Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

kramer997

TEST 5x Cheeseberry Haze (van Sannie)

Recommended Posts

He Koi

 

Ik denk er wel een beetje hetzelfde over als jij en toen ik begon dacht ik ook een week of 6. Maar als ik zie hoe hard ze zijn gegaan en ook de afgelopen dagen. Dan denk ik toch echt dit weekend in de bloei.

Ik zal vandaag of morgen nog wel even fotos plaatsen. Dan kun je het wel zien.

 

Gr Kramer

 

Edit HeHe eindelijk 500 posts. Het heeft ff geduurd :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D :rolleyes: ;)

 

mooi he die zaad planten :wacko:

 

mooie spul echt als ik zo een foto's zie

denk ik waarom draai ik niet op zaad en

dan denk ik zal de tijd en de risico wel zijn

maar echt goed bezig

 

grtzz DH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben benieuwd naar de volgende foto's, wat groeien ze hard bij jouw zeg, geweldig!

 

Geef jij ze 3/4 liter p/d per plant? Want dan geef ik ze denk ik te weinig, hoewel ik met die muggen zit (Voor wie de laatste uurtjes er aan komen :rolleyes: haha, uitdrogen werkt echt tegen die krengen, geen nematoden nodig gehad.)

 

Ze hebben bij mij 6 dagen geen water gehad, maar ze zij toch gewoon doorgegroeid. Nu ben ik weer begonnen met 500ml p/d per plant, dat zal ik dan eens opvoeren naar 1 liter p/d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Dh

 

Bedankt En op zaad is echt niet moeilijk. Ik wil niet meer terug, want je krijgt er gewoon mooie planten van. En je keus is zo beperkt met stekken. Maar omdat ik er 5 heb is het voor mij wat makkelijker dan als jij er 50 vanuit zaad moet doen, denk ik.

 

@ Godsgift

 

Jij ook bedankt man. Ik doe mijn best.

 

@ Tieske

Dotos komen er zo aan. Ja ik geef zoveel water. Ik sta er zelf ook wel eens van te kijken. Ik heb altijd van die zuiperds. Maar als je het missen kan koop dan een tensiometer. Voor mij een van de beste aankopen van de laatste tijd :rolleyes:

 

Voor de rest groeien ze lekker door alleen de klauw(nr3) wordt er niet mooier op, maar groeit nog steeds keihard door.

Ik heb ze ook nog steeds geen voeding meer gegeven. Ik ga van de week alleen wel wat compost thee brouwen.

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier zijn de fotos. Veel kijkplezier :rolleyes:. Het is trouwens dag 30 groei

 

Nr 1

 

gallery_18180_9417_93318.jpg

 

gallery_18180_9417_1781341.jpg

 

gallery_18180_9417_43263.jpg

 

Nr 2

 

gallery_18180_9417_2046530.jpg

 

gallery_18180_9417_1111021.jpg

 

Nr 3

 

gallery_18180_9417_508228.jpg

 

gallery_18180_9417_345530.jpg

 

Nr 4

 

gallery_18180_9417_423344.jpg

 

gallery_18180_9417_1892769.jpg

 

Nr 5

 

gallery_18180_9417_1904116.jpg

 

gallery_18180_9417_1394108.jpg

 

En een paar sfeerfotos

 

gallery_18180_9417_2050225.jpg

 

gallery_18180_9417_980527.jpg

 

gallery_18180_9417_2252171.jpg

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

kramer nog succes gewenst

 

maar dat was niet nodig

nr-4 is echt n superbowl aan t worden.

 

keep m green he. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je houd ze echt lekker compact hé! Lijken bijna wel Buxus bolletjes :rolleyes:

Ik vind ze in ieder geval prachtig!

Kramer, kun je ook een keer een foto nemen als de plantjes helemaal wakker zijn? Ben ik ook wel benieuwd naar.

 

Succes,

Koi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij foto 8 heb je echt een veels te perfecte bolle vorm in je plant van bovenaf,

ziet er echt heel strak uit,

de nieuwe sheuten zijn wel een stuk lichter van kleur dan de oudere bladeren..

is dat altijd zo of is er iets met deze plantjes?

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

PVD wat zijn die van jou mooi joh. Dat had ik ook graag gehad.

 

Ben ook erg benieuwd hoe ze af gaan bloeien en hoe lang ze nog door groeien in de bloei????????????

 

Gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Struiken die bomen worden,....je lijkt wel een bomenkweker :rolleyes:

Bij mij is de groei na bijna vier weken 12/12 eruit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi kramer, neem jij je foto,s altijd al;s het nacht is voor de planten ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ masterfire en teh clown

 

Bedankt en succes wensen mag altijd, clown

 

@ Koi

bedankt en ik zal zekers een keer een foto maken met licht aan voor je. Ik moet eerst me eens verdiepen in mijn camera voor de witbalans, want als strax de klok omgaat wil ik ze in de nacht echt met rust laten

 

@ lemonhaze

Bedankt

Hij is denk ik zo bol omdat de bladeren wat klauwen en omdat ze slaapt en dan nog eens extra hangt. En die nieuwe scheuten zijn bij mij altijd licht van kleur. Voor zover ik weet is er verder niks mis met de plantjes

 

@ ert

@ Art

 

Julie ook bedankt en ik ben ook erg benieuwd hoe groot ze worden. 4 weken doorgroeien nog. Nou dat moeten toch bomen worden dacht ik zo. ;) Ja Art volgens mij heb ik mijn roeping gemist en had ik beter bomendokter kunnen worden :rolleyes:

 

@ Zeiksnor

 

Ik maak altijd fotos als de lamp net uit is of vlak voor die aangaat. Als straks de klok omgaat doe ik dat niet meer. Maar dan moet ik wel eerst de witbalans van mijn camera goed instellen en daar heb ik eerlijk gezegd nog geen tijd voor gehad.

