Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

sopranos

Zaden test ADH47!

Recommended Posts

Ik heb ook wel last gehad van ongedierte wanneer ik van bovenaf water gaf. Maar toch moet je het bovenste gedeelte van je grond af en toe een beetje bevochtigen zodat de wortelgroei daar ook kan komen! Afdekken van je aarde is een goed idee!

 

Hoeveel liter is je bak ook alweer?

 

Kom maar op met die foto's! Zit de groei er nog steeds zo hard in? 6 Liter is niet niks per dag :rolleyes:

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het waren varenrouwmuggen en in de laatste paar weken!

 

De bak is zo'n 79 liter dus denk dat er 70 liter aarde inzit.

 

Hoop dat het foto maken een beetje gaat lukken, want heb vanavond een verjaardag die ik vergeten was. En als ik daar heen moet zijn de dames nog niet wakker en als ik terug kom dan denk ik niet dat ik in staat ben om nog een redelijke foto te maken. Maar anders word het morgen ochtend, maar ze komen op zeker, want het begint een beetje vol te worden in m'n tent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Flinke bak dus! Ach doe rustig aan met de foto's! Morgen ben ik toch niet online :rolleyes:

 

Geniet van het weekend!

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Man wat zijn die planten aan het groeien, er komt geen eind aan lijkt wel er zijn al een paar blaadjes bij de lamp aangekomen. Dus ben aan het knakken geweest jammer genoeg maar ja je moet ze een beetje temmen anders gaan ze door het dak heen denk ik. En mijn voornemen was om ze laag en breed te houden.

Vanavond staat er een nog grotere water beurt te wachten voor ze want dit gaat ook zo hard, ben blij dat het opvang regenwater reservoir buiten helemaal tot ze nok aan gevuld is.

 

Nou hier weer wat foto's niet zoveel want voel me eigen niet zo lekker!

 

gallery_13519_9455_38473.jpg

 

gallery_13519_9455_131025.jpg

 

gallery_13519_9455_33392.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jezus het groeit idd echt hard! Goed bezig! :)

 

Verbaast me echt wat voor oerwoud het is! :rolleyes:

 

Beterschap!

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Sopranos!

 

ADH47 he :rolleyes: Ben erg benieuwd..

 

Heb zelf ook wat zaad mogen ontvangen van Emtee ( ADH47 en Doublegum ) en ben erg benieuwd naar wat die ADH47 doet.

 

Ik koekeloer mee!

 

Succes man

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chaz het gaat volgens de planning een beetje te hard, ben een beetje aan het knakken geweest maar daar trekken de planten zich niets van aan na 6 uur donker staan alle geknakte dames weer overeind! Maar de bloei begint te komen eindelijk, zat er al aan te denken om de licht cyclus op 12/12 te gaan zetten maar laat het nu maar even gaan op 18/6.

 

Skafz leuk dat je ook even komt koekeloeren en je ziet wel wat ze kunnen deze ADH47, het is een mooie plant en ben ook zeer vereerd dat ik deze mocht testen.

Join the ride.

 

Er komt ook een beetje citrus achtige geur tevoorschijn in de tent. De dames krijgen vanavond de eerste bloei voedings beurt, voor mij weer een spannend moment want de vorige keren ging ik daar steeds de mist mee in (te veel). Maar heb er nu wel vertrouwen in dat dit wel gaat lukken allemaal, hoop alleen dat de groei er nu uit is want veel hoger wil ik niet meer want dan moet ik de afzuiging veranderen maar dat komt dan ook wel weer goed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de 'te veel voeden' fout wordt veel gemaakt (ook door mij)

 

heel makkelijk op te lossen. Begin met halve dosering en bouw heeel langzaam op. Tegen de tijd dat ze te veel krijgen moet je alweer stoppen om te spoelen.

 

Werkt bij mij als een tierelier

 

EmTee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je planten zien er erg gezond uit, ik ben altijd zo bang om overtevoeden dat ik altijd met voeden start op een kwart van de aangegeven dosis! :blink:

 

Ik ga even snel tellen hoe lang ze in de groei hebben gestaan :) Maar de groei is er nog niet uit denk ik?

 

Laat die toppen maar komen :rolleyes:

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey EmTee heb je het nog druk met je spot of ben je al bezig? Tja dat overvoeden is een nachtmerrie daarom leng ik het aan met één liter extra regenwater, tot op heden gaat het goed dus hou het nog even aan zo.

