Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

pietjepuck

bij de politie

Recommended Posts

welke naam en adres zet jij er dan op slimmerik, die van je buurvrouw.

zit die zeker met de problemen opgescheept. :rolleyes:

 

ik ga hier natuurlijk niet mijn alias vrijgeven tenzij ik met

een persoon van het forum zaden ga ruilen maar zelfs

dan overleg ik het of het niet makkelijker is voor gewoon

in de auto te stappen en indien echt niet anders kan dan

geef ik een naam en adres op ik zal de stukken dan wel

ontvangen maar ik zou op de post nooit achterhaald kunnen

worden zoals in de begin van de post voor een uitnodiging

op het politie bureau.

dat vindt ik gewoon stukken veiliger.

en je moet nooit het adres van je hok geven dus ook

geen dingen laten sturen naar het adres waar het hok is.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je kan ook nog jezelf afvragen hoe vaak we dit mee hebben gemaakt op het forum.

ik heb ongevraagd en niet aangekondigd wel eens een niet goed gesloten stijkzakje gekregen bij zaadjes( toffe gasten die forummers :) )......nou gaat miss carpie erg amikaal om met de postbodes :P ...maar opzeker dat het geroken is... :D heb het uiteraard bij de afzender onder de aandacht gebracht... ;)

De gevalletjes waar alles met een sisser afloopt zijn ook legio natuurlijk...net als het aantal bijna aanrijdingen in het verkeer... :)

 

TNT VAN PIETJE: KOUDE DOUCHE NOMINATIE... :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

eum...

 

aangetekend versturen mischien. De eerste de beste keer dat je envelopie gescheurd is of iemand heeft er met zn fikken aangezeten ga je gewoon gigantische stampij lopen maken

Share this post


Link to post
Share on other sites

High dudes,

 

Ben toch benieuwd naar dat "strafboek" van de politie.

Of het gaat om Belgische politie,

Of hij weet niet dat de Opiumwet de strafbaarstelling van Cannabis gerelateerde zaken voorschrijft,

Of hij heeft een zelfgemaakte versie,

Of jullie hadden beide geblowed voor het lezen.

 

 

Hier in Nederland kun je ongestraft 30 gram naar elkaar toe sturen.

Binnen Nederland heh.

 

Daarom vermelden we altijd een verzendadres.

In geval het wordt ingenomen, kunnen we tenminste een vordering instellen voor de verloren goederen.

Moet je natuurlijk wel ook opgeven dat het gaat om een legitiem te verzenden hoeveelheid Cannabis.

 

Dit heeft trouwens niets van doen met een mogelijkerwijs voor deze of gene onduidelijke gedoognorm.

Dit staat kristalnachthelder in de Opiumwet.

 

Groeten uit BrabLab, Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

het management van nederland heeft eerder toch aangekondigd dat ze op allerlei vlakken veel zwaarder gaan controleren. tnt wordt straks opgezadeld met de schone taak die nieuwe grote investeringen zullen vergen, alles gaat gescand worden. pasgeleden kwam in het nieuws dat er veel illegaal vuurwerk per post gaat, zo is er een 'terrorist/onveiligheidsgevoel' aanleiding tot nieuwe wet die dit mogelijk gaat maken. dit zijn in ieder geval gevolgen, we zullen het hier in het nieuws/media subforum wel gaan zien.

 

lijkt wel of de oorlog van de afgelopen jaren in stand gehouden wordt om dit alles uit te kunnen voeren. zolang die 'oorlog' er is staat de deur open om maatregelen te nemen om mensen en goederen te monitoren, registreren, controleren, onderscheppen en te handhaven.

 

en de opiumwet betreffende het van versturen van zaad zal nog wel op een verlanglijstje staan of komen van een 'andersgezinde' politicus, al is het maar weer als ballonnetje om goede sier te maken en in het nieuws te komen. zou me ook niks verbazen als je in de toekomst nog gescand wordt voordat je de super in mag omdat er eens ooit een malloot een goedje over de appels gooide (fictief voorbeeldje). nu alleen nog wachten op de mobiele gebouwen- scanner.

 

ben wel benieuwd hoe en met welke houding de partijen dit keer door de komende verkiezingen gaan, die dienen het eindelijk weer eens voor te leggen te willen legaliseren voor particulieren op hobby-schaal. 70% van de burgemeesters is VOOR! onze burgervaders weten dat als je legaliseert op kleine particuliere schaal al die nonsens die ze nu jagen op gaat houden. scheelt heel veel uit te geven geld en levert aan de andere kant ook nog eens op via tax! in de usa en al veel andere landen zien ze dat licht in ieder geval al wel.

 

greets

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien goed om rond te lopen met grote borden:

 

"Jongens & Meisjes, bij de politie gaat 50% van het geld op aan wiet, nou ja, de bestrijding er van."

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT leer quoten, lees hier hoe we het graag willen.

 

Ja en als je er dan aan toevoegt: en nou weet je ook hoe het komt dat het aantal overvallen zo spectaculair stijgt !?.

 

Amsterdamse politie heeft vorig jaar huis aan huis een duur foldertje verspreid waarin ze mensen opriepen om buren anoniem aan te geven als die wiet kweekten. "We komen altijd en direct" werd beloofd. De gevolgen zijn inderdaad direct merkbaar

Edited by Rich

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja , het is jammer dat het ''orweliaanse 1984 senario'' al eigenlijk achterhaald is...!!

De leidende wereldregering is zo bang zijn macht te verliezen dat de term :

 

WAR AGAINST.....

 

al velen malen is gebruikt om de mensen bang te maken en zo te kunnen te controlleren.

 

Helaas is de laaste oorlogszuchtige geldvretende term WAR AGAINST CO2, (opwarming) een klein beetje door de mand gevallen met de laatste kou deze weken...

Ik hoop dat de mensen wakker worden en nu begrijpen dat ''onze geheime dienst'' procentueel hoger ligt met het in de gaten houden van zijn eigen bevolking , dan Rusland , DDR, VS en waarschijnlijk ook China.

Dat is best schrikken wat willen ze nu zo in de gaten houden dan...?

 

Ik denk ontwakende burgers, en omdat dat er waarschijnlijk best wel veel worden draaien ''ze'' overuren.

 

Even ontopic...nog even en elke brief wordt door een hond of apperaat ''besnuffeld'' om te kijken of er niet iets is wat onopgemerkt ergens op de wereld kan groeien.

 

Het is heel triest en ik hoop dat justitie een harde lul krijgt van hun ''goede keiharde optreden''.

 

Mvg Azarias

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...