Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

sopranos

Zaden test ADH47!

Recommended Posts

Is best wel een rare plant (2x) aan het worden die met dat syndroom, onder de TNeon wordt het niets denk ik maar laat haar denk ik gewoon staan we zien wel. Die in de tent krijgt ook nog even het voordeel van de twijfel, als ik ruimte te kort krijg gaat ze er wel uit!

 

Voor de rest is het bloei proces aardig opgang en vanavond staat er weer een voedings beurt op het schema, denk wel dat ik het een klein beetje ga opvoeren want heb het gevoel dat ze iets lichter van kleur worden.

 

Een leuke ervaring was wel dat je aan de tensiometer kon zien dat de groei over was, ze drinken nu iets langzamer maar denk dat dat wel weer omhoog gaat!

Zal weer eens kijken of ik wat plaatjes van de topjes kan maken, heb ook mijn Diamond kap omgedraaid en die kan nu ook meer omhoog dus laat maar komen die toppen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geef ze maar wat lekkers te drinken! Al trichomes gespot?

 

Als je dagelijks een foto maakt net voordat het licht aangaat kan je precies vergelijken of ze verkleuren ;) Maarja moet je daar wel elke dag tijd voor hebben ;)

 

Gaat goedkomen!

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga wel van me geloof af om de dames op de foto te zetten met de zon onder, maar stond net te kijken en de zon ging langzaam onder dus toch maar een paar plaatjes. ;)

 

gallery_13519_9455_186293.jpg

 

gallery_13519_9455_109320.jpg

 

gallery_13519_9455_175826.jpg

 

gallery_13519_9455_81511.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie plaatjes weer! Nu is kijken hoe lang ze precies zullen moeten afbloeien ;)

 

De groei is er nu helemaal uit?

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zijn nog wat groeistuipjes rechts achterin de bak maar dat is toch een twijfelaar, en het groen is nog lekker groen dus op naar de kleur wit van de topjes. En wat denk jij ongeveer wat de bloeitijd zal zijn ik had 8 a 9 weken in mijn hoofd maar er zitten wel meer rare dingen in me hoofd.

 

Heb net nog even stuifmeel verzameld en in de vriezer geplaatst, morgen nog maar een stuifmeel sessie doen en dan kunnen we de man bedanken voor zijn bewezen diensten. En dan kunnen we over een tweetal weken nog even actief met de hobby bezig zijn om het vrouwtje kunstmatig te insemineren, altijd wel weer leuk om te doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De bloeitijd was bij mij (onder PL) wel wat langer, week of 10 geloof ik.

 

Hoe ga je de kunstmatige inseminatie uitvoeren? Met een kwastje? Blazen? Was bij mij niet heel goed gelukt, dus ik ben wel nieuwsgierig.

 

Groetsels

 

EmTee

 

PS.: van het weekend nog een lekkere ADH 47 gerookt, viel alweer niet tegen, wordt alleen maar beter met de tijd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja EmTee dat kwastje, die kon wel wat mooier ;) Geblazen heb ik al dus denk ik dat ik gebruik ga maken van een wattestaafje. Dit heb ik in het verleden al eens gedaan met voor mij goeie resultaten dus kijk ik maar weer hoe het afloopt. De zaden plant zal 10 weken ook wel fijn vinden dan, zij staat ook onder de TNeon!

 

En onder de 250 watt hoop ik toch wel wat minder i.v.m. verplichtingen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammie, Mooie plaatjes weer! Ben echt nieuwsgierig wat het gaat opbrengen ook ;) Lekker veldje ADH47 is het!

 

Het plantje onder de Tneon is duidelijk hard zaden aan het produceren zo te zien!

 

Ga je nog hash maken van de bladresten? Zit vaak wel veel resin op ;)

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er lekker uit hé ADH47 vader ik als pleegvader zit ook minuten lang te genieten voor me tentje, soms wil het het wel uit schreeuwen hoe mooi de dames zijn. Maar dat is het lullige van deze hobbie je kan alleen met de mede forummers er over praten, ach ik ben toch niet zo'n prater!

Zit me al te verheugen op een lekker jointje van deze mooi dames, maar dat moet maar even wachten dan!

 

Nee denk niet dat ik er hash van ga maken, maar wel een spacecake voor het oogst feest is voor mij een beetje traditie geworden. Maar misschien komt er ooit nog wel eens een brokje hash uit mijn afgeronden kweek.

 

De geur in de tent begint op te komen en dat is overheersend citrus, ik weet bijna zeker dat ik het voedings schema een beetje ga verhogen want zie toch wel dat de dames het lekker vinden als ze wat te eten hebben gehad. Het drink gedrag is ook weer veranderd, het tempo zit er weer in, heeft toch wel weer met de overschakeling van groei naar bloei te maken. Maar ga nu twee keer per waterbeurt kijken wat ze te drinken willen hebben en dat zit nu op een litertje of zeven per keer, en het gaat omhoog!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach nog even wachten, maar straks zit jij met een lekkere voorraad ADH47, ben benieuwd of je nog veel verschil gaat proeven tussen de pheno's... Moet eigenlijk wel want het is pas een F2 er er zitten 3 verschillende soorten planten in verwerkt :wub:

 

Spacecake is ook prima natuurlijk ;)

 

Ze slurpen als gekken! Dat kan alleen maar goed zijn! ;)

 

laat de resin maar komen!!

 

gallery_11399_7642_500002.jpg

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites
... ach ik ben toch niet zo'n prater! .... Zit me al te verheugen op een lekker jointje van deze mooi dames, maar dat moet maar even wachten dan ...

Nou, dat van dat praten merk je weinig van in je posts hoor. Veel en goed omschreven berichtgeving ;)

 

En als je je niet in kunt houden en al eerder een topje ADH47 wilt roken, dan geef je maar een gil.

