Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Fruts87

Ik heb EPILEPSIE en ik rook

Recommended Posts

met tranen in mijn ogen begreep ik van de vader dat zijn dochter een stuk stabieler is.

12 jaar oud, 9 aanvallen per minuut

en nu al een stuk beter op weg!!!!

cannabis worx.

 

THC:CBD: CBN

0,7:1:1

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hulp gevraagt,

 

Mijn kind heeft plotseling veel epilepsie aanvallen, en steeds vaker. Ik maak mij ongerust.

Kan iemand mij helpen met hun kennis van "ons" medicijn en epilepsie.

Het is heel veel persoonlijk met epilepsie, dus graag via de pm.

Geruststellen is hier natuurlijk welkom.

Als ik laat reageer, van het weekend ben ik misschien niet in het bezit van een internetverbinding.

 

Alvast bedankt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vele weet ik er niet van maarwel een paar suggesties.

Het schijnt dat THCA ook werkt tegen epilepsie, net als CBD.

Een makkelijke manier om te ontdekken of er uberhaupt iets van te verwachten is het slikken van kleine bolletjes hash. (kwart gram oid?)

In Hash zit relatief veel CBD, dus dat zou iets van een indicatie kunnen geven of je op de goede weg bent, en er is makkelijk aan te komen: Gewoon een beetje, bijv. Maroc uit de coffeehop. Ik hoop dat er snel iemand reageert die er ervaring mee heeft

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo,

 

Intussen reageert mijn dochter toch op medicijnen. En tot zover lijkt het een stuk beter te gaan.

Bedankt voor de reacties. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

www.s-burning.nl/eerste-legale-wietolie-van-haagse-apotheek-speciaal-ontwikkeld-voor-kinderen-127.html

 

 

Artikel is al even geleden, maar ik heb hem hier nog niet voorbij zien komen.

 

 

Eerste legale Wietolie van Haagse Apotheek speciaal ontwikkeld voor kinderen

ANDER

09/04/2015, 15:54

detay-eerste-legale-wietolie-van-haagse-apotheek-speciaal-ontwikkeld-voor-kinderen.jpg

De Transvaal Apotheek aan de Kempstraat, die als eerste in Nederland legale medicinale wietolie gaat maken, heeft het ‘natuurwondermiddel’ speciaal ontwikkeld voor kinderen. Dat vertelde de Haagse apotheker Paul Lebbink donderdagochtend op Den Haag FM. “Er zijn kinderen met bijvoorbeeld vormen van epilepsie die niet met de gangbare medicatie geholpen kunnen worden”, vertelt de apotheker. Als je die toch wil helpen kan wietolie volgens Lebbink een gunstig effect hebben. “Telers zijn er in geslaagd om een hennepsoort te kweken waar de THC niet in voorkomt en wel een andere stof, de CBD, die werkt heel goed om die epilepsie te voorkomen.” Maar worden de kinderen die de wietolie krijgen voorgeschreven, dan niet high? “Nee, de stoffen waar je stoned van wordt zitten er niet meer in.” Dat de wielolie in het illegale circuit te koop is maar de verkrijgbaarheid en de kwaliteit niet altijd gegarandeerd is, is volgens Paul de reden geweest om als apotheek te kijken naar de mogelijkheden. “Wij mogen als apotheek dit soort dingen gewoon maken, dan is het wel legaal.” Volgens Lebbink moet de wietolie deze zomer op doktersrecept verkrijgbaar zijn. “Wij gaan het alleen verstrekken aan de patienten waar we een recept van krijgen en waarvan helder is dat er gewoon een goede medische indicatie is.” Luister hier naar een interview met Paul Lebbink van de Transvaal Apotheek op Den Haag FM

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

CBD wordt tegenwoordig toegepast op mensen met epilepsie, net zoals dat hierboven door Konopi een filmpje te zien is waar CBD een goed hulpmiddel is. Gister zag ik toevallig in de documentaire 'The culture high' dat een kind vrijwel geen epilepsie meer heeft door CBD. Er zijn ook succes verhalen in het nederlands. Kijk op youtube onder de zoekterm; 'cbd epilepsie'.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...