Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

weetje

Growers,blowers, dampers en andere cannabisten.

Recommended Posts

7. Sommige ideeen gaan te ver, te offensief of lichtelijk crimineel?

 

ik zou daar aan toe willen voegen. dat waar we voor strijden, er geen idee te ver gaat. en wie bepaald dat wij crimineel zijn ? juist ja, die zelfde regering, die zich niks om d,r eigen volk intreseerd. die zien je liever ziek en dom. zodat ze geld aan je kunnen verdienen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

High weetje en zeiksnor :lol:

 

Ik denk deze: "6. De lezer denkt dat hij/zij uit de anonimiteit moet treden om hier aan mee te doen."

Maar ik vind dat je gedachtengang de goede kant op gaat. Mijn steun heb je(had je al een pm gestuurd). ;)

En "crimineel"? Nee :D

 

Keep up the good work guys ;)

;)

grtls firefox

Share this post


Link to post
Share on other sites

òmdat ik nog steeds online ben. en omdat ik het niet kan laten. en omdat ik geen gebruik kan maken van de emotioncons. zeg ik het recht voor z,n raap: klasse. eindelijk iemand die ook laat zien dat ie BALLEN heeft

Share this post


Link to post
Share on other sites
1. Weetje lult de boel dood, het wordt te ingewikkeld.?

2. De "gewone"gebruiker vind dat het teveel over de medi-kant wordt gegooit?

3. a)De commercieel ingestelde kweker voelt zijn belangen ondersneeuwen?

b ) De persoon is niet voor een vorm van legaliseren

4. a)Het komt allemaal wel goed- gevoel, daar hoef ik niets aan te doen.

b ) Ik interesseer me niet voor politiek

5. Het collectief denken en actie bereidheid is erg ego gericht.

6. De lezer denkt dat hij/zij uit de anonimiteit moet treden om hier aan mee te doen.

 

1.nee,hoe meer hoe beter

2.wiet is wiet je moet tog ergens beginnen

3.geen mening over ;)

4.juistum

5...

6.liever open en eerlijk dan anoniem en bang,want als iedereen zo graag anoniem wil dan heeft dit geen zin

want hoe meer ''leden'' hoe meer aandacht?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,

 

Ik ben nu bezig met een volledig schema uit te tekenen van reeds bestaande organisaties, waar ze gevestigd zijn,

en met wat ze zich bezig houden

 

Op basis daarvan ga ik proberen een profiel schema te maken ,alsook een innschatting van functies en acties...

 

Ik denk dat ik tegen overmorgen een eerste klad-versie klaar heb, heb nu even geen tijd wegens een andere belangrijke reden...

-----------------------

ps: ik zou ook voor de poll gaan, en een korte duidelijke formulering van de doelstellingen, toch wacht je beter nog heel even, tot je vrij zeker bent dat het meeste erin zit, het oogt niet professioneel als er nog allerhande wijzigingen in optreden...

 

Tot binnen 2 daagjes,

 

Salud

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Het is altijd weer de vraag hoe onafhankelijk deze Utrechtse prof. zijn onderzoek gedaan heeft of misschien had die al vooroordelen tegenover het gebruik bij de jeugd, omdat die zelf kinderen of klein-kinderen heeft.Het nemen van een Breezertje en een joint brengt je wel in een soort narcotische staat en ja dan heb je weinig zin om iets anders te doen dan te dagdromen.Sommige zijn van nature al passief ingesteld en dan is een indica variëteit niet echt de juiste oplossing, maar zover zijn ze bij de heren wetenschappers nog niet met de term en werking tussen een sativa en een indica.

 

Actie=Reactie

De strijd tegen Starbucks begint zijn vruchten af te werpen.De betreffende site die aktie had aangekondigd tegen medische marijuana is uit de lucht.Dit soort akties kunnen hier ook gestart worden eventueel om bedrijven te boycotten die tegen ons plantje zijn.De macht ligt nog steeds bij de burger en niet bij bedrijven.

 

Namaste ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tot binnen 2 daagjes,

 

Salud

 

 

ik ben heel erg nieuwschierig.

 

ps: ik zou ook voor de poll gaan, en een korte duidelijke formulering van de doelstellingen, toch wacht je beter nog heel even, tot je vrij zeker bent dat het meeste erin zit, het oogt niet professioneel als er nog allerhande wijzigingen in optreden...