 

Hou het vol zo! ;)

 

EmTee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep Chaz dat plaatje is een voorbeeld van hoe ik het wil hebben over een paar paar weekjes, en hoop daar ook op.

 

Ja EmTee dat komt ervan als je er met niemand over kan praten, dan typ ik er maar op los. En soms ook wel eens stoned en dan wordt het verhaaltje altijd weer wat langer dan de bedoeling was. Leuk aanbod, maar ik kan nog wel wachten hoor al is dat niet me sterkste punt.

 

Bedankt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou dat gaat echt wel goedkomen hoor als ik je zo bezig zie!! :lol:

 

Ik zit alweer te wachten op de volgende plaatjes :)

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou Chaz hoop niet dat je Popcorn op is maar hier dan wat plaatjes, ze zijn wel weer toe aan de voedings beurt die zoals ik beloofd had aan ze verhoogd gaat worden. En dat gaat betekenen dat ze percies op het Humboldt schema zitten dan, niet minder en zeker niet meer!

 

gallery_13519_9455_502017.jpg

 

gallery_13519_9455_853223.jpg

 

gallery_13519_9455_709600.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze knallen nog steeds lekker door zo te zien! Binnenkort kunnen we al spreken over toppen :lol:

 

Geef ze maar lekker wat eten want ik zie onderin wat blad vergelen of vergis ik me?

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zit net als chaz te wachten op een update. In dit stadium kun je in een week een groot verschil opbouwen.

 

Ik ben benieuwd!

 

EmTee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou hier moet ik dan maar even op antwoorden voor de liefhebbers.

 

Ik heb de laatste anderhalve week een beetje last van een tekort in de dames, heeft even geduurt maar ben er nu achter wat het is. Ik ben lekker met het schema van humboldt aan het spelen en was nu weer volgens schema aan het converteren op de Humboldt.eu site en heb dat steeds gedaan met een komma, maar nu kwam ik erachter dat je een punt moet gebruiken en dan gaan de ml aardig omhoog. Dus STOM STOMMER STOMST heb veel te weinig voeding gegeven en dat moet ik nu maar langzaaam wat omhoog gaan krikken dan. Het moet wel voorzichtig omhoog gebracht worden want zie ook her en der wat verbranden bladpuntjes wat dan weer een teveel aan voeding zou kunnen zijn?

 

Maar hoop wel dat dit nog goed gaat komen, want de dames beginnen nu echt lekker te ruiken voor dag 27 zichtbare bloei!

Sorry voor het beginners foutje maar hier dus maar wat foto's:

 

gallery_13519_9455_134408.jpg

 

gallery_13519_9455_107626.jpg

 

gallery_13519_9455_1320301.jpg

 

gallery_13519_9455_358406.jpg

 

gallery_13519_9455_599747.jpg

 

gallery_13519_9455_584791.jpg

 

gallery_13519_9455_674289.jpg

 

gallery_13519_9455_187930.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tssss, de dames een beetje laten sonja bakkeren. Een schande is het! Hehehe, zoals al B100 zei: foutje moet kunnen baas.

 

Kleur van de bladeren is nu inderdaad niet optimaal ... maar verder loopt het kwijl er toch van in je mond? Bij mij in ieder geval wel ... Ik denk dat je er op tijd genoeg bij bent.

 

Over een week weer een update? Kunnen we mooi de kleuren vergelijken!

 

Suuk6 met vetmesten!

 

EmTee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja EmTee het is zeker een schande, maar heb net even een paar andere topic's met Humboldt zitten lezen en daar komen dezelfde verschijnsels voor?

 

Het ruikt wel heel lekker in me tentje en dat doet me dan maar weer goed!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zal zeker heerlijk geuren in de tent :verrygood

 

Als ik je foto's zie loop ik toch wel weer warm hoor! Op de blaadjes komt al aardig wat resin te voorschijn! En dat voor nog geen 4 weken bloei! Kan je nagaan hoe dat zal zijn over 8 a 9 weken... Het wordt nog een beetje gokken natuurlijk hoe lang ze precies moeten. Maar volgens mij gaat het lekker! En je moet maar zo denken; beter te weinig voeding dan teveel! :(

 

Dikke top in wording? :wacko:

 

gallery_13519_9455_1320301.jpg

 

Shit nu weer wachten op een nieuwe update :P

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

He sopranos

 

Jammer van die lichte bladeren, maar voor de rest ziet het er mooi uit. En iedereen maakt fouten :verrygood

Ik heb er trouwens ook last van met de Humboldt lijn. Ik denk iets met magnesium of calciumtekort, ik kan daar ook niks over op de verpakking vinden.

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jazeker chaz resin komt er langzaam in :verrygood

Heb jij nog een tip over de ec waarde? En zal misschien wel wat eerder weer updaten.

 

Hey kramer997 dit komt ook voor in de test sectie, had je het al gelezen?

In de groei niets aan het handje en in de bloei komen de gele bladeren. Ben ook de ec even aan het meten maar ik gebruik regenwater met een ec van 0,0 en het leiding water is hier 0,8 moest dat even checken om te weten of ik wel goeie waardes had.

Mijn voedings water zit ook op een ec van 0,8 dus dat gaan ik maar langzaam omhoog brengen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat had ik gelezen, er zijn er meer met Humboldt die er last van hebben. Opvallend, en daar hebben ze het ook over mg/ca. Ja ik denk dat ik zelf maar wat magnesium ga toevoegen, ik weet alleen niet of dat kan.

0.8 is wel laag, misschien gaat he beter met wat meer voeding. Dit heeft bij mij trouwens niet geholpen.

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...