Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Lolo Edua

BrownDirtWarrior is bezig met een nieuwe film!

Recommended Posts

Browndirt is een Canadese guerilla kweker. Veel mede guerilla kwekers zullen zijn eerste film "Prohibition" wel gezien hebben. Zo niet, dan moet je het zeker even checken op zijn YouTube-kanaal.

 

Browndirt had een hele tijd geleden al verteld dat die misschien een nieuwe film zal maken met een nieuw guerilla avontuur maar nu staat het ook vast. Hij had er al in oktober bericht over gedaan op International Cannagraphic maar ik kwam erachter via het onderstaande filmpje van Urban Grower.

 

Browndirt's Revenge is in de maak!

 

 

Dat gaat vast weer een mooie film worden!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha,

 

Dikke shit, had er stiekum toch al een beetje op gehoopt. Voor wie Brown Dirt nog niet heeft gezien.............KIJKEN!

 

Ultiem guerilla, helikopters, road-block, en natuurlijk de aanleg van een paar bijzondere buitentuinen. En de vernietiging

van sommige niet te vergeten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cool die filmpjes.Dit zijn 2 mensen met veel verstand van kweken.Er staan veel filmpjes van hun op youtube en allen leerzaam.

 

Enjoy!!

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe ik zie de gemiddelde Nederlandse guerillakweker nog niet zo ver lopen voor water :lol: Respect!

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja.... hier is vrijwel alles cultuurland. ;) ..en dan maak je die wortels alleen maar lui heb ik geleerd hiero... <_<

 

ze zoeken zelf maar het water op.... :lol: ;)

 

ook prettig voor de dan niet aanwezige loopsporen naar de spot... <_<

 

gr Carp.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hehe ik zie de gemiddelde Nederlandse guerillakweker nog niet zo ver lopen voor water ;) Respect!

 

Gellukig niet nee.....water zat hier in Nederland.

Meestal veel te veel..... :lol:

 

Respekt verdient die zeker mooie spot.

Ook hier is de grond dus niet top,anders mengen ze het wel.

 

PH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze gast heerst grote tijd!

 

 

Indicaan :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dit wordt wel weer mooi, ben alleen benieuwd of ie weer undercover gaat want zijn kop is nu bekend. Hmm.. wordt iig interessant. Mischien iets voor een andere guerilla hiero? Soort van guerilla soap ofzo. :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
. Mischien iets voor een andere guerilla hiero? Soort van guerilla soap ofzo. :wacko:

Ik ben met "man bijt hond "in onderhandeling :o

ER moet dan wel een balkje over me toet

 

PH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cant wait for his next adventure.

 

zalige outdoor spots daar in vancouver.

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn droom is werkelijkheid geworden.

Zal niet lang meer duren tot de film er is denk ik.

 

gallery_24704_9850_215534.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

beetje spam voor zijn zaadjes dus... :D

wat was die nou aan het spuiten?....tegen beestjes :P ?...tsss..nou das echt niet nodig buiten... :P

tegen rot?...vroegbloeiers nemen... ;)

 

zag ik daar huisjes...gewoon een buitenhuis met tuin dus... :D bierflesjes en andere zooi laten slingeren is not done..

 

m not really impressed....al staan ze er erg goed bij...

 

als onze generaal een movie zou maken B) .... ga je echt lachen....cq stil worden....

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad, hij is misschien een commercieel mannetje. Die films zijn natuurlijk ook bedoeld om wat extra knaken te vangen met het guerilla telen. Maarja toch mooi om te zien.

 

"My backyard ha" zegt die dus ja, zal wel zijn stekkie zijn. Hij had vast ook nog wel wat echte guerilla tuinen in de Canadese bossen net als in z'n vorige film.

We zullen het meemaken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vette clips van die dirt brown warrior,

ik zit ze nu te kijken op zn yt kanaal.

 

Weet iemand misschien of deze film ergens compleet online staat of een download?(geen torrents aub,liever rapidshare of megaupload ofzo)

 

Nw

Share this post


Link to post
Share on other sites

vet hoor ik kan niet wachten tot ie iets nieuws heeft. Altijd leuk om te zien. En ach, laat hem een paar zaden verkopen, prima toch als ie ook wat bijverdient.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey Slappe...AHH..mijn opmerking is niet afgunstig bedoelt hoor...helemaal niet zelfs.... :P

je ken mijn motto: geen gezeik...iedereen rijk :P

 

tja ...doet me wel weer denken aan de zomer...lekker op een akker onzichtbaar zijn tussen je plantjes :D lopen...ja toch... B)

 

...dat viel me hier een beetje tegen...thats all..

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

video is al te bestellen via deze email: browndirtwarrior.....geen email adressen op 't forum .....

stuur pm voor de email :D

of kijk de youtube kanaal van browndirtwarrior

 

the special offer

Sure,mate, the strains have been developed over 20 years. The parentage is quick finishing landrace Brazilian sativa and Afghani genetics -- straight from the countries of origin -- with some Nepalese genetics. Finishes in the northern hemisphere first of Sept. Mold resistant. Exotic, fruity flavor. 100 bucks for 12 seeds (plus shipping). 80 bucks if you buy my video and grow guide combo for 20 plus shipping (5 bucks) ... while quantities last. These things are going fast man!

 

 

you can have all the seeds in the world and if you don't have the right genetics, you have nothing. don't leave this part to chance. Why would you? you get 20 years of experience for 100 US dollars. It''s a no brainer. If I was not me, I would be looking for a guy like me -- to provide me what would take me decades to learn and acquire on my own. The value in what i provide is a must for any serious outdoor grower.

 

 

The video also comes with my Master Grow Guide -- 55 minutes of unseen footage from the movie plus a step by step on how to grow like I do.

 

 

 

totaal 100 us dollar voor de seeds/video en growguide van browndirtwarrior.

Share this post


Link to post
Share on other sites
totaal 100 us dollar voor de seeds/video en growguide van browndirtwarrior.

 

 

al besteld? B) ....nou ik iig niet, ben zeeeer tevreden met wat er is :D ...

 

nu zullen er vast wel zijn die denken alles wat duur is.... zal wel goed zijn...

daar behoor ik niet toe...ik vind dit exorbitante zelfverrijking... :P 80$ voor 12 reg zaadjes :P

en die planten vind ik ook niet echt wild-groot..

 

Finishes in the northern hemisphere first of Sept. Mold resistant: ....is info van hem die ook nergens op slaat...dan moet hij de breedte graad er bij vertellen...bij elke breedte graad hoort een afbloeidatum....

 

mja... ik ben een vrek...ook 3 euro per zaadje vind ik al heeeel erg veel... :D sowieso voor guerilla..

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

het schijnt een heel leuk soortje te zijn, ik zal meteen alle info erbij zetten..

en nee heb het niet besteld, ik heb genoeg zaad.

mischien dat ik ze bestel, maar dan wel als de video's niet op youtube komen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toen ik die titel zag, BrownDirtWarrior is bezig met een nieuwe film!, Browndirt's Revenge had ik toch even mijn twijfels :D

 

Maar mijn zieke geest had het gelukkig fout B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ey carpie, je hebt gelijk. 80 dollar voor een paar zaden is belachelijk. En er dan zoals al die breeders weer kwaliteiten aan mee geven die ze nooit waar kunnen maken. Nou ja, ik heb ondertussen al weer een paar pakjes zaden voor het nieuwe jaar besteld. Gewoon voor een paar eutjes in denemarken. :wacko: Nog maar een paar maandjes en dan kunnen we al weer beginnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...