 

Chaz vanmorgen dat ze gingen slapen dacht ik dat de groei wel aan het afnemen is maar ik check vanavond weer even verder. Ga morgen even me notities bij werken over hoeveel dagen de groei is gegaan. In de andere ruimte is ook het groeien een beetje gestopt maar ook nog niet helemaal maar ze gaan qua groei gelijk op. Alleen zijn ze in pot gewoon wat slanker en met de Tneon ook niet zo bossig.

 

Het wordt weer spannend als de zon weer opkomt in de ruimtes, sta elke dag weer vol bewondering te kijken!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou ik heb de dames weer gezien en er zit nog steeds groei in, ga morgen maar weer wat buigen en knakken. De bloei gaat aardig nog niet echt spectaculair maar er gebeurt wat, moet toch even gaan verzinnen hoe het met de hoogte gaat.

Volgens de tensiometer hebben ze weer aardig dorst dus maar 6 liter en bloei voeding volgens een 4 liter regenwater schema gegeven.

 

Dus we zitten op een goeie koers!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Staat het nu helemaal vol? Er mag natuurlijk geen licht verloren gaan ;)

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Sopranos,

 

Wat zijn ze mooi groen zeg !! ;) .

 

Ik ken dit soortje nog niet en ik zie je wat laat, maar ik ga je wel volgen nu !!

 

Successss !!!!!!!!!!

 

Chassie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chaz dat is waar ik me zorgen om ga maken, heb al een beetje ruimte kunnen winnen om me filter een beetje te verplaatsen. En nu maar even aankijken hoe hoog deze ADH47 gaan worden, heb de man ook al moeten knakken in het andere hokje want die stond vrolijk met ze ballen tussen de Tneon buisjes! Snap nu de ADH aanduiding, wat zijn ze druk in de groei periode ;)

 

Welkom chassie er zijn al een paar mensen bezig geweest met dit soortje maar zoals ze er bij mij in me tent staan had ik ook nog niet gezien. Ik ben zeer benieuwd naar de bloei periode want heb toch wel hoge verwachtingen van deze planten!

 

Denk toch ook wel een beetje dat Humboldt de schuldige is aan het mooie en vele groen wat er in me tent staat, zie al meer topics van Humboldt die de kweek ruimtes uitgroeien. Ik heb absoluut geen aandelen in deze lijn maar vind het wel toevallig!

 

Dank jullie!

 

Ga morgen weer even met de camara langs de dames en kijken of ik ze er weer even mooi op kan zetten, als beloning!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb even zin om te spammen in dit topic, maar met foto's!

 

gallery_13519_9455_296033.jpg

 

gallery_13519_9455_97212.jpg

 

gallery_13519_9455_3780.jpg

 

gallery_13519_9455_55844.jpg

 

gallery_13519_9455_55844.jpg

 

gallery_13519_9455_55844.jpg

 

gallery_13519_9455_233618.jpg

 

gallery_13519_9455_108620.jpg

 

gallery_13519_9455_284785.jpg

 

gallery_13519_9455_296017.jpg

 

Nou na een hoop ctrl-c en ctrl-v ging het lekker maar moeizaam (stoned ;) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo voel jij je al een beetje Tarzan in dat oerwoud?? Volgens mij kan je gaan dieven :D

 

Zit er trouwens een beetje verschil tussen de pheno's? En zitten er bijvoorbeeld verschil tussen de vingers van de bladeren in breedte?

 

Stoneze :lol: ;)

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chaz ik heb de tent al een beetje gedieft en morgen of overmorgen nog een beetje ivm stress! Er zijn in de tent weinig verschillen in de kast onder de Tneon zitten twee compleet andere vrouwen, één daarvan is behoorlijk aan het bloeien en de klein kort gedrongen vrouw doet weinig tot helemaal niets maar ziet er wel gezond uit? Dat is een klein beetje het verschil, de bladeren zien er allemaal hetzelfde uit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben bezig geweest om de dames een beetje te dieven en dit was voor mij de eerste keer, dus weer een techniek voor het eerst uitgevoerd. Was best wel een beetje huiverig dus van morgen maar even gekeken hoe het met de dames ging. Ze zagen er weer vrolijk uit en hebben totaal geen last van het dieven gehad zo te zien. Dus ook maar even wat geknakt en gebogen zodat de hoogte van het dek ongeveer 42 cm is, met dit als resultaat:

 

Hoop niet dat het eentonig word, anders moeten jullie het maar zeggen dan doe ik het wat rustiger aan met de foto's!

