Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

smokiebear

boomhut

Recommended Posts

Hallo allemaal, daar zijn we weer met nieuwe nog niet helemaal uitgedachte plannen.....

 

Ik wil dus eigenlijk beginnen met 1 a 2 plantjes in een boom te plaatsen zodat de geur en de plant niet zo opvallen en het is sowiso meer voor de lol, omdat er hier bijna geen spots te vinden zijn in omgeving heb ik dit dus verzonnen.

 

ik wil dus een HOGE BOOM zoeken daar een plaat inleggen (boomhut stijl) daar een klein hekje omheen maken en er dan paar plantjes neerknallen.

 

het lijkt me qua licht een goede oplossing en voor het water/voeding geven had ik bedacht om er dan zo camping ding neertehangen waar je de voeding in kwijt kunt en er dan een soort simpel irrigatiesysteem te bouwen .

het lijkt simpeler dan gedaan want hierbij loop ik al tegen wat probleempjes aan.

 

weet iemand een idee om dit simpel en goedkoop op te lossen dan hoor ik graag. foto's volgen uiteraard nog zosnel als ik een boom/spot gevonden heb hahahhaha groeten smokiebear

 

ps kan iemand me verplaatsen na outdoor????

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb ik al geprobeerd na twee keer uit de boom te zijn gevallen en een paar bulten op mijn kop heb ik het maar opgegeven.

6 weken later zag ik twee eekhoorns stoned achter elkaar aan rennen giegelend om een eikel.

 

 

groet parve.

Share this post


Link to post
Share on other sites

meen je dit van die eekhoorns nou bedoel zouden die werkelijk me plantjes gaan aanvallen?????

 

dacht nou benk vrij van de slakken ;) dan lukt het wel hahahha

 

maar wil hoe dan ook toch gaan proberen liep je behalve het uit de boom vallen nog meer problemen op of niet????

 

denk dat het sowiso wel leuk is voor de verandering eens wat anders dan gewoon maisvelden topics en dergelijke maar goed wie niet waagt die niet wint zeggen ze toch

Share this post


Link to post
Share on other sites

dude met alle respect hoor maar denk je nou echt dat ik in een boom

ga klimmen voor een paar planten. Laat staan dat ik een zak met

aarde naar boven krijg. Zie het mezelf al doen zeg, de eerste beste wandelaar

die me dat ziet doen belt meteen de politie. '' ER ZIT EEN NEGER IN DE BOOM''

hmmm...... misschien vandaar de naam bosneger.

 

groet parve

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou zo moelijk is het niet om 1 zak met aarde boven te krijgen en de potten ook niet aangezien ik sowiso altijd met iemand samen werk en een laddertje maken tegen de boom is het probleem ook niet aangezien het een boomhut is NIET????? maar goed we zullen wel zien dan bedoel kweek toch niet commercieel tis ma voor me eigen dus... maar goed dat we dan niet allemaal hetzelfde zijn en dat er altijd mafkezen(ik dus) zijn die dit soort dngen willen uitproberen toch dan blijft jou de moeite bespaard ;)

 

btw tis ook maar een soort grap project aangezien er nog meerdere spots en zo zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik wil dus eigenlijk beginnen met 1 a 2 plantjes in een boom te plaatsen zodat de geur en de plant niet zo opvallen en het is sowiso meer voor de lol, omdat er hier bijna geen spots te vinden zijn in omgeving heb ik dit dus verzonnen.
btw tis ook maar een soort grap project aangezien er nog meerdere spots en zo zijn

 

spreekt elkaar wel eenbeetje tegen :D maar goed

ik vindt het wel een leuk en grappig projekt ;)

 

@parve

als er al een domoor bij wil zijn voor uit de boom te vallen

blijf dan stand by voor als die valt kan je nog lachen lol

hij wilt dat doen laat hem dan lol desnoods wijs je hem een

hogere boom ;) :lol: ;)

 

grtzzDH

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb wel wat plekken maar die zijn bij mensen in de tuin, omdat echt spots moeilijk te vinden zijn hier wil ik daarom iets uitproberen vallen zal niet gebeuren aangezien ik wel zo slim ben met lifejacket ( das een tuigje ) te werken dus.....

 

en voor de rest proberen kan altijd maar bedankt voor t vertrouwen :lol: ;) hahaha

 

(stiekum snap ik het wel zou andere eerst ook uitlachen voor het gezien te hebben) maar als het lukt zul je zien dat meer mensen het ineens gaan doen thats the clu my friend ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kwam een paar dagen geleden filmpjes tegen op YouTube van een kweek in een boom in Tsjechië.

Hij heeft een Tropf Blumat irrigatie systeem gebruikt in die boom om de planten te voeden. ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahahah echt waar zei toch al dat dit meer gedaan werd moet alleen een goeie boom vinden nog ;) iig alvast bedankt voor het filmpje dat maakte me alweer een stuk wijzer

 

kan iemand me alleen nog iets meer uitleg geven over zo blumat systeempje want hier ben ik helemaal niet mee bekend

Share this post


Link to post
Share on other sites
nou zo moelijk is het niet om 1 zak met aarde boven te krijgen en de potten ook niet aangezien ik sowiso altijd met iemand samen werk en een laddertje maken tegen de boom is het probleem ook niet aangezien het een boomhut is NIET????? maar goed we zullen wel zien dan bedoel kweek toch niet commercieel tis ma voor me eigen dus... maar goed dat we dan niet allemaal hetzelfde zijn en dat er altijd mafkezen(ik dus) zijn die dit soort dngen willen uitproberen toch dan blijft jou de moeite bespaard ;)

 

btw tis ook maar een soort grap project aangezien er nog meerdere spots en zo zijn

 

Een ladder tegen een boom aanspijkeren is niet zo'n heel goed idee. Trekt nogal wat aandacht.

