Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

pietjepuck

bij de politie

Recommended Posts

gisteren moest ik bij de politie komen opdraven.

bleek dat er iemand zaden naar mij had verstuurt met een wietsample er bij.

naar een verhoor van bijna 2 uur werd ik weer huiswaards gestuurd.

ik dacht daar moet ik beslist ff een topic over openen.

heeft dit iemand al eerder meegemaakt,en wat zullen de gevolgen hier van zijn.

ben ik bijvoorbeeld strafbaar enzv.....

laat de reacties maar komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoezo ben jij strafbaar ?

 

Jij bent de ontvanger...

 

Intimidatie... Oh heb je ze trouwens ook gevraagd hoe ze aan die informatie gekomen zijn ? Het openen van poststukken is namelijk STRENG verboden!!!

 

Ik heb laatst trouwens ook een envelop OPENGESCHEURD ontvangen, er zat een briefkaart in, blijkbaar dacht 1 van de zielige fuckers dat er geld in zat...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar je zou ook nog altijd kunnen zeggen

dat het niet voor jou is bedoel dat jij niet

weet wie jou dat zou moeten sturen en dat

het misschien een flauwe grap van iemand

kan zijn. ik zou me er niet te druk om maken

je kan ook aanhalen van

 

ik mag 5 gram hebben maar ik mag het niet vervoeren.

dus krijg ik mijn wiet via post ghehehehe

 

ik heb al eens een link van een site gezien waar

je wiet on line kan bestellen en volgens mij

is dat van een shop omgeving amsterdam.

 

grtzzz Devils Haze

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoezo ben jij strafbaar ?

 

Jij bent de ontvanger...

 

Intimidatie... Oh heb je ze trouwens ook gevraagd hoe ze aan die informatie gekomen zijn ? Het openen van poststukken is namelijk STRENG verboden!!!

 

Ik heb laatst trouwens ook een envelop OPENGESCHEURD ontvangen, er zat een briefkaart in, blijkbaar dacht 1 van de zielige fuckers dat er geld in zat...

 

Kees.

waarschijnlijk kwam er een wietgeur uit die envallope,iets anders kan ik ook niet bedenken. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey kerel,

ik ben wel ff benieuwd naar wat meer info, want ik stuur ook regelmatig wat met de post op naar mensen die wat gaan testen.

 

ik verpak het altijd in strijkzakjes zodat het praktisch guerloos is want ik wil niemand in de problemen brengen natuurlijk.

ik vraag mij idd ook af of men bevoegd is om je post te openen.

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het van uit belgie of ander buiteland komt dan is het smokkel

 

stuur geen rommel op als het niet goed verpakt is de ontvanger kan hier door problemen krijgen

 

Pietjepuck heb je een kweek lopen ?

Door de zaden zullen ze je wel in de gaten houden

 

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites
hey kerel,

ik ben wel ff benieuwd naar wat meer info, want ik stuur ook regelmatig wat met de post op naar mensen die wat gaan testen.

 

ik verpak het altijd in strijkzakjes zodat het praktisch guerloos is want ik wil niemand in de problemen brengen natuurlijk.

ik vraag mij idd ook af of men bevoegd is om je post te openen.

 

mzzl.

ik zou niet weten hoe het verpakt was,dat hebben ze mij natuurlijk niet verteld.

Share this post


Link to post
Share on other sites
maar je zou ook nog altijd kunnen zeggen

dat het niet voor jou is bedoel dat jij niet

weet wie jou dat zou moeten sturen en dat

het misschien een flauwe grap van iemand

kan zijn. ik zou me er niet te druk om maken

je kan ook aanhalen van

 

ik mag 5 gram hebben maar ik mag het niet vervoeren.

dus krijg ik mijn wiet via post ghehehehe

 

ik heb al eens een link van een site gezien waar

je wiet on line kan bestellen en volgens mij

is dat van een shop omgeving amsterdam.

 

grtzzz Devils Haze

laten we maar afspreken dat we dit niet (meer) ongevraagd doen in de zaden ruil topic.