 

goed idee

Share this post


Link to post
Share on other sites
en wie bepaald dat wij crimineel zijn ? juist ja, diezelfde regering, die zich niks om d'r eigen volk intreseerd. die zien je liever ziek en dom. zodat ze geld aan je kunnen verdienen.

 

Heel waar Zeiksnor... Met al hun prietpraat wil de regering jou en mij klaarblijkelijk doen geloven dat het woord ‘crimineel’ synoniem is met het woord ‘slecht’ en ‘criminaliteit’ gelijk staat aan ‘slechtheid’.

 

Daar wil ik graag, met het citeren van de woorden van wijlen professor Louk Hulsman, een kanttekening bij plaatsen.

 

De professor sprak deze woorden tijdens het Cannabis Tribunaal in Den Haag, december 2008. Er is op dit forum een filmpje met dit betoog... helaas ben ik niet goed in links aanleggen... vergeef me... maar als je ff zoekt op de naam Louk Hulsman, dan vind je die opname vast wel.

 

De woorden van professor Hulsman:

 

"Voortdurend wordt er over criminaliteit gepraat en het wordt net gedaan alsof criminaliteit iets verkeerds is. Aan criminaliteit is op zichzelf natuurlijk helemaal niks verkeerd.

 

Het was crimineel om de Joden niet aan te geven. Het was crimineel om homoseksuele handelingen te verrichten. Ontzettend veel dingen waren crimineel. Dus criminaliteit zegt werkelijk niets over de vraag of iets goed of verkeerd is.

 

En ik praat hier vanuit mijn vak hè. Ik ben hoogleraar strafrecht en hoogleraar criminologie en ik weet er alles van. Ik ben nu 85 jaar en ik heb dus ontzettend lang in die wetgeving gewerkt. Ik weet wat er kan en wat niet kan.

 

Dat hele strafbaar stellen van drugs heeft natuurlijk te maken met godsdienst. Godsdiensten hebben regels over wat je eet en drinkt, niet alle godsdiensten, maar veel godsdiensten, en zeker de woestijngodsdiensten hebben allemaal regels over wat je eet en drinkt en wanneer wel en wanneer niet.

 

Wij pretenderen dus een seculiere staat te zijn en in een seculiere staat dienen die dingen die bij godsdienst horen en bij andere opvattingen, geen plaats te hebben.

 

Het hele idee dat een staat je vertelt wat je eet en wat je drinkt en hoe je het klaar moet maken en niet klaar moet maken is inderdaad naar mijn diepste overtuiging volkomen waanzin."

 

 

Louk Hulsman... een naam om nooit te vergeten...

 

 

Wiet telen is dus niet slecht... wiettelen is alleen maar crimineel... en dat is het enkel omdat het in de opiumwet verboden is...

 

Nou vind ik die opiumwet een slechte wet... want een onmogelijke wet... en een wet die tot het onmogelijke voert kan de mijne niet zijn...

 

De wet maakt het onmogelijk, dat mensen zichzelf mogen genezen met marihuana.. of door anderen bij die genezing geholpen worden met marihuanamedicijnen...

 

Daarom vind ik die wet dus slecht... maar ik vind haar niet crimineel...

 

Wel crimineel vind ik het laten bestaan van die wet... een wet die zo duidelijk in stand wordt gehouden door godsdienstige overtuigingen en daaruit voortspruitende regels...

 

Ten bewijze daarvan het antwoord van de heer Van der Kamp (fractievoorzitter namens het CDA in het Europarlement) op de vraag "waarom bent U tegen wiet...?"

 

"Wiet is de vijand van God..."

 

Lijkt me een duidelijk voorbeeld van het schenden van het seculariteitsprincipe - het principe van scheiding van Kerk en Staat...

 

Een voorbeeld waarbij ik de heksenjacht van het Openbaar Ministerie op de koffieshops en de wietkwekers niet onvernoemd kan laten...

 

Scheiding van Kerk en Staat... poeh... daar hebben het CDA en haar epigonen de CU, en de nota bene 'liberale' VVD en PVV - welke vrijheid heren liberalen? - vet schijt aan...

 

Grtzzz

 

;)

 

PS @ Weetje

 

Naar ik mij meen te herinneren, stammen de AHOJG criteria uit 1996-1997 en zijn het rechtstreekse copieen van de huisregels van De Melkweg in Mokum...