 

gallery_13519_9455_148445.jpg

 

gallery_13519_9455_287311.jpg

 

gallery_13519_9455_249884.jpg

 

gallery_13519_9455_278156.jpg

 

gallery_13519_9455_100654.jpg

 

gallery_13519_9455_238401.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja je hebt echt beste reuzen gekweekt sopranos, ben ik gelukkig niet de enige :lol: .

Ze zien er wel heel mooi uit. ;) .

Heb je dit nu voor het eerst dat je zo verrast bent door de hoogte? Omdat je dacht dat het misschien door de voeding kwam.

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

kramer997 ik had me tentje ingericht voor een wat lagere plant, ik dacht dat ik het met de hoogte wel ging redden. Maar als ik ze zo zie heb ik me daar wel in vergist, niet alleen de aanmak van de bladeren maar de kleur die is zo intens donker groen. En ik ben er wel zeker van dat het met de Humboldt voedings lijn te maken heeft.

 

En dit zie ik toch ook bij jouw huidige kweek! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja absoluut. Ik ben er ook heel erg over te spreken. Wel een beetje jammer van de groeiexplosie. de volgende keer maar rekening mee houden :lol: .

Ik zit er over na te denken om de volgende keer stekken te nemen die ik al ken en dan kijken of die ook zo hard groeien.

 

Ik blijf iig nog even met humboldt spelen ;)

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor het groen groei boekje heb ik even wat op papier gezet:

 

2-2-2010 is er begonnen met tellen

 

19-2-2010 is er een hoogte meting gedaan 13 cm

 

4-3-2010 is er weer een hoogte meting gedaan 42 cm.

 

Op deze datum is de groei er ook uit (30 dagen groei), en zet ik de bloei maar op een 10 dagen. Zal toch moeten gaan kijken wanneer de planten oogst rijp zijn, dit zal gebeuren aan de hand van de kleur van de trichomes. Of misshien wel aan de conditie van de planten en of er geen rare of vervelende dingen nog gaan gebeuren.

 

Ga nog een kopje thee voor de dames en heer maken en daar moeten ze het maar mee moeten gaan doen voor de rest van hun leven. Voor de rest gewoon verder met een aangepast voedings schema, nog steeds wat minder als het schema van de fabrikant!

 

Spectaculaire gebeurtenissen worden gemeld en gefotografeerd, en anders gewoon als ik me weer verveel zet ik ook wel wat foto's in dit topic. Dus tot snel!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie foto's weer S.! 30 dagen groei, kijken of ze buiten ook zo lang zullen groeien ;)

 

Er zit dus weinig verschil in de pheno's behalve de groei is erg verschillend toch? Ik denk dat de hardgroeiers meer naar de auto haze neigen en de kleinere wat meer naar de dieselryder.. Zit natuurlijk een enorme groei verschil tussen dat soort plantjes! En zeker in een f2 zitten nog meer pheno's dan in een f1 :lol: Dus begin ik eind van de maand met de selectie voor de F3 :D

 

Bevalt de geur ook een beetje die ervan af komt?

 

Komen de eerste trichomes al door??

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chaz de verschillen in de pheno's wordt nu pas duidelijk! Toen ik vanmorgen met de dagelijkse inspectie bezig was zag ik de verschillen vooral in de Tneon kast is het duidelijk te zien en zal daar ook even een goeie foto van plaatsen. De bloei schiet er niet goed in en dat is ook het geval met de vrouwelijke plant rechts achter in de tent met die opgekrulde bladeren. Zoals het er nu uit gaat zien worden deze planten ook naar de planten hemel verhuist helaas.

Ik ga er wel even wat goeie foto's van schieten als ik daar de tijd voor heb.

 

Maar voor de rest gaat het super, de geknakte dames gaan nu hard door met bloeien, ze drinken op dit moment minder als daar voor maar dat zal wel weer gaan veranderen als ze volop in de bloei staan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo Sopranos! Is het nog een egaal veldje geworden?

 

Hoe is het met de downertjes? Hoop dat je er niet teveel hoeft te ruimen!

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...