Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Test: Schoon Air Cleaner

Recommended Posts

Wie is dat nieuwe lid die dit beschikbaar stelt???

Weinig antwoorden tot nu toe van zijn zijde.

Niet echt een ondernemend type zo...... :lol:

 

Bij deze faalt hij al, ik haak af ;)

 

De geroeten ;)

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou nou zeg het topic staat er een paar uur op ;)

 

Wat betreft veiligheid en lekken: Zoals Kees al meldde ruik je al zeer kleine concentraties ozon in een ruimte. Als je dat je schoorsteen uitblaast dan verdunt dat direct zo snel dat ik eigenlijk niet verwacht dat je er heel veel van ruikt: Er komt namelijk niet meer zoveel uit als het goed is. De truuk is namelijk zoveel te gebruiken als nodig is. Als alles gebruikt wordt dan ruik je aan het eind dus geen ozon meer. Ik denk vandaar de dimmer.

 

Ik ben vorig jaar nog bij iemand langs geweest die een flinke generator had staan voor ontsmetting (niet voor luchtfiltering). Na een uur of 2 kon je volgens hem zelfs zonder afzuiging (want dat heeft natuurlijk niet zoveel zin als je wilt ontsmetten) de ruimte weer gerust betreden want dan rook je al niks meer. Wel fris ja.

 

Ik zou niet met mijn kop in de uitlaat willen staan, dat dan weer niet, maar ik geloof niet dat dit tot grote problemen gaat leiden, zeker niet als je hem goed zou kunnen afregelen. Ik ben er ook niet voor om in de uitlaat te gaan hangen om te ruiken of er wel of geen ozon uit komt.

 

In mijn bureaulamp zit een spaarlamp met ozongenerator. Wellicht wat voor stekjes :lol:

 

Om de meeste vragen te beantwoorden hier een redelijk uitgebreid artikel uit Maximum Yield. (Brought to you by Uvonair btw)

The_Ultimate_Decontaminate_Article.pdf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze gebruiken een ozon generator al heel lang om bv een lijkenlucht uit een huis te krijgen.

Dat lukt alleen met ozon.

 

Dat het dus wietlucht kan 'vernietigen/verbranden' klinkt heel logchies

 

Grtz. Surt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juist whazzup, en op de site zelf staat geen woord over de mogelijke gezondheid-risico's. En je weet hoe eigenwijs kwekers kunnen zijn.

Het zou me niet verbazen dat er toch bij zullen zijn die in een kamer gaan uitblazen oid.

 

In de handleiding die je kan downloaden staat dit:

 

De air cleaner maakt gebruik van hoge concentraties ozone. Inademing van hoge dosering kan schadelijk zijn voor de gezondheid.
Het te veel aan ozone kan gemeten worden aan de uitgang van het ventilatie kanaal met een ozone meter of door te ruiken aan de uitgang.

:lol:

 

 

En ook nog...

Ozone geeft een duidelijke frisse geur die vergelijkbaar is met de frisse geur na een onweersbui.

Vinden jullie ozon echt fris ruiken? Ik ervaar het als een onaangename prikkel in de neus...

 

De beste manier om eens ozon te ruiken is een ballon opblazen en deze enkele malen over je hoofd of wollen trui wrijven zodat er statische elektriciteit ontstaat. Bij de ontlading van statische elektriciteit ontstaat er ozon.

Share this post


Link to post
Share on other sites
nou nou zeg het topic staat er een paar uur op ;)

 

:lol: , ff wat slapende honden wakker maken. Is ook met een ;) bedoeld :D .

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

WOEF

 

Dat wat je ruikt na een onweersbui is NOx...

 

De ozon concentratie kan volledig buiten de geurdrempels liggen.

 

En wat een onzin op die site dat je ozon wel effe ruikt dus;

In addition to adjusting the control setting to the size of the room, users have sometimes been advised to lower the ozone setting if they can smell the ozone. Unfortunately, the ability to detect ozone by smell varies considerably from person to person, and one’s ability to smell ozone rapidly deteriorates in the presence of ozone. While the smell of ozone may indicate that the concentration is too high, lack of odor does not guarantee that levels are safe.
(epa.gov)

 

Dit moet je er tussen zetten...

http://www.ozonesupplies.com/OS-4.html

 

of de iets goedkopere... Voor mensen die niet direct af willen lezen maar liever naar groene of rode lampjes kijken...

http://www.ozonesupplies.com/OS-1X.html

 

Ik ben namelijk zelf ook al een tijdje aan het kijken... Maar moet zeggen dat ik dit topic een beetje een wassen neus vind...