 

Resteert me nog de vraag wie de vriend van de God van de heer Van der Kamp is... De alcohol waarschijnlijk...

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

tuuurlijk, als je de jeugd volgiet met alcohol en zo de hersenen mooi aantast, geloven ze later eerder in een god:p

word zelfs bij een kerkelijke ceremonie(laatste avondmaal) wijn geschonken(al word tegenwoordig voor kinderen druivensap gebruikt, maar toch toont dat aan hoe erg alcohol verworteld zit in o.a. het christendom, en breng ze dan nog maar eens aan het verstand dat wiet beter is)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lezingen en workshops???

Oogstgaranties???

Ruilbeurzen??

Onderzoek naar juridische-,

Wetenschappelijke, maatschappelijke-

en medische achtergronden namens de canna consument????

 

Voor een paar tientjes per jaar?????

 

Interesse?

Lees dan terug en verder…..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Louk Hulsman... een naam om nooit te vergeten...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wiet telen is dus niet slecht... wiettelen is alleen maar crimineel... en dat is het enkel omdat het in de opiumwet verboden is...

 

 

OPIUM WET... Wat ik altijd al zo vreemd vind, het is wel een vreemde naam als je ziet dat er in die wet NIET alleen over opium word gesproken, met andere woorden "opium = heroine = erg slecht en dan een hele waslijst aan "drugs" die helemal niks met opium te maken hebben onder de zelfde waarde stellen aan elkaar.

 

Een beetje net zoals in Amerika je van alle drugs "High" word :lol: ... de verdachten waren high van de cocaine! en oja If you take that mushrooms then you will be high, terwijl we in nederland stoned worden van wiet, high worden van puur roken, trippen van de lsd en uit ons dak gaan op de xtc ;)

 

 

nouja het zal allemaal niet voor niets zijn dat men recreative drugs in nederland vergelijkt met opium en in amerika mensen van ieder genotsmiddel high worden..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij de toespraak van Louk Hulsman kreeg ik een brok in de keel,

niet omdat het over ons plantje ging.

Maar over de oprechtheid waarmee een wijze man zijn mening wilde delen.

 

 

Wiet is de vijand van God,

zijn de woorden van een blinde.

Een blinde voor God wel te verstaan,

daar zal hij bij petrus nog wel achter komen :lol:

 

@zeiksnor-

tjah . t was eigenlijk best een strak intro ghehehe,

kan het nog niet korter ;) ;)

 

@peridan-

oftewel te weinig woorden voor teveel gevoelens en emoties,

waar we amper vorm aan hebben gegeven,..

 

@ojadasawa-

you're counted in.....

 

greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Ideetje voor de rest van Nederland (foto Green Ambassador)

 

gallery_16467_6951_64337.jpg

 

Namaste ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja, ik weet niet,

regionaal snap ik 'm best, want het gaat niet lekker daar.

Persoonlijk vind ik 'm te hard in stelling.

Ik geloof in de mens en zijn verschillende opvattingen.

 

Ik weet zeker dat een deel van de vvd'ers en cda'ers zich in een hokje gestopt voelen.

De echt liberale tak van het VVD laat wel ruimte voor canna.

En zo zijn er ook nog de "echte "christenen" die vanuit naastenliefde en medemens gedachte ook soms best ver willen gaan.

 

Ik heb het gevoel dat dit polarisatie in de hand werkt,

wiki:

 

Een ander voorbeeld van polarisatie is de uitspraak van de toenmalige Amerikaanse president Bush kort na de aanslagen van 11 september 2001: "You are with us, or you are against us."

 

Ik heb alle begrip voor mensen die zich niet willen verhouden met canna, en het maar niets vinden.

Ik heb geen begrip voor het feit dat iemmand dit als basis mag gebruiken om met mij in gesprek te gaan.

 

Als mens wil ik alle begrip tonen voor iedere vorm van levensovertuiging en hier iemand niet op veroordelenen.

Het enigste wat ik terug vraag: Laat mij ook in mjn waarde.....

 

Hoe meer wij uiting geven aan het oordeel over een andere groep of partij,

des te legitiemer is het dat zij dit ook mogen doen.

 

Geen verwarring met andere zaken, belangen of personen,

puur het recht van de consument om clean canna te consumeren en te delen.

 

Andersom:

Welk onderscheid maakt de canna plant?