Ik neem aan dat pietje echt wel slim genoeg is om een goed verhaal neergelegt te hebben...voor de rest denk ik dat je ingedekt ben tegen vervolg acties....

het is echt te gek...als ik post krijg van iemand binnen Nederland en die niet genoeg gefrankeerd, dan moet ik de porto betalen....TE GEK dat TNT ER MEE WEG KOMT :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat zei je, "dan wil ik bij deze aangifte van diefstal doen, want er zou een ons in moeten zitten" ? :rolleyes:

 

Maar ze kunnen je niks maken, al zullen ze het misschien nog wel proberen ook. Maar ik zou toch ook wel heel benieuwd zijn hoe ze erbij gekomen zijn..toch even checken of ze niet buiten hun boekje gegaan zijn.

 

wat ik me dan weer afvraag..mits rechtmatig verkregen natuurlijk, mag dit evt als een aanvullende reden gelden voor een latere huiszoeking ofzo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zal het nog sterker vertellen,ze lieten mij een strafboek inzien daar stond een wet in dat alles wat van een wietplant afkomt verboden was om te versturen.

DUS OOK WIETZAADJES ik weet het ik heb hier ook heerlijk om gelachen :rolleyes: :D ;)

 

Wat zei je, "dan wil ik bij deze aangifte van diefstal doen, want er zou een ons in moeten zitten" ? :P

 

Maar ze kunnen je niks maken, al zullen ze het misschien nog wel proberen ook. Maar ik zou toch ook wel heel benieuwd zijn hoe ze erbij gekomen zijn..toch even checken of ze niet buiten hun boekje gegaan zijn.

 

wat ik me dan weer afvraag..mits rechtmatig verkregen natuurlijk, mag dit evt als een aanvullende reden gelden voor een latere huiszoeking ofzo?

ik zou het echt niet weten,ik heb helaas geen strafboek in huis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En ze doen er zeker niets mee. :rolleyes:

Hebben ze niks beters te doen.

 

667149310.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol, ik heb bij een inval, waar ik eigenlijk niet bij hoorde te zijn...

 

Ooit discussie met een agent gevoerd... Hij was stellig van mening dat zaden mochten, maar feminized zaden verboden waren. Zaden mochten ook alleen maar volgens hem omdat er nog geen geslacht bekend was... En van vrouwen maak je drugs en van mannen kleding was zijn waarheid...

 

Ik heb zijn droom in stukjes gegooid door hem te vertellen dat het geen donder uit maakt je mannen evt. ook kunt roken en dat er in het wetboek toch echt HEEL wat anders staat...

 

Afgedropen en niets meer van gehoord.

 

AGENTEN ZIJN GEEN WANDELENDE WETBOEKEN, maar wandelende SPROOKJESBOEKEN! WAT EEN FANTASIE.

 

Niet geloven, jij weet hoe het wel zit.

 

Kees.

 

//Het ontvangen van een brief met daarin MINDER dan 5g wiet en zaadjes zal ZEKER geen goede reden zijn voor een huiszoeking.

1. Jij bent de ontvanger en hoeft helemaal niets hier vanaf te weten, het kan dus ook een wraakactie van iemand anders zijn, oid.

2. Wiet wordt gedoogd en voor het bezit van wiet kun je geen huiszoeking krijgen, althans waarvoor, op verdenking dat je meer hebt ? LOL.

3. Zaadjes vallen onder de voedsel en warenwet, niet onder de opiumwet.

4. Lijst I bevat:

 

tetrahydrocannabinol

 

(6aR,10aR)-6a,7,8,10a-tetrahydro-6,6,9-trimethyl-3-pentyl-6H-dibenzo[b,d]pyran-1-ol

Lijst II

 

 

hasjiesj

 

een gebruikelijk vast mengsel van de afgescheiden hars verkregen van planten van het geslacht Cannabis (hennep), met plantaardige elementen van deze planten

 

 

hennep

 

elk deel van de plant van het geslacht Cannabis (hennep), waaraan de hars niet is onttrokken, met uitzondering van de zaden

 

Goed, op de hel van het kopiëeren na (wat verschrikkelijk is, net als de vindbaarheid van informatie uberhaupt bij welk deel van de overheid dan ook).

 

In ieder geval lijkt het er op dat een plant telen met het doel de hars te onttrekken legaal is...

 

Kees.

 

//Ik zal het nog 1x duidelijk zeggen; Ik weet niet welk wetboek die lui je hebben laten zien, maar hierboven staat ons wetboek.