 

HOEVEEL mg/hr maakt dat apparaat nou ?

 

Leuk om het weg te dimmen, maar dat is weer iets wat de typische stoner vergeet.

Potential risk of experiencing:

Decreases in lung function

Aggravation of asthma

Throat irritation and cough

Chest pain and shortness of breath

Inflammation of lung tissue

Higher susceptibility to respiratory infection

 

Factors expected to increase risk and severity of health effects are:

Increase in ozone air concentration

Greater duration of exposure for some health effects

Activities that raise the breathing rate (e.g., exercise)

Certain pre-existing lung diseases (e.g., asthma)

(zelfde epa.gov)

 

(wat je wel kunt doen is dat ding in je auto zetten en je auto effe als nieuw laten ruiken)

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Natuurlijk is het niet gezond om veel ozon in te ademen. Alles heeft zo zijn schadelijkheid. Even ter illustratie , waar denk je dat dit betrekking op heeft:

Acute Ingestion: Intake of large amounts has generally occurred for deliberate reasons: suicide,

absorption, and to induce vomiting. The following effects were observed; nausea and vomiting,

diarrhea, cramps, restlessness, irritability, dehydration, water retention, nose bleed,

gastrointestinal tract damage, fever, sweating, sunken eyes, high blood pressure, muscle

weakness, dry mouth and nose, shock, cerebral edema (fluid on brain), pulmonary edema (fluid

in lungs), blood cell shrinkage, and brain damage (due to dehydration of brain cells). Death is

generally due to cardiovascular collapse or CNS damage. Less than a few grams would not be

harmful. For larger quantities, drink large amounts of water or milk.

antwoord:

KEUKENZOUT dat in je keuken op het aanrecht staat

 

 

Maar goed, blijft een feit dat je niet met je gezondheid moet spelen en dat een en ander wel een zorgvuldige installatie vereist. We wachten met spanning af. Ik ga er vanuit dat de leverancier ook wel wat voorwerk heeft gedaan. Daarnaast blazen we NIET binnen af natuurlijk.

 

Ook de voorstanders van ozon laten trouwens van zich horen, lees maar eens hier . Ik vind het een beetje voorbarig dat je op basis van bronnenonderzoek een product of zelfs een topic een wassen neus vindt... En blaffen: tja....

 

miauw

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Whazzup: (de meeste!) Spaarlampen zijn helemaal niet zo goed voor je! :D (komt straling vanaf,waarbij het zelfs bewezen is dat als je langer als 1/2 uur (per dag!) hieronder bijvoorbeeld een boekje zou lezen dit al schadelijk zou zijn! :lol:

 

Daarom is het ook belachelijk dat ze de gloeilampen eerdaags willen verbieden,onder het motto stroombesparing! ;) (gezondheid wordt(in het belang van de farneukische maffia!) natuurlijk niet zo opgelet,zieke mensen brengen im(e!)mmers meer geld in het laatje! :D

 

Ozon: of je nu naar binnen of naar buiten afblaast blijft toch hetzelfde? (de luchtstroom(klein hokje!) is zeg maar al 1000 kuub per uur 24 uur per dag!) ;) Waar denk je dat dat(in half uur!) allemaal naartoe kan stromen? ;) (wat dacht je van bijvoorbeeld vogels/huisdieren/heb ik t nog niet eens over mensen!) :D

 

Blijf erbij(tot tegendeel bewezen is!) dat dit helemaal niks is voor onze bezigheden! :) (zie kwekers als soort milieu-freaks en door wat er laatste tijd nu allemaal weer naar boven komt(back to the roots!) door het (her!)ontdekken van natuurlijke/biologische symbioses/voedingsstoffen is er hele(nieuwe!) wereld voor ons opengegaan en die gaan we toch niet vervuilen? ;)

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

(1)LD50 van NaCL / LDLO (LD50, dosis waarbij 50% v.d. testdieren dood gaat / LDLO Laagste dosis waarbij testdier overlijd, in dit geval zijn de duitsers waarschijnlijk verantwoordelijk voor dit getal.)