 

Is een touw om een tak heengooien en dan 1 keer een grote ton met aarde omhooghijsen niet een iets minder opzichtige manier?

En dan een paar kleine gaten in de ton boren voor het lekwater. Wat buffertabs erin en je hebt er weinig omkijken meer naar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd ik maak ook niets tegen de boom aan dat valt alleen maar op en verder lijkt het me niet zo moeilijk want in principe is zo camping waterzak al voldoende denk ik met een klein buisje eraan met kraantje als ik die op druppelen zet dan moet da toch voldoende zijn??? het filmpje heeft me iig al wijzer gemaakt en het blijkt dat het dus wel degelijk kan dus laat het mooie weer maar komen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je je nek breekt, krijg ik dan je zaden? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

markis lees je wel?? zeg toch doe het met tuigje haha maar let maar op dat het wel kan moet alleen voor de voeding iets vinden

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan je anders niet n oude knotwilg zoeken, die rot is bovenaan. je dumpt de bovenkant van zo'n boom vol met aarde, knalt er n paar planten in en gaan!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wil het wel anders gaan doen gewoon soort hut bouwen zonder wanden en dan gaas eromheen en overheen voor de vogels en daar dan denk ik 2 plantjes proberen in scrogformatie heb een boom gevonden vlak bij mij ind e buurt ongeveer 10 min fietsen dus kank er mooi elke dag kijken en verzorgen (hoef ik me ook niet druk te maken over de hoogtes voor de wind en de voeding want ben er zelf toch steeds bij. zal beginnen met bouwen en dan laat ik vast wat foto's zien voor de mensen die dan ineens mss ook hetzelfde willen doen.

 

zal wel f paar dagen duren die foto's en knotwilgen staan hier nergens alleen bij mensen op de oprit

Share this post


Link to post
Share on other sites

vlonders en bouwerijen in bomen trekken jeugd aan..

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee er staat toevallig een mooi laddertje in de aanbieding van de praxis nu dus komt goed uit en het bouwhout ook in de aanbieding en zoek wel plek bij soort moerasje bij ons daar komen wel mensen maar niet in de bomen en zorg wel dat het laag blijft en dan ook nog beetje beschut komt goed ga er zo heen en dan maar vast beginnen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat wat die gozer in die boom heeft gemaakt ziet er heel leuk uit hoor

maar er zit geen top in. En dat is logisch ik zal je maar vertellen waarom

dat bespaard je een hele hoop moeite voor niks. Als je planten buiten

gaat laten groeien gaat dat over een vrij lang tijdsbestek. Aangezien

we in een land wonen waar stormen nogal een de kop op steken is de

kans statistisch gezien nogal groot dat tijdens je kweek er een flinke

onweersbui de kop op steekt, gepaard met hevige windvlagen die op

hogere hoogte nog hevigere gestalte aannemen. Dit zal er voor zorg dragen

dat het mooie plantje na een paar weken groei naar alle waarschijnlijkheid

helemaal naar de knoppen geblazen word nog voor dat je ook maar een top gezien

hebt. Knot wilgen werken niet is leuk idee maar die dingen zijn zo klein

dat valt alleen maar op, dan kan je ze nog beter gewoon op de normale manier

in de grond zetten.

 

groetjes parve

Share this post


Link to post
Share on other sites

parve ik neem aan dat je het filmpje bedoeld????? kijk eens wat verder en zie alle 9 filmpjes dan zie je dat er wel degelijk een heleboel GROTE TOPPEN in komen, maar goed.....zal wel aan mij liggen ik keek op dit forum ook eerst niet verder dan me neus lang is ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

peter pan boomhut maken diep in het bos

 

lekker hoog in de bomen en op dak van ju hutje een kassie bouwen met plexi glas en daar je plantjes in

 

in de hut zelf een tv bank en toilet

 

op de grond onder je boom wat groente en fruit

 

en wat wil je nog meer in je leven ???

 

(denk aan de zonnenpanelen voor de electra)

 

owja ik zou een grote boom uitkiezen of 3 in een driehoek of 4 in een vierkant dan kan je daar tussen bouwen

 

groeten

 

skunkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je stroom zou hebben dan kun je idd je digitenne meenemen whahahhaha maar kan ook tc kijken op me mobiel.....maar goed alle gekheid in een boom, ik ga ernu heen dus mss straks eerste foto's van omgeving en boom

 

HAJUHHHH

Share this post


Link to post
Share on other sites

dude dat zijn toch geen toppen man moet je zien hoe die plant eruit ziet mare ik laat het

erbij veel succes met je projectje als je gaat beginnen laat me effe weten ga ik op

een afstandje zittten kijken met een biertje in de hand goed?.

 

;) :lol: ;)

 

parve

 

p.s.

 

toen ik nog jointjes rookte ging in wel eens stiekem door de weeks sneaky in de burgers bush een jointje roken had een mooie spot ergens helemaal

boven in gevonden waar je over de gehele bush kan uitkijken maar niet echt goed gezien kon worden door andere mensen.

Viel me altijd op als ik er effe een kwartiertje zat te roken dat altijd alle vogels een kijkje kwamen nemen kwamen ze super dicht bij zitten kijken

wat ik aan het doen was er kwam zelfs een keer een blauwe duiker langs wippen die nieuwsgierig voor mij ging staan. ''Van he joh wat maak jij me nou

dan.... zit je hier nou gewoon een jointje te roken!'' Bij jouw gaat waarschijnlijk het hele bos uitlopen om te zien wat je aan het doen bent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

is goed dat doe maar maar als het lukt dan lach ik met een jointje in de hand oke haha mss straks wat foto's

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...