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

sodujuuu he...die zijn echt mooi, hoe groot zijn ze nu ongeveer (hoogte en breedte) mooie bolle vormen idd....gaat helemaal goed komen denk ik grt smokiebear

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bij mij is de groei na bijna vier weken 12/12 eruit.

 

:rolleyes: ;) :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog 4 weken erbij?

Ow jeeeee , ze zullen door het dak gaan.

 

1 m³ per plant ofzo?

 

groets e$ko,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Kramer

 

Die Cheesberryhaze dametjes gaan super man, mooie compacte struiken :rolleyes:

Ben echt wel benieuwd hoe die er na 4 wkn eruit zien, Heb je zoveel hoogte dan?? (correctie: ik lees net 2,4m hoog :D )

Denk zelf wel dat 4wkn groei erbij wel erg lang is hoor, want volgens mij schieten ze de pan uit als de klok op 12/12 gaat...

Veel succes deze ronde ;)

mvg B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Allemaal bedankt weer

 

En groot dat zullen ze wel worden :rolleyes: . Maar ik hoor een gok ronde aankomen, hoe groot zullen ze zijn vanaf de grond zaterdag over 4 weken? Dat is 20 maart, ;) . Als het nodig is ga ik wel knakken, houd daar wel rekening mee :D Aanstaande zaterdag gaat dan de klok om. De winnaar krijgt dan pm van me :wacko:

 

@ smokiebear

Ze zijn nu vanaf de grond tussen de 85 en 95 cm, de breedte zit tussen de 60 en 75 cm. Ze kunnen iig een meter erbij groeien.

 

@Esko

1 m³ per plant ofzo? Ja dat is wel het idee :wacko:

 

@ Smokey

Ja als de klok om gaat dan schieten ze volgens mij ook de pan uit.

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik gok dat ze krimpen :rofl . nee van 85/95 naar 100/110

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zijn natuurlijk wel gefimt en vrij breed,ik gok op 2.10 vanaf de grond met de pot meegerekend.

Als je ze niet gefimt had denk ik 2.50 of meer :D

 

Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat je bloei verschijnselen ziet wanneer de klok om is :)

Bij mij was het tussen 8 en 12 dagen na 12/12,wel met een loepje hoor :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo hé kramer997 dit ziet er goed uit zeg en inderdaad het lijkt wel op een buxus, zo mooi krijg ik me echte buxus in de tuin nog niet eens.

 

Ik heb ook een beetje last van dat omhoog krullende blad maar dan met een ander soortje en gebruik ook Humboldt toeval?

 

En wat is er aan de hand met de bladeren links onder van plant nr. 5 de laatste foto?

 

Wat voor foto toestel gebruik je, misschien kan ik je wel uitleggen hoe je de witbalans moet instellen ben wel een canon freak.

 

Zaten wij niet naast elkaar op de Humboldt seminar?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ zeiksnor

Ik denk niet dat je goed zit zeikerd maar hij staat genoteerd :rofl

 

@ Art

Mag het ook iets kleiner. :)

Ik heb ze nu trouwens twee keer gefimmed en morgen als de klok omgaat fimm ik ze nog een keer. Althans ik doe een poging daartoe anders wordt het toppen :D

 

@ Sopranos

 

Bedankt en ja ik zag het bij jou ook al die bladeren. Van die humboldt ik weet niet of het daar aan ligt, maar ik had hetzelfde idee als jou. Om ze gewoon alleen maar compostthee te geven. Ik heb ze nu een tijdje niet gevoed en de glans is een beetje van het blad af. Ik blijf het lastig vinden, kijken hoe het gaat met de thee.

Dat blad wat eruit ziet alsof ik slakken binnen heb :) ? Dat komt omdat ik daar wel eens tegenaan heb gestaan met water geven.Ik heb een Fuji gewoon een goedkoop dingetje, 8.2 megapixel. . Maar ik ben er eerlijk gezegd ook nog niet echt mee bezig geweest. Dat doe ik vanavond even.

En dat klopt we zaten naast elkaar bij het Humboldt seminar.

Share this post


Link to post
Share on other sites
@ zeiksnor

Ik denk niet dat je goed zit zeikerd maar hij staat genoteerd :D

ik weet wel zeker van niet. ik dacht dat je aanstaande zaterdag bedoelde :rofl

mijn nieuwe gok is, net zo lang als je vorige planten toen de klok op 12/12 ging :)

 

p.s mogen het ook bomen op hopen zijn ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Sopranos,

 

Ik heb er zelf ook last van gekrulde bladeren de eerste weken na de ontkieming,later trekt het weg.

Denk zelf dat het te maken heeft met hitte/tocht/fan,met zwart/folie leek het nog wel erger door de reflectie van onderen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...