Geen enkele.

Bij wie wil canna niet werken?

Niemand.

Zij is gewoon een kruid wat een ieder aan kan spreken.

 

Is er geen enkele christen die canna rookt? Mag een christen geen canna roken?

Is er geen enkele liberaal of wilderiaan die een jointje rookt?

 

Welke brug kan canna slaan?

Canna geeft berusting waardoor meer "tijd" is om andermans mening te laten bezinken. ( ook wel ontspanning genoemd?)

Canna geeft innerlijk inzicht.

Canna kan fysiek en mentaal geneeskrachtig werken.

 

 

Ik geloof niet dat ik iets kan bedenken waarin canna een kloof wil slaan of onrust wil brengen.

 

Greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Wij Nederlanders zijn niet meer geïnteresseerd in ons erfgoed en onze voorouders. Wij kennen onze geschiedenis slecht en weten zodoende niets over onze culturele identiteit en zijn ons onbewust van de vele verworvenheden, waarvan de democratie er één is".

 

 

"Het is niet een kwestie van u vraagt en wij draaien. Wie veranderingen in dit land wil, zal in beweging moeten komen!"

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zet de link hier zo neer omdat er in het stuk nog een paar doorverwijzingen staan. wat ik me eigen steeds afvraag: rick simson gebruikt pure indica om olie te maken. en zegt dat het zo goed als overal voor werkt. en laat die indica, nou net de plant zijn waar alles mee begon. toeval ? bevat die plant gewoon all we need ? of is er door kruising wel degelijk meer te bereiken op medische gebied ?

 

http://www.d66.nl/d66nl/nieuws/20090925/d6...tx=vghpm7u9vdea.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Volgens Karl Hillig behoort alle Cannabis met een hoog cannabinoiden gehalte tot de indica-groep, dus ook de Colombianen, Thai, Jamaicaanse, Mexicaanse etc.Dat de Cannabisplant met de dikke bladeren en klein postuur alleen de enige is om medicinaal te gebruiken ben ik niet mee eens.Ikzelf heb alleen baat bij pure sativa's.Het ligt echt aan de persoon welke variëteit voor hem het beste werkt.Rick Simpson gebruikte White Widow, dat een combinatie is van die 2.

 

Er zijn best wel blowers binnen de partijen van het CDA, VVD, PVV etc en eigenlijk schud je deze effe wakker met deze poster.Wil je het op een andere manier gooien die zachtaardiger is, dan is de actie van Cheech & Chong bij Fox News een leuk voorbeeld.Voor iedereen legaal, behalve voor de Republikeinen.:lol:

Je moet mensen af en toe effe goed wakker schudden en eigenlijk moet er een discussie ontstaan binnen deze partijen en dat wek je alleen met dit soort uitingen.De anti-cannabis mentaliteit moet overtroffen worden binnen deze partijen met een meer neutralere houding.

 

Iets anders stevigs afkomstig van lesscrime.nl

 

gallery_16467_6951_20395.jpg

 

Namaste ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weetje ben je hier serieus mee bezig, of wordt hier verder niks mee gedaan alleen een interessepeiling?

grtls

Share this post


Link to post
Share on other sites

we zijn notabene een democratie,en dan vertelt die vent wel even dat het plantje de vijand van god is?

Bij een democratie je eigen geloofsovertuiging gebruiken om te regeren?

HEEL SLECHT.

Ik ben gedoopt en gevormd,en niemand zegt mij wat ik moet geloven.....

Het plantje is een van god's wonderen net zoals alle kleine en grote dingen om ons heen.

Alles is er met een reden,adam en eva zijn gewoon een mythe,er is geen verboden vrucht.

leer je medemens accepteren en je zult door zijn ogen kijken,en snappen.

de wet moet meegaan met de tijd,ofwel probleem aanpakken bij de oorzaak

COUNT ME IN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verschillende uitimgsvormen voor hetzelfde doel,

vandaar ook de eerdere suggestie om zaken in verschillende "fronten" onder te verdelen.

 

@firefox-

Er zijn diverse redenen om (nog) niet drukker met deze materie bezig te zijn

Sommige zaken zijn

-erg aards..( mijn branche ligt erg op zijn gat, dus omzet is waardeloos, terwijl ik toch te vreten moet hebben) ofwel uurloon,uurloon....