 

POLITIE = LEUGENACHTIG VOLK

 

Blijkt hier toch maar weer eens uit. WE HEBBEN ZE WEL NODIG TROUWENS :rolleyes:, maar niet hier voor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lol, ik heb bij een inval, waar ik eigenlijk niet bij hoorde te zijn...

 

Ooit discussie met een agent gevoerd... Hij was stellig van mening dat zaden mochten, maar feminized zaden verboden waren. Zaden mochten ook alleen maar volgens hem omdat er nog geen geslacht bekend was... En van vrouwen maak je drugs en van mannen kleding was zijn waarheid...

 

Ik heb zijn droom in stukjes gegooid door hem te vertellen dat het geen donder uit maakt je mannen evt. ook kunt roken en dat er in het wetboek toch echt HEEL wat anders staat...

 

Afgedropen en niets meer van gehoord.

 

AGENTEN ZIJN GEEN WANDELENDE WETBOEKEN, maar wandelende SPROOKJESBOEKEN! WAT EEN FANTASIE.

 

Niet geloven, jij weet hoe het wel zit.

 

Kees.

haaahaaahaa ik stik er bijna in kees. ;) :P :D

 

En ze doen er zeker niets mee. :rolleyes:

Hebben ze niks beters te doen.

 

667149310.jpg

of ze er iets mee doen is natuurlijk nog ff afwachten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
of ze er iets mee doen is natuurlijk nog ff afwachten.

van bezit kunnen ze je niet beschuldigen...want je heb niks gehad...en heb nog steeds niks...

Share this post


Link to post
Share on other sites
van bezit kunnen ze je niet beschuldigen...want je heb niks gehad...en heb nog steeds niks...

dat klopt als een zweerende vinger :P maar ze willen natuurlijk wel heel graag weten waar die envallope vandaan kwam.

laat ik dat nu zelf niet eens meer weten,hoe vind je die dan. :D ;) :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat zei je, stond er geen afzender op ?

 

Moet je zeggen, ja als je me die envelop effe laat zien kan ik het handschrift wel herkennen.. Kun je meteen zien of t strijkzakje was of niet :rolleyes: .

 

Achteraf: nee heb geen idee.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

he he alle gekheid op een stokje ,maar wat ik me nu afvraag is zouden ze de verzender nog kunnen traceren. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
laat ik dat nu zelf niet eens meer weten,hoe vind je die dan. :D ;) :rolleyes:

ehh...wat zei Maxima ook al weer... :)

 

...voorstelletje: laten we maar afspreken dat we dit niet (meer) ongevraagd doen in de zaden ruil topic.... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja maar je stuurt iemand toch ook niet iets op zonder te vertellen ?!

 

Of wel ?

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij kunnen ze enkel kijke vanuit welke regio de brief gepost is maar zal er geen

duidelijke afzender uitkomen (of die zou zijn naam al achter op de brief moeten hebben gezet)

maar dat lijkt mij een heel onwaarschijnlijke gang van zaken.

 

zelf als ik zaden ruil dan geef ik nooit mijn echte naam en adres

ik zal de brief altijd ontvangen op een plek waar safe is.

 

als jij een andere naam aan je afzender had gegeven hadden ze ook nooit

bij jou kunnen uitkomen en zo wel dan had je kunnen zeggen ik woon

wel op dat adres maar das mijn naam niet.

dan hebben ze nog niets

maar aangezien je de mensen hier in vertrouwen neemt door je naam te zeggen

heb je jezelf in de neus gebeten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT leer quoten, lees hier hoe we het graag willen.

 

welke naam en adres zet jij er dan op slimmerik, die van je buurvrouw.

zit die zeker met de problemen opgescheept. :rolleyes:

Edited by Rich

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan ook nog jezelf afvragen hoe vaak we dit mee hebben gemaakt op het forum.

Ik acht de kans dat dit gebeurd erg klein. (natuurlijk net lullig voor Pietjepuck).

Als je een klein strijkzakje tegen de geur gebruikt denk ik niet dat het vreselijk strafbaar is om een grammetje wiet naar een maatje te sturen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
kees ik moet echt een keer met jou naar de kroeg,dat zal lachen worden. :rolleyes: :D

 

Kom nooit in de kroeg.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...