NaCl;

ORL-RAT LD50 3000 mg kg-1

ORL-MAN LDLO 1000 mg kg-1

ORL-MUS LD50 4000 mg kg-1

IPR-MUS LD50 2602 mg kg-1

ICV-MUS LD50 131 mg kg-1

SKN-RBT LD50 > 10000 mg kg-1

 

EDIT: De in historie laagste waarde om een volwassen mens om zeep te helpen met keukenzout is dus 1g/kg lichaamsgewicht... Dat zou neerkomen op zo'n 60-100g voor een volwassen persoon.....

 

(2)

med_gallery_19_8_242095.jpg

 

Totaal niet vergelijkbaar natuurlijk... De vernietiging van keukenzout op een lichaam is het kapot maken van de osmotische waarde, dat is een fysische vergiftiging, O3 sloopt essentiële (zo goed als alle oxideerbare stoffen) moleculen, als dit toevallig het verkeerde DNA stukje is, tsjah dan is het even op K wachten.

 

NaCl is vast, verstuift niet, is zichtbaar, proefbaar bij iedere concentratie en lastig om oraal een O.D. te geven omdat het tot braken aan zet.

O3 is een gas, vervliegt dus goed, is onzichtbaar in lage concentraties (zichtbaar is direct dood), slechts in een kleine range ruikbaar en negatieve effecten hoeven niet te komen van directe vergiftiging.

 

(3)Wat highlights uit een onderzoekje...

The new study analyzed data from 448,850 adults ages 30 and older enrolled in 1982 and 1983 in the American Cancer Society Cancer Prevention Study II.

 

The new finding was that the effects of ozone remained strongly linked to risk of death from respiratory problems, even after fine particle pollution was taken into account.

 

Ozon kun je nog het beste vergelijken met radioactieve straling, het is een oxidator, iedere stof die het raakt en kan oxideren zal het oxideren. Levende wezens zijn hiervoor fantastisch. Ozon en DNA geeft een soepzootje, DAAROM werkt het goed om te steriliseren. Maar jezelf "steriliseren" kan natuurlijk ook... Het duurde bij Marie Curie ook even tot ze ziek werd van de straling (wikipedia).....

 

Daarom vind ik het schokkend dat er; 1. Geen informatie op de website van de fabrikant/distributeur staat over de hoeveelheid O3 die gevormd wordt 2. Er op de website niet (voldoende) op de gevaren van O3 gewezen wordt 3. Er is nog steeds niet gereageerd door de verkopers.

 

Nou voor de fervente lezers deze nog; http://www.ohcbv.nl/hulppagina/documenten/...oepsziekten.pdf

 

[1]MSDS kaart van Oxford University over NaCl

[2]The Journal of Infectious Diseases, Vol. 103, No. 2 (Sep. - Oct., 1958), pp. 145-149

Published by: The University of Chicago Press

[3]http://www.eenews.net/public/25/10098/features/documents/2009/03/12/document_gw_01.pdf (voor de lezers onder ons)

 

Oké, dan nog even mijn mening tot slot: Ozon is vette shit maar je bent naïef en een gevaar voor je omgeving als je dit zonder juiste meetapparatuur gebruikt. Als deze test door gaat ZONDER controller dan nomineer ik deze vast voor de Darwin Awards.

 

Groetjes,

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mischien eerst even goed kijken of die verkoper(s) zelf er nog wel een beetje jofel en gezond uitzien?

 

de Indicaan :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wilde ook niet keukenzout met ozon vergelijken maar wel de waarschuwingen die op de safety sheets etc. staat enigszins relativeren. Als je de bijwerkingen en gevaren leest zou je ook geen aspirine meer slikken.

 

Dat zegt niet dat ik niet kritisch ben wat betreft de veiligheid van het apparaat. Om nou ozon met radioactieve straling te gaan vergelijken gaat me ook wat ver. Je moet er voorzichtig mee zijn, dat wel, en het zal zeker NIET voor iedereen zijn. Dat er toepassingen mogelijk zijn daar geloof ik wel in. Ik heb ook al eerder er op gewezen dat de documentatie op de site wel uiterst sumier is en dat ik het gebruik zonder filter toch wel link vind (denk aan stroonuitval of een stop die doorslaat, de fan die doorbrandt etc. etc.). Je hebt een uitstekende beveiliging nodig. Maar goed, we gaan het horen neem ik aan.

 

@fotografe: Als je naar buiten afblaast heb je geen probleem. Maar dat is uiteraard wel een vereiste. Ozon kun je NIET naar binnen afblazen.

 

p.s. fotografe: ik weet niet of je graag pindakaas of noten lust lust maar daar kun je ook enge ziektes van krijgen ;)

 

Even ter relativering en om de humor er ook nog wel even in te houden :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lees ff goed Whazzup! ;) (zal soms best lastig zijn met mijn schrijfstijl!) :D

 

Als je naar buiten blaast heb je hetzelfde/groter probleem,aangezien dit goedje 1/2 uur airborn is! ;) (als je het niet gelooft trek dan maar in de laatste week van de bloei uurtje de slang los van het koolstoffilter!) :D (ga je zelf ff ruiken waar het allemaal waar te nemen is!) :lol: (hiermee bedoelde ik ook de laatste zin over vogels/huisdieren...) ;)

 

Persoonlijk denk ik dat je het te licht opvat! :D

 

 

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Kees; Heb je een heel team daar te zitten voor jouw researchbureau??? :D .

Je gaat wel diep op de stof in. :lol:

 

@fotografe; we zijn het met je eens. Niet afwimpelen met een geintje...... het is uiterst serieuse stof waar we hier over discuseren, want de veiligheid staat toch voorop op dit forum?! ;)

 

Het is wel duidelijk dat we er graag wat meer over willen weten, want het laatste woord is hier nog niet over gesproken :D

Wanneer komt de verkopende ondernemer eens op het net, of hij wil niet reageren, of hij staat met zijn mond vol tanden ;)

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als je naar buiten blaast heb je hetzelfde/groter probleem,aangezien dit goedje 1/2 uur airborn is! ;) (als je het niet gelooft trek dan maar in de laatste week van de bloei uurtje de slang los van het koolstoffilter!) ;) (ga je zelf ff ruiken waar het allemaal waar te nemen is!) :lol: (hiermee bedoelde ik ook de laatste zin over vogels/huisdieren...) :D

 

Persoonlijk denk ik dat je het te licht opvat! :D

Ik zou als vogel inderdaad geen nestje bouwen op je schoorsteen ;)

 

Ik zei ook al: als het systeem goed is afgesteld dan krijg je dus geen uitstoot van ozon meer in hogere concentraties, omdat het allemaal reeds opgebruikt is. De vraag is echter hoe je dat gaat doen en hoe vaak je die afstelling moet gaan aanpassen. Te laat en te weinig is geen optie bij geur.

 

In ieder geval zal iedereen graag in je tuin zitten omdat het zo lekker fris bij je ruikt of omdat het zo lekker naar wiet ruikt :) :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iedereen dank voor de reacties. Ik merk dat er enthousiast gereageerd wordt en dat het gebruik van ozone veel vragen op roept. Algemene vragen over ozone kunnen vaak beantwoord worden door een keer op de site te kijken of wikipedia te bezoeken.

 

Whazzup heeft de meeste antwoorden al gegeven, bedankt. Ik zal mijn best doen om de stort vloed van vragen te beantwoorden. Ik kan niet beloven dat ik dagelijks vragen beantwoord krijg, maar ik ga mijn best doen om te ondersteunen waar nodig.

 

@Freud

Als ik de vragen beantwoord heb zal ik je historie bekijken en jou meenemen in de overweging als tester.

 

@greengoud

@esc2paradise

Ik moet even op mijn tellen letten anders wordt ik dadelijk weer te commercieel aangezien en beschouwd als spam, maar shop prijs zal ongeveer 800 euro zijn.

 

@keesthemad

Exacte levensduur heb ik geen direct antwoord op. De plaatjes waar de hoogspannings ontlading plaats vind raken na veelvuldig gebruik vervuilt. Deze kun je demonteren en schoon maken. Dan is het apparaat weer zo goed als nieuw.

 

@keesthemad

@babylonbog

De hoeveelheid ozone die geproduceerd wordt hangt van veel externe factoren af (hoeveelheid zuurstof, lucht snelheid, lucht druk etc.)

Er is inderdaad ook een relatie met het verbruikte vermogen, maar belangrijker daarin is nog de homogeniteit van de ontladingen die je produceerd. Er is veelvuldig getest met het apparaat en de zuivering die zeker gehaald wordt is vergelijkbaar met een koolstoffilter van 2000m3.

 

@godsgift

@keesthemad

Teveel aan ozone is te ruiken, maar het apparaat is eenvoudig te dimmen. Bovendien reageert de overgebleven ozone direct met de buitenlucht waardoor enkel zuurstof overblijft.

 

@keesthemad

@groengoud

Bij hogere lv zal de ozone productie lager zijn, omdat de hoogspannings ontladingen minder homogeen verdeeld worden. Simpel gezegd er zijn minder ontladingen en dus minder ozone.

Er is geen gevaar voor destructie, als de lv daalt werkt alles "normaal".

Share this post


Link to post
Share on other sites
@keesthemad

Exacte levensduur heb ik geen direct antwoord op. De plaatjes waar de hoogspannings ontlading plaats vind raken na veelvuldig gebruik vervuilt. Deze kun je demonteren en schoon maken. Dan is het apparaat weer zo goed als nieuw.

Bij LANG hoor je mij niet klagen... (+3jr)

@keesthemad

@babylonbog

De hoeveelheid ozone die geproduceerd wordt hangt van veel externe factoren af (hoeveelheid zuurstof, lucht snelheid, lucht druk etc.)

Er is inderdaad ook een relatie met het verbruikte vermogen, maar belangrijker daarin is nog de homogeniteit van de ontladingen die je produceerd. Er is veelvuldig getest met het apparaat en de zuivering die zeker gehaald wordt is vergelijkbaar met een koolstoffilter van 2000m3.

Hoeveel mg/hr is dat ongeveer ? Koolstoffilter van 2000m3 zegt namelijk ook niets...

@godsgift

@keesthemad

Teveel aan ozone is te ruiken, maar het apparaat is eenvoudig te dimmen. Bovendien reageert de overgebleven ozone direct met de buitenlucht waardoor enkel zuurstof overblijft.

Te veel te ruiken, tot bepaalde concentraties, de overgebleven ozon zal inderdaad snel weg reageren buiten, maar direct vind ik wat voorbarig.

Zoals eerder in dit topic werd aangegeven, het duurt ongeveer 30 minuten (zie hieronder).

Thanks voor de rest van de antwoorden.

 

Ik wil best even op wikipedia lezen;

Most people can detect about 0.01 ppm of ozone in air where it has a very specific sharp odor somewhat resembling chlorine bleach. Exposure of 0.1 to 1 ppm produces headaches, burning eyes, and irritation to the respiratory passages.[6] Even low concentrations of ozone in air are very destructive to organic materials such as latex, plastics, and lungs.

 

Ozone is a powerful oxidizing agent, far stronger than O2. It is also unstable at high concentrations, decaying to ordinary diatomic oxygen (in about half an hour in atmospheric conditions):[9]

 

Zie het niet als negatief, maar er wordt wel erg luchtig over gedaan...

 

Wat ik niet snap;

 

Ik wilde zelf ozon in gaan zetten in een 100% gesloten systeem MET controller hier op.

 

DAN HEB JE ER IN IEDER GEVAL NOG IETS AAN!!! Airborne pathogenen e.d.

 

Er wordt hier echter alleen gesproken over de uitlaat, het enige dat mij niet interesseert.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Levensduur, ik heb bij een goede kennis nu een apparaat 1.5 jaar continue in gebruik en de plaatjes zijn licht geoxideerd. Dus 3 jaar lijkt me geen enkel probleem.

 

Ozone hoeveelheid, is niet gemeten. Maar zoals je misschien weet is het concept niet nieuw. De air cleaner is vergelijken met een bestaand product en adh van de specs van dat apparaat is de productie ongeveer 5000mgr/hr.