-erg Haags... We zitten hier in ernstig gevoelige materie te roeren, helemaal met de groene voorstellen die er op tafel liggen..

- erg juridisch....Dus voordat er een volgende stap gemaakt kan worden moet dit helemaal duidelijk zijn( vanochtend kreeg ik een super betoog binnen van de juridische afdeling) waaruit des te meer de gevoeligheid van sommige zaken ligt.

-dichtbij bedijfsbelangen gelegen, waarover ik niets kan zeggen.

- vanuit mijn individu gedacht, maar zullen door het collectief ot uitvoer moeten worden gebracht.

ten eerste: Omdat ik niet bezig ben om mijn mening vorm te geven maar "onze "mening.

ten tweede: Omdat ik mijzelf helemaal geen vaste positie zie invullen binnen deze gedachte, behalve het opstarten en vormgeven tot een werkend geheel,

en natuurlijk wel 1 of andere invulling geef aan zaken, maar dit zal meer op het uitvoerende liggen dan op het organisatorische.

 

Klein zijpad: Het afgelopen jaar heb ik ook een project opgestart van totaal andere aard.

Het plan is nu bijna 10 hectare groot, de opzet bestaat nog nergens ter wereld( mijn grootste ontwerp tot nu toe was 25 x 25 mtr.. :lol:

Er zouden zo'n 30 partijen aan deelnemen, van zeer verschillende richtingen.

Dit bevind zich in de fase van overleg met deze partijen om te kijken of het levensvatbaar is, en naar fase 2 kan worden door gestart.

Ook bij dit project wil ik geen vaste positie,ego of belangen in wat dan ook, behalve uren bij de techniese dienst. :D

 

 

Ik ben bang, zoals ik al eerder aangaf, dat mensen denken dat ik mijn ego, mijn objectief denken en handelen of mijn financieel belang een drijfveer is om zoiets te willen doen... En ook dat doet de "zaak" geen goed.

De enige manier om mij hier aan te ontrekken is om alles vanuit eigen behoefte en invulling te blijven bekijken.

Het is nooit mijn idee geweest om mij op een verkiesbare plaats binnen het bestuur te zetten, ik wordt wel graag aangesteld door het bestuur voor werkzaamheden.

Het bestuur zal gekozen moeten worden door de leden.

 

Dus ja, dit is meer een afstemmen van zielen en meningen en mogelijkheden.

En ik moet eerlijk zeggen, de animo in de breedte komt nog niet tot uiting.

Te ingewikkeld of complex etc. etc. ik schreef het al,

kweenie waarom, maar ik heb nog niet het gevoel dat deze ideen breed gedragen worden,

Ikdenk wel dat dit meer tot uiting zal komen in een anonieme poll.

Want het aantal mensen wat hier positief gereageerd heeft (schatting kleine 30)

is het dubbele van mensen die mij per pm lieten weten het een tof plan te vinden.

dat maakt dus 45 mensen die ineen bepaalde mate de schouders eronder willen zetten.

 

De formulering: waaronder zou dus kort en bondig moeten zijn.

Wel is mij gebleken dat het op dit moment totaal niet verstandig is omde vrijheid van groene werkzaamheden of bewerkingen vast te leggen bij een vereniging.

Dat is vragen om moeilijkheden.

Daar zou het doel en zeker de branche niet mee gediend zijn.

 

Deze dingen zouden gaandeweg "hand in hand" moeten ontstaan vanuit het politieke klimaat wat er op dat moment is.

Op een andere manier weer het struikelpunt:

hard in de strijd gaan, old scool punk way ;)

of

op een gelijkwaardige manier een gesprekspartner zoeken vanuit ons consumentenRECHT.

 

 

 

Voorstel van de juridische afdeling:

De NCRV

 

Nederlandse Cannabis Rokers Vereniging.

 

Maar ergens komt die afkorting me zo bekend voor??..?? ;)

 

grtzzzzzzzzz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is inderdaad gevoelige materie voor bepaalde takken in het bedrijfsleven en partijdige regeringen... (rarara waar de politiekers aandelen hebben...)

 

Want toegeven dat je de mensen 1 keer helemaal voor de zot hebt gehouden, is evenals zeggen:

 

Jullie zijn al die tijd al bedrogen!!!

