze er wel. Dit was op de lijn turnhout-tilburg. Komen er drie flikken op de bus, liepen direct door naar achter, waar een aantal idioten hun wiet hadden weggegooid. Gelukkig voor mij want daardoor sloegen ze mij over:) en ik heb echt het uiterlijk van iemand die wiet gebruikt :rolleyes: . Bovendien waren die kerels vrij aggressief tegen de flikken dus ze hadden weinig oog voor iemand anders. Ze hebben nog wel twee of drie personen gecontrolleerd, maar daar vonden ze niets bij, hoewel ze wel op zak hadden. Ze zijn dus wel selectief als ze controleren. Ze gingen ook recht naar achter zonder ook maar naar de mensen vanvoor te kijken. Ik zat juist in het midden naast een oude vrouw. Die moet ook raar gekeken hebben toen ik snelsnel al mn wiet in mn boxershort stak:p.(fuck voorgerolde joints van de toermalijn op zo'n moment:p, maarja, was gratis)

 

Wat ik me dus afvraag is: hoe frequent gebeuren zo'n controles. En zijn het dan éénmalige controles of wordt die bus dan de hele dag gecontroleerd als ze passeert? Wat me ook opvalt is dat ik bijna nooit hoor van controles die voor 2u starten.

 

Het zou leuk zijn dat als iemand controles ziet/tegenkomt ze hier meld met plaats,datum en uur. Zo kunnen we misschien in kaart brengen hoe frequent ze voorkomen. En misschien helpt het ook wel eens iemand die het nog juist leest voor hij/zij vertrekt:p.

 

(ik ga trouwens bijna nooit met de bus, was eerder een uitzondering, maar ik wil gewoon eens weten hoe dikwijls de politie geld verspilt met dit soort acties.)

 

Op zo'n momenten voel je wel dat je leeft lol...en mochten er belgische flikken zijn die dit lezen: FUCK OFF LOSERS! Pest de gewone burger maar, ondertussen hadden er 10 diefstallen, een verkrachting en een gewapende overval voorkomen kunnen worden in Brussel;).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze controles zijn minimaal 1x per week, al jaren lang.

 

Op verschillende dagen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das toch héél simpel te omzeilen, gewoon een leeg pakje sigareten nemen en daar je wiet in steken. Dat pakje leg je dan op de grond als je in de bus stapt en als je er terug afstapt dan raap je het gewoon terug op :rolleyes:

 

Daar kan de politie onmogelijk iets op zeggen (gewoon ontkennen dat het van jou is mochten ze het toch vinden)

 

Grtz, WaKKi

Share this post


Link to post
Share on other sites

@wakki

Waarom moet je iets ontkennen terwijl het wel van jou is. Controlle op het hebben van gedroogde plantenresten???? kom op zeg. Hoe zielig. You got to fight... For the right.... To party :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar soms moet je ook een kat en muis spelletje spelen,dat doen ze tenslotte ook met ons .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé acidburn,

 

Het ontkennen hebben politici tot ambacht verheven, zou de " burger "

dat dan niet ook moeten doen ? ¿¿¿¿

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol, degenen die ontkenden werden allemaal van de bus gehaald :rolleyes: . Ik houd het sowieso op zak in de hoop dat ze het niet vinden, want de politie is soms echt zo dom. En als ze het vinden en ik toch al gekloot ben, dan zullen ze mijn mening duidelijk mogen horen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@el tulipan

"I didn't do it, nobody saw me do it, there's no way you can prove anything!" I like bart simpson

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vroeg me af hoe dat zit op de snelweg daar kunnen ze toch nooit fatsoenlijk controlleeren? Ik heb het over de A4, A16 (E19) , A67 (E34) ...

 

Af en toe maak ik een tripje belgie om ff uit te gaan en voor 2 kratjes Westvleteren (uitgeroepen tot beste bier), en zie ik 2 belgische motor agenten langs de weg bij de grens strook. Zijn denk ik douane?

Share this post


Link to post
Share on other sites

op de snelweg kunne ze jou op vele manieren controleren hoor, al is het niet zo frequent natuurlijk (overdag toch)...

 

overdag plukken ze de "verdachte" voertuigen der uit, met bijvoorbeeld die motoren of onherkenbare wagens, en mag je ff meerijden naar de dichtstbijzijnde parking.

 

snachts sluiten ze ofwel de autostrade af, en mag iedereeneens langs hen passeren.

 

minder grootschalig: ze stellen zich aan een afrit (juist achter de bocht, zodat ze niet te zien zijn vanaf autostrade) en controleren daar...

 

ziezo, controleren gaat daar ook!

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

In de vakantie periode (Belgie) vinden er veel meer controles plaats vrijwel iedere dag maar dat zijn dan geen fuik controles.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...