 

Te veel ozone, 30 min ben ik het niet mee eens, maar goed laten we testen (daarvoor zijn we hier).

 

De air cleaner is toe te passen in een 100% gesloten systeem MET controller. Hierin is het dan heel belangrijk om je regeling van ozone output onder controle te krijgen. Er zijn inderdaad vele mogelijke ozone meetapparaten verkrijgbaar op de markt.

Echter de doelstelling van de air cleaner is een low cost, lage drempelige ozone oplossing te bieden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat lijkt me een prachtige test voor mij, heb op het moment 2 tenten naast elkaar draaien .... jawel bert is weer begonnen met kweken dankzij de krediet crisis :lol: ... en weer volenthousiast bezig met hypdrophonics ... had gelukkig nog een complete set liggen, dus nu 1 tent (1,20 x 2,40) draaien op aarde en 1 zelfde tent draaien op hydrophonics.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komt de tube aan de kant waar je filter zit of komt hij ergens tussen met een flens.

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

je zou bijna zeggen dat je de filter er juist wellicht beter ná kunt zetten, want ozon wordt ook gebruikty of filters te reinigen ;)

 

Nee, de ozon houdt tegen wat een filter eventueel nog zou doorlaten, dus je kunt hem ook als veiligheidsoptie gebruiken.

 

Het lijkt me nog steeds niet dat je je neus in de afzuiging gaat stoppen om te ruiken of je een overdosis krijgt. Dus Hoe gaan we dat regelen? Welke controllers lever je want dat lijkt me een vereiste voor een dergelijk apparaat. Een regenbuitjes en je hebt stankoverlast als je hem droog hebt afgesteld.

 

Er wordt hier echter alleen gesproken over de uitlaat, het enige dat mij niet interesseert.

Kees.

:lol: voor iemand die het niet interesseert heb je er wel veel commentaar op ;). Het gaat het hele topic al over uitlaat.

 

Verder: ik lees dat je hem altijd zo moet afstellen dat je bijna geen ozon geur meer overhoudt, maar dat ligt natuurlijk ook aan de geurdruk. Hoe meer moleculen er geëlimineerd moeten worden, hoe meer ozon je moet toevoeren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind de info heel mager en ik denk niet dat je iets in je ruimte wil waar je maar van moet hopen dat het werkt .

 

Ik vraag me af in hoe verre schoonlucht zich verdiept heeft in zijn eigen product.

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@whazzup

Om de ozone te meten zijn vele meetapparaten beschikbaar op de markt. Een bekende low cost meter is C-30ZX van ecosensors.com.

Wij hebben dit bewust niet meegenomen, omdat er te veel opties zijn voor het meten. Ik heb het wel eens eerder gezegd de air cleaner is echt bedoelt als low cost en laag drempelige ozone oplossing. Alle extra`s voor dimmen en meten of zelfs automatisch regelen is mogelijk, maar dat is niet het geen waar wij op focussen. We willen uiteraard best helpen en meedenken.

 

@godsgift

Er is in principe geen flens nodig voor de "tube", tenzij je met buizen werkt ipv slangen. De air cleaner is direct op een slang aan te sluiten en te leveren in veschillende diameters van 160mm tot 315mm of groter. Standaard hanteren wij 250mm, maar (bijna) alles is mogelijk.

Ik begrijp je opmerking niet; wat je er mager aan vind. Er is een heleboel informatie beschikbaar en wat niet duidelijk is of onbekend kunnen bespreken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kun jij hier eens een tekening neer zetten van een setup waar jij bekend mee ben en dat wij hier een idee krijgen hoe en waar hij komt tussen je slang en hoe hij geschakeld word .

 

Dan is het voor mij iets duidelijker . :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi dat je er bent, @schoon_air_cleaner!

Zo kunnen we de twijfels en onduidelijkheden de wereld uit helpen. Als jullie product goed werkt i.c.m. de juiste uitstoot binnen de toelaatbare grenzen, dan ben ik toch wel benieuwd hoe de test gaat lopen, en wat voor meters er ingezet gaan worden :lol:

 

We wachten rustig af. ;)

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...