---------------------

Belangrijk om te weten en rekening mee te houden:

Media bedrijven zijn in handen van dezelfde investments groepen, als de producten die ze aanbieden, of ze zullen wel goed geld krijgen via via

 

Daarom dat we zeker in het begin op weinig of geen begrip moeten reken ( het zou zelf omgekeerd kunnen uitdraaien! )

 

Daarom moeten we zelf tot bij de "mensen" geraken, met een eigen media-groep... of de reeds bestaande aanvullen/samenwerken/krachten bundellen/ werkveld vergroten ...

 

Internet is de goedkoopste en snelste manier om te beginnen, daarna flyeren met acties ( zoals green peace), en er zijn heust wel rijke blowers die misschien later wel doneren...

--------

ps: morgen zal ik pas klaar zijn, heb nog geen slaap genoten sinds gisteren ( wegens te werken)

 

greets

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind het heel goed gaan . en wordt elke keer weer blij verrast door jullie ideen en uitleg. zou dat mogelijk zijn een annonieme pol ? en zo ja wie zou dat dan kunnen doen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb er net even over nagedacht ( tja, slapen kan ik wel als ik dood ben :lol: )...

 

Om de slaagkansen te vergroten, zonder direkt teveel op de schouders te willen nemen, hebben we eerst vooral nood aan anonieme helpers..

 

Hoeveel "vrijer denkenden" die s'avond's een splitje roken, zouden niet een uurtje achter hun pc over hebben voor het verspreiden en maken van documentatie

 

Je kan ook altijd vragen , indien ze vrienden hebben die blowen, hen ten strengste aan te raden om zich in aan te melden, zo een beetje als die petitie-sites...

 

Zo kunnen we een petitie organiseren+ eerste stap naar de Canna Lobby van Nederland(se Landen) het CLNL (Belgie misschien ook, beter samenwerken op beide fronten, toch om de bevolking in te lichten )

 

Eerste punt op de agenda: - bevolking inlichten en herscholen

Tweede punt: - petitie op gang zetten

Derde punt: - werven van "actieve cellen" binnen het orgaan

Vierde punt: - acties/betogingen/buurtfeesten/info-dagen/beurzen

...

(Dit is maar een voorbeeld natuurlijk, maar ik denk dat het best is om de bevolking wakker te schudden, dit is nodig want er zal gestemd moeten worden... )

-----------------------------------

Voor de eerste voorbereidings-fase hebben we niet meer dan 10 mensen nodig lijkt me:

 

7 mensen voor Nederlands grondgebied

3 mensen voor Belgisch grondgebied

(waarom Belgie en Nederland beter samenwerken= dan kunnen we burensteun geven, Belgen in Nederland ook laten betogen en omgekeerd)

 

Dat is nodig als je een wat grotere actie wilt ondernemen ( dit behoort allemaal tot het derde punt)

 

Deze 10 mensen zullen een web-site beheren ( domein-naam kost 60 euro voor 10jaar, dus valt wel mee), waar je een account kan aanmaken, en kunt instellen of je een :

-anonieme account wilt

-anoniem helpend

-actieve cel account

-steunend maar niet helpend

-steunend en donerend lid-maatschap

-geen interesse? Sorry dude, private club ;)

 

Deze mensen zullen dus in het begin enkel notities moeten maken, over hoeveel mensen wat kunnen/willen doen

 

Dan moet er wel nog over nagedacht worden, hoe we dat veilig op internet willen doen, daar kan ik persoonlijk geen hulp voor zijn, maar denk wel dat hier ergens wel informaticussen op het forum zitten

 

Het spreekt natuurlijk vanzelf dat de eerste groep van mensen elkaar moet ontmoeten in huiselijke sferen van vertrouwen en hulpzaamheid tegenover elkaar

 

En als kers op de taart zou ik willen zeggen:

 

Het lijkt me wijs om bij deze eerste web-site niet te gaan beginnen duiden op toekomstige plannen... Die hoeven oficieel niets met elkaar te maken te hebben, zo kunnen we het meiden ons te profileren als "Vrijheid strijders" of tewel in Amerikaanse termen: "terrorist"

 

Maar uit de basis fundamenten van de Universele Rechten van de mens ( en andere goede ideeen zoals scheiding tussen kerk en staat en patronaat)

 

Misschien eerst even dit meegeven en ik wacht op reactie om door te gaan, anders kunnen er wel eens serieuse onnodige lappen tekst dit toppic onoverzchtelijk maken

 